Stránka 1 z 22

Chip tunning Td5

Napsal: 04 lis 2008 11:42
od Jenda
Chystal jsem se na nejake zhrnuti me zkusenosti(cerstve)az po delsi dobe ale zacnu uz ted bo mi low neustale dodava podklady ze jsem naletel :D :D :D
Dost dlouho me stvalo ze mi to nejede(Td5 Defik 110)a ze mi defik uvada i v mirnem kopci na dalnici.Kolem 110km/h.,je pak velky dobrodruzstvi predjet i nakladak.Po potizich se startovanim a kontrole vseho jsme s eliottem vymenili ridici jednotku a ejhle.Tedy ma byla polomrtva ale jelo to.Nicmene to problem s uvadajicim vykonem kolem stovky nevyresilo.V terajnu jsem zase musel obcas zbytecne potrapit spojku,protoze se to v nizkych otackach pri nejakem technickem vyjezdu nechtelo pohnout vpred.To nemluvim o nejakem prudkem stoupani,kdy jem se v pulce zakouslej do volantu modlil at mi to nezdechne!Myslim si ze nejezdim zadny extrem ale kdo vi co obcas s low provozujem,ten si to dokaze predstavit :lol:
Jednoho krasneho dne jsme s low jako spravni metrosexualove pri poflakovani se po nakupnich centrech narazili na chiparskou partu abcchiptunning.Meli tam vystavku nejakech nadupanin a ja se rozhodl ze do toho pujdu.(kamos ma od nich chip na Mustangu a fakt to jede).
No prvni dojem byl super.Prestalo to pri popojizdeni v nizkych otackach cukat a jak se tomu slaplo na krk,hned to jelo.Tedy dosahl jsem lepsiho kroutaku uz od nizkych otacek.Nasledek je ten ze uz neni v beznem provozu potreba tolik radit.V terajnu to moc ozkouseny nemam ale co jsem byl jednou kratce v milovicich,tak to bylo znat.
Nicmene ,,zvadlost" pri pokusu o predjizdeni kolem stovky stale nezmizela :!: Zavolal jsem tedy kumpany z abc,jeli jsme to projet a oni ze hmmm a at jim pry za tyden zavolam ze neco pripravej.
Tak jsem zvedav,pac od te doby mi low poslal nekolik odkazu s varovanim na tuhle partu :D
Bude tedy nsledovat II dil meho deniku.Jinak se dobrovolne priznavam ze nejsem priznivcem tuneni ale nemohu si pomoc, Td5ka je fakt lina mrcha :roll:
Ted me kamenujte :lol: :lol: :lol:
Honza

Napsal: 04 lis 2008 12:03
od Dusan
Jendo, vis jaky mas ted parametry? kone a kroutak ...

Napsal: 04 lis 2008 22:27
od Luboš M.
Já se taky přidám. Odobně jsem tohle řešil u DII TD5, která taky nějak nejela :roll: a po nasazení pevnostního nárazníku už tuplem ne. Zakoupil jsem tedy krabičku která zvíší výkon o 20% http://abrieb.de/index.php?cat=c519_Lan ... 309ae2f0c1
Když jsem namontil tak se mi zdálo že je to nejaký FURT STEJNÝ a poznal jsem to až na defendru který s tím o trochu lépe jede, Bohužel jen trochu. Ve spojení s vyřazeným EGR ventilem a vyndaným středním dílem výfuku jsem celkem spokojen. Ještě asi přidám KN filtr. Ta tak asi ode mne.

Napsal: 04 lis 2008 23:26
od Dusan
No ja mam bitpower, pisou 156k a 375Nm, ale nezda se mi ze minimalne ty kone by byli tak vysoke. Fakt je, ze to vic tahne "od spoda" reakce plynu je vyrazne lepsi. ta "dira" tam skoro neni. Spis me jde o to, jestli se vam taky zda, ze hosi tunneri trochu kecaj a prehani. Ale musim rict, ze v mem pripade TD5 jede lip - hlavne taha. Pisou i vyssi maximalku, ale ta je tak nejak stejna. Spis je o neco lepsi cestovni rychlost.

Napsal: 05 lis 2008 00:53
od Jarys
No počkám Jendo na další díl tvého chip deníčku. Páč jak jsme spolu mluvili mě to moc zajímá a pokud bude výsledek na tvém autě uspokojivý, určitě do toho půjdu. Pravda je, že mé auto je strašně líne od spodu do těch 2000 otáček a pak no trouble. Tak uvidíme, co ti namíru ušijí...

Napsal: 05 lis 2008 08:39
od erik
A hlasy ze zahrobi rikaji...
-nenicte motory. Defik je spolehlivy prave k vyvazenosti vykonu a podvozku. A zrovna, kdyz budes 5000km od domova, tak ti to ten Defik spocita...

Jak jsem uz psal, jsem za cip, ale prepinatelnou ridici jednotku. A to je muj cil. Jen hledam toho, kdo to udela..

Napsal: 05 lis 2008 11:28
od Honza_offroad
erik píše: A to je muj cil. Jen hledam toho, kdo to udela..
Pokud jsi ochotnej dat cca 600 liber + DPH, tak tady:

Tvrdi, ze tam musis hodit auto, ale urcite by se to nejak dalo...

http://www.td5alive.com

;-)

H.

Napsal: 05 lis 2008 12:43
od Jenda
erik píše:A hlasy ze zahrobi rikaji...
-nenicte motory. Defik je spolehlivy prave k vyvazenosti vykonu a podvozku. A zrovna, kdyz budes 5000km od domova, tak ti to ten Defik spocita...

Jak jsem uz psal, jsem za cip, ale prepinatelnou ridici jednotku. A to je muj cil. Jen hledam toho, kdo to udela..
...ja vim a vlastne asi i souhlas jenze :D .
Projizdel jsem vsechny myslitelny fora a dosel k zaveru ze na trhu je spousta podvodniku,nikdy tam nebudes mit to co ti tvrdi a ze je to hlavne o tom mezikuse mezi volantem a pedalem.
Nechcu ho strhat,jen nechcu lenocha co nemuze ani bezpecne predjet a to by 2,5 td5 ,5 valec s vahou 2150kg mel :!:
Honza

Napsal: 05 lis 2008 15:02
od erik
Jenda píše:
erik píše:A hlasy ze zahrobi rikaji...
-nenicte motory. Defik je spolehlivy prave k vyvazenosti vykonu a podvozku. A zrovna, kdyz budes 5000km od domova, tak ti to ten Defik spocita...

Jak jsem uz psal, jsem za cip, ale prepinatelnou ridici jednotku. A to je muj cil. Jen hledam toho, kdo to udela..
...ja vim a vlastne asi i souhlas jenze :D .
Projizdel jsem vsechny myslitelny fora a dosel k zaveru ze na trhu je spousta podvodniku,nikdy tam nebudes mit to co ti tvrdi a ze je to hlavne o tom mezikuse mezi volantem a pedalem.
Nechcu ho strhat,jen nechcu lenocha co nemuze ani bezpecne predjet a to by 2,5 td5 ,5 valec s vahou 2150kg mel :!:

Ja vim, Bohumile. Ja vim...
Ja bych prepl jen pri jizde terenem, ci mimoradne..zn v kopcovitem terenu etc.
Honza

Napsal: 05 lis 2008 15:10
od Jenda
erik píše:
Jenda píše: ...ja vim a vlastne asi i souhlas jenze :D .
Projizdel jsem vsechny myslitelny fora a dosel k zaveru ze na trhu je spousta podvodniku,nikdy tam nebudes mit to co ti tvrdi a ze je to hlavne o tom mezikuse mezi volantem a pedalem.
Nechcu ho strhat,jen nechcu lenocha co nemuze ani bezpecne predjet a to by 2,5 td5 ,5 valec s vahou 2150kg mel :!:

Ja vim, Bohumile. Ja vim...
Ja bych prepl jen pri jizde terenem, ci mimoradne..zn v kopcovitem terenu etc.
Honza
...vlastne jsi to napsal za me a jeste me pod to podepsal :D
Pokud by to bylo tak snadny a packou kdesi u volantu bych pridal koniky a pak se zas cvaknutim vratil do normalu,dal bych tomu samozrejme prednost.
Dnes jsem s panama telefenoval a domluvili jsme se na pristi tyden.Toz sa uvidi jestli su tak blbe a ta koza me fakt chcipne
:D
Minimallne tu pobavim par lidi:wink:
Honza

Napsal: 05 lis 2008 15:16
od erik
Jenda píše:
erik píše:
...vlastne jsi to napsal za me a jeste me pod to podepsal :D
Pokud by to bylo tak snadny a packou kdesi u volantu bych pridal koniky a pak se zas cvaknutim vratil do normalu,dal bych tomu samozrejme prednost.
Dnes jsem s panama telefenoval a domluvili jsme se na pristi tyden.Toz sa uvidi jestli su tak blbe a ta koza me fakt chcipne
:D
Minimallne tu pobavim par lidi:wink:
Honza
Mam 2 ridici jednotky. Jedna 122k a druha 171k- by Mejznarsoft. A ty bych proti vode prestehoval pod strop a pak jen vymyslet to prepinani :shock:

Napsal: 05 lis 2008 15:24
od Jenda
To zni sice dobre ale ja musim resit i imobilizer.Tedy ze imobilizer se prihlasuje k ridici jednotce ale nevim jestli by dve rozdilne jednotky prijali jeden imobilizer :?: Nebo je to obracene :lol:
Kazdopadne mam taky dva pocitace(ten jeden ma chybu) a oba je vozim v aute.Jeste jsme se totiz nedostali k tomu prihlasit moji imob.jednotku k novemu pocitaci,tak musim pouzivat i dalsi ovladac :cry: To co navrhujes ty zni dobre ale je to dost profesorina takhle sparahnout dve rid. jednotky.Jsem zvedav jak to dapadne.
Honza

Napsal: 05 lis 2008 16:17
od DanoDEF
erik píše: ... A ty bych proti vode prestehoval pod strop a pak jen vymyslet to prepinani :shock:
... no asi sa budem musiet pozriet na to zapojenie.

ale najprv sa musim pohrat s RJ z motora 10P ci bude slapat na motor 15P lebo mam taku RJ nadupanu pri tej prilezitosti zistim aj ako je to s imobilizerom.

Napsal: 05 lis 2008 18:41
od Miloš II
[quote="Jenda"]To zni sice dobre ale ja musim resit i imobilizer.Tedy ze imobilizer se prihlasuje k ridici jednotce ale nevim jestli by dve rozdilne jednotky prijali jeden imobilizer :?:

No ptal jsem se na to samý v AMT v Brně (servis) a mělo by stačit do druhé řídící jednotky přepálit číslo karoserie ,aby imobilizer sní komunikoval Tedy buď jako záložní ŘJ nebo načipovaná. Na eBay když servis prodává ŘJ tak nabízí i to přepálení čísla. Miloš II

TD5 a "chip"

Napsal: 15 lis 2008 21:51
od DanoDEF
... ak mate pochvalte sa od koho (teda firmu ) a ake skusenosti.

Napsal: 16 lis 2008 08:22
od jezbera ivan
Zatial len teoreticky. Aste doladujem detaily, mam vsak rad len dobre riesenia. Ja to riesim teda len v UK, logicky tam na tom maju nieco odmakane. Chlapik menom Pete Bell je v tom asi ich spicka a vycital som na ich roznych forach, ze ostatne "remap" softvery co koluju v UK su nejake jeho kopie popripade modifikacie. Tiez je dolezite, aby mali fyzicky tvoju ECU ak mas "non flash" typ alebo ak mas flash, da sa tvoj soft stiahnut (napr pomocou nanocom), poslat a naladovat spat ten prideny od nich. Nevyhoda, ze ak tam nechces ist, nevedia spravit fajnove doladenie a cely remap je taky univerzalnejsi, ale i tak dobry. Tiez je dolezite remapovat mapu v tvojom softe a nemiesat to so softom z inej TD5ky, lebo ono to chodit bude, ale vela funkcii bude krivat. Ja po skonceni dohadov do toho pojdem ako aj per dalsich, takze mozme dat zasielku dokopy v pripade zaujmu.

Napsal: 16 lis 2008 08:32
od Jan Kucera

Napsal: 16 lis 2008 09:05
od jezbera ivan
Ak chce mat niekto riesenie pre dve jednotky, tak to maju vyriesene perfektne, len si prepinas, ktory soft je prave v prevadzke.

Napsal: 16 lis 2008 16:37
od erik
jezbera ivan píše:Ak chce mat niekto riesenie pre dve jednotky, tak to maju vyriesene perfektne, len si prepinas, ktory soft je prave v prevadzke.
:?: :idea: Tak to je moj pripad a velky zaujem...

Napsal: 16 lis 2008 22:55
od DanoDEF
jezbera ivan píše:Ak chce mat niekto riesenie pre dve jednotky, tak to maju vyriesene perfektne, len si prepinas, ktory soft je prave v prevadzke.
... ono je rozdiel prepinat jednotky a soft

... daj typ nech nevymyslam teplu vodu rad si prestudujem

... momentalne kombinujem na mojej TD5 dve jednotky, jednnu origo a druhu "non" nachipovanu na ine sutazne auto ( jediny neduh je cierne dymenie kym nezaberie turbo )