Stránka 1 z 2

čerpadlo DII.

Napsal: 13 dub 2010 21:42
od Mirek70
potřebuji radu, k čerpadlu v nádrži se dá dostat z kufru nebo sundat nádrž? TD5, a případně kolik se pohybují čerpadla? není slyšet a motor nejde

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 13 dub 2010 21:47
od eliott
V kufru je víko, ale je to na odstrojení tapecírunku.

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 13 dub 2010 21:57
od Mirek70
eliott píše:V kufru je víko, ale je to na odstrojení tapecírunku.
díky,to je taky dílo, tak se mi to právě nechtělo vše zbytečně odstrojovat. když ho neslyším tak bude asi v háji?
zjistim jestli tam jde proud. ale motor po chvilce točení chytne tak je to divné.
vždy bylo to čerpadlo slyšet. muže motor omezeně běžet i ez toho čerpadla v nádrži? a nebo dává málo.

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 13 dub 2010 22:16
od MadTom
Motor TD5 bez funkčního čerpadla v nádrži běžet nemůže - čerpadlo dává něco přes 4atm, a tento tlak je regulovanej na cca 4atm regulátorem tlaku paliva, aby bylo stále stejné plnění vstřikovačů. Bohužel TD5ka nemá čidlo tlaku paliva, pouze čidlo teploty.

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 14 dub 2010 12:04
od Mirek70
je divný že vůbec neni slyšet a po chvilce ten motor chytne ale jak když je zavzdušněnej

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 21 dub 2010 18:45
od Mirek70
MadTom píše:Motor TD5 bez funkčního čerpadla v nádrži běžet nemůže - čerpadlo dává něco přes 4atm, a tento tlak je regulovanej na cca 4atm regulátorem tlaku paliva, aby bylo stále stejné plnění vstřikovačů. Bohužel TD5ka nemá čidlo tlaku paliva, pouze čidlo teploty.
tak pánové, motor TD 5 bez čerpadla běží a točí v tahu do cca 2000ot.
kdo nevěří můžu mu natočit video. saje si samo přez čerpadlo.

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 21 dub 2010 18:48
od MadTom
:shock: To jsi jako tomu čerpadlu odpojil elektriku? Nebo jenom nedádá pořádnej tlak? Ono je totiž dvoustupňové - malej tlak do filtru a potom druhej stupeň a velkej tlak do ragulátoru a následně do vstřikovačů. Nějak mi nesedí, jak by si ty vstřikovače mohly nasát. :?: Ale pokud by ti fungovala jenom ta první část čerpadla, tak to může být tak, že jede jenom v malých otáčkách, kde mu stačí méně nafty.

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 21 dub 2010 19:06
od Mirek70
to čerpadlo se vůbec nerozeběhne, normálně stojí a auto jede. i po dpojení všech trubek naskočí a běží. :Pohoda:

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 21 dub 2010 22:06
od eliott
No možná pár desítek sekund, než dojde nafta v kanálech, není tam nic, co by sálo :idea:

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 21 dub 2010 22:44
od Mirek70
eliott píše:No možná pár desítek sekund, než dojde nafta v kanálech, není tam nic, co by sálo :idea:
no jasně ,pokud odpojíš trubky, ale fakt jede normálně i bez čerpadla a točí do 2200ot i s turbem

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 22 dub 2010 19:42
od Mirek70
tak totálně sjetej kolektor rotoru a uhlíky

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 26 dub 2010 21:29
od Mirek70
eliott píše:No možná pár desítek sekund, než dojde nafta v kanálech, není tam nic, co by sálo :idea:
ahoj, poslal jsem ti SZ, bude to?

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 26 dub 2010 21:41
od eliott
Zítra ti dorazí :wink:

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 26 dub 2010 21:48
od Mirek70
eliott píše:Zítra ti dorazí :wink:
bomba, díkes :yes

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 27 dub 2010 18:50
od Mirek70
dnes to přišlo , děkuji za super rychlost. :wink:

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 27 dub 2010 20:00
od eliott
Hlavně vyčisti nádrž, často tam bývá dost všelijakého humusu..

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 27 dub 2010 20:20
od Mirek70
eliott píše:Hlavně vyčisti nádrž, často tam bývá dost všelijakého humusu..
a prosím tě, ten plovák má se nastavit?, připadá mi že na původním ukazovala asi třetinu a ted svítí rezerva a je na 1 dílku.
Uvidíme až se natankuje co to udělá. ta nafta v nádrži je docela zbarvená od motorového oleje, ale viděl jsem to samé u PD třeba u Octavie, asi to prolíná čerpadlem.díky

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 27 dub 2010 20:40
od eliott
Normálně se nenastavuje, ale je to jen drát, nedá se vyloučit, je je mírně ohnutý...

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 27 dub 2010 21:08
od Mirek70
eliott píše:Normálně se nenastavuje, ale je to jen drát, nedá se vyloučit, je je mírně ohnutý...
jasně ješte natankujem a uvidíme, myslím že byl v poho. tak díky

Re: čerpadlo DII.

Napsal: 19 pro 2010 16:58
od speedy
Pri vytahovani jedne ostravske feldy z prikopu jsem si vsiml podivneho bzucaveho zvuku nekde od zadni napravy moji D2. Po dojezdu domu jsem nechal nastartovane a hledal pricinu. Slo to nekde od zadnich kol, tak jsem si sprvu myslel, ze tam nekde je kompresor na mechy. Po vypnuti motoru i klicku zvuk ustal, pri zapnuti klicku do 1 znovu zacalo piskat/vrcat/bzucat - neco mezi tim.
Po precteni fora jsem zistil ze kompresor je v mistech pod sedackou ridice, ale narazil jsem na zminku o cerpadle. V sobotu se moje domenky pokusem potvrdili, protoze po otoceni klickem do 1 polohy po chvili zvuk prestane. Po nastartovani se znovu ozyva, obcas zmeni ton (do nejake melodie to ma ale hodne daleko :roll: ).

Z toho usuzujem, ze cerpadlo ma uz jen par okamihu do konce :angry .

Chci se proto zeptat:
1. jestli se nekomu stalo neco podobnyho, jak to resil
2. jestli muze byt, ze je to palivem a po naredeni jinou naftou nebo nejakym aditivem to ztichne (tankovano na Shell-ce v PL)
3. jak zlozita je vymena cerpadla - zvladne to prumerny clovek s prumernym naradim i na parkovisti - a za jakou dobu (nechci u toho umrznout)
4. kdyz je to cerpadlem, jestli se nekomu nahodou nejake nevali doma

Pristi nedeli musim do Prahy a v pondeli na Slovensko, tak mam na to jenom par dni.
Diky za rychle odpovedi i napady.

PS: Diskoska ma najezdeno pres 300tis