palivoměr a "hladové oko" stále svítí

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
rozpas
Příspěvky: 64
Registrován: 18 říj 2011 22:11
auto: už LC120 4.0 VVTi...
Bydliště: Vysočina

palivoměr a "hladové oko" stále svítí

#1 Příspěvek od rozpas » 09 lis 2011 21:47

Rozluští někdo tuto záhadu, která se mi vyskytla na mém Defender 110 SW r.v. 2006?!
Stále mi svítí hladové oko a rafika palivoměru se mi ještě nikdy co to auto mám nepohla z místa. A to ani při plně natankované nádrži!!!
Už jsem zkoušel kde co, ale záhada zatím trvá. Tak např. jsem prošel všechny pojistky - jsou ok, dále jsem vymontoval čerpadlo a hýbal plovákem abych vyloučil zaseklý plovák nebo poruchu potenciometru na čerpadle. Ani tady se nic nepotvrdilo...
Nechce se mi věřit, že by byl špatný ukazatel stavu paliva. To by snad nesvítilo hladové oko???!!!
Budu vděčný za jakýkoli postřeh či zkušenost. Dá se s tím žít, ale je to docela nepříjemné.
Díky, rozpas

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11261
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí

#2 Příspěvek od eliott » 09 lis 2011 22:59

Měřil jsi reostat na plováku, jestli reaguje na změnu polohy?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

rozpas
Příspěvky: 64
Registrován: 18 říj 2011 22:11
auto: už LC120 4.0 VVTi...
Bydliště: Vysočina

Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí

#3 Příspěvek od rozpas » 09 lis 2011 23:31

Díky za reakci!
Ano, měřil jsem ohmmetrem a reagoval správně. Pro jistotu jsem to samé změřil ještě po zpětné montáži čerpadla do nádrže nahoře na konektoru. Výsledek stejný - reostat reaguje na změnu polohy! Nicméně na palubovce se to neprojeví... :sad

MadTom
Příspěvky: 12730
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí

#4 Příspěvek od MadTom » 10 lis 2011 06:42

Změřit jestli funguje reostat na konci kabelů, co vedou do palubovky - tj. jestli není někde rana v drátech. A pokud to bude dobré, tak změřit na drátech co vedou z palivoměru do reostatu, jestli je na nich napětí, při zapnutém klíčku a měné se se změnou odporu reostatu. Pokud tam napětí nebude, je to v budíku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
stepis
Příspěvky: 145
Registrován: 21 říj 2010 10:01

Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí

#5 Příspěvek od stepis » 10 lis 2011 21:24

dělalo mi to samé měl jsem zaoxidovanou kostru co je připevněná na nádrži u palivoměru na pohled to nebylo vidět že je tam oxidace ale po očištění vše maká jak má
Land rover Defender 110 EX ARMY LHD výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem

rozpas
Příspěvky: 64
Registrován: 18 říj 2011 22:11
auto: už LC120 4.0 VVTi...
Bydliště: Vysočina

Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí

#6 Příspěvek od rozpas » 11 lis 2011 07:22

To Stepis: Díky za názor, ale to se asi bude týkat starších defíků, u mého je nádrž plastová...

rozpas
Příspěvky: 64
Registrován: 18 říj 2011 22:11
auto: už LC120 4.0 VVTi...
Bydliště: Vysočina

Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí

#7 Příspěvek od rozpas » 14 lis 2011 20:11

Tak záhada je rozluštěna!!! Skutečně je přerušený jeden ze dvou drátků, které vedou z konektoru čerpadla do palubovky. Dnes jsem si natáhnul oba dva drátky bokem auta a budík ukazuje v pořádku! Takže díky všem, kdo se přidali do diskuse s nějakým názorem.
Ještě jedna otázka závěrem pro ostřílené servismany: kudy mám vést ten jeden přerušený drátek z palubovky k nádrži???

Odpovědět