Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
To zalezi kdys me potkal. Vcera nad eibentalem v poledne jsem to teprve provedl. Ve tri s pomoci mistniho kluka narovnal a svaril. Jinak s karlem jsem nejel abych neco nezkurvil tak jsem jel s nunou:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
A ze ses nezastavil?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- pojir
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Nekdy odpoledne to bylo. Ale bylo kolem tebe moc lidi, tak se mi tam nechtelo cpat
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
tady to mate s pohyblivymi obrazky
https://www.youtube.com/watch?v=IFf0iGl ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=IFf0iGl ... e=youtu.be
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Asi dobrej oddíl. Velké kladivo je řešení, ale že jsi to auto obrátil na dílně na střechu mě trošku překvapilo a ještě víc by mě zajímalo, jak ten svářeč držel při svařování u stropu. Jediný co mě při sledování toho konce videa napadlo bylo: Už nechlastej.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Už taky nabývám tohoto přesvědčení. Místo, aby sloužil mě, tak sloužím já jemu! O to hůř, že je to pracovní auto, na kterém jsem denně závislý.
Měl jsem problémy se startováním, točilo to ztěžka, ale vždy chytlo. Jak se teploty snižují, bylo to horší a už jsem myslel, že večer z lesa neodjedu.
Prošel jsem všechny kontakty mezi baterií a startérem, posílil ukostrřovací přechody, vše vyčistil na kov, baterie Varta 85Ah 800A kterou startuji traktor a LC pořád hovno.
Tak jsem dnes koupil startér nový, říkám, že nechci žádnou čínu, ale ten drahší z výběru( 4.000,- Kč ), jen doufám, že to není repas.
Prý ne, je nový. Rozbalím ho a samozřejmě, starý Bosch repasovaný v Polsku, odfláknuté opískování, černá barva bez základu, co se ihned loupe, mazací tuk poskromnu, šroubky nedotažené.
No dám ho do auta a myslel jsem, že mě jebne. Točí ještě pomaleji, než ten původní. Propojil jsem + a - od baterie a startéru navíc starovacími kabely, jestli se to zlepší a nic.
Už jsem podléhal panice, znovu prošel všechny kontakty, dal jinou baterii, pořád to samé a to bylo dnes +7°C.
Na takový vergl se nemůžu spolehnout, když bude v lese celý den při -20°C.
Takže teď zvažuji, buď dát ten původní Bosch na repas do firmy, která má kladné reference a tento někomu omlátit o hlavu, nebo ho zajít vrátit a vzít druhý, ale to může být zase šmejd.
LR DI je jedno z deseti aut o které se starám a používám a za ty 3 měsíce co ho mám hravě všechny předčil v hodinách oprav a nákladech!!
Měl jsem problémy se startováním, točilo to ztěžka, ale vždy chytlo. Jak se teploty snižují, bylo to horší a už jsem myslel, že večer z lesa neodjedu.
Prošel jsem všechny kontakty mezi baterií a startérem, posílil ukostrřovací přechody, vše vyčistil na kov, baterie Varta 85Ah 800A kterou startuji traktor a LC pořád hovno.
Tak jsem dnes koupil startér nový, říkám, že nechci žádnou čínu, ale ten drahší z výběru( 4.000,- Kč ), jen doufám, že to není repas.
Prý ne, je nový. Rozbalím ho a samozřejmě, starý Bosch repasovaný v Polsku, odfláknuté opískování, černá barva bez základu, co se ihned loupe, mazací tuk poskromnu, šroubky nedotažené.
No dám ho do auta a myslel jsem, že mě jebne. Točí ještě pomaleji, než ten původní. Propojil jsem + a - od baterie a startéru navíc starovacími kabely, jestli se to zlepší a nic.
Už jsem podléhal panice, znovu prošel všechny kontakty, dal jinou baterii, pořád to samé a to bylo dnes +7°C.
Na takový vergl se nemůžu spolehnout, když bude v lese celý den při -20°C.
Takže teď zvažuji, buď dát ten původní Bosch na repas do firmy, která má kladné reference a tento někomu omlátit o hlavu, nebo ho zajít vrátit a vzít druhý, ale to může být zase šmejd.
LR DI je jedno z deseti aut o které se starám a používám a za ty 3 měsíce co ho mám hravě všechny předčil v hodinách oprav a nákladech!!
Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
jojo to znám hele já tedka dal repasovat starter, stálo mě to 1000kč a je to super!!! dělá to jeden starý pán od nás ze Sedlčan a vozí mu vše od altíku až po startery ze širokého okolí. například altík mi dělal komplet(bez řemenice) 2000.... takže repas někomu kdo to fakt umí je mnohdy lepší než koupě nového zboží(když pominu ten polský repas :-D )Sniper píše: ↑23 říj 2017 19:11 Už taky nabývám tohoto přesvědčení. Místo, aby sloužil mě, tak sloužím já jemu! O to hůř, že je to pracovní auto, na kterém jsem denně závislý.
Měl jsem problémy se startováním, točilo to ztěžka, ale vždy chytlo. Jak se teploty snižují, bylo to horší a už jsem myslel, že večer z lesa neodjedu.
Prošel jsem všechny kontakty mezi baterií a startérem, posílil ukostrřovací přechody, vše vyčistil na kov, baterie Varta 85Ah 800A kterou startuji traktor a LC pořád hovno.
Tak jsem dnes koupil startér nový, říkám, že nechci žádnou čínu, ale ten drahší z výběru( 4.000,- Kč ), jen doufám, že to není repas.
Prý ne, je nový. Rozbalím ho a samozřejmě, starý Bosch repasovaný v Polsku, odfláknuté opískování, černá barva bez základu, co se ihned loupe, mazací tuk poskromnu, šroubky nedotažené.
No dám ho do auta a myslel jsem, že mě jebne. Točí ještě pomaleji, než ten původní. Propojil jsem + a - od baterie a startéru navíc starovacími kabely, jestli se to zlepší a nic.
Už jsem podléhal panice, znovu prošel všechny kontakty, dal jinou baterii, pořád to samé a to bylo dnes +7°C.
Na takový vergl se nemůžu spolehnout, když bude v lese celý den při -20°C.
Takže teď zvažuji, buď dát ten původní Bosch na repas do firmy, která má kladné reference a tento někomu omlátit o hlavu, nebo ho zajít vrátit a vzít druhý, ale to může být zase šmejd.
LR DI je jedno z deseti aut o které se starám a používám a za ty 3 měsíce co ho mám hravě všechny předčil v hodinách oprav a nákladech!!
300TDI---The Legend begins
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jestli jsi koupil nový startér a dodali ti repas, tak je to na reklamaci jako vyšitou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Já se chtěl právě repasu vyhnout, říkám si, že vemu nový - druhovýrobu. Ještě se ptám jak blb.
Jistě, krabice je nová a nálepky taky, ale poznám, co je nové a co repas.
No co na to říct, den v prdeli, žádný pohyb v před a 4 tis vyhozené.
Takže zítra nechat zrepasovat ten původní Bosch a tady ten vrátit a doufat, že jej vemou zpět.
A tak je to pořád dokola, jednou ložisko, pak poloosa, startér, brzdy...asi jsem měl štěstí na vylítanou mrdku, ale není týden, abych něco neopravoval a to se zima blíží.
Tím, že se mi to nevleze do garáže, jsem odkázaný na opravy venku.
Jistě, krabice je nová a nálepky taky, ale poznám, co je nové a co repas.
No co na to říct, den v prdeli, žádný pohyb v před a 4 tis vyhozené.
Takže zítra nechat zrepasovat ten původní Bosch a tady ten vrátit a doufat, že jej vemou zpět.
A tak je to pořád dokola, jednou ložisko, pak poloosa, startér, brzdy...asi jsem měl štěstí na vylítanou mrdku, ale není týden, abych něco neopravoval a to se zima blíží.
Tím, že se mi to nevleze do garáže, jsem odkázaný na opravy venku.
Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ja sa tiež nezmestim do garaže len tak...
Je fakt , že raz týždene by ma to asi nebavilo.
download/file.php?id=81357&mode=view
Je fakt , že raz týždene by ma to asi nebavilo.
download/file.php?id=81357&mode=view
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Mě to nevadí, pokud na tom autě nejsem denně závislý. Takhle přijedu v 7h zmrzlý z lesa a místo, abych šel domů, musím se mrdat s tím krámem.
Nemůžu si dovolit vypustit den a věnovat se autu. Včera se tak stalo a výsledek stál stejně za hovno.
Dnes jsem odvezl původní startér na repas, tak jsem zvědavý. Naštěstí to mám už zmáknuté a výměna je od otevření kapoty po start za 15 min
Nemůžu si dovolit vypustit den a věnovat se autu. Včera se tak stalo a výsledek stál stejně za hovno.
Dnes jsem odvezl původní startér na repas, tak jsem zvědavý. Naštěstí to mám už zmáknuté a výměna je od otevření kapoty po start za 15 min
Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak to sa budem musieť ešte hodne učiť.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak ráno si jedu pro startér, měl totálně uhlíky v prdeli, ložiska, kontakty a uhlíkový blok. Oprava cca 2.700,- Kč se zárukou.
Tak jsem zvědavý jak bude točit s motorem, protože ten vydechlý polák, co tam teď mám jako, že nový, s motorem točí snad ještě hůř, než můj původní...
Tak jsem zvědavý jak bude točit s motorem, protože ten vydechlý polák, co tam teď mám jako, že nový, s motorem točí snad ještě hůř, než můj původní...
Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...
- 22lukas277
- Příspěvky: 715
- Registrován: 01 kvě 2016 15:47
- tel.: 0915354378
- auto: RRC OM606 SuperTurbo
- Bydliště: Horovce Pri Púchove
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Daj vedet jak to toci.Sniper píše:Tak ráno si jedu pro startér, měl totálně uhlíky v prdeli, ložiska, kontakty a uhlíkový blok. Oprava cca 2.700,- Kč se zárukou.
Tak jsem zvědavý jak bude točit s motorem, protože ten vydechlý polák, co tam teď mám jako, že nový, s motorem točí snad ještě hůř, než můj původní...
Odoslané z HAMMER_ENERGY pomocou Tapatalku
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak...trochu se rozepíšu
Je smutné, když musí laik dokazovat svoji terorii a pravdu "odborníkům" a ještě se s nimi dohadovat...
Když jsem chtěl mít jistotu a místo repase, která se ne vždy povede, jsem chtěl koupit startér nový - druhovýroba, plnohodnotná náhrada za cenu dvojnásobné repase, dopadlo to jak to dopadlo - viz výše.
Po rozbalení mě v krabici čekal repasovaný, opticky špatně udělaný Bosch z Polska. Říkám si, no co už.
Když tento startér točil motorem snad ještě hůře jak můj původní, znejistil jsem.
Znovu prošel všechny spoje a přechody, posílil ukostřovací propojky, nabíjel a měnil baterky, výsledek stejný.
Oba startéry jsem vzal do auta a dovezl do firmy, kde repasují tyhle věci, jsou vyhlášení a znalí.
Popsal jsem jim problém a poprosil jsem je, ať mi oba startéry podrobí zátěžovému testu. Prý to nepůjde, že mají stolici nastavenou na jiný model a přenastavení je náročné. Říkám jim, že jim to zaplatím, no nechtělo se.
Místo toho mi sdělili, že se ten nový startér točí ( což mi sdělili opravdu novinu ) a startérem to určitě nebude, navíc je na něm nálepka 100% Tested, která říká, že prošel výstupní kontrolou a je v pořádku.
Takových nálepek si umím natisknout taky plno.
Takže jsem se otočil na podpatku a jel domů. Večer se mi to rozleželo v hlavě a ten svůj původní startér jim tam dovezl s tím, že ho chci zrepasovat i přes jejich varování, že vyhodím zbytečně peníze.
Dnes mi volali, že je to hotové, cena: 2.700,- Kč sice vyšší, ale co už.. Uhlíky, blok, ložiska, diodový můstek, kontakty.
Dopoledne jsem to namontoval do auta světe div se, startér točí jak víno
Smutné na tom je, že díky tomu všemu mě to stálo 2dny prostoje na zakázce, protože jsem se musle hrabat v autě a řešit věci okolo a ztrátu hrubého zisku cca 60.000,- Kč.
Takže kdybych koupil fungl nového Bosche za 15 tis a vrazil ho do auta, zabydu tím 1h a neřeším zbytek.
Teď ještě aby mi poláka vzali zpět, protože jsem ho poškodil musel jsem odřít černou barvu v místě šroubu, kde se připevňuje kostřící pásek.
No a zbylé odpoledne jsem se zase něčemu přiučil. Jelikož mám řidičovu sedačku v totální destrukci, koupil jsme z DI anglické verze druhou, která vypadala v pohodě.
No jo, jenže se jednalo o starší model a tím pádem sedačka nepasovala vůbec. Jiné rozměry lyžin, jiná rozteč pojezdů, úplně jiné uchycení k podlaze, prostě půl dne jsem špekuloval a rozebíral a zjišťoval až to nakonec dopadlo tak, že mi zůstaly holé kostry sedáků, které byly naštěstí podobné, tím pádem odpérovaný spodek sedáku šel přehodit včetně molitanové výplně.
Naštěstí jdou ty sedačky poměrně dobře rozčalounit.
Tak už chápu, proč ty vaše LR tak milujete.
Jestli s nimi strávíte tolik času na opravách, jako já za ty skoro 4 měsíce, vytvoří se pouto nesmrtelné a navždy
No a závěrem vám přiložím krátké videjko obou startérů, natočeno dnes na studeném voze, teplota okolí +10°C, nabitá baterie Varta 85Ah 800A ( startuji s ní traktor ) zkrátka pro oba starty stejné podmínky.
Polský startér
Můj původní repasovaný
Je smutné, když musí laik dokazovat svoji terorii a pravdu "odborníkům" a ještě se s nimi dohadovat...
Když jsem chtěl mít jistotu a místo repase, která se ne vždy povede, jsem chtěl koupit startér nový - druhovýroba, plnohodnotná náhrada za cenu dvojnásobné repase, dopadlo to jak to dopadlo - viz výše.
Po rozbalení mě v krabici čekal repasovaný, opticky špatně udělaný Bosch z Polska. Říkám si, no co už.
Když tento startér točil motorem snad ještě hůře jak můj původní, znejistil jsem.
Znovu prošel všechny spoje a přechody, posílil ukostřovací propojky, nabíjel a měnil baterky, výsledek stejný.
Oba startéry jsem vzal do auta a dovezl do firmy, kde repasují tyhle věci, jsou vyhlášení a znalí.
Popsal jsem jim problém a poprosil jsem je, ať mi oba startéry podrobí zátěžovému testu. Prý to nepůjde, že mají stolici nastavenou na jiný model a přenastavení je náročné. Říkám jim, že jim to zaplatím, no nechtělo se.
Místo toho mi sdělili, že se ten nový startér točí ( což mi sdělili opravdu novinu ) a startérem to určitě nebude, navíc je na něm nálepka 100% Tested, která říká, že prošel výstupní kontrolou a je v pořádku.
Takových nálepek si umím natisknout taky plno.
Takže jsem se otočil na podpatku a jel domů. Večer se mi to rozleželo v hlavě a ten svůj původní startér jim tam dovezl s tím, že ho chci zrepasovat i přes jejich varování, že vyhodím zbytečně peníze.
Dnes mi volali, že je to hotové, cena: 2.700,- Kč sice vyšší, ale co už.. Uhlíky, blok, ložiska, diodový můstek, kontakty.
Dopoledne jsem to namontoval do auta světe div se, startér točí jak víno
Smutné na tom je, že díky tomu všemu mě to stálo 2dny prostoje na zakázce, protože jsem se musle hrabat v autě a řešit věci okolo a ztrátu hrubého zisku cca 60.000,- Kč.
Takže kdybych koupil fungl nového Bosche za 15 tis a vrazil ho do auta, zabydu tím 1h a neřeším zbytek.
Teď ještě aby mi poláka vzali zpět, protože jsem ho poškodil musel jsem odřít černou barvu v místě šroubu, kde se připevňuje kostřící pásek.
No a zbylé odpoledne jsem se zase něčemu přiučil. Jelikož mám řidičovu sedačku v totální destrukci, koupil jsme z DI anglické verze druhou, která vypadala v pohodě.
No jo, jenže se jednalo o starší model a tím pádem sedačka nepasovala vůbec. Jiné rozměry lyžin, jiná rozteč pojezdů, úplně jiné uchycení k podlaze, prostě půl dne jsem špekuloval a rozebíral a zjišťoval až to nakonec dopadlo tak, že mi zůstaly holé kostry sedáků, které byly naštěstí podobné, tím pádem odpérovaný spodek sedáku šel přehodit včetně molitanové výplně.
Naštěstí jdou ty sedačky poměrně dobře rozčalounit.
Tak už chápu, proč ty vaše LR tak milujete.
Jestli s nimi strávíte tolik času na opravách, jako já za ty skoro 4 měsíce, vytvoří se pouto nesmrtelné a navždy
No a závěrem vám přiložím krátké videjko obou startérů, natočeno dnes na studeném voze, teplota okolí +10°C, nabitá baterie Varta 85Ah 800A ( startuji s ní traktor ) zkrátka pro oba starty stejné podmínky.
Polský startér
Můj původní repasovaný
Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...
- VencaZE
- Příspěvky: 3571
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Co na to říct ? Tady na foru jsem si nevšiml tvého dotazu na starter jinak bych ti řekl že mě nový starter z druhovýroby totálně zareznul po asi třičtvrtě roce a díky tomu se vypálil rotor u uhlíků. Vrazil jsem tam starého Bosche a je klid. Od té doby sbírám jen Bosche aby bylo něco kvalitního v regále na výměnu.
Ona ta pověst LR hodně trpí tím že existují no name díly. Poloosy jsou to samý. Originál stojí násobně víc než šmejd za tisícovku tak co od toho čekat? Stejně tak simerinky, na těch taky není radno šetřit atd atd.
Opět musím parafrázovat jednoho mého oblíbeného blogera: Používáním levných nahradních dílů z Auto Kelly (nebo no name dílů v případě LR) se dostanete do stavu kdy je na autě všechno vyměněno ale nic na něm nefunguje..
Ona ta pověst LR hodně trpí tím že existují no name díly. Poloosy jsou to samý. Originál stojí násobně víc než šmejd za tisícovku tak co od toho čekat? Stejně tak simerinky, na těch taky není radno šetřit atd atd.
Opět musím parafrázovat jednoho mého oblíbeného blogera: Používáním levných nahradních dílů z Auto Kelly (nebo no name dílů v případě LR) se dostanete do stavu kdy je na autě všechno vyměněno ale nic na něm nefunguje..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ale s tím já se vším počítám, opravuji auta přes 20 let. A vím, když použiji druhovýrobu, je to s rizikem. Tady jsem si ještě "připlatil" a vzal tu dražší kvalitu o které jsem byl ubezpečen, že je v pohodě a hlavně, že je NOVÝ !!! No a vidíš, sice Bosch, ale zmršená repas, která nefungovala už od počátku.
Poloosu mám taky za 2 tis, tedy druhovýrobu ale tu lepší, když mě praskne za rok, dva, dobře. Ale po montáži funguje.
Naproti tomu ložiska mám SKF. Jsou díly, na kterých nešetřím a jsou díly, kde se dá přimhouřit oko.
No, jsem zvědavý, co to bude dělat v zimě.
Nové žhaviče, startér co točí, nový paliv filtr ( original, nebo používám mann ) a aditivum VIF.
Jo a teče mi servo z komory, tak už abych objednal rovnou nové original
Jak budu dělat rozvody, vyhodím altík a budu mít na něj dobrý přístup.
Poloosu mám taky za 2 tis, tedy druhovýrobu ale tu lepší, když mě praskne za rok, dva, dobře. Ale po montáži funguje.
Naproti tomu ložiska mám SKF. Jsou díly, na kterých nešetřím a jsou díly, kde se dá přimhouřit oko.
No, jsem zvědavý, co to bude dělat v zimě.
Nové žhaviče, startér co točí, nový paliv filtr ( original, nebo používám mann ) a aditivum VIF.
Jo a teče mi servo z komory, tak už abych objednal rovnou nové original
Jak budu dělat rozvody, vyhodím altík a budu mít na něj dobrý přístup.
Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak se taky pridavem, jedu vam v patek takhle na libavu ficim si tak kilem. Najednou auto prestava topit, tady je neco spatne, kouknu na origo budik teploty v pristrojovce ten si vesele sedi v spodni casti rozsahu a pak na muj pridavny primo v hlave a ten uz nje mimo rozsah takze tak cca 150C. Takze tesnenicko. Nacez teda no stres shodime. Vicko od nadrzky v lidlu koupime baleni neperlive stahneme tlak na turbu a jedeme a dolivame a jedeme, obcas chladjme snehem, jak auto netopi okna zamlzena, vyhlet jen tankovym pruzorem. Pak jdn spolujezdec oznami strom,, pico drzte se, no pres cestu lezel celkem pekny doubek, nasti byl v pulce uz zlomeny rakze si lr prorazil cextu pomerne bez spztraty rychlosti, nastesti to mam celkem nazvedane takze to slo na kola a vzalo to sebou tu celni spojovacku ale jen decentne ohlo.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Můj pátek:
Jedu večer z Brna směr Ostrava za rodiči, někde u hranic chci předjet, šlápnu na plyn auto se rozjede a v půlce předjíždění cuknutí a žlutá kontrolka motoru, sjedu ke krajnici, vypnu motor, nastartuju znova, vše ok, tak jedu dál ... ve chvíli, kdy na to více šlápnu, žlutá kontrolka ... opět vypnout, nastartovat a už na to teda nešlapu ... jedu si v pohodě, pak sjedu z dálnice, na první křižovatce zastavím a ve chvíli, kdy se chci rozjet automat řadí 1, 2, pak zacuká, otáčky vyletí, pak zas spadnou a dál už nejedu ... nezařadí žádnou rychlost. Naštěstí jsem byl už asi 10 km od našich, takže soused s džípem mě odtáhl a v sobotu ráno ke kokeškovi. Diagnóza automat v prdeli, takže nejdražší vánoční dáreček v životě.
Jedu večer z Brna směr Ostrava za rodiči, někde u hranic chci předjet, šlápnu na plyn auto se rozjede a v půlce předjíždění cuknutí a žlutá kontrolka motoru, sjedu ke krajnici, vypnu motor, nastartuju znova, vše ok, tak jedu dál ... ve chvíli, kdy na to více šlápnu, žlutá kontrolka ... opět vypnout, nastartovat a už na to teda nešlapu ... jedu si v pohodě, pak sjedu z dálnice, na první křižovatce zastavím a ve chvíli, kdy se chci rozjet automat řadí 1, 2, pak zacuká, otáčky vyletí, pak zas spadnou a dál už nejedu ... nezařadí žádnou rychlost. Naštěstí jsem byl už asi 10 km od našich, takže soused s džípem mě odtáhl a v sobotu ráno ke kokeškovi. Diagnóza automat v prdeli, takže nejdražší vánoční dáreček v životě.
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
A co že se tomu automatu stalo přesněji?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo