Hlásí se další SIII "Bertík"
Moderátor: Rover
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Hlásí se další SIII "Bertík"
Ahoj,
tak se musím pochlubit novým přírůstkem, LHD SIII 2,25 benzín SWB, rok by měl být 1978 a původ Švýcarsko, barva Light Green. Původně měl mít nějaké pěkné anglické jméno, ale nakonec tím, že je to od pohledu dobrák, tak dostal milé jméno Bertík
Zatím se stále seznamujeme a postupně po chvilkách se ho snažím rozpohybovat. Byla závada na hydraulice spojky a ač se mě vším snaží odradit, tak se nedám.
Rovnou bych se rád zeptal, bylo mi divné, že motor nechytá přestože jsme tam před převozem nalili benzín a chytal na drc. Tak jsem tam nalil pár litrů benzínu a chytal skvěle, bylo zvláštní, že by se tak rychle vypařil. Po zvednutí přední nápravy na nájezdy jsem pochopil, zezadu z nádrže benzín začal vytékat (to množství se snad nedá nazvat vzlínáním)
Jakou nádrž doporučíte? Koukal jsem, že se prodává mimo originálu i Britpart, Allmakes a Bearmach (ten je ale skoro všude nedostupný). Dá se nové nádrži nějak ještě pomoci k delšímu životu? Je dobré při tom rovnou vyměnit něco dalšího (kromě těsnění)?
O historii toho bohužel vím naprosté minimum, tak bych rád získal alespoň to co jde. Požádám o certifikát viz https://www.britishmotormuseum.co.uk/ar ... rtificates
Jsou schopni i porovnat, zda číslo karoserie a číslo motoru souhlasí? Číslo karoserie je až podezřele čitelné, tak nevím jestli to už není nová ražba...
K barvě se zeptám, líbí se mi patina na autě, ale některé díly budou potřebovat nový kabát (blatníky, zadní dveře, atd.) a rád bych, aby se to co nejvíce přibližovalo k ostatním dílům. Jsou někde schopni namíchat podle vzorku? Ideálně Praha a okolí.
Jinak chassis vypadá zatím až nějak moc dobře, našel jsem jen díry ve špičkách, ostatní se zdá víceméně zdravé, uvidím až to očistím Ale je vidět, že dříve to auto jezdilo, takže se o to někdo staral a bylo to postupně vyvářené...
L.
tak se musím pochlubit novým přírůstkem, LHD SIII 2,25 benzín SWB, rok by měl být 1978 a původ Švýcarsko, barva Light Green. Původně měl mít nějaké pěkné anglické jméno, ale nakonec tím, že je to od pohledu dobrák, tak dostal milé jméno Bertík
Zatím se stále seznamujeme a postupně po chvilkách se ho snažím rozpohybovat. Byla závada na hydraulice spojky a ač se mě vším snaží odradit, tak se nedám.
Rovnou bych se rád zeptal, bylo mi divné, že motor nechytá přestože jsme tam před převozem nalili benzín a chytal na drc. Tak jsem tam nalil pár litrů benzínu a chytal skvěle, bylo zvláštní, že by se tak rychle vypařil. Po zvednutí přední nápravy na nájezdy jsem pochopil, zezadu z nádrže benzín začal vytékat (to množství se snad nedá nazvat vzlínáním)
Jakou nádrž doporučíte? Koukal jsem, že se prodává mimo originálu i Britpart, Allmakes a Bearmach (ten je ale skoro všude nedostupný). Dá se nové nádrži nějak ještě pomoci k delšímu životu? Je dobré při tom rovnou vyměnit něco dalšího (kromě těsnění)?
O historii toho bohužel vím naprosté minimum, tak bych rád získal alespoň to co jde. Požádám o certifikát viz https://www.britishmotormuseum.co.uk/ar ... rtificates
Jsou schopni i porovnat, zda číslo karoserie a číslo motoru souhlasí? Číslo karoserie je až podezřele čitelné, tak nevím jestli to už není nová ražba...
K barvě se zeptám, líbí se mi patina na autě, ale některé díly budou potřebovat nový kabát (blatníky, zadní dveře, atd.) a rád bych, aby se to co nejvíce přibližovalo k ostatním dílům. Jsou někde schopni namíchat podle vzorku? Ideálně Praha a okolí.
Jinak chassis vypadá zatím až nějak moc dobře, našel jsem jen díry ve špičkách, ostatní se zdá víceméně zdravé, uvidím až to očistím Ale je vidět, že dříve to auto jezdilo, takže se o to někdo staral a bylo to postupně vyvářené...
L.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
K historii toho vím bohužel naprosté minimum, kupoval jsem to od pána, který ho měl 6 let, ale jezdil s ním naprosto minimálně (najel možná 100km?). On jej kupoval v ČR od pána, který ho pravidelně používal, měl obuto šípové pneu, atd. Jinak věděl pouze, že by to měl být rok 1978 a dovoz Švýcarsko.
Napadlo mne, zda se nedá něco dohledat podle nálepek? Ale je mi jasné, že nálepka nemusí nic znamenat... Nálepky se tedy nedochovali, ale byly tam dost dlouho, aby byly viditelné ve vyšisovaném laku
Zatím jsem identifikoval jen:
UFA - což by mělo být zemědělské sdružení ve Švýcarsku
Bergün - Latsch Stuls - Preda Albula což je část Švýcarska s horským pasem Albula, ale taky si tam mohli jen udělat výlet
Napadlo mne, zda se nedá něco dohledat podle nálepek? Ale je mi jasné, že nálepka nemusí nic znamenat... Nálepky se tedy nedochovali, ale byly tam dost dlouho, aby byly viditelné ve vyšisovaném laku
Zatím jsem identifikoval jen:
UFA - což by mělo být zemědělské sdružení ve Švýcarsku
Bergün - Latsch Stuls - Preda Albula což je část Švýcarska s horským pasem Albula, ale taky si tam mohli jen udělat výlet
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Konečně jsi se přiznal veřejně !
"Bertík" je naživo daleko hezčí, než se z fotek zdá....
Dřžím palce... už aby byl v provozu
"Bertík" je naživo daleko hezčí, než se z fotek zdá....
Dřžím palce... už aby byl v provozu
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Gratulace!Jsem rád že to dobře dopadlo!
Nová nádrž neuškodí vylít epoxidem,z výroby je to holý plech.
Barvu Light Green kód HCD namíchají v dobrých prodejnách barev,v Praze malý obchod dole na začátku Černokostelecké v boční ulici(nepamatuju si jméno) Nebo objednat syntetiku z UK,časem hezky zajde a zpatinuje,jen odstín nebude úplně přesný.
Nová nádrž neuškodí vylít epoxidem,z výroby je to holý plech.
Barvu Light Green kód HCD namíchají v dobrých prodejnách barev,v Praze malý obchod dole na začátku Černokostelecké v boční ulici(nepamatuju si jméno) Nebo objednat syntetiku z UK,časem hezky zajde a zpatinuje,jen odstín nebude úplně přesný.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6485
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Pěkná tak ať dělá radost
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Jak prosím tě vypadá palubka , zajímalo by mě jak tam má Švýcar Bertík udělanou elektriku
díky M.
díky M.
Technologie pro zahradní jezírka
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Bertík je pěkný, gratuluju ke koupi!
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Děkuji pánové za gratulace
Poly: njn, už nadešel čas otravovat i přes fórum
Kryten: děkuji, opravdu je epoxid dobrý nápad? Třeba tady to dost haní... http://moto-stop.shop1.cz/menu/moto-sto ... ici-nadrze
ad barva, děkuji za kód, zkusím se za nimi stavit co umí. Šlo mi o to, ideálně pokud by bylo možné namíchat barvu kterou mám nyní, tzn. předpokládám vyšisovanou o několik odstínů, aby to co nejvíce sedělo k dalším dílům.
Jinak děkuji za radu co jsem našel v jiném postu ohledně přístupu k master cylinderu přes mud-shield zespodu, dost mi to ulehčilo práci
Martin_H: Jasně, zítra nafotím a pošlu
Poly: njn, už nadešel čas otravovat i přes fórum
Kryten: děkuji, opravdu je epoxid dobrý nápad? Třeba tady to dost haní... http://moto-stop.shop1.cz/menu/moto-sto ... ici-nadrze
ad barva, děkuji za kód, zkusím se za nimi stavit co umí. Šlo mi o to, ideálně pokud by bylo možné namíchat barvu kterou mám nyní, tzn. předpokládám vyšisovanou o několik odstínů, aby to co nejvíce sedělo k dalším dílům.
Jinak děkuji za radu co jsem našel v jiném postu ohledně přístupu k master cylinderu přes mud-shield zespodu, dost mi to ulehčilo práci
Martin_H: Jasně, zítra nafotím a pošlu
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 425
- Registrován: 21 lis 2017 23:27
- tel.: +420774275329
- auto: Def 300Tdi
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Za mě doporučuji kaučuk.. Není drahý a funguje bez problémů.
Akorát to třepání s nádrží, aby se to dostalo všude je docela opruz..
Akorát to třepání s nádrží, aby se to dostalo všude je docela opruz..
Defender 110 300 tdi
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
tak Bertík... tak aby si nás teď nepletli
je pravda trochu mladší
přeji co nejméně překvapení během zprovozňování
je pravda trochu mladší
přeji co nejméně překvapení během zprovozňování
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Epoxid Body 989,vyzkoušeno,12 let v nádrži a drží perfektně,beze změn.To je moje zkušenost,už jsem to tady myslím někde psal.Ale je to na každém jak se rozhodne...Lukasino píše: ↑13 bře 2018 21:23 Děkuji pánové za gratulace
Poly: njn, už nadešel čas otravovat i přes fórum
Kryten: děkuji, opravdu je epoxid dobrý nápad? Třeba tady to dost haní... http://moto-stop.shop1.cz/menu/moto-sto ... ici-nadrze
ad barva, děkuji za kód, zkusím se za nimi stavit co umí. Šlo mi o to, ideálně pokud by bylo možné namíchat barvu kterou mám nyní, tzn. předpokládám vyšisovanou o několik odstínů, aby to co nejvíce sedělo k dalším dílům.
Jinak děkuji za radu co jsem našel v jiném postu ohledně přístupu k master cylinderu přes mud-shield zespodu, dost mi to ulehčilo práci
Martin_H: Jasně, zítra nafotím a pošlu
Light green zase tolik nešisuje,když to vezmeš leštičkou je skoro jako originál.Spíš co výrobce barev to trochu jiný odstín.Chce to fakt porovnat.
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Martin_H: Posílám, takhle stačí? Ještě potřebuji zjistit, co mi to tam visí za kabel a od čeho je otvor vlevo pod ovladači, tedy pokud to je originál.
filip: děkuji, zkusím si o tom něco přečíst...
Alberth:
Kryten: Jakým způsobem ten epoxid aplikovat? Co se dívám do technického listu, tak doporučují stříkat, ale předpokládám že to moc nepůjde u nádrže (alespoň ten otvor mi na to přijde malý)
ad barva, je pravda, že za zkoušku nic nedám. Píšeš porovnat, jak to myslíš? Koupit a nastříkat kus, nebo se to dá porovnat nějak dopředu?
Nevzpomeneš si něco víc o prodejně? Zkouším googlit, ale našlo mi to jen http://www.barvyherbol.cz/ a https://www.nejenbarvy.cz, ale ani u jednoho mi nepřijde, že by nabízeli autolaky...
Děkuji
filip: děkuji, zkusím si o tom něco přečíst...
Alberth:
Kryten: Jakým způsobem ten epoxid aplikovat? Co se dívám do technického listu, tak doporučují stříkat, ale předpokládám že to moc nepůjde u nádrže (alespoň ten otvor mi na to přijde malý)
ad barva, je pravda, že za zkoušku nic nedám. Píšeš porovnat, jak to myslíš? Koupit a nastříkat kus, nebo se to dá porovnat nějak dopředu?
Nevzpomeneš si něco víc o prodejně? Zkouším googlit, ale našlo mi to jen http://www.barvyherbol.cz/ a https://www.nejenbarvy.cz, ale ani u jednoho mi nepřijde, že by nabízeli autolaky...
Děkuji
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Pánové prosím o radu, stále mi to nespojkuje. Cca dva roky to stálo s vyndaným pomocným spojkovým válečkem. Já dal nový pomocný váleček, nalil kapalinu a odvzdušnil. Bohužel spojka nic, pedál klade odpor až cca od poloviny.
Tak jsem vyměnili i hlavní spojkový váleček, nastavil, nalil kapalinu a odvzdušnil podle návodu a chová se to úplně stejně.
Četl jsem dost o slepené spojce, ale může to být můj případ? Jak se chová pedál pokud je to slepené? Případně postupy jsem si už nastudoval, ale nechci ho trápit zbytečně.
Děkuji
Tak jsem vyměnili i hlavní spojkový váleček, nastavil, nalil kapalinu a odvzdušnil podle návodu a chová se to úplně stejně.
Četl jsem dost o slepené spojce, ale může to být můj případ? Jak se chová pedál pokud je to slepené? Případně postupy jsem si už nastudoval, ale nechci ho trápit zbytečně.
Děkuji
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Epoxid naředím první vrstvu víc a vleju do nádrže a se zaslepenými otvory na nalévání,palivoměr atd.otáčím nádrží aby se rovnoměrně barva rozlila.Pak s odstupem pár hodin další,hustější vrstva stejný postup,pak nechám s odkrytým nalévacím otvorem,aby to větralo zaschnout v poloze tak,jak je na autě.
Odkaz na autolaky:
http://www.michani-barev.cz/
Kdybych si nespletl Černokosteleckou s Průběžnou tak bys to asi taky našel Na podzim mi tam zrovna Light green míchali.
Ke spojce,pokud bude lamela přirezlá k setrvačníku nebo přítlačáku,na chodu spojky to nepoznáš.Ověřil bych,jestli je správně nastavená vůle na hlavním válečku na pedálu,případně bych prověřil jestli nové válečky nejsou vadné(už se mi to stalo,byl plný špon)
Co hadice?Může být porézní,aniž by propouštěla kapalinu...
Tyčka u pomocného válečku byla správná,bylo tam to pouzdro...?
Odkaz na autolaky:
http://www.michani-barev.cz/
Kdybych si nespletl Černokosteleckou s Průběžnou tak bys to asi taky našel Na podzim mi tam zrovna Light green míchali.
Ke spojce,pokud bude lamela přirezlá k setrvačníku nebo přítlačáku,na chodu spojky to nepoznáš.Ověřil bych,jestli je správně nastavená vůle na hlavním válečku na pedálu,případně bych prověřil jestli nové válečky nejsou vadné(už se mi to stalo,byl plný špon)
Co hadice?Může být porézní,aniž by propouštěla kapalinu...
Tyčka u pomocného válečku byla správná,bylo tam to pouzdro...?
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
S tím repasem nádrží epoxidem potvrzuji,dělal jsem to několikrát a funguje to,jen dodám,opravdu dukladně vyčistit a odmastit a v tomto případě mín barvy znamená více,dát dvě vrstvy jak píše Kryten a nechat řádně vytéct,pokud se tam slije vrstva třeba 1cm tak časem praskne a začnou problémy,ten plech se teplem zimou ruzně deformuje,což epoxid umí taky ale jen do určité vrstvy...sory za OT,at se daří....kryten píše: ↑15 bře 2018 08:39 Epoxid naředím první vrstvu víc a vleju do nádrže a se zaslepenými otvory na nalévání,palivoměr atd.otáčím nádrží aby se rovnoměrně barva rozlila.Pak s odstupem pár hodin další,hustější vrstva stejný postup,pak nechám s odkrytým nalévacím otvorem,aby to větralo zaschnout v poloze tak,jak je na autě.
Odkaz na autolaky:
http://www.michani-barev.cz/
Kdybych si nespletl Černokosteleckou s Průběžnou tak bys to asi taky našel Na podzim mi tam zrovna Light green míchali.
Ke spojce,pokud bude lamela přirezlá k setrvačníku nebo přítlačáku,na chodu spojky to nepoznáš.Ověřil bych,jestli je správně nastavená vůle na hlavním válečku na pedálu,případně bych prověřil jestli nové válečky nejsou vadné(už se mi to stalo,byl plný špon)
Co hadice?Může být porézní,aniž by propouštěla kapalinu...
Tyčka u pomocného válečku byla správná,bylo tam to pouzdro...?
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Děkuju za fotky. Moje Panda má oproti tobě na palubce malou elektrárnu, a doufal jsem že v tom nebudu sám ...
Technologie pro zahradní jezírka