Stránka 1 z 1

STARTY ZA TEPLA 2,5D P38

Napsal: 14 dub 2007 21:28
od RB
KOMU STARTUJE ŠPATNĚ RR ZA TEPLA?POKUD JE DOBRÁ ŘÍDÍCÍ TRYSKA,NEBO SENZOR-KAŽDÝ TO NAZÝVÁ JINAK. TAK ASI JE TŘEBA UPRAVIT FORA NA ČERPADLE?ALESPOŇ´TAKTO TO MŮJ MECHANIK ODSTRANIL U BMV KTERÉ NYNÍ DĚLAL.JÁ JSEM SKOUŠEL RŮZNÉ VARIANTY NEŽ SE MI DO TOHO TAKY PUSTÍ A ZJISTIL JSEM ŽE KDYŽ ZA STARTUJI TAK 2 SEC PŘESTANU A HNED ZNOVU TAK STARTUJI CELKEM V POHODĚ.
PROSÍM JEN TY CO MAJÍ BENZÍNY O ZDRŽENÍ S JEJICH PŘIPOMÍNKAMI.MYSLÍM NAFTA A KAMNA.
DNES JSEM SE MIMOCHODEM SVEZL S BENZÍNEM RR V AUTOMATU A ŽE BY TO BYLO NĚCO EXCELENTNÍHO?S PLYNEM TO MUSÍ BÝT JEŠTĚ HORŠÍ A POTOM BY MNE ZAJÍMALO KDE JE TO KOUZLO?ALE JAKÁ JE V BENZÍNECH AUTOMAT.PŘEVODOVKA?AUTO MÁ JINY CHOD,TO SE MI LÍBILO.

Napsal: 15 dub 2007 09:26
od eliott
Nebyl to náhodou můj, s kterým sis sjel :wink: ? S plynem to jede naprosto stjně :idea: .
To startování může být, jak jsi správně psal, špatným předvstřikem. Je to způsobeno tím, že se rozvodový řetěz časem vytahá, a když je navíc horký, změní se již znatelně předvstřik. Zlí jazykové vždy tvrdily, že je to špatným čerpadlem, ale jelikož vždy při výměně byl nastaven předvstřik přesně, nezjistilo se, kde je pravda. Já to řešil jednou a pomohlo seřídit předvstřik...

Napsal: 15 dub 2007 10:35
od RB
AHOJ BYL.O TOM ŘETĚZU JSME MLUVILY A MYSLÍM ŽE TO BUDE TÍM.JEŠTĚ MI ŘÍKAL ZNÁMÍ KTERÝ OPRAVUJE V NĚMECKU ŽE DALY NA HADICI ZA NAFTOVEJ FILTR K ČERPADLU ZPĚTNEJ VENTIL,PRÝ TO V PŘÍPADĚ BMV POMOHLO,ALE NEBUDU NA TUTO VARIANTU SÁZET I KDYŽ TEN DÍL TAM DÁM.

Napsal: 15 dub 2007 22:54
od De Lite
Na 90% špatný vstřik(y).

Napsal: 23 dub 2007 19:24
od George
Opět téma dle mého gusta,
jen otázečka ten předvstřik zvětšit nebo zmenšit a o kolik?Jinak jsem tu 14dní nebyl a je co číst.Předem díky za radu.
George

Napsal: 23 dub 2007 22:22
od eliott
Nastavit podle hodinek správnou hodnotu :!: