Asi před rokem si táta všiml, že při pomalém průjezdu zatáčkou nebo kruháku se ozývá zvláštní cvaknutí. Auto jsme odvezli do servisu, kde si přišlo na to, že je po smrti levý přední ložisko, ikdyž vůbec nebylo při jízdě slyšet hučení a bylo nám řečeno, že by to mohlo vzhledem k tomu v jakým je stavu už taky dělat bordel a nejspíš to bude ten problém.
Cvakání nezmizelo, ale všimli jsme si, že to děla taky při rozjezdu dopředu/dozadu. Postupným prolézáním zadní nápravy jsme zjistili, že je to zvuk ze silentbloku ramen jak se mění zaklonění nápravy, dál už jsme tomu moc nevěnovali pozornost s tím, že se to prostě občas ozve v zatáčce.
Teď po zimě při cestě z města se asi v 90km/h ozvala rána jako když větší kámen ze vzorku trefí do rámu. Druhý den přijdu do garáže a na zemi, v místě kde byla zadní náprava, louže oleje, volám tátovi do práce, že musí mít nejspíš díru v diferáku... mrknul na to a opravdu. V tu chvíli bylo jasný, že cvakání byl diferák a protože jsme to chtěli vyřešit co nejrychleji vzali jsme od

rovnou jinej a dali auto do servisu. Když jsme auto vyzvedli ukázali nám starý dif a co se s ním stalo - talířové kolo, který je přišroubovaný, tak moc dobře přišroubovaný nebylo

, 4 šrouby přesně za sebou se uvolnily natolik, že se střihly, hlavy se válely na dně, občas se přimotaly a škrábly do obalu až ho nakonec prorazily. Ostatní šrouby byly volný, že se s nima dalo otáčet rukou.