L322 Supercharged 4,2

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
costas
Příspěvky: 1
Registrován: 11 bře 2013 23:36
tel.: 00421904693721

L322 Supercharged 4,2

#1 Příspěvek od costas » 12 bře 2013 00:02

Som tu nový a prešiel som obsah fora a nikde som nenašiel téma na L322 Supercharged 4,2. Ak tu je,tak sa ospravedlňujem. Neviem či má niekto skúsenosti s týmto vozom,ale rád by som prijal vaše rady a skúsenosti. Chcel by som si tento voz doviesť z nemecka s najazd. max. 150tis. km,s rokom výroby 2007-2008. Viem,že s týmto vozom je to vietor v kapse :grin: ,ale mal som ho požičaný od známeho na dva dni a som z tohto voza úplne paf. Chcel by som si ho prestavať na LPG.Vôbec neviem ako je to s poruchovosťou motora a ostatných častí vozu. Jazdím cca 40tis. ročne,prevažne dialnice.Vôbec neviem čo je to za motor 3,6 TDV8.Myslíte,že je vhodnejší na tento spôsob jazdenia po dialnici?Chcel by som poradiť a čoho sa vyvarovať.Ak by sa našiel niekto,kto sa rozumie týmto vozom,rád by som pokecal aj po telef. poprípade aj osobne.Ďakujem

Denisko88
Příspěvky: 110
Registrován: 19 srp 2011 10:42
tel.: 903217729
auto: Range Rover Sport

Re: L322 Supercharged 4,2

#2 Příspěvek od Denisko88 » 13 bře 2013 15:21

Ja osobne by som radsej isiel do TDV8 .

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: L322 Supercharged 4,2

#3 Příspěvek od cyril » 13 bře 2013 15:30

Tady ti asi nikdo moc neporadí. Jedinej, kdo tady Range s tímhle motorem má, je myslím Aleš. Doufám, že je ten motor dobrej, protože ten samej vrtí mým XKR. Ale za více jak dva roky mám najeto tak asi 6tkm, což není nic moc na předávání zkušeností. :idea:

Odpovědět