Tak se předveďte se svým LR.
Moderátor: Miky_CZ
RRC
Po dokončení stavby mého RRC, která probíhala v posledním půlroce v Bělči ( http://www.landroverforum.cz/forum/view ... sc&start=0 ), jsem musel splnit svojí povinost vůči RRC a vzít ho domů na Ostrovy, odkud pochází. Strávil jsem několik dní v RPI Engineering, kteří mi stavěli motor (V8 4,6 l Stage 1) a teď prováděli finální nastavení a upgrade LPG systému.
Vyjížděl jsem ve středu o půl páté ráno, abych stihnul s rezervou trajekt v šest večer z Dunkerque do Doveru. Byla to běžná dálniční rutina s výjimkou faktu, že jsem jel na benzín s pouze 35 l nádrží, takže to znamenalo každé dvě hodiny stavět a tankovat. RRC jel naprosto v pohodě a se spotřebou do 16-ti litrů, pokud jsem se držel 120 - 130-ti km/hod, což mě velmi příjemně překvapilo. Zpátky jsem jel v pondělí večer a s benzínem a LPG v nádržích jsem byl podstatně méně častým návštěvníkem pump. RPI je tradičně laděná anglická firma s anglickou atmosférou, s mnoha zajímavými auty a neodmyslitelným vrakovištěm. To ostatně můžete posoudit sami z fotografií. RPI se nachází poblíž Norwich v Norfolku a tak jsem si udělal 2 výlety na nedaleké pobřeží, abych nasál atmosféru anglického venkova, v hospůdkách si dal sem tam nějaký ten stout, bitter, či ale a popovídal si s místními, na které můj Rangie působil často jako magnet, takže jsem si s navazováním kontaktů nemusel příliš dělat hlavu. Angličanům se moc líbil, takže Bělečskému sanatoriu dělal čest. Angláni byli velmi potěšeni tím, že někdo v tak vzdálené zemi tak dobře pečuje o kus anglické automobilové historie. Loudání se po venkovských side roads a byways s kulisou brumlání spokojeného V8 pod kapotou bylo nezapomenutelné. Navíc mi přálo počasí, v Norfolku vládlo jarní slunce, takže se dalo chodit v krátkém rukávu. Oba výlety proběhly v podvečer, což zase přálo fotografiím s příjemně měkkým světlem.
Vyjížděl jsem ve středu o půl páté ráno, abych stihnul s rezervou trajekt v šest večer z Dunkerque do Doveru. Byla to běžná dálniční rutina s výjimkou faktu, že jsem jel na benzín s pouze 35 l nádrží, takže to znamenalo každé dvě hodiny stavět a tankovat. RRC jel naprosto v pohodě a se spotřebou do 16-ti litrů, pokud jsem se držel 120 - 130-ti km/hod, což mě velmi příjemně překvapilo. Zpátky jsem jel v pondělí večer a s benzínem a LPG v nádržích jsem byl podstatně méně častým návštěvníkem pump. RPI je tradičně laděná anglická firma s anglickou atmosférou, s mnoha zajímavými auty a neodmyslitelným vrakovištěm. To ostatně můžete posoudit sami z fotografií. RPI se nachází poblíž Norwich v Norfolku a tak jsem si udělal 2 výlety na nedaleké pobřeží, abych nasál atmosféru anglického venkova, v hospůdkách si dal sem tam nějaký ten stout, bitter, či ale a popovídal si s místními, na které můj Rangie působil často jako magnet, takže jsem si s navazováním kontaktů nemusel příliš dělat hlavu. Angličanům se moc líbil, takže Bělečskému sanatoriu dělal čest. Angláni byli velmi potěšeni tím, že někdo v tak vzdálené zemi tak dobře pečuje o kus anglické automobilové historie. Loudání se po venkovských side roads a byways s kulisou brumlání spokojeného V8 pod kapotou bylo nezapomenutelné. Navíc mi přálo počasí, v Norfolku vládlo jarní slunce, takže se dalo chodit v krátkém rukávu. Oba výlety proběhly v podvečer, což zase přálo fotografiím s příjemně měkkým světlem.
- Přílohy
-
- RRC Anglie 0309 N pláž 1.jpg
- (108.95 KiB) Staženo 1504 x
-
- RRC Anglie 0309 N pláž 2.jpg
- (128.5 KiB) Staženo 1505 x
-
- RRC Anglie 0309 N pláž 3.jpg
- (114.35 KiB) Staženo 1504 x
Naposledy upravil(a) Neklan dne 25 bře 2009 12:27, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC
...
- Přílohy
-
- RRC Anglie 0309 N statek.jpg
- (144.26 KiB) Staženo 1502 x
-
- RRC Anglie 0309 N Wells nábřeží.jpg
- (113.94 KiB) Staženo 1493 x
-
- RRC Anglie 0309 N Binham Priory.jpg
- (99.85 KiB) Staženo 1501 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC v RPI
Pár fotek z RPI
- Přílohy
-
- RRC Anglie 0309 RPI office.jpg
- (134.83 KiB) Staženo 1497 x
-
- RRC Anglie 0309 RPI Morgan a Cobra.jpg
- (128.32 KiB) Staženo 1500 x
-
- RRC Anglie 0309 RPI NAS Def a 101.jpg
- (123.75 KiB) Staženo 1488 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC v RPI
...
- Přílohy
-
- RRC Anglie 0309 RPI vrakoviště.jpg
- (105.15 KiB) Staženo 1497 x
-
- RRC Anglie 0309 RPI Austin's RRC o 2.jpg
- (111.15 KiB) Staženo 1496 x
-
- RRC Anglie 0309 RPI Holly ve svém království.jpg
- (131.49 KiB) Staženo 1490 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC v RPI
Viděno optikou RRC...
- Přílohy
-
- RRC Anglie 0309 RPI Austin's RRC iu.jpg
- (119.64 KiB) Staženo 1490 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3252
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
- radek-free
- Příspěvky: 201
- Registrován: 09 kvě 2008 21:01
- Bydliště: jížní čechy
auta
To budeš muset jít příkladem. Já už jedno pravostranné mám, byť rozebrané1960SeriesII píše:To je pravda, taky máme čím dál víc aut - a všechny s levostranným řízenímRover píše:U nás je to zase čím dál tím víc kupředu levá...![]()
![]()
Měli bychom deparoubkizovat své vozové parky



Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- DjALF
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Neklane to je krasa 

Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
moje td5
zopar foto mojej td5
- Přílohy
-
- P3240101.JPG (61.11 KiB) Zobrazeno 4174 x
-
- P3240095.JPG (59.45 KiB) Zobrazeno 4175 x
-
- P3240091.JPG (62.5 KiB) Zobrazeno 4172 x
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
a este
- Přílohy
-
- P3240102.JPG (59.1 KiB) Zobrazeno 4172 x
-
- P3240096.JPG (54.6 KiB) Zobrazeno 4170 x
-
- P3240094.JPG (60.71 KiB) Zobrazeno 4172 x
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
Leskem se blíží mému de FeekuPavelU píše:Je to krasavice Patriku.

Naposledy upravil(a) ALF dne 30 bře 2009 10:19, celkem upraveno 1 x.
Land Cruiser 80 Moby Dick 96
HiHiHiLux nesmrtelný stroj 95
kdo nerozumí srandě, ten nic nezažil
HiHiHiLux nesmrtelný stroj 95
kdo nerozumí srandě, ten nic nezažil
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
pri pohlade na tú vyšperkovanú disko a po tomto víkende začínam lutovať, že som nekúpil niečo staršie a lacnejšie. Za zbytok som mohol postaviť taký off... No neprešlo by mi to u polovičky. Ona na tom bude jazdiť do práce a viete si predstaviť, že učiteľka matematiky a fyziky na dedinskej základke vystúpi z niečoho takého ako má Patrik?
No po víkende som pochopil, že min. navijak je povinná výbava.

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.