2.8 TGV
Moderátor: Acon
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
obtokový kanálek v turbu se mi nezdá. Možná nedovřený "skřížený". Miloš II[/quote]Spíš sem myslel, že je zakarbonovaný (pootevřený), nebo se přidírá to táhlo, než el závada.[/quote]
By spíš muselo viset, sem se ještě nesetkal s tím že by pístek otevíral a zavíral jak ho napadne přetlak za turbem ???? tím spíš, že o tom rozhoduje ECU na základě tlak. snímače. Sem ho čistil "u Ondry" a nic. Miloš II
By spíš muselo viset, sem se ještě nesetkal s tím že by pístek otevíral a zavíral jak ho napadne přetlak za turbem ???? tím spíš, že o tom rozhoduje ECU na základě tlak. snímače. Sem ho čistil "u Ondry" a nic. Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
zlatá Tdi??? podívej se na tohle:harvy píše:Zlatá 300tdi![]()
![]()
![]()
http://www.defender-club.cz/anna-across ... galerie/96
...to je Tdi, a kdyby Drahoš nepořešil motor tak zaručeně nedojela.
Pánové, neserte TDpětky bo nám přestanou sloužit

http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Spíš sem myslel, že je zakarbonovaný (pootevřený), nebo se přidírá to táhlo, než el závada.[/quote]Miloš II píše:obtokový kanálek v turbu se mi nezdá. Možná nedovřený "skřížený". Miloš II
By spíš muselo viset, sem se ještě nesetkal s tím že by pístek otevíral a zavíral jak ho napadne přetlak za turbem ???? tím spíš, že o tom rozhoduje ECU na základě tlak. snímače. Sem ho čistil "u Ondry" a nic. Miloš II[/quote]
...Milosi,potreboval bych jen polopaticky dovysvetlit cos napsal.ECU dle meho snad o bajpasu turba nerozhoduje,fse je rizeno podtlakem.Pro kontrolu staci na podtlak napojit kompresor a lehce fouknout a zkontrolovat chod a uzavreni klapky.
Mimochodem to co popisujete skutecne ukazuje na onu klapku.Uz jsem to mel,byla praskla a teplotou se pokroutila a prepoustela kdy nemela.
Pak tam nekdo napsal ze autak v kopci prestane tahnout.Zniceho nic.
To resim taky,zatim to vypada na kombinaci spatna nafta(omv) a tedy pricpany filtr a hlavne ucpany odvzdusneni nadrze.Po kratsi jizde v tahu vznika podtlak a cerpadlo co v Td5ce je to neda.Pokazdy kdyz jsem to po problemu kontroloval a povolil zatku na hrdle,podfouklo to.
At zije V8

Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...a jeste jsem zapomel dopsat ze jsem odhalil(nahodou) rozpadly stekr cidla tlaku vzduchu na air boxu.Vyreseno,vypadaval pin tak jsem to nejak zbastlil
Honza

Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Mechanická třístovka (bez EDC) je zlatej motor.Luboš M. píše:zlatá Tdi??? podívej se na tohle:harvy píše:Zlatá 300tdi![]()
![]()
![]()
http://www.defender-club.cz/anna-across ... galerie/96
...to je Tdi, a kdyby Drahoš nepořešil motor tak zaručeně nedojela.
Pánové, neserte TDpětky bo nám přestanou sloužit
Třístovka s automatem 90kW je už složitější a má řídící jednotku a el. ovládání vstřikovacího čerpadla.
Posrat se může všecko ale u mechaniky je minimálně o poloviu menší pravděpodobnost poruchy.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Jasně Jirko máš pravdu, zapoměl jsem na předchůdce 90KW motoru, kde té el. tolik není.Land Jirka píše:Mechanická třístovka (bez EDC) je zlatej motor.Luboš M. píše: zlatá Tdi??? podívej se na tohle:
http://www.defender-club.cz/anna-across ... galerie/96
...to je Tdi, a kdyby Drahoš nepořešil motor tak zaručeně nedojela.
Pánové, neserte TDpětky bo nám přestanou sloužit
Třístovka s automatem 90kW je už složitější a má řídící jednotku a el. ovládání vstřikovacího čerpadla.
Posrat se může všecko ale u mechaniky je minimálně o poloviu menší pravděpodobnost poruchy.
Napadá mi co takhle do Defa napasovat nějaků Zetor motor, třeba ze 72. Tam jsou snad jen čidla na teplotu

http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Tak jsem se v tom zase dneska vrtal, znovu jsem prošel kabely, konektory hadice ... a nic! Pánové nevíte jak moc má hadice za turbem při přidání plynu ztvrdnout, měl jsem pocit že tvrdla velmi neznetelně, pokud jsem vyndal tu maličkou hadišku od toho regulátopru, foukalo z ní tak málo, že jsem to bez potíží zavřel palcem. Myslíte že je možné, že diagnostika ukazuje správný tlak a on správný není? Nebo je špatné turbo i čidlo?
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Nemáš tam někde poblíž nějakou TDpětku na porovnání? Vadné turbo by asi netáhlo vůbec a taky by žralo olej.Kangaroo píše:Tak jsem se v tom zase dneska vrtal, znovu jsem prošel kabely, konektory hadice ... a nic! Pánové nevíte jak moc má hadice za turbem při přidání plynu ztvrdnout, měl jsem pocit že tvrdla velmi neznetelně, pokud jsem vyndal tu maličkou hadišku od toho regulátopru, foukalo z ní tak málo, že jsem to bez potíží zavřel palcem. Myslíte že je možné, že diagnostika ukazuje správný tlak a on správný není? Nebo je špatné turbo i čidlo?
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...a modri uz vediííí
Ale necham to klokane na tobe,tys na to prisel
A ja povolil zatku od nadrze a na dalnici mastil aj 130km/h.Nevidane,az jsem se bal
Ale ouha zatka me kdesi na dalnici opustila a s ni i cast nafty ale jede to
Honza

Ale necham to klokane na tobe,tys na to prisel

A ja povolil zatku od nadrze a na dalnici mastil aj 130km/h.Nevidane,az jsem se bal




Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
este ma napadlo - od akych otaciek zaznamenate nastup turba ? mne to minuli tyzden tiez neako nechcelo ist a turbo zacalo tlacit az od cca 2200ot.m. potom som natankoval na inej pumpe a zacalo tlacit od 1800ot,m . ale aj tak to neni ono - optimum je 1500-1600 . Musim zajst na diagnostiku, snad budem mudrejsi.
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
Tak pánové vypadá to že je vyřešeno !!! Děkuji Lowovi který mi chtěl pomoci tím, že mi na zkoušku přiveze turbo od kamaráda který měl problém jako já, koupil nové turbo, ale tím to nebylo. Nicméně vyzvěděl od něj čím to bylo a myslím podle prvního pokusu, že je to i můj problém. Problém se jmenuje "ucpaný katalizátor". Zatím jsem povolil šrouby na výfuku pod turbem a po první projížce citelné zlepšení. Zítra nebo pozítří rozpárám katalizátor a vypreparuju a uvidíme. (vůbec jsem nevěděl ,že diesel má katalizátor)
to je pekne , ale ja ziadny kat nemam . este mam jednu vec v zalohe , ak sa to osvedci dam to sem 

. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Kangaroo píše:Tak pánové vypadá to že je vyřešeno !!! Děkuji Lowovi který mi chtěl pomoci tím, že mi na zkoušku přiveze turbo od kamaráda který měl problém jako já, koupil nové turbo, ale tím to nebylo. Nicméně vyzvěděl od něj čím to bylo a myslím podle prvního pokusu, že je to i můj problém. Problém se jmenuje "ucpaný katalizátor". Zatím jsem povolil šrouby na výfuku pod turbem a po první projížce citelné zlepšení. Zítra nebo pozítří rozpárám katalizátor a vypreparuju a uvidíme. (vůbec jsem nevěděl ,že diesel má katalizátor)
Ondro nepreparuj a vyřež ho.Místo něho navař trubku a je to.Kdybys chtěl starší,ale funkční katalizátor,tak sme ho teď vyřízli a je jak novéj ( teda s 300TDi )

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
K tomu, aby jsi cítil tlak v hadici je třeba motor vytočit nad 2500 a pořád to není to samé jako když je motor v tahu. Každopádně ucpaný kat by tím že výrazně zpomalí proud plynů ve výfuku výrazně omezil tlak turba. To ale nemění nic na tom, že hodnoty power balancing RPM v rozmezí -8 až 8, vyjímečně až 15 nejsou v pořádku. Co se týče repase vstřiků, řekli si tady 17000 kusKangaroo píše:Tak jsem se v tom zase dneska vrtal, znovu jsem prošel kabely, konektory hadice ... a nic! Pánové nevíte jak moc má hadice za turbem při přidání plynu ztvrdnout, měl jsem pocit že tvrdla velmi neznetelně, pokud jsem vyndal tu maličkou hadišku od toho regulátopru, foukalo z ní tak málo, že jsem to bez potíží zavřel palcem. Myslíte že je možné, že diagnostika ukazuje správný tlak a on správný není? Nebo je špatné turbo i čidlo?


Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Taky sem na to myslel.Kangaroo píše:Tak pánové vypadá to že je vyřešeno !!! Děkuji Lowovi který mi chtěl pomoci tím, že mi na zkoušku přiveze turbo od kamaráda který měl problém jako já, koupil nové turbo, ale tím to nebylo. Nicméně vyzvěděl od něj čím to bylo a myslím podle prvního pokusu, že je to i můj problém. Problém se jmenuje "ucpaný katalizátor". Zatím jsem povolil šrouby na výfuku pod turbem a po první projížce citelné zlepšení. Zítra nebo pozítří rozpárám katalizátor a vypreparuju a uvidíme. (vůbec jsem nevěděl ,že diesel má katalizátor)
Jak říká Ruda, musel ven a místo něj šlo kus roury. Kdyby měl někdo zájem tak jich pár mám nachystanejch do kovošrotu.

Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Neblbni, je to cenný artikl, jeden se prodává až za 700,-
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com