2.8 TGV

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od Stavros » 26 bře 2009 20:56

za 700 je to super

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

#62 Příspěvek od Miloš II » 26 bře 2009 22:08

obtokový kanálek v turbu se mi nezdá. Možná nedovřený "skřížený". Miloš II[/quote]Spíš sem myslel, že je zakarbonovaný (pootevřený), nebo se přidírá to táhlo, než el závada.[/quote]

By spíš muselo viset, sem se ještě nesetkal s tím že by pístek otevíral a zavíral jak ho napadne přetlak za turbem ???? tím spíš, že o tom rozhoduje ECU na základě tlak. snímače. Sem ho čistil "u Ondry" a nic. Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
harvy
Příspěvky: 110
Registrován: 26 úno 2009 12:58
Bydliště: praha

#63 Příspěvek od harvy » 26 bře 2009 22:18

Zlatá 300tdi :lol: :lol: :twisted: :wink:
je to zase k.o.

Luboš M.
Příspěvky: 3307
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od Luboš M. » 26 bře 2009 23:04

harvy píše:Zlatá 300tdi :lol: :lol: :twisted: :wink:
zlatá Tdi??? podívej se na tohle:
http://www.defender-club.cz/anna-across ... galerie/96
...to je Tdi, a kdyby Drahoš nepořešil motor tak zaručeně nedojela.
Pánové, neserte TDpětky bo nám přestanou sloužit :D
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#65 Příspěvek od Jenda » 26 bře 2009 23:06

Miloš II píše:obtokový kanálek v turbu se mi nezdá. Možná nedovřený "skřížený". Miloš II
Spíš sem myslel, že je zakarbonovaný (pootevřený), nebo se přidírá to táhlo, než el závada.[/quote]

By spíš muselo viset, sem se ještě nesetkal s tím že by pístek otevíral a zavíral jak ho napadne přetlak za turbem ???? tím spíš, že o tom rozhoduje ECU na základě tlak. snímače. Sem ho čistil "u Ondry" a nic. Miloš II[/quote]

...Milosi,potreboval bych jen polopaticky dovysvetlit cos napsal.ECU dle meho snad o bajpasu turba nerozhoduje,fse je rizeno podtlakem.Pro kontrolu staci na podtlak napojit kompresor a lehce fouknout a zkontrolovat chod a uzavreni klapky.
Mimochodem to co popisujete skutecne ukazuje na onu klapku.Uz jsem to mel,byla praskla a teplotou se pokroutila a prepoustela kdy nemela.
Pak tam nekdo napsal ze autak v kopci prestane tahnout.Zniceho nic.
To resim taky,zatim to vypada na kombinaci spatna nafta(omv) a tedy pricpany filtr a hlavne ucpany odvzdusneni nadrze.Po kratsi jizde v tahu vznika podtlak a cerpadlo co v Td5ce je to neda.Pokazdy kdyz jsem to po problemu kontroloval a povolil zatku na hrdle,podfouklo to.
At zije V8 :lol:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#66 Příspěvek od Jenda » 26 bře 2009 23:09

...a jeste jsem zapomel dopsat ze jsem odhalil(nahodou) rozpadly stekr cidla tlaku vzduchu na air boxu.Vyreseno,vypadaval pin tak jsem to nejak zbastlil :lol:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3581
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od Land Jirka » 27 bře 2009 06:38

Luboš M. píše:
harvy píše:Zlatá 300tdi :lol: :lol: :twisted: :wink:
zlatá Tdi??? podívej se na tohle:
http://www.defender-club.cz/anna-across ... galerie/96
...to je Tdi, a kdyby Drahoš nepořešil motor tak zaručeně nedojela.
Pánové, neserte TDpětky bo nám přestanou sloužit :D
Mechanická třístovka (bez EDC) je zlatej motor.

Třístovka s automatem 90kW je už složitější a má řídící jednotku a el. ovládání vstřikovacího čerpadla.

Posrat se může všecko ale u mechaniky je minimálně o poloviu menší pravděpodobnost poruchy.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Luboš M.
Příspěvky: 3307
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#68 Příspěvek od Luboš M. » 27 bře 2009 10:04

Land Jirka píše:
Luboš M. píše: zlatá Tdi??? podívej se na tohle:
http://www.defender-club.cz/anna-across ... galerie/96
...to je Tdi, a kdyby Drahoš nepořešil motor tak zaručeně nedojela.
Pánové, neserte TDpětky bo nám přestanou sloužit :D
Mechanická třístovka (bez EDC) je zlatej motor.

Třístovka s automatem 90kW je už složitější a má řídící jednotku a el. ovládání vstřikovacího čerpadla.

Posrat se může všecko ale u mechaniky je minimálně o poloviu menší pravděpodobnost poruchy.
Jasně Jirko máš pravdu, zapoměl jsem na předchůdce 90KW motoru, kde té el. tolik není.
Napadá mi co takhle do Defa napasovat nějaků Zetor motor, třeba ze 72. Tam jsou snad jen čidla na teplotu :lol:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#69 Příspěvek od Kangaroo » 27 bře 2009 16:20

Tak jsem se v tom zase dneska vrtal, znovu jsem prošel kabely, konektory hadice ... a nic! Pánové nevíte jak moc má hadice za turbem při přidání plynu ztvrdnout, měl jsem pocit že tvrdla velmi neznetelně, pokud jsem vyndal tu maličkou hadišku od toho regulátopru, foukalo z ní tak málo, že jsem to bez potíží zavřel palcem. Myslíte že je možné, že diagnostika ukazuje správný tlak a on správný není? Nebo je špatné turbo i čidlo?

Luboš M.
Příspěvky: 3307
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od Luboš M. » 27 bře 2009 17:26

Kangaroo píše:Tak jsem se v tom zase dneska vrtal, znovu jsem prošel kabely, konektory hadice ... a nic! Pánové nevíte jak moc má hadice za turbem při přidání plynu ztvrdnout, měl jsem pocit že tvrdla velmi neznetelně, pokud jsem vyndal tu maličkou hadišku od toho regulátopru, foukalo z ní tak málo, že jsem to bez potíží zavřel palcem. Myslíte že je možné, že diagnostika ukazuje správný tlak a on správný není? Nebo je špatné turbo i čidlo?
Nemáš tam někde poblíž nějakou TDpětku na porovnání? Vadné turbo by asi netáhlo vůbec a taky by žralo olej.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#71 Příspěvek od Kangaroo » 27 bře 2009 18:34

Jo mám, Ken tu bude za chvilku.

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#72 Příspěvek od Jenda » 27 bře 2009 21:05

...a modri uz vediííí :lol:
Ale necham to klokane na tobe,tys na to prisel :wink:
A ja povolil zatku od nadrze a na dalnici mastil aj 130km/h.Nevidane,az jsem se bal :lol: Ale ouha zatka me kdesi na dalnici opustila a s ni i cast nafty ale jede to :!: :!: :!:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2617
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

#73 Příspěvek od patrik » 27 bře 2009 21:27

este ma napadlo - od akych otaciek zaznamenate nastup turba ? mne to minuli tyzden tiez neako nechcelo ist a turbo zacalo tlacit az od cca 2200ot.m. potom som natankoval na inej pumpe a zacalo tlacit od 1800ot,m . ale aj tak to neni ono - optimum je 1500-1600 . Musim zajst na diagnostiku, snad budem mudrejsi.
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#74 Příspěvek od Kangaroo » 27 bře 2009 22:43

Tak pánové vypadá to že je vyřešeno !!! Děkuji Lowovi který mi chtěl pomoci tím, že mi na zkoušku přiveze turbo od kamaráda který měl problém jako já, koupil nové turbo, ale tím to nebylo. Nicméně vyzvěděl od něj čím to bylo a myslím podle prvního pokusu, že je to i můj problém. Problém se jmenuje "ucpaný katalizátor". Zatím jsem povolil šrouby na výfuku pod turbem a po první projížce citelné zlepšení. Zítra nebo pozítří rozpárám katalizátor a vypreparuju a uvidíme. (vůbec jsem nevěděl ,že diesel má katalizátor)

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2617
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

#75 Příspěvek od patrik » 27 bře 2009 22:45

to je pekne , ale ja ziadny kat nemam . este mam jednu vec v zalohe , ak sa to osvedci dam to sem :idea:
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#76 Příspěvek od RudaK » 28 bře 2009 06:50

Kangaroo píše:Tak pánové vypadá to že je vyřešeno !!! Děkuji Lowovi který mi chtěl pomoci tím, že mi na zkoušku přiveze turbo od kamaráda který měl problém jako já, koupil nové turbo, ale tím to nebylo. Nicméně vyzvěděl od něj čím to bylo a myslím podle prvního pokusu, že je to i můj problém. Problém se jmenuje "ucpaný katalizátor". Zatím jsem povolil šrouby na výfuku pod turbem a po první projížce citelné zlepšení. Zítra nebo pozítří rozpárám katalizátor a vypreparuju a uvidíme. (vůbec jsem nevěděl ,že diesel má katalizátor)


Ondro nepreparuj a vyřež ho.Místo něho navař trubku a je to.Kdybys chtěl starší,ale funkční katalizátor,tak sme ho teď vyřízli a je jak novéj ( teda s 300TDi ) :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11529
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#77 Příspěvek od eliott » 28 bře 2009 09:39

Kangaroo píše:Tak jsem se v tom zase dneska vrtal, znovu jsem prošel kabely, konektory hadice ... a nic! Pánové nevíte jak moc má hadice za turbem při přidání plynu ztvrdnout, měl jsem pocit že tvrdla velmi neznetelně, pokud jsem vyndal tu maličkou hadišku od toho regulátopru, foukalo z ní tak málo, že jsem to bez potíží zavřel palcem. Myslíte že je možné, že diagnostika ukazuje správný tlak a on správný není? Nebo je špatné turbo i čidlo?
K tomu, aby jsi cítil tlak v hadici je třeba motor vytočit nad 2500 a pořád to není to samé jako když je motor v tahu. Každopádně ucpaný kat by tím že výrazně zpomalí proud plynů ve výfuku výrazně omezil tlak turba. To ale nemění nic na tom, že hodnoty power balancing RPM v rozmezí -8 až 8, vyjímečně až 15 nejsou v pořádku. Co se týče repase vstřiků, řekli si tady 17000 kus :roll: , za to seženu dva nové :wink:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#78 Příspěvek od Stavros » 28 bře 2009 09:56

me rekli za repasi pet tisic, kazdopadne je lepsi koupit novy, kdyz umis kolem osmi tis. kus.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3581
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#79 Příspěvek od Land Jirka » 28 bře 2009 18:26

Kangaroo píše:Tak pánové vypadá to že je vyřešeno !!! Děkuji Lowovi který mi chtěl pomoci tím, že mi na zkoušku přiveze turbo od kamaráda který měl problém jako já, koupil nové turbo, ale tím to nebylo. Nicméně vyzvěděl od něj čím to bylo a myslím podle prvního pokusu, že je to i můj problém. Problém se jmenuje "ucpaný katalizátor". Zatím jsem povolil šrouby na výfuku pod turbem a po první projížce citelné zlepšení. Zítra nebo pozítří rozpárám katalizátor a vypreparuju a uvidíme. (vůbec jsem nevěděl ,že diesel má katalizátor)
Taky sem na to myslel.
Jak říká Ruda, musel ven a místo něj šlo kus roury. Kdyby měl někdo zájem tak jich pár mám nachystanejch do kovošrotu. :lol:
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11529
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od eliott » 28 bře 2009 20:19

Neblbni, je to cenný artikl, jeden se prodává až za 700,-
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Odpovědět