Úpravy pro D2

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
MadTom
Příspěvky: 15245
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Úpravy pro D2

#41 Příspěvek od MadTom » 28 led 2010 12:41

A hlavně v návodu co jse viděl se psalo, že si k ní máš dát na palubovku vypínač a při brodění ji vypnout, protože by jí to neudělalo dobře. Buďto by se rozletěl ten plast vrtule, nebo ukroutila osa nebo shořel motor.
Co udělá voda s motorem dlouhodobě - to co s alternátorem, buďto vyschne, nebo shnije, nebo shoří. A jak říkají hasiči, co shoří neshnije.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Úpravy pro D2

#42 Příspěvek od Miky_CZ » 28 led 2010 13:09

no prave mi se ta vrtule uplne rozpadla jako ten plast
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MadTom
Příspěvky: 15245
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Úpravy pro D2

#43 Příspěvek od MadTom » 28 led 2010 13:15

Vrtule je plastová a plasty časem křehnou, jak se z nich uvolňuje voda. Takže to může souviset i se stářím vrtule.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Úpravy pro D2

#44 Příspěvek od Miky_CZ » 28 led 2010 13:22

nene to souviselo s moc hustym bahnem a prudkym vjezdem do te kaluze at ji projedu
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#45 Příspěvek od Miloš II » 28 led 2010 13:25

Miky_CZ píše:nene to souviselo s moc hustym bahnem a prudkym vjezdem do te kaluze at ji projedu
No něco podobnýho se mi taky stalo na Libavé a Lowovi v Sosnové, kdy ta visco vrtule natáhla ve vodě kousek dřeva ten se šprajcl o chladič a bylo vymalováno. Tož taková je ta visco vrtule dravec :Ale fuuj: MilošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Úpravy pro D2

#46 Příspěvek od RudaK » 28 led 2010 13:26

MadTom píše:A hlavně v návodu co jse viděl se psalo, že si k ní máš dát na palubovku vypínač a při brodění ji vypnout, protože by jí to neudělalo dobře. Buďto by se rozletěl ten plast vrtule, nebo ukroutila osa nebo shořel motor.
Co udělá voda s motorem dlouhodobě - to co s alternátorem, buďto vyschne, nebo shnije, nebo shoří. A jak říkají hasiči, co shoří neshnije.


To je právě to,že si el. vrtuli vypneš před vodou a pak zas zapneš :Pohoda: Ale když je tam na řemenici,tak se může rozletět a eště rozbít chladič. Taky tam budu dávat tu elektrickou :hmm: .
p.s. ti co jezdí jen po silnici to nedocení
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Úpravy pro D2

#47 Příspěvek od Miky_CZ » 28 led 2010 13:37

dobre, premluvili ste me na elektrickou:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Josef-Z (Jugin)
Příspěvky: 735
Registrován: 25 črc 2008 22:27
tel.: 773492666
auto: Discovery 300TDi
Bydliště: Slatinky

Re: Úpravy pro D2

#48 Příspěvek od Josef-Z (Jugin) » 28 led 2010 13:58

El. vrtuli už mám. Všem doporučuji! Motor líp táhne, má to o trošku menší spotřebu a nehučí to. Za jízdy po cestách ju nezapínam, v poho stačí nápor vzduch. Někde se to na foru už řešilo. :|
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Úpravy pro D2

#49 Příspěvek od Miky_CZ » 28 led 2010 14:01

a ted jeste jestli koupit original kenlowe nebo staci treba z oktavy nebo tak, a ta kenlowe ma v baleni i teplotni senzor nebo tak neco?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#50 Příspěvek od Miloš II » 28 led 2010 14:09

Má vše..... viz fota na začátku MIlošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Úpravy pro D2

#51 Příspěvek od Miky_CZ » 28 led 2010 14:21

a jeste z tech fotek to neni moc poznat ale jak se pak resi klinovy remen? tu viskospojku uplne oddelas a resis kratsi remen nebo se to jenom nak vykucha aby se to volne protacelo?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

discover
Příspěvky: 909
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#52 Příspěvek od discover » 28 led 2010 15:04

Po odšroubování viskovrtule z kladky tato holá zůstane a dále běží po řemenu, resp. řemen po kladce. Nic neřeš. Až budeš mít sadu před sebou, pochopíš. Nemáš co zkazit. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Úpravy pro D2

#53 Příspěvek od Neklan » 28 led 2010 15:12

Miky_CZ píše:a ted jeste jestli koupit original kenlowe nebo staci treba z oktavy nebo tak, a ta kenlowe ma v baleni i teplotni senzor nebo tak neco?
Jo, má všechno, i regulátor spínání, který vypadá, jak od sporáku - nádhera :D .
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#54 Příspěvek od Miloš II » 28 led 2010 15:22

Neklan píše:
Miky_CZ píše:a ted jeste jestli koupit original kenlowe nebo staci treba z oktavy nebo tak, a ta kenlowe ma v baleni i teplotni senzor nebo tak neco?
Jo, má všechno, i regulátor spínání, který vypadá, jak od sporáku - nádhera :D .
No už to inovovali.....žádnej sporákovej regulátor jen dvě relátka na plošňáku kterej je zalitej nějakým epoxy a s něho kouká malej potenciometr zřejmě na regulaci spínání teploty. viz obrázek na začátku ta změť vodičů a schema MilošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Úpravy pro D2

#55 Příspěvek od Neklan » 28 led 2010 19:23

Tak to já mám na obou autech ještě sporák... :lol: V obou případech nastaven na normal a funguje perfektně.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Úpravy pro D2

#56 Příspěvek od RudaK » 28 led 2010 22:08

V tomto případě by se mě ten sporák líbil víc ( na D1 ) :D U D III bych preferoval relátka :lol:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#57 Příspěvek od Miloš II » 30 led 2010 09:04

Tak ještě prasklej rám...při důkladnější prohlídce podvozku jsem našel tak 5cm prasklinu na rámu mezi převodkou řízení a dorazem silenbloku. Je to daný váhou pevnostního nárazníku, navijáku a "roletama" s Afriky. Vyvařeno přeplátováno. MilošII
Přílohy
Prasklej rám.jpg
Prasklej rám.jpg (61.78 KiB) Zobrazeno 4513 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#58 Příspěvek od MOPADŽI » 02 úno 2010 20:25

Miloši, pěkně jsi se do toho opřel. Jen tak dále. Moc zajímavé čtení.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy pro D2

#59 Příspěvek od MOPADŽI » 02 úno 2010 20:28

Miloši pěkně jsi se do toho opřel. Jen tak dále ať můžeme číst další zajímavosti.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Úpravy pro D2

#60 Příspěvek od RudaK » 11 úno 2010 14:01

RudaK píše:
MadTom píše:A hlavně v návodu co jse viděl se psalo, že si k ní máš dát na palubovku vypínač a při brodění ji vypnout, protože by jí to neudělalo dobře. Buďto by se rozletěl ten plast vrtule, nebo ukroutila osa nebo shořel motor.
Co udělá voda s motorem dlouhodobě - to co s alternátorem, buďto vyschne, nebo shnije, nebo shoří. A jak říkají hasiči, co shoří neshnije.


To je právě to,že si el. vrtuli vypneš před vodou a pak zas zapneš :Pohoda: Ale když je tam na řemenici,tak se může rozletět a eště rozbít chladič. Taky tam budu dávat tu elektrickou :hmm: .
p.s. ti co jezdí jen po silnici to nedocení


Tak je taky doma :mrgreen: Eště namontit,ale je venku pěkná kosa ( vono se oteplí a pak ho namontím ) :wink: Teda já do D 1 :D
Přílohy
Kenlowe
Kenlowe
El. větrák 002.JPG (107.86 KiB) Zobrazeno 4234 x
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Odpovědět