palivoměr a "hladové oko" stále svítí
palivoměr a "hladové oko" stále svítí
Rozluští někdo tuto záhadu, která se mi vyskytla na mém Defender 110 SW r.v. 2006?!
Stále mi svítí hladové oko a rafika palivoměru se mi ještě nikdy co to auto mám nepohla z místa. A to ani při plně natankované nádrži!!!
Už jsem zkoušel kde co, ale záhada zatím trvá. Tak např. jsem prošel všechny pojistky - jsou ok, dále jsem vymontoval čerpadlo a hýbal plovákem abych vyloučil zaseklý plovák nebo poruchu potenciometru na čerpadle. Ani tady se nic nepotvrdilo...
Nechce se mi věřit, že by byl špatný ukazatel stavu paliva. To by snad nesvítilo hladové oko???!!!
Budu vděčný za jakýkoli postřeh či zkušenost. Dá se s tím žít, ale je to docela nepříjemné.
Díky, rozpas
Stále mi svítí hladové oko a rafika palivoměru se mi ještě nikdy co to auto mám nepohla z místa. A to ani při plně natankované nádrži!!!
Už jsem zkoušel kde co, ale záhada zatím trvá. Tak např. jsem prošel všechny pojistky - jsou ok, dále jsem vymontoval čerpadlo a hýbal plovákem abych vyloučil zaseklý plovák nebo poruchu potenciometru na čerpadle. Ani tady se nic nepotvrdilo...
Nechce se mi věřit, že by byl špatný ukazatel stavu paliva. To by snad nesvítilo hladové oko???!!!
Budu vděčný za jakýkoli postřeh či zkušenost. Dá se s tím žít, ale je to docela nepříjemné.
Díky, rozpas
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
Měřil jsi reostat na plováku, jestli reaguje na změnu polohy?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
Díky za reakci!
Ano, měřil jsem ohmmetrem a reagoval správně. Pro jistotu jsem to samé změřil ještě po zpětné montáži čerpadla do nádrže nahoře na konektoru. Výsledek stejný - reostat reaguje na změnu polohy! Nicméně na palubovce se to neprojeví...
Ano, měřil jsem ohmmetrem a reagoval správně. Pro jistotu jsem to samé změřil ještě po zpětné montáži čerpadla do nádrže nahoře na konektoru. Výsledek stejný - reostat reaguje na změnu polohy! Nicméně na palubovce se to neprojeví...

-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
Změřit jestli funguje reostat na konci kabelů, co vedou do palubovky - tj. jestli není někde rana v drátech. A pokud to bude dobré, tak změřit na drátech co vedou z palivoměru do reostatu, jestli je na nich napětí, při zapnutém klíčku a měné se se změnou odporu reostatu. Pokud tam napětí nebude, je to v budíku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
dělalo mi to samé měl jsem zaoxidovanou kostru co je připevněná na nádrži u palivoměru na pohled to nebylo vidět že je tam oxidace ale po očištění vše maká jak má
Land rover Defender 110 EX ARMY LHD výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
To Stepis: Díky za názor, ale to se asi bude týkat starších defíků, u mého je nádrž plastová...
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
Tak záhada je rozluštěna!!! Skutečně je přerušený jeden ze dvou drátků, které vedou z konektoru čerpadla do palubovky. Dnes jsem si natáhnul oba dva drátky bokem auta a budík ukazuje v pořádku! Takže díky všem, kdo se přidali do diskuse s nějakým názorem.
Ještě jedna otázka závěrem pro ostřílené servismany: kudy mám vést ten jeden přerušený drátek z palubovky k nádrži???
Ještě jedna otázka závěrem pro ostřílené servismany: kudy mám vést ten jeden přerušený drátek z palubovky k nádrži???
-
- Příspěvky: 472
- Registrován: 24 úno 2007 21:00
- tel.: 603256861
- auto: Defender 110 300Tdi
- Bydliště: Louny
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
Nechci zakládat nové vlákno. Má 300Tdi světelnou signalizaci rezervy paliva?
Radim
LIVE TO RIDE- RIDE TO LIVE
LIVE TO RIDE- RIDE TO LIVE
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
co to je?
samozřejmě že nemá
samozřejmě že nemá

- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
Jo, musíš být ve střehuRadim píše: 04 pro 2022 16:29 Nechci zakládat nové vlákno. Má 300Tdi světelnou signalizaci rezervy paliva?

Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
Toto je pravda ale dá sa tam ta kontrolka dorobiť keby si moc chcel. Plavak ten kontakt ma rovnako ako aj u def90 len nieje vyvedený káblikom...Tazik1992 píše: 04 pro 2022 18:23Jo, musíš být ve střehuRadim píše: 04 pro 2022 16:29 Nechci zakládat nové vlákno. Má 300Tdi světelnou signalizaci rezervy paliva?. Ale o kontrolce taky uvažuju, už se mi dvakrát stalo, že jsem nedával bacha a zbylo pár litrů v nádrži. Mě to vychází, že když se ručička celá překlopí do oranžové zóny, tak mi zbývá v nádrži cca 10L, takže cca 100km dojezd.
Defender 110 Tdi 1998
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
Jestli tam ten signál je, tak je to asi jen uvnitř, protože mě ven nic víc z plováku nevede, jen dva dráty a celý je to zalitý hmotou.
To by znamenalo to rozvrtat a protáhnout vývod ven. No a pak ještě táhnout kablík. To bych spíš udělal malý plošňáček s komparátorem, který by hlídal stávající napětí co jde z plováku a dle nastavení by rozsvítil ledku.
To by znamenalo to rozvrtat a protáhnout vývod ven. No a pak ještě táhnout kablík. To bych spíš udělal malý plošňáček s komparátorem, který by hlídal stávající napětí co jde z plováku a dle nastavení by rozsvítil ledku.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
To plastové sa dá oddeliť je to konektor s troma vyvodmi. Ale druha strana plastového konektora ma už len dva vyvedené kábliky. pozri plávak pre def 90 300tdi... ten plavak ide jednoducho vybrať aj na aute a po podrobnejšom prezretí je všetko jasné. Inak samozrejme komparator je tiež riešenie. A neriešit to taktiež 

Defender 110 Tdi 1998
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
aha, já myslel, že je to jeden kus, sem to ani nezkoušel rozebrat.
Já myslím, že "neřešení" zatím vyhraje, motivací bude až nějaká nečekaná zastávka

Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
-
- Příspěvky: 472
- Registrován: 24 úno 2007 21:00
- tel.: 603256861
- auto: Defender 110 300Tdi
- Bydliště: Louny
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
Díky za info. Myslel jsem si to a až do sucha jsem to nezkoušel a vždy kolem oranžového pole na palivoměru tankoval. Už tedy nebudu čekat až se ,, rozsvítí ,, kontrolka..... 

Radim
LIVE TO RIDE- RIDE TO LIVE
LIVE TO RIDE- RIDE TO LIVE
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
... na Tdi som bezne jazdil do sucha ale vozil som malu rezervu. Ked to ostalo stat dolial som a pokracoval.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: palivoměr a "hladové oko" stále svítí
Ja keď idem niekde ďalej tak mam 20l bandasku tiež ako rezervu.
Defender 110 Tdi 1998