Stránka 1 z 1
...
Napsal: 17 dub 2010 22:56
od pidibi
...
Re: sirka ramu u DII?
Napsal: 18 dub 2010 09:11
od eliott
Obávám se, že to ztroskotá na té montážní konzoli, aby nevyžadovali originál díl STC50271. Rám si snadno změříš vzadu u nádrže, šířka je po celé délce stejná.
Re: sirka ramu u DII?
Napsal: 18 dub 2010 09:54
od MadTom
Hunter (nebo ten kdo bude psát doklad, že namontovaný naviják souhlasí s tím, co je schváleno) by měl mít nějaký dokument, kde bude napsané, jak se to musí namontovat, aby to bylo schválené a zapsané do TP. Pokud součástí navijáku není kompletní montážní příslušenství a součástí auta taky není, tak by to mělo být popsáno ve schválení navijáku. LR dělá originál montážní sadu na naviják - je namontovaný úplně super - až před nárazníkem. Součástí RAVE je i popis všech originál příslušenství, včetně jenich montážních návodů - doporučuju prostudovat.
Re: sirka ramu u DII?
Napsal: 18 dub 2010 11:02
od pidibi
...
Re: sirka ramu u DII?
Napsal: 18 dub 2010 12:26
od eliott
Ono je možné, že to ani Land Rover neprodá, pokud neprokážeš, že stejný díl byl na autě namontován hned při prodeji nového auta a potřebuješ jen nahradit poškozený díl. Takhle je to například v případě ochraných rámů, chtějí při objednávce kopii TP

.
Re: sirka ramu u DII?
Napsal: 18 dub 2010 12:30
od Stavros
ze ti to za tu pakarnu stoji, vsechno te bude stat trikrat tolik a nakonec ten navijak ani nevyuzijes. Jinak ten navijak od huntera ti tam pujde, musi mit tak 58cm, vic ne. Come up tam treba nedas.
Re: sirka ramu u DII?
Napsal: 18 dub 2010 12:36
od eliott
Stavros píše: Come up tam treba nedas.
Tak třeba Superwinch LP8500 by tam šel, má 533 mm.
Jinak originál konzole vypadá takto:
Re: sirka ramu u DII?
Napsal: 18 dub 2010 12:49
od pidibi
...
Re: sirka ramu u DII?
Napsal: 18 dub 2010 13:09
od RudaK
Orog montážní umístění před nárazníkem mě teda vůbec nebere

už s estetického hlediska. Naproti tomu jsme namontovali naviják do nárazníku,nikdo se nestaral o homologaci,sedí tam jak pr.. na hrnci a na STK jsem neměl žádný problém ( a to není napsaný v TP - proč taky

) . Z venku na první pohled není vidět ( kromě kusu lana s hákem ),ale i to by nemuselo být vidět,pokud nechceš ( hák se dá jednoduše odmontovat vyndáním čepu ) . No a v případě potřeby ho použiješ a jinak to neřešíš. Jak říká Stavros -kolikrát si myslíš,že ho použiješ ? Mám ho cca 3 roky a použití spočítám na prstech jedné ruky

. A nedá se říct,že sem s autem jezdil jen po silnici jakékoli ,jestli polní ,lesní nebo asfalt ! Teď jsem to psal o D III ,ale i D II je na tom stejně. Nakonec Stavros to měl prvně taky vestavěné do orig. plastového nárazníku . Jedinné co je nevýhodou,tak je blbě vidět řádkování lana při navíjení , ale v případě syntetického lana to není až takový problém . Jestli to chceš zapsané v TP,tak si sežeň někoho,kdo to umí ( tak jak doktorát na Plzeňské fakultě

) a máš to co chceš.
p.s. Na parkování za Spilbergem ti to stačí bez navijáku

Re: sirka ramu u DII?
Napsal: 18 dub 2010 20:16
od pidibi
...
Re: sirka ramu u DII?
Napsal: 18 dub 2010 21:55
od Stavros
hunter je normalni navijak,cinskej, jako vsechny. Vejde se tam, tak se do toho pust.
Re: sirka ramu u DII?
Napsal: 18 dub 2010 22:04
od MadTom
Tak mi to připomíná schvalování radiostanic pro montáž do auta - musely mít v dokumentaci soulad s 8SD a pak se dali namontovat, jinak ne. To už ale neřešilo, kam se to do konkrétního auta montovalo.
Každopádně dej prosím vědět, jak jsi dopadl.
Re: sirka ramu u DII?
Napsal: 18 dub 2010 22:33
od pidibi
...
Re: sirka ramu u DII?
Napsal: 18 dub 2010 22:48
od MadTom
CE - to znamená, že na tom je to CE napsáno a výrobce nebo dovozce na to vydal prohlášení o shodě. V EU to musí mít každé elektro zařízení, aby se vůbec smělo prodávat. Druhá možnost je CE psáno trošku jiným fontem a to znamené China Export.