Stránka 1 z 4

RRC a LPG

Napsal: 22 dub 2010 00:22
od HV.
Rad bych do sveho RR dal LPG. A vyvstava ona Nerudovska otazka kam s ni, mam na mysli nadrz :-).
Muzu poprosit o nejaka fota na inspirace, postreha a napady?

Predem vse moc dik
HV

Re: RRC a LPG

Napsal: 22 dub 2010 09:37
od Neklan
Já jí mám pod kufrem (80 l) místo benzinové a benzinovou (33 l) v pravém podběhu za zadním kolem, takže kufr mám celý volný. Nicméně dojezd na jednu nádrž nic moc. Chtělo by to mít na LPG aspoň 120 l, protože to žere cca o 4 l (vstřikování do sání) na sto víc než benzinu a každou LPG nádrž můžeš plnit jenom na max 80%. Údajně vstřikování LPG přímo do válců má spotřebu skoro stejnou jako v benzinu.

Re: RRC a LPG

Napsal: 22 dub 2010 10:53
od Mirko
Ahoj,
já mám nádrž klasicky v kufru podélně, též 80 l a mám tím pádem: A) malou nádrž na LPG a B) malý kufr :D. Podélný uspořádání na straně řidiče mě ale umožňuje sklopit širší část sedačky a mít tak aspoň na jedné straně dlouhý vysoký kufr, zato se nedostanu pořádně k rezervnímu kolu a nedoléhá kryt kufru. Jak říká Neklan, aspoň 120 l brutto nádrže (možné i spojit 2) by to chtělo, já stojím s klasickým systémem směšovač co 250 km u benzínky na LPG - s prázdnou. Spotřeba 20-24 l. Sekvenční vstřik na tom má být opravdu líp.
Neklanovo uspořádání nádrží je určitě nejsofistikovanější, ale víc jak 80l se do rámu RR nevejde a snad jako toroid ani nedělá.
mirko

Re: RRC a LPG

Napsal: 22 dub 2010 14:41
od alap
Mám místo rezervy 96l a sedí tam akorát. Naplním 85 litrů a dojezd mám cca 400 km. Ale už jsem měl spotřebu i pod 20. Ale převážně jezdím 80% město s 22 litrů na 100km. Mám v plánu dát ještě druhou tu samou na druhou stranu, sice bude kufr cca metr na šířku, ale stejně v něm mám jen bordel, ale dojezd na dálku dám skoro 1000 km. A když sklopím sedačky je tam místa dost.

Re: RRC a LPG

Napsal: 22 dub 2010 16:29
od teslo
Alap, ta Tvoja nadzr je toroid, alebo valec? Ja uz celkom dlho marne hladam nejaku velku toroidnu, ktoru je mozne postavit vertikalne :?

Re: RRC a LPG

Napsal: 22 dub 2010 18:59
od alap
Toriod, je to ta co se dává do rezervy.

Re: RRC a LPG

Napsal: 23 dub 2010 00:03
od HV.
alap píše:Toriod, je to ta co se dává do rezervy.
Muizes mi poslat pls foto? jak moc to zabira misto?

Re: RRC a LPG

Napsal: 23 dub 2010 00:12
od HV.
Neklan píše:Já jí mám pod kufrem (80 l) místo benzinové a benzinovou (33 l) v pravém podběhu za zadním kolem, takže kufr mám celý volný. Nicméně dojezd na jednu nádrž nic moc. Chtělo by to mít na LPG aspoň 120 l, protože to žere cca o 4 l (vstřikování do sání) na sto víc než benzinu a každou LPG nádrž můžeš plnit jenom na max 80%. Údajně vstřikování LPG přímo do válců má spotřebu skoro stejnou jako v benzinu.
Na Tvoji upravu jsem koukal a vazne o ni uvazoval, jenze .... chtel bych jet s autem tam kde predpokladam ze nebude LPG, takze se mi nechce zvabovat se 80l benzinove nadrze :-(. Segvence na muj motor asi nejde udelat, budu zjistovat jeste vice.

Premyslel jsem dat 2 toriody na kazdou stranu kufru a pokusit se je zapustit do podlahy, doufam ze se vyjadruji nejak srozumitelne :-), neb napr. v levem podbehu je misto.

Doufam ze si to nepredstavuji jak Hurvinek valku :chuckle

Re: RRC a LPG

Napsal: 23 dub 2010 07:13
od eliott
HV. píše:Doufam ze si to nepredstavuji jak Hurvinek valku :chuckle
Já to vlastně nesmím komentovat :mrgreen:

Tu Neklanovu variantu lze vzít přes kopírák, a dát druhou benzínovou nádrž do LZ podběhu a výfuk vyvédst před kolem. Akorát se bojím, že ta nádrž co má Neklan by si nerozuměla s těma velkýma kolama, takže by se musela vytvořit.

Re: RRC a LPG

Napsal: 23 dub 2010 08:49
od alap
Tady je fotka, prosím moc nekomentovat můj bordel v kufru, ale již výše jsem ho deklaroval. :lol:

Re: RRC a LPG

Napsal: 23 dub 2010 09:45
od HV.
eliott píše:
HV. píše:Doufam ze si to nepredstavuji jak Hurvinek valku :chuckle
Já to vlastně nesmím komentovat :mrgreen:

Tu Neklanovu variantu lze vzít přes kopírák, a dát druhou benzínovou nádrž do LZ podběhu a výfuk vyvédst před kolem. Akorát se bojím, že ta nádrž co má Neklan by si nerozuměla s těma velkýma kolama, takže by se musela vytvořit.
Nesmis :D :D :D :D
No proberem to asi osobne, jestli by to to si myslim slo....

Re: RRC a LPG

Napsal: 23 dub 2010 09:46
od stan
alap píše:Tady je fotka, prosím moc nekomentovat můj bordel v kufru, ale již výše jsem ho deklaroval. :lol:
A to máš oficiálně? Chybí mi tam deformační zóny...

Re: RRC a LPG

Napsal: 23 dub 2010 09:53
od HV.
[quote="alap"]Tady je fotka, prosím moc nekomentovat můj bordel v kufru, ale již výše jsem ho deklaroval. :lol:[/quote


To zas neni tak spatny...DIky

Re: RRC a LPG

Napsal: 23 dub 2010 10:31
od kubes
Něco málo informací o tom kam a jak umístit nádrže LPG je zde:http://www.v8engines.com/faq-lpg-Gems-twin-tanks.htm
Tato varianta však vyžaduje úpravu vedení výfukového potrubí.
Kubeš

Re: RRC a LPG

Napsal: 23 dub 2010 11:25
od alap
stan píše:A to máš oficiálně? Chybí mi tam deformační zóny...
Jasně, normálně to tam tak namontovali a mám to v TP. Tak doufám, že až jednou nabourám, zepředu, tak že to ta nádrž vydrží.
Hele nevím deformační zóny jsem neřešil, ale věřím, že pokud to někdo neubrzdí, tak to bude osobák a ten mi maximálně urazí zadní nápravu a pokud to bude náklaďák, tak jsou všechny deformační zóny stejně k ničemu.

Re: RRC a LPG

Napsal: 23 dub 2010 21:58
od Mišák
Zdar chlapci,
máte zajímavou debatu. Taky jsem to u svého longa řešil. Vzhledem k tomu, že jsem nikdy nebyl moc veliký nadšenec LPG, ale chtěl jsem jezdit, dal jsem 50 litrový válec místo rezervy. Zabrala mi místo jen po straně a dokonce jsem tam napral i origo bočnici, takže mi tam jde plato. Nechtěl jsem ubírat kufru, protože vozím dva poníky. Jediné o co jsem kufr zmenšil, je budík stavu nádrže. Má to ale jeden veliký hák. Dojezd 200 km město, mimo max. 260. To když se krotím a jedu za 18 litrů. Po městě mi žere běžných 20 až 22. Ve městě mě časté tankování nevadí a na delší cestu to taky jde. Blbý je že, musím mít dokonale spravovanou mapu LPG pump a to i v ČR je někdy problém. Loni jsem hodně jezdil do Bulharska a byl jsem rád za benzín. Maďaři a srbové moc LPG nežerou. Zato Rumuni a Bulhaři jich mají víc než normálních čerpaček.
Rakušáci nejsou taky nic moc. Zvažuji udělat to samé na druhé straně co je ta nesmyslná plastová bedna. K čemu to vůbec je??

Re: RRC a LPG

Napsal: 24 dub 2010 17:54
od alap
Pod ní je subworfr, u mě nefunkční věc, jelikož nemám originál rádio.

Re: RRC a LPG

Napsal: 26 dub 2010 09:52
od teslo
alap: Presne tatko to chcem riesit aj ja...pls mozes sem hodit viac detailov? Kapacita nadzre, vyrobca? Mas ju ukotvenu len tym origo uchytom rezervy? Vie niekto o tekej nadrzi na predaj za rozumnu cenu?
Aky system LPG mas namontovany? Sekvencny vstrek, zmiesavac v sani s lamdou, alebo len obyc neriadeny zmiesavac? Dik
BTW: co sa tyka kufra, tak aspon ho mas. Ja mam v kufry jednu simex-u a zmesti sa mi tam uz len fotak :wink:

V druhom RRC mam valcovu nadrz 63l na lavej strane. Je to ale mala kapacita na rover V8.

Re: RRC a LPG

Napsal: 26 dub 2010 23:01
od HV.
kubes píše:Něco málo informací o tom kam a jak umístit nádrže LPG je zde:http://www.v8engines.com/faq-lpg-Gems-twin-tanks.htm
Tato varianta však vyžaduje úpravu vedení výfukového potrubí.
Kubeš
Mam akorat pocit ze je to pro P38 a ne pro RRC, alspon del tech foto....

Re: RRC a LPG

Napsal: 27 dub 2010 07:33
od teslo
HV. píše: Mam akorat pocit ze je to pro P38 a ne pro RRC, alspon del tech foto....
ano. konkretne toto je pre P38. ale na stranke sa daju najst aj obrazky RRC.