Úpravy pro D2
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Úpravy pro D2
A hlavně v návodu co jse viděl se psalo, že si k ní máš dát na palubovku vypínač a při brodění ji vypnout, protože by jí to neudělalo dobře. Buďto by se rozletěl ten plast vrtule, nebo ukroutila osa nebo shořel motor.
Co udělá voda s motorem dlouhodobě - to co s alternátorem, buďto vyschne, nebo shnije, nebo shoří. A jak říkají hasiči, co shoří neshnije.
Co udělá voda s motorem dlouhodobě - to co s alternátorem, buďto vyschne, nebo shnije, nebo shoří. A jak říkají hasiči, co shoří neshnije.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Úpravy pro D2
no prave mi se ta vrtule uplne rozpadla jako ten plast
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Úpravy pro D2
Vrtule je plastová a plasty časem křehnou, jak se z nich uvolňuje voda. Takže to může souviset i se stářím vrtule.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Úpravy pro D2
nene to souviselo s moc hustym bahnem a prudkym vjezdem do te kaluze at ji projedu
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy pro D2
No něco podobnýho se mi taky stalo na Libavé a Lowovi v Sosnové, kdy ta visco vrtule natáhla ve vodě kousek dřeva ten se šprajcl o chladič a bylo vymalováno. Tož taková je ta visco vrtule dravecMiky_CZ píše:nene to souviselo s moc hustym bahnem a prudkym vjezdem do te kaluze at ji projedu

Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Úpravy pro D2
MadTom píše:A hlavně v návodu co jse viděl se psalo, že si k ní máš dát na palubovku vypínač a při brodění ji vypnout, protože by jí to neudělalo dobře. Buďto by se rozletěl ten plast vrtule, nebo ukroutila osa nebo shořel motor.
Co udělá voda s motorem dlouhodobě - to co s alternátorem, buďto vyschne, nebo shnije, nebo shoří. A jak říkají hasiči, co shoří neshnije.
To je právě to,že si el. vrtuli vypneš před vodou a pak zas zapneš


p.s. ti co jezdí jen po silnici to nedocení
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Úpravy pro D2
dobre, premluvili ste me na elektrickou:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 735
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: Úpravy pro D2
El. vrtuli už mám. Všem doporučuji! Motor líp táhne, má to o trošku menší spotřebu a nehučí to. Za jízdy po cestách ju nezapínam, v poho stačí nápor vzduch. Někde se to na foru už řešilo. 

Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Úpravy pro D2
a ted jeste jestli koupit original kenlowe nebo staci treba z oktavy nebo tak, a ta kenlowe ma v baleni i teplotni senzor nebo tak neco?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy pro D2
Má vše..... viz fota na začátku MIlošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Úpravy pro D2
a jeste z tech fotek to neni moc poznat ale jak se pak resi klinovy remen? tu viskospojku uplne oddelas a resis kratsi remen nebo se to jenom nak vykucha aby se to volne protacelo?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 909
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy pro D2
Po odšroubování viskovrtule z kladky tato holá zůstane a dále běží po řemenu, resp. řemen po kladce. Nic neřeš. Až budeš mít sadu před sebou, pochopíš. Nemáš co zkazit.




Re: Úpravy pro D2
Jo, má všechno, i regulátor spínání, který vypadá, jak od sporáku - nádheraMiky_CZ píše:a ted jeste jestli koupit original kenlowe nebo staci treba z oktavy nebo tak, a ta kenlowe ma v baleni i teplotni senzor nebo tak neco?

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy pro D2
No už to inovovali.....žádnej sporákovej regulátor jen dvě relátka na plošňáku kterej je zalitej nějakým epoxy a s něho kouká malej potenciometr zřejmě na regulaci spínání teploty. viz obrázek na začátku ta změť vodičů a schema MilošIINeklan píše:Jo, má všechno, i regulátor spínání, který vypadá, jak od sporáku - nádheraMiky_CZ píše:a ted jeste jestli koupit original kenlowe nebo staci treba z oktavy nebo tak, a ta kenlowe ma v baleni i teplotni senzor nebo tak neco?.
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Re: Úpravy pro D2
Tak to já mám na obou autech ještě sporák...
V obou případech nastaven na normal a funguje perfektně.

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Úpravy pro D2
V tomto případě by se mě ten sporák líbil víc ( na D1 )
U D III bych preferoval relátka 


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy pro D2
Tak ještě prasklej rám...při důkladnější prohlídce podvozku jsem našel tak 5cm prasklinu na rámu mezi převodkou řízení a dorazem silenbloku. Je to daný váhou pevnostního nárazníku, navijáku a "roletama" s Afriky. Vyvařeno přeplátováno. MilošII
- Přílohy
-
- Prasklej rám.jpg (61.78 KiB) Zobrazeno 4515 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy pro D2
Miloši, pěkně jsi se do toho opřel. Jen tak dále. Moc zajímavé čtení.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy pro D2
Miloši pěkně jsi se do toho opřel. Jen tak dále ať můžeme číst další zajímavosti.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Úpravy pro D2
RudaK píše:MadTom píše:A hlavně v návodu co jse viděl se psalo, že si k ní máš dát na palubovku vypínač a při brodění ji vypnout, protože by jí to neudělalo dobře. Buďto by se rozletěl ten plast vrtule, nebo ukroutila osa nebo shořel motor.
Co udělá voda s motorem dlouhodobě - to co s alternátorem, buďto vyschne, nebo shnije, nebo shoří. A jak říkají hasiči, co shoří neshnije.
To je právě to,že si el. vrtuli vypneš před vodou a pak zas zapnešAle když je tam na řemenici,tak se může rozletět a eště rozbít chladič. Taky tam budu dávat tu elektrickou
.
p.s. ti co jezdí jen po silnici to nedocení
Tak je taky doma



- Přílohy
-
- Kenlowe
- El. větrák 002.JPG (107.86 KiB) Zobrazeno 4236 x
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "