Problém s řazením redukce

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Problém s řazením redukce

#1 Příspěvek od Frana » 12 pro 2008 18:57

Prave jsme byli trosku otestovat Disko za humny v cerstvem snehu a starem blate a zjistil jsem, ze nezaradim redukci. Mezinaprava zavrit jde, ale redukci nedam ani na neutral v klidu, ani pri pomale jizde na neutral dopredu. Jak kdyby tu paku v poloze HIGH nekdo drzel. Jde s ni hybat lehce jen doleva na DIFF LOCK a zpet, dopredu vubec... Napada ze zdejsi studnice moudrosti nekoho neco?
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#2 Příspěvek od karel » 12 pro 2008 19:14

Pokud se s pákou nikdy nehýbalo, mohla zatuhnout, tady pomůže vyhodit přídavnou ven a rozdělat, mě se na bývalém autě stávalo, že redukce vyskakovala a problém byl v ohlé vidličce řazení 8)
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Frana » 12 pro 2008 19:38

Divny je, ze pred prehozenim volantu doleva u Karla Slamy to slo normalne lehce zaradit...
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#4 Příspěvek od karel » 12 pro 2008 20:12

Frana píše:Divny je, ze pred prehozenim volantu doleva u Karla Slamy to slo normalne lehce zaradit...
No tak to je fakt divný, já myslel, že máš auto s kterým jezdila bábinka jen v neděli do kostela a redukci tedy nepotřebovala.Klidně bych to u Karla S. reklamoval :lol:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Zanzibar » 12 pro 2008 20:22

mám DII , 5 let starou a občas mi mezináprava vyskočí i když kontrolka pořád svítí , jako že je vše ok . naposled dnes ráno ( u nás se nesolí , tak je to potřeba ) stačí páku pořádně přesvědčit , že má zúsata tam , kam jsem ji posunul a je to . někdy pro změnu je potřeba couvnout cca 2 metry a pak : zázrak : funguje to !! :D
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Frana » 12 pro 2008 20:23

No ja nemam problem s mezinapravou, ta nevyskakuje, nejde mi tam zaradit redukce...
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Zanzibar » 12 pro 2008 20:26

máš automat ?
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Frana » 12 pro 2008 20:38

Jo, presne tak...
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Zanzibar » 12 pro 2008 21:14

v tom to možná bude , D , P , R atd. ? když je to manuál , 1 a pak pomalu vpřed a ono to tam vklouzne , ale u automatu to bude jinak , asi ...
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Frana » 12 pro 2008 21:24

To uz jsem prave taky zkousel... Taky nic... :-(
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#11 Příspěvek od RudaK » 12 pro 2008 21:32

No nemělo by se to,ale když mi odešel zadní dif,tak mi taky nešla zařadit mezinápravová uzávěrka a tak jsem skusil D a noha na brzdě a trochu jsem povolil brzdu,škrtlo to a byla tam.Ale nevím,jestli kvůli tomuto manévru a nebo náhoda. :wink: Asi tak. Když to ale před tou změnou fungovalo,tak jak říká Ondra : Je to rozbitý !!! :cry:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

#12 Příspěvek od cyril » 12 pro 2008 23:43

Pokud si nejsem jistej, že je dořazeno správně, páce (bez násilí...to nic nepomůže) pomůžu posunutím auta na "D" a zpět "N" ...pro jistotu. někdy si ještě kousínek doklapne. Nikdy mi ještě nevyskočila, ale lamarádovi u jeho automatu v záběru docela často. Jakmile párkrát vyskočí, můžou se ohlodat zuby a bude to skákat ven pořád, až se todefinitivně podělá. Proto je potřeba tohle dořazování nepodceňovat. Ale řazení uzávěrky nám jde všem v pohodě. Jestli to před tím šlo, bude to souviset s přestavbou řízení. Možná se tam blokuje nějaký táhlo, nebo je něco zkřížený. Karel Sláma asi bude vědět... :lol: Přeju hodně štěstí a jsem zvědavej čím to bude. :idea:

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Frana » 13 pro 2008 09:51

No kdyz on Karel prave nevi... A ja vul jsem si zrovna tohle nezkusil, nez jsem to od nej odvezl. Chybama se clovek uci...
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
witoldo
Příspěvky: 116
Registrován: 04 pro 2008 22:49
Bydliště: Tesin

#14 Příspěvek od witoldo » 13 pro 2008 13:45

Ja, kdyz jsem landaka kupoval tak neslo z pakou na redukci pohnout. Daval jsem do toho hodne! velkou silu. Rikal jsem si ze ji tam puvodni majitel nejspis nedaval a je to zatuhle, zespod jesem videl bowden..tak to je jasne. Kdyz jsem naznacil slevu tak do auta sedl RIZEK z bazaru byvaly ridic TATRA urcite jeste rady 148.. , "jak nejde!" nastesti nevysedl z pakou v ruce. Pak z pocatku sla hodne! ztuha ale ted jde jen z tuha i uzavmezidif. chtel jsem to rozebrat, ale jeste jsem sek tomu nedostal..ale jak rikam jde jen ztuha. Nekdy mi zustava viset po vyrazeni meziuzaverka i nekolik km, ale to snad nebude vazne, a nesviti mi kontrolka neutralu redukcky (co jsem zjistil, tak kontrolka se delala jen pro vybrane zeme, ale stejne, pokud nekdo vi jak, moc rad ji zapojim).

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7894
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#15 Příspěvek od Sláma Karel » 13 pro 2008 13:59

Tak proč se s tím tady nestavíš, když jseš v Praze, aby jsme se na to mohli podívat. Třeba to má nějaké elektrické blokování, jako měla původně i ta řadička od automatu. Nebo je ještě dole takový šroub na imbus a za ním je pružinka a za ní kulička a tím se právě dá štelovat jak ztuha to jde řadit, nebo to stačí přitáhnout když to vyskakuje. Je divný, že to předtím chodilo a teď ne. Určitě jsme to před tím zkoušeli? Při přehazování volantu se s převodovkou ani rozvodovkou nic nedělá. Jedině, že tam byla opravdu zase nějaká Japonská elektrika, ale to se mi moc nezdá. Chtělo by to vidět tak se tu stav, dokud tady mám ještě dílnu.
Teď to zase vypadá jako bych tě chtěl ojebat. :ty jeden...: K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Frana » 13 pro 2008 14:38

A nechces? :-D

Zatim s tim nikam daleko nejezdim, je na tom potreba jeste spousta prace udelat, dodat spoustu sroubu, ktery tam nebyly a pak prijde na radu nekdo, kdo zprovozni klimu a ABS. Jestli pojedu pristi tyden do prahy, dal bych dopredu vedet a stavil bych se. Treba neumim radit.... :-D
Jaky blokovani mela ta radicka od automatu?


Jirka
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
kubasaki
Příspěvky: 380
Registrován: 23 dub 2008 12:29
tel.: 737154605
auto: Defender 110 300Tdi
Bydliště: Hrádek nad Nisou

#17 Příspěvek od kubasaki » 13 pro 2008 15:37

Mě zase z ničeho nic nešla řadit uzávěrka, redukce krásně volně a uzávěrka jako kdyby jí někdo zavařil. Už jsem se viděl jak rozebírám př.
převodovku, ale potom jsem rozebral zevnitř auta mechanismus páky redukčky a zjistil že tam není prachovka a ta miska v které je ten mechanismus uloženej je plná bordelu. Koupil jsem prachovku a všechno vyčistil a od tý doby můžu řadit malíčkem jak na joysticku.
Defender 110 300Tdi automat.

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7894
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#18 Příspěvek od Sláma Karel » 13 pro 2008 19:37

Já si myslím, že to bude nejspíš zatuhlý a že jsme to neskoušeli ani předtím, jenom si to myslíme. Nebo něco spadlo do té kulisy. To už jsem taky zažil. Koupil jsem RRC a nešla řadit 2 a 4. Že prý špatná převodovka. Tak jsem to začal rozebírat a ejhle v kulise byl spadlý zapalovač. Když jsem ho vyndal bylo všechno najednou OK. Jedině že by tam spadl něco když jsme měnili tu japonskou kulisu řazení automatu. Jinak fakt nevím. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Frana » 13 pro 2008 21:31

V cem byla ta puvodni kulisa jina? A co tam bylo za blokovani? Myslim, ze to bude zajimat vic lidi nez jen mne...
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7894
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#20 Příspěvek od Sláma Karel » 13 pro 2008 21:39

Měla elektrickou cívku která blokovala řazení pokud neběžel motor a nestál jsi na brzdě. To evropské elektriky vůbec nemají. Viděl jsem to poprvé. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Odpovědět