MadTom píše:Jestli máš problém se spínačema v modulátoru, tak nejdřív oprav to a potom uvidíš. Ono to totiž tak nějak všechno souvisí.

Moderátor: Miky_CZ
MadTom píše:Jestli máš problém se spínačema v modulátoru, tak nejdřív oprav to a potom uvidíš. Ono to totiž tak nějak všechno souvisí.
... za par minut je to hotove pohodicka.dava píše:... ale je to práce pro gynekologa
DanoDEF píše:... za par minut je to hotove pohodicka.dava píše:... ale je to práce pro gynekologa
Některé diagnostiky ukazují čidla ABS u D2 křížem. A to nejenom lavé za pravé ale i přední za azdní a to i klidně do kříže. Je tedy třeba zjistit o které čidlo s jedná- Dělá se to tak že se úplně odpojí jedno čidlo a diagnostikou pak identifikovat které čidlo nahlásí odpojené.jamalgrass píše:Zdravim, takze rozsvietili sa mi tri klasicke kontrolky plus cervena brzda, auto som dal na PC ukazalo slaby signal predne lave cidlo tak som cidlo vymenil vydrzalo to asi 40km a zase sa rozsvietili, po case som vymenil cely naboj a aj dalsie nove cidlo s nim a dufam ze to bude ok ale zase sa to objavilo ale teraz to vydrzalo skoro 100km. PC stale ukazuje prerusovany signal, slaby signal cize skusim este vymenit celu kablovacku az k RJ len by som rad vedel ci to uz niekto robil a ak ano ake je to narocne a naco si davat bacha....ak uz toto nepomoze tak som zufaly
... a uz si to skusal ? Zareaguje TC.MadTom píše:Doporučuju auto zvednout do vzduchu a nastartovat tak, aby se kola točila zhruba rychlostí 5km/h - potom se dá porovnávat výstup z kol navzájem.
MadTom píše:Ono by to mělo ukazovat nejenom napětí z čidla, ale i rychlost kterou se dané kolo točí. Doporučuju auto zvednout do vzduchu a nastartovat tak, aby se kola točila zhruba rychlostí 5km/h - potom se dá porovnávat výstup z kol navzájem. A pokud bude jedno špatné, tak čidlo odpojit, aby se potvrdilo, že je problém v konkrétním čidle a není to tak, že by si diagnostika pletla strany. Těch 2,2V by tam mělo být docela stabilně.
Ještě je tu možnost přepíchnout dráty na konektoru řídící jednotky - prohodit 2 čidla. Jestli se problém s napětím přesune na jiné čidlo, je to v drátech nebo v čidle, jestli zůstane, je to v řídící jednotce.
no to neni divne, to je vychozi pozice jednotky. on nikdy neukazuje 0kmhjamalgrass píše:MadTom píše:Ono by to mělo ukazovat nejenom napětí z čidla, ale i rychlost kterou se dané kolo točí. Doporučuju auto zvednout do vzduchu a nastartovat tak, aby se kola točila zhruba rychlostí 5km/h - potom se dá porovnávat výstup z kol navzájem. A pokud bude jedno špatné, tak čidlo odpojit, aby se potvrdilo, že je problém v konkrétním čidle a není to tak, že by si diagnostika pletla strany. Těch 2,2V by tam mělo být docela stabilně.
Ještě je tu možnost přepíchnout dráty na konektoru řídící jednotky - prohodit 2 čidla. Jestli se problém s napětím přesune na jiné čidlo, je to v drátech nebo v čidle, jestli zůstane, je to v řídící jednotce.
Pozeral som aj tu rychlost teda neskusal som tocit ale vyskusam to ....na PC mi ukazovali vsetky kolesa rychlost 1,7 km/hod. co je trochu divne kedze auto stalo na mieste ...