Stránka 1 z 2
čerpadlo DII.
Napsal: 13 dub 2010 21:42
od Mirek70
potřebuji radu, k čerpadlu v nádrži se dá dostat z kufru nebo sundat nádrž? TD5, a případně kolik se pohybují čerpadla? není slyšet a motor nejde
Re: čerpadlo DII.
Napsal: 13 dub 2010 21:47
od eliott
V kufru je víko, ale je to na odstrojení tapecírunku.
Re: čerpadlo DII.
Napsal: 13 dub 2010 21:57
od Mirek70
eliott píše:V kufru je víko, ale je to na odstrojení tapecírunku.
díky,to je taky dílo, tak se mi to právě nechtělo vše zbytečně odstrojovat. když ho neslyším tak bude asi v háji?
zjistim jestli tam jde proud. ale motor po chvilce točení chytne tak je to divné.
vždy bylo to čerpadlo slyšet. muže motor omezeně běžet i ez toho čerpadla v nádrži? a nebo dává málo.
Re: čerpadlo DII.
Napsal: 13 dub 2010 22:16
od MadTom
Motor TD5 bez funkčního čerpadla v nádrži běžet nemůže - čerpadlo dává něco přes 4atm, a tento tlak je regulovanej na cca 4atm regulátorem tlaku paliva, aby bylo stále stejné plnění vstřikovačů. Bohužel TD5ka nemá čidlo tlaku paliva, pouze čidlo teploty.
Re: čerpadlo DII.
Napsal: 14 dub 2010 12:04
od Mirek70
je divný že vůbec neni slyšet a po chvilce ten motor chytne ale jak když je zavzdušněnej
Re: čerpadlo DII.
Napsal: 21 dub 2010 18:45
od Mirek70
MadTom píše:Motor TD5 bez funkčního čerpadla v nádrži běžet nemůže - čerpadlo dává něco přes 4atm, a tento tlak je regulovanej na cca 4atm regulátorem tlaku paliva, aby bylo stále stejné plnění vstřikovačů. Bohužel TD5ka nemá čidlo tlaku paliva, pouze čidlo teploty.
tak pánové, motor TD 5 bez čerpadla běží a točí v tahu do cca 2000ot.
kdo nevěří můžu mu natočit video. saje si samo přez čerpadlo.
Re: čerpadlo DII.
Napsal: 21 dub 2010 18:48
od MadTom

To jsi jako tomu čerpadlu odpojil elektriku? Nebo jenom nedádá pořádnej tlak? Ono je totiž dvoustupňové - malej tlak do filtru a potom druhej stupeň a velkej tlak do ragulátoru a následně do vstřikovačů. Nějak mi nesedí, jak by si ty vstřikovače mohly nasát.

Ale pokud by ti fungovala jenom ta první část čerpadla, tak to může být tak, že jede jenom v malých otáčkách, kde mu stačí méně nafty.
Re: čerpadlo DII.
Napsal: 21 dub 2010 19:06
od Mirek70
to čerpadlo se vůbec nerozeběhne, normálně stojí a auto jede. i po dpojení všech trubek naskočí a běží.

Re: čerpadlo DII.
Napsal: 21 dub 2010 22:06
od eliott
No možná pár desítek sekund, než dojde nafta v kanálech, není tam nic, co by sálo

Re: čerpadlo DII.
Napsal: 21 dub 2010 22:44
od Mirek70
eliott píše:No možná pár desítek sekund, než dojde nafta v kanálech, není tam nic, co by sálo

no jasně ,pokud odpojíš trubky, ale fakt jede normálně i bez čerpadla a točí do 2200ot i s turbem
Re: čerpadlo DII.
Napsal: 22 dub 2010 19:42
od Mirek70
tak totálně sjetej kolektor rotoru a uhlíky
Re: čerpadlo DII.
Napsal: 26 dub 2010 21:29
od Mirek70
eliott píše:No možná pár desítek sekund, než dojde nafta v kanálech, není tam nic, co by sálo

ahoj, poslal jsem ti SZ, bude to?
Re: čerpadlo DII.
Napsal: 26 dub 2010 21:41
od eliott
Zítra ti dorazí

Re: čerpadlo DII.
Napsal: 26 dub 2010 21:48
od Mirek70
eliott píše:Zítra ti dorazí

bomba, díkes

Re: čerpadlo DII.
Napsal: 27 dub 2010 18:50
od Mirek70
dnes to přišlo , děkuji za super rychlost.

Re: čerpadlo DII.
Napsal: 27 dub 2010 20:00
od eliott
Hlavně vyčisti nádrž, často tam bývá dost všelijakého humusu..
Re: čerpadlo DII.
Napsal: 27 dub 2010 20:20
od Mirek70
eliott píše:Hlavně vyčisti nádrž, často tam bývá dost všelijakého humusu..
a prosím tě, ten plovák má se nastavit?, připadá mi že na původním ukazovala asi třetinu a ted svítí rezerva a je na 1 dílku.
Uvidíme až se natankuje co to udělá. ta nafta v nádrži je docela zbarvená od motorového oleje, ale viděl jsem to samé u PD třeba u Octavie, asi to prolíná čerpadlem.díky
Re: čerpadlo DII.
Napsal: 27 dub 2010 20:40
od eliott
Normálně se nenastavuje, ale je to jen drát, nedá se vyloučit, je je mírně ohnutý...
Re: čerpadlo DII.
Napsal: 27 dub 2010 21:08
od Mirek70
eliott píše:Normálně se nenastavuje, ale je to jen drát, nedá se vyloučit, je je mírně ohnutý...
jasně ješte natankujem a uvidíme, myslím že byl v poho. tak díky
Re: čerpadlo DII.
Napsal: 19 pro 2010 16:58
od speedy
Pri vytahovani jedne ostravske feldy z prikopu jsem si vsiml podivneho bzucaveho zvuku nekde od zadni napravy moji D2. Po dojezdu domu jsem nechal nastartovane a hledal pricinu. Slo to nekde od zadnich kol, tak jsem si sprvu myslel, ze tam nekde je kompresor na mechy. Po vypnuti motoru i klicku zvuk ustal, pri zapnuti klicku do 1 znovu zacalo piskat/vrcat/bzucat - neco mezi tim.
Po precteni fora jsem zistil ze kompresor je v mistech pod sedackou ridice, ale narazil jsem na zminku o cerpadle. V sobotu se moje domenky pokusem potvrdili, protoze po otoceni klickem do 1 polohy po chvili zvuk prestane. Po nastartovani se znovu ozyva, obcas zmeni ton (do nejake melodie to ma ale hodne daleko

).
Z toho usuzujem, ze cerpadlo ma uz jen par okamihu do konce

.
Chci se proto zeptat:
1. jestli se nekomu stalo neco podobnyho, jak to resil
2. jestli muze byt, ze je to palivem a po naredeni jinou naftou nebo nejakym aditivem to ztichne (tankovano na Shell-ce v PL)
3. jak zlozita je vymena cerpadla - zvladne to prumerny clovek s prumernym naradim i na parkovisti - a za jakou dobu (nechci u toho umrznout)
4. kdyz je to cerpadlem, jestli se nekomu nahodou nejake nevali doma
Pristi nedeli musim do Prahy a v pondeli na Slovensko, tak mam na to jenom par dni.
Diky za rychle odpovedi i napady.
PS: Diskoska ma najezdeno pres 300tis