Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Nemyslim to v zlom ale dnes musia byt najviac vysmiate servisy a buducnost vyzera este ruzovejsie.
LR DEFENDER 110 SW
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Podle mě je jasný argument pro uznání vady to že to praská pořád na stejném míste. A nemělo by záležet na čase nebo kilometrech co se uznani vady týče. Neřeším záruku ta je garantovaná zákonem, ale více mě zajímá kdy uznají že to je dokonale technologicky špatně. A nebo právě technologicky na výbornou, protože pouze zanedbatelné procento poruch motoru se stalo ještě v zaruce. Tedy ing. pracoval dle pokynů zadavatele na výbornou. Jeho "kurvítko" pracuje správně. Další otazkou pro vytvoření teorie je ... Byl to záměr? A to by potom směřovalo ke stejné aféře jako emise u VW.
doplním fotky 3,0d 180KW 6rych ZF aut. najeto 270tis
doplním fotky 3,0d 180KW 6rych ZF aut. najeto 270tis
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Imperialističtí vrazi z Wall Streetu, Eliott a další majitelé servisů si mnou ruce...
Country boy...
- VencaZE
- Příspěvky: 3572
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Já ne, stejně jako Land Jirka, nechci ani nemůžu tyhle stroje opravovat . Posílám je tajně do Budějovic .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Já si ruce moc nemnu. Sice to vydělává, ale člověk z té práce nemá dobrý pocit, protože je jasné, že to není na dlouho...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No abych pravdu řekl tak opravovat takového srače kde se bojíš zvednout telefon zákazníka co si mu dělal nejakou opravu na D3/D4, SPORT v domnění "co se mu zase vysypalo"
to není možné vykompenzovat ani penezi. Ja dělám auta protože mě to baví a mám rád všechno kolem aut. Ale opravovat něco o čem víš že je stejně na hovno a nedokažeš tomu nijak pomoct. To je fak na psychologa...navíc to jsou opravy kolem 300tis. To pak ten psycholog je potřeba i na straně majite vozu. A tady už neplatí nic o opicích a banánech.
to není možné vykompenzovat ani penezi. Ja dělám auta protože mě to baví a mám rád všechno kolem aut. Ale opravovat něco o čem víš že je stejně na hovno a nedokažeš tomu nijak pomoct. To je fak na psychologa...navíc to jsou opravy kolem 300tis. To pak ten psycholog je potřeba i na straně majite vozu. A tady už neplatí nic o opicích a banánech.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Vím že to nepíšeš vážně, ale můžu říct, že opravy těchto motorů jsou nevděčné kšefty s problémama a rizikem, že se to za chvíli posere znovu...
V autodílně jsou i daleko lepší a méně problémové práce.
Než jsem to dopsal, tak se tady klucu ozvali
Je zajímavé, že většina majitelů autodílen LR sedí v pracovní době na foru
Naposledy upravil(a) Land Jirka dne 17 úno 2017 09:45, celkem upraveno 1 x.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Skvěle napsáno, pod to se podepíšu.Kokesek píše: ↑17 úno 2017 09:39 No abych pravdu řekl tak opravovat takového srače kde se bojíš zvednout telefon zákazníka co si mu dělal nejakou opravu na D3/D4, SPORT v domnění "co se mu zase vysypalo"
to není možné vykompenzovat ani penezi. Ja dělám auta protože mě to baví a mám rád všechno kolem aut. Ale opravovat něco o čem víš že je stejně na hovno a nedokažeš tomu nijak pomoct. To je fak na psychologa...navíc to jsou opravy kolem 300tis. To pak ten psycholog je potřeba i na straně majite vozu. A tady už neplatí nic o opicích a banánech.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
My už musíme dělat jak si žádají nové vozy, neustálý sběr dat... Já třeba sháním dodavatele klik na TDV6Land Jirka píše: ↑17 úno 2017 09:44Vím že to nepíšeš vážně, ale můžu říct, že opravy těchto motorů jsou nevděčné kšefty s problémama a rizikem, že se to za chvíli posere znovu...
V autodílně jsou i daleko lepší a méně problémové práce.
Než jsem to dopsal, tak se tady klucu ozvali
Je zajímavé, že většina majitelů autodílen LR sedí v pracovní dílně na foru
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Dobře tak jste mně přesvědčili, správné znění je tedy takto: Imperialističtí vrazi z Wall Streetu si mnou ruce...
Country boy...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Vratim se zpet k tematu. Snad to nekoho uklidni.
TDV6 2,7 můj, 2009, D3, 200.000km, závada ne
Preci jen se do opravny dostanou je ty motory, kt jsou rozbite. Takze nazor mechanika muze byt timto ovlivneny. S fungujicim motorem tam nepojedu, takze vlastne se setka jen s temi spatnymi.
TDV6 2,7 můj, 2009, D3, 200.000km, závada ne
Preci jen se do opravny dostanou je ty motory, kt jsou rozbite. Takze nazor mechanika muze byt timto ovlivneny. S fungujicim motorem tam nepojedu, takze vlastne se setka jen s temi spatnymi.
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Já mám taky na TDV6 nalítáno 275 000 a zatím v pohodě. Ale do statistiky mechanika se to počítá, protože jsem u Kokeska každou chvíli s jinýma závadamadufino píše: ↑17 úno 2017 10:20 Vratim se zpet k tematu. Snad to nekoho uklidni.
TDV6 2,7 můj, 2009, D3, 200.000km, závada ne
Preci jen se do opravny dostanou je ty motory, kt jsou rozbite. Takze nazor mechanika muze byt timto ovlivneny. S fungujicim motorem tam nepojedu, takze vlastne se setka jen s temi spatnymi.
Tímto mu dávám vědět, že se zase brzy ozvu Ale motor to není!
- PEPO
- Příspěvky: 750
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ja som na mojej D3 nalietal za 2 roky 10 000 km ..
Nechám tu liatinu aspon takto vyzrieť v teplej garáži
Nechám tu liatinu aspon takto vyzrieť v teplej garáži
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
V tomhle případě možná ne, ale jinak je to zcela běžná věc. Můj švagr pracuje v jedné firmě v Brně (svsfem.cz), která se zabývá kromě jiného i simulací a výpočty životností různých komponent, motory nevyjímaje, pro různé automobilky. Velice hrubě řečeno - podmínky výrobců jsou opravdu hlavně o tom přežít záruku, nebo 200t. km. Víc už dnes nikoho nezajímá.Kokesek píše: Tedy ing. pracoval dle pokynů zadavatele na výbornou. Jeho "kurvítko" pracuje správně. Další otazkou pro vytvoření teorie je ... Byl to záměr?
Pro mě osobně jsou nové motory důvod, proč už pro mě nemá LR pokračování...
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
...už se to začíná dostávat do fáze, která mě zajímá.Kokesek píše: ↑17 úno 2017 11:30Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.
Budu číst bedlivě dál
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- PEPO
- Příspěvky: 750
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To mi je jasné .Ja som to bral ako vtip,niečo ako na odlahčenie temyKokesek píše: ↑17 úno 2017 11:30Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.
Lebo to nabralo taký spád ako keby všetky D3 mali stáť už odstavené na krajnici s motorom KO...
Ale aj tak by bolo zaujímavé aké je percento možnosti že sa tie motory niekdy v budúcnosti rozsypú....
Napríklad v holandsku je na predaj kopu aut ktoré majú cez 3000000 km a v pohode..V tej krajine je fakt kupu aut s fakt peknými kilometrami..A ešte stále jazdia.
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
A nebude to náhodou tím, že i ty auta u nás mají všechny najeto přes 300t km, akorát majitelé jsou přesvědčení o tom, že podstatně méně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To bude tou krajinou. žádný kopec, mírné klima a poklidní Holanďani. Takže žádné vytáčení studeného motoru.PEPO píše: ↑17 úno 2017 12:56To mi je jasné .Ja som to bral ako vtip,niečo ako na odlahčenie temyKokesek píše: ↑17 úno 2017 11:30
Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.
Lebo to nabralo taký spád ako keby všetky D3 mali stáť už odstavené na krajnici s motorom KO...
Ale aj tak by bolo zaujímavé aké je percento možnosti že sa tie motory niekdy v budúcnosti rozsypú....
Napríklad v holandsku je na predaj kopu aut ktoré majú cez 3000000 km a v pohode..V tej krajine je fakt kupu aut s fakt peknými kilometrami..A ešte stále jazdia.