AUSTIN GIPSY
Moderátor: Rover
AUSTIN GIPSY
Nedavno jsem viděl tenhle stroj v anglii v hasičský verzy. Nevíte o tom nějaký podrobnosti..........?
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: AUSTIN GIPSY
Jediné informace, které mám.
Po sloučení firem Rover a Austin, zastavil British Leyland výrobu a vývoj AG, jelikož nebylo ( logicky ) výhodné vyrábět dva různé typy 4x4 aut. Čímžtopádem jsou tyto AG celkem vzácné. Stejně jako Austin Champ s motory RR, které doplatily na svou "kvalitu" a tím taky komplikovanost a vysokou hmotnost. Prostě vyhrál Jeep a v Evropě pak LR co se týče armádních zakázek.
Pár fotek Austin Gipsy z knížky 4x4 terénní automobily od autora jménem John Carroll. Vydavatelství Svojtka&Vašut. Dostal jsem ji od společníka a ten ji našel na chalupě ve stodole
Po sloučení firem Rover a Austin, zastavil British Leyland výrobu a vývoj AG, jelikož nebylo ( logicky ) výhodné vyrábět dva různé typy 4x4 aut. Čímžtopádem jsou tyto AG celkem vzácné. Stejně jako Austin Champ s motory RR, které doplatily na svou "kvalitu" a tím taky komplikovanost a vysokou hmotnost. Prostě vyhrál Jeep a v Evropě pak LR co se týče armádních zakázek.
Pár fotek Austin Gipsy z knížky 4x4 terénní automobily od autora jménem John Carroll. Vydavatelství Svojtka&Vašut. Dostal jsem ji od společníka a ten ji našel na chalupě ve stodole
- Přílohy
-
- austin gipsy1.JPG (109.37 KiB) Zobrazeno 14332 x
-
- austin gipsy2.JPG (97.76 KiB) Zobrazeno 14332 x
-
- austin gipsy.JPG (107.7 KiB) Zobrazeno 14332 x
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
Re: AUSTIN GIPSY
Jedno tohle auto stojí v Kosový Hoře u Milana Kříže - myslím, že te´d změnilo majitele a dodělávají rekonstrukci.
Jinak to auto je výsledek soutěže na terénní auto - anglickou verzi Jeepu ze který po válce vylezl i Land Rover
Jinak to auto je výsledek soutěže na terénní auto - anglickou verzi Jeepu ze který po válce vylezl i Land Rover
Honza M. lecos pro land rovery nejen to co je na http://www.britishcars.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo závodní stránky http://www.mihalicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo taky na facebooku jako britishcars
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: AUSTIN GIPSY
Nicméně model Austin Gipsy se vyráběl až do roku 1967. I tak se jedná o vzácný kousek, kterých nejen v ČR moc nebude....
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
Re: AUSTIN GIPSY
v popisu jednoho člena jsem viděl, že má napsáno, že ho vlastní, ale už nevim, kdo to bylZanzibar píše:Nicméně model Austin Gipsy se vyráběl až do roku 1967. I tak se jedná o vzácný kousek, kterých nejen v ČR moc nebude....
- Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: AUSTIN GIPSY
Nějaký kousek čtyřkolového cikána se u nás najde...
Před lety jsem se na jednoho před renovací byl podívat, ale nakonec jsem ho nekoupil.
Auta měla komplikované nezávislé zavěšení náprav a odpružení kol pryžovými pery zvané Flexitor, což nebylo šťastné řešení....
U posledních ročníků se nahrazovalo tuhou nápravou
Technické údaje:
Dvoudvéřový otevřený tří až sedmimístný terénní vůz, motor vpředu a pohon zadních kol, možnost zapnout pohon všech kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 2199 cm³, vrtání 79,4 mm a zdvih 111,1 mm, komprese 6,8, výkon 53 kW (72 koní) při 4100 ot/min, točivý moment 153 Nm při 1500 ot/min. Čtyřstupňová převodovka s redukcí, rozvor 2285 (LWB 2820) mm, vnější rozměry 3531 (LWB 4064)x1695x1867 mm, hmotnost 1220 kg, maximální rychlost asi 120 km/h.
Původně měl motor výkon 62 koní, od roku 1963 byl zvýšen na 72 koní. Dodával se také naftový motor 2.2D/55 HP.
Terénní vůz Austin Gipsy se vyráběl v letech 1958 až 1968 a celkem bylo vyrobeno 20 000 vozů (ve třech sériích S1, S2 a S4). Výroba vozu byla ukončena po začlenění firmy Austin do koncernu British Leyland, ten již vlastnil výrobu terénních vozů Land Rover.
Před lety jsem se na jednoho před renovací byl podívat, ale nakonec jsem ho nekoupil.
Auta měla komplikované nezávislé zavěšení náprav a odpružení kol pryžovými pery zvané Flexitor, což nebylo šťastné řešení....
U posledních ročníků se nahrazovalo tuhou nápravou
Technické údaje:
Dvoudvéřový otevřený tří až sedmimístný terénní vůz, motor vpředu a pohon zadních kol, možnost zapnout pohon všech kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 2199 cm³, vrtání 79,4 mm a zdvih 111,1 mm, komprese 6,8, výkon 53 kW (72 koní) při 4100 ot/min, točivý moment 153 Nm při 1500 ot/min. Čtyřstupňová převodovka s redukcí, rozvor 2285 (LWB 2820) mm, vnější rozměry 3531 (LWB 4064)x1695x1867 mm, hmotnost 1220 kg, maximální rychlost asi 120 km/h.
Původně měl motor výkon 62 koní, od roku 1963 byl zvýšen na 72 koní. Dodával se také naftový motor 2.2D/55 HP.
Terénní vůz Austin Gipsy se vyráběl v letech 1958 až 1968 a celkem bylo vyrobeno 20 000 vozů (ve třech sériích S1, S2 a S4). Výroba vozu byla ukončena po začlenění firmy Austin do koncernu British Leyland, ten již vlastnil výrobu terénních vozů Land Rover.
- Přílohy
-
- roztoky_130.jpg (91.27 KiB) Zobrazeno 13877 x
-
- roztoky_127.jpg (107.08 KiB) Zobrazeno 13877 x
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3223
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: AUSTIN GIPSY
Pak ať mi někdo říká, že série jsou ošklivé Trochu mi to připomíná auto "z nepřehledné zatáčky" z pohádky Ať žijí duchové
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Re: AUSTIN GIPSY
Kdyby se někdo nudil na zimu
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 720wt_1270" onclick="window.open(this.href);return false;
a pro ty, co už si těch renovačních zim užili ažaž:
http://www.ebay.co.uk/itm/AUSTIN-GIPSY- ... 500wt_1287" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 720wt_1270" onclick="window.open(this.href);return false;
a pro ty, co už si těch renovačních zim užili ažaž:
http://www.ebay.co.uk/itm/AUSTIN-GIPSY- ... 500wt_1287" onclick="window.open(this.href);return false;
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- StaraPakna
- Příspěvky: 199
- Registrován: 14 bře 2009 21:13
- tel.: +420602767865
- auto: LR SII 109
- Bydliště: S výhledem na kopec
Re: AUSTIN GIPSY
Vím že to je inzerát, tady je odkaz na tento atypický Britský vozík na prodej. Protože je to opravdu velmi krásné a málo viděné autíčko nezakládám další vlákno.
http://autobazar.hyperinzerce.cz/vetera ... 5-nabidka/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://autobazar.hyperinzerce.cz/vetera ... 5-nabidka/" onclick="window.open(this.href);return false;
Koukám abych viděl a když už vidím nepřestávám snít.
Re: AUSTIN GIPSY
Zajímavý Gipsy v Polsku. Stál by určitě za záchranu.
http://moto.allegro.pl/austin-gipsy-196 ... 33329.html
http://moto.allegro.pl/austin-gipsy-196 ... 33329.html
- Štorky
- Příspěvky: 367
- Registrován: 18 říj 2009 21:56
- tel.: +420602303705
- auto: Def 110Td4
- Bydliště: Jevany
- Kontaktovat uživatele:
Re: AUSTIN GIPSY
Tak tady je pár fotek mého Austina, kterého se právě snažím "doskládat". Je to trochu jako puzzle, protože když ho původní majitel nechal rozebrat před klempířinou, tak se součástky daly do beden bez ladu a skladu......
Mirek
Mirek
H-D Electra Glide Ultra Classic, BMW R 1200 GS LC Adventure, "Defík" 110 Td4, Austin Gipsy (r.v.1964), RR Classic, MB Vito 4x4, VW T5 4motion, MB G 350 BT, Porsche Cayenne; http://www.storkan.cz
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: AUSTIN GIPSY
Nemůžu si pomoct, ale mě se to auto vážně docela líbí. Přiznám se, naživo jsem ho nikdy neviděl.....Tak držím palce, ať Ti v krabicích nic nechybí.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: AUSTIN GIPSY
priznanie myslím nebolo bolestivé, pretože je to skrátka krásne autíčko.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: AUSTIN GIPSY
Moc hezké . Až to dáš dohromady, tak tě určitě rádi uvítáme jako hosta na akcích LRSC .
Re: AUSTIN GIPSY
Máš to moc pěkný. Také držím palce při skládání. S LR je to jednodušší, protože zavoláš přátelům na telefonu a vždy se najde někdo kdo ví kam a jak to tam patří. Ty to máš asi složitější. Až ho budeš přihlašovat, asi ti napíší do TP Austin Róm.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
Re: AUSTIN GIPSY
U toho Mirka člověk nalezne mnoho zajímavých věcí....
- Štorky
- Příspěvky: 367
- Registrován: 18 říj 2009 21:56
- tel.: +420602303705
- auto: Def 110Td4
- Bydliště: Jevany
- Kontaktovat uživatele:
Re: AUSTIN GIPSY
Právě proto, aby mi tam toho "róma" nepřidělili, tak už výrobce tam prozíravě použil u cikána (gypsy) měkké "i" (Gipsy)bobes píše:Máš to moc pěkný. Také držím palce při skládání. S LR je to jednodušší, protože zavoláš přátelům na telefonu a vždy se najde někdo kdo ví kam a jak to tam patří. Ty to máš asi složitější. Až ho budeš přihlašovat, asi ti napíší do TP Austin Róm.
H-D Electra Glide Ultra Classic, BMW R 1200 GS LC Adventure, "Defík" 110 Td4, Austin Gipsy (r.v.1964), RR Classic, MB Vito 4x4, VW T5 4motion, MB G 350 BT, Porsche Cayenne; http://www.storkan.cz
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: AUSTIN GIPSY
Jasně! Sádry!!!Štorky píše:Právě proto, aby mi tam toho "róma" nepřidělili, tak už výrobce tam prozíravě použil u cikána (gypsy) měkké "i" (Gipsy)bobes píše:Máš to moc pěkný. Také držím palce při skládání. S LR je to jednodušší, protože zavoláš přátelům na telefonu a vždy se najde někdo kdo ví kam a jak to tam patří. Ty to máš asi složitější. Až ho budeš přihlašovat, asi ti napíší do TP Austin Róm.
Re: AUSTIN GIPSY
mozna by se mohli najit nejake chybejici soucastky soucastky na islandu: http://honhav.rajce.idnes.cz/Island_cer ... to_360.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://honhav.rajce.idnes.cz/Island_cer ... to_363.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
vrakoviste v pristavu Seydisfjordur (jo, je to tam jak prijede Norona
http://honhav.rajce.idnes.cz/Island_cer ... to_363.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
vrakoviste v pristavu Seydisfjordur (jo, je to tam jak prijede Norona
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
- Štorky
- Příspěvky: 367
- Registrován: 18 říj 2009 21:56
- tel.: +420602303705
- auto: Def 110Td4
- Bydliště: Jevany
- Kontaktovat uživatele:
Re: AUSTIN GIPSY
Máš na mysli tohle vrakoviště?Honzan píše:mozna by se mohli najit nejake chybejici soucastky soucastky na islandu: http://honhav.rajce.idnes.cz/Island_cer ... to_360.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://honhav.rajce.idnes.cz/Island_cer ... to_363.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
vrakoviste v pristavu Seydisfjordur (jo, je to tam jak prijede Norona
H-D Electra Glide Ultra Classic, BMW R 1200 GS LC Adventure, "Defík" 110 Td4, Austin Gipsy (r.v.1964), RR Classic, MB Vito 4x4, VW T5 4motion, MB G 350 BT, Porsche Cayenne; http://www.storkan.cz