Problém s řazením redukce
Moderátor: Miky_CZ
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Problém s řazením redukce
Prave jsme byli trosku otestovat Disko za humny v cerstvem snehu a starem blate a zjistil jsem, ze nezaradim redukci. Mezinaprava zavrit jde, ale redukci nedam ani na neutral v klidu, ani pri pomale jizde na neutral dopredu. Jak kdyby tu paku v poloze HIGH nekdo drzel. Jde s ni hybat lehce jen doleva na DIFF LOCK a zpet, dopredu vubec... Napada ze zdejsi studnice moudrosti nekoho neco?
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
No tak to je fakt divný, já myslel, že máš auto s kterým jezdila bábinka jen v neděli do kostela a redukci tedy nepotřebovala.Klidně bych to u Karla S. reklamovalFrana píše:Divny je, ze pred prehozenim volantu doleva u Karla Slamy to slo normalne lehce zaradit...

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
mám DII , 5 let starou a občas mi mezináprava vyskočí i když kontrolka pořád svítí , jako že je vše ok . naposled dnes ráno ( u nás se nesolí , tak je to potřeba ) stačí páku pořádně přesvědčit , že má zúsata tam , kam jsem ji posunul a je to . někdy pro změnu je potřeba couvnout cca 2 metry a pak : zázrak : funguje to !! 

tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
No nemělo by se to,ale když mi odešel zadní dif,tak mi taky nešla zařadit mezinápravová uzávěrka a tak jsem skusil D a noha na brzdě a trochu jsem povolil brzdu,škrtlo to a byla tam.Ale nevím,jestli kvůli tomuto manévru a nebo náhoda.
Asi tak. Když to ale před tou změnou fungovalo,tak jak říká Ondra : Je to rozbitý !!! 


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Pokud si nejsem jistej, že je dořazeno správně, páce (bez násilí...to nic nepomůže) pomůžu posunutím auta na "D" a zpět "N" ...pro jistotu. někdy si ještě kousínek doklapne. Nikdy mi ještě nevyskočila, ale lamarádovi u jeho automatu v záběru docela často. Jakmile párkrát vyskočí, můžou se ohlodat zuby a bude to skákat ven pořád, až se todefinitivně podělá. Proto je potřeba tohle dořazování nepodceňovat. Ale řazení uzávěrky nám jde všem v pohodě. Jestli to před tím šlo, bude to souviset s přestavbou řízení. Možná se tam blokuje nějaký táhlo, nebo je něco zkřížený. Karel Sláma asi bude vědět...
Přeju hodně štěstí a jsem zvědavej čím to bude. 


Ja, kdyz jsem landaka kupoval tak neslo z pakou na redukci pohnout. Daval jsem do toho hodne! velkou silu. Rikal jsem si ze ji tam puvodni majitel nejspis nedaval a je to zatuhle, zespod jesem videl bowden..tak to je jasne. Kdyz jsem naznacil slevu tak do auta sedl RIZEK z bazaru byvaly ridic TATRA urcite jeste rady 148.. , "jak nejde!" nastesti nevysedl z pakou v ruce. Pak z pocatku sla hodne! ztuha ale ted jde jen z tuha i uzavmezidif. chtel jsem to rozebrat, ale jeste jsem sek tomu nedostal..ale jak rikam jde jen ztuha. Nekdy mi zustava viset po vyrazeni meziuzaverka i nekolik km, ale to snad nebude vazne, a nesviti mi kontrolka neutralu redukcky (co jsem zjistil, tak kontrolka se delala jen pro vybrane zeme, ale stejne, pokud nekdo vi jak, moc rad ji zapojim).
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Tak proč se s tím tady nestavíš, když jseš v Praze, aby jsme se na to mohli podívat. Třeba to má nějaké elektrické blokování, jako měla původně i ta řadička od automatu. Nebo je ještě dole takový šroub na imbus a za ním je pružinka a za ní kulička a tím se právě dá štelovat jak ztuha to jde řadit, nebo to stačí přitáhnout když to vyskakuje. Je divný, že to předtím chodilo a teď ne. Určitě jsme to před tím zkoušeli? Při přehazování volantu se s převodovkou ani rozvodovkou nic nedělá. Jedině, že tam byla opravdu zase nějaká Japonská elektrika, ale to se mi moc nezdá. Chtělo by to vidět tak se tu stav, dokud tady mám ještě dílnu.
Teď to zase vypadá jako bych tě chtěl ojebat.
K
Teď to zase vypadá jako bych tě chtěl ojebat.

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
A nechces? :-D
Zatim s tim nikam daleko nejezdim, je na tom potreba jeste spousta prace udelat, dodat spoustu sroubu, ktery tam nebyly a pak prijde na radu nekdo, kdo zprovozni klimu a ABS. Jestli pojedu pristi tyden do prahy, dal bych dopredu vedet a stavil bych se. Treba neumim radit.... :-D
Jaky blokovani mela ta radicka od automatu?
Jirka
Zatim s tim nikam daleko nejezdim, je na tom potreba jeste spousta prace udelat, dodat spoustu sroubu, ktery tam nebyly a pak prijde na radu nekdo, kdo zprovozni klimu a ABS. Jestli pojedu pristi tyden do prahy, dal bych dopredu vedet a stavil bych se. Treba neumim radit.... :-D
Jaky blokovani mela ta radicka od automatu?
Jirka
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
- kubasaki
- Příspěvky: 380
- Registrován: 23 dub 2008 12:29
- tel.: 737154605
- auto: Defender 110 300Tdi
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
Mě zase z ničeho nic nešla řadit uzávěrka, redukce krásně volně a uzávěrka jako kdyby jí někdo zavařil. Už jsem se viděl jak rozebírám př.
převodovku, ale potom jsem rozebral zevnitř auta mechanismus páky redukčky a zjistil že tam není prachovka a ta miska v které je ten mechanismus uloženej je plná bordelu. Koupil jsem prachovku a všechno vyčistil a od tý doby můžu řadit malíčkem jak na joysticku.
převodovku, ale potom jsem rozebral zevnitř auta mechanismus páky redukčky a zjistil že tam není prachovka a ta miska v které je ten mechanismus uloženej je plná bordelu. Koupil jsem prachovku a všechno vyčistil a od tý doby můžu řadit malíčkem jak na joysticku.
Defender 110 300Tdi automat.
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Já si myslím, že to bude nejspíš zatuhlý a že jsme to neskoušeli ani předtím, jenom si to myslíme. Nebo něco spadlo do té kulisy. To už jsem taky zažil. Koupil jsem RRC a nešla řadit 2 a 4. Že prý špatná převodovka. Tak jsem to začal rozebírat a ejhle v kulise byl spadlý zapalovač. Když jsem ho vyndal bylo všechno najednou OK. Jedině že by tam spadl něco když jsme měnili tu japonskou kulisu řazení automatu. Jinak fakt nevím. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Měla elektrickou cívku která blokovala řazení pokud neběžel motor a nestál jsi na brzdě. To evropské elektriky vůbec nemají. Viděl jsem to poprvé. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe