Jenže jak znám LR tak kontrola zavedení EAS znamenalo připojení a bez připojení EAS kontrola trakce neběžela. Takže pokud odpadne EAS tak automaticky systém odpojí i ABS s tím, že tam není zapojena a nefunguje. Takže koupí klassica jsem se dostal pro propletení systémů jako u P38 tak to jsem si moc nepomohl.Mirko píše:S EAS souvisí kontrola trakce jen tak, že až od zavedení EAS Classici měli i ETC. Funkčně není asi spojená s pérováním, používá to jen čidla ABS, aby to zjístilo, které kolo se protáčí a to pak, též pomoci ABS řídicí jednotky, přibržďuje.
Koupil jsem classica, co dál?
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Koupil jsem classica, co dál?
U LSE to tak není. To ti prostě nejde to ABS a nesouvisí to stím, že tam není EAS. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Koupil jsem classica, co dál?
ANO ANO TÁK TÁK opravdu ho mám,a oskenovanejch porád jen těch 20 stran!Pokusim se to hned po novém roce dofotit ať ho vrátím!Prozatím pokud bude potřeba nějaká konkrétní stránka tak ji snad nafotim doma ale seká se mi skener

Pepan* píše:Zdary. A co ten manuál na P38 co jsi mi sliboval.
Od té doby co mám RR chodím spát jen málokdy!!!
- Pepan*
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24 srp 2009 16:39
- auto: RR P38 4,6HSE
- Bydliště: Domažlice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Díky za naději. Možná by to byl dobrej Ježíšek,HamrDol píše:ANO ANO TÁK TÁK opravdu ho mám,a oskenovanejch porád jen těch 20 stran!Pokusim se to hned po novém roce dofotit ať ho vrátím!Prozatím pokud bude potřeba nějaká konkrétní stránka tak ji snad nafotim doma ale seká se mi skener
Pepan* píše:Zdary. A co ten manuál na P38 co jsi mi sliboval.

Pepan*
- Mišák
- Příspěvky: 156
- Registrován: 28 pro 2009 10:04
- tel.: 777234710
- auto: Classic LSEi, Mini
- Bydliště: Praha
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Ahoj chlapi, tak jsem se konečně zaregistroval.
Jsem ten další kluk z Prahy co má Longa a jezdí k Maredovi.
Taky jsem se byl kdysi ve Veselý na toho tvého zeleného Longa podívat, ale přesně kvůli tomu pružení jsem do něj nešel.
Zavedení měchů ale zvaž. Když to funguje je to pecka, ale když se to po.... tak to není nic moc. Mě se to pokazilo absolutně nevhod na svatbě, když jsem vezl nevěstu a chudinku jsem celou vyklepal.
Jinak jsem svého Longa kupoval asi se 140tis. najeto a teď mám 170tis. Za tu dobu se mi rozbilo pružení 2x, pak mi odešli oba klouby předních kol (totálně, byla to ale asi moje chyba) a ABS mě občas taky zlobí. teď zrovna mi to zas svítí. Jo a jednou odešlo nějaký čidlo v motoru a vůbec nenastartoval. Takže mám občas 100 chutí ho prodat, pak si to ale zas rozmyslím, protože když se s ním svezu je to
.
Zrovna nedávno jsem měl zas slabou chvíli, už je to ale v pořádku a pro jistotu jsem koupil nové gumy aby mě prodej zas přešel. Jezdíme s ním skoro denně a bohužel po Praze. Kromě LZ dveří se mi ho zatím daří držet v netknutém stavu. Kdyby jste někdo měl LZ dveře na Longa tak je beru, mě o ně zastavil na parkovišti pán se škodárnou. Nové stojí nesmysl.
Taky ti gratuluji ke spotřebě, protože já jezdím za nějakých 24 litrů plynu, pravda je že si občas využiji těch 200 koní. Fascinuje mě když ty tuny pořádně jedou.
S převodovkou ti doporučuji vyměnit olej, protože mě to taky cukalo a po vyměně skoro nevím, kdy zařadí. oleje v rozvodovce a v diff. byly taky znát. jestli půjdeš do LPG tak nešetři a dej tam ten přímý vstřik. Já šetřil a lituji toho. Občas to blbne a rozdíl ve výkonu je znát.
Takže ještě jednou gratuluji a doufám, že vymyslíme někdy nějaký sraz classiců ať si vyměníme zkušenosti.
Jsem ten další kluk z Prahy co má Longa a jezdí k Maredovi.
Taky jsem se byl kdysi ve Veselý na toho tvého zeleného Longa podívat, ale přesně kvůli tomu pružení jsem do něj nešel.
Zavedení měchů ale zvaž. Když to funguje je to pecka, ale když se to po.... tak to není nic moc. Mě se to pokazilo absolutně nevhod na svatbě, když jsem vezl nevěstu a chudinku jsem celou vyklepal.
Jinak jsem svého Longa kupoval asi se 140tis. najeto a teď mám 170tis. Za tu dobu se mi rozbilo pružení 2x, pak mi odešli oba klouby předních kol (totálně, byla to ale asi moje chyba) a ABS mě občas taky zlobí. teď zrovna mi to zas svítí. Jo a jednou odešlo nějaký čidlo v motoru a vůbec nenastartoval. Takže mám občas 100 chutí ho prodat, pak si to ale zas rozmyslím, protože když se s ním svezu je to

Zrovna nedávno jsem měl zas slabou chvíli, už je to ale v pořádku a pro jistotu jsem koupil nové gumy aby mě prodej zas přešel. Jezdíme s ním skoro denně a bohužel po Praze. Kromě LZ dveří se mi ho zatím daří držet v netknutém stavu. Kdyby jste někdo měl LZ dveře na Longa tak je beru, mě o ně zastavil na parkovišti pán se škodárnou. Nové stojí nesmysl.
Taky ti gratuluji ke spotřebě, protože já jezdím za nějakých 24 litrů plynu, pravda je že si občas využiji těch 200 koní. Fascinuje mě když ty tuny pořádně jedou.
S převodovkou ti doporučuji vyměnit olej, protože mě to taky cukalo a po vyměně skoro nevím, kdy zařadí. oleje v rozvodovce a v diff. byly taky znát. jestli půjdeš do LPG tak nešetři a dej tam ten přímý vstřik. Já šetřil a lituji toho. Občas to blbne a rozdíl ve výkonu je znát.
Takže ještě jednou gratuluji a doufám, že vymyslíme někdy nějaký sraz classiců ať si vyměníme zkušenosti.
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Děkuji, že ses ozval.
Taky jsem hodně uvažoval, když jsem viděl ty hrozný pružiny pod kapotou, ale je pravda, že ta jízda na měchách je o level někde jinde. Já mám ještě P38 a zkrátka ty měchy když fungujou tak je to nádhera. Ale teď je s nima stále u P38 bojuji.
Už jsem přemýšlel i o provedení měchu jinou technikou než tou co je originál. Koukal jsem na netu a v usa se za rozumné peníze dají sehnat systémy pro odpružení a nebo si nějaký systém udělat sám.
Ale zatím to nějak netlačím, ale chtěl bch tam ty měchy.
Co se týká ABS tak to mi nefunguje zatím vůbec, musím na diagnostiku. A samozřejmě s tím nefunguje ani TC na zadní nápravě.
Plyn půjde určitě ve střiku a co se týká spotřeby, tak stále lezu výš a výš, ale taky je čímdál víc slyšet výfuk, takže to spojuji s tímto faktorem. Až bude nový nerezový tak to bude taky něco jiného. Zatím pooslední měření 20, ale to bylo jen město. Teda Liberec.
Rozhodně bych se rád sešel, jelikož je to speciální vozidlo a určitě bude dlouho o čem mluvit.
Jelikož tady všechno ťukat, tak oddělám prsty.
Taky jsem hodně uvažoval, když jsem viděl ty hrozný pružiny pod kapotou, ale je pravda, že ta jízda na měchách je o level někde jinde. Já mám ještě P38 a zkrátka ty měchy když fungujou tak je to nádhera. Ale teď je s nima stále u P38 bojuji.
Už jsem přemýšlel i o provedení měchu jinou technikou než tou co je originál. Koukal jsem na netu a v usa se za rozumné peníze dají sehnat systémy pro odpružení a nebo si nějaký systém udělat sám.
Ale zatím to nějak netlačím, ale chtěl bch tam ty měchy.
Co se týká ABS tak to mi nefunguje zatím vůbec, musím na diagnostiku. A samozřejmě s tím nefunguje ani TC na zadní nápravě.
Plyn půjde určitě ve střiku a co se týká spotřeby, tak stále lezu výš a výš, ale taky je čímdál víc slyšet výfuk, takže to spojuji s tímto faktorem. Až bude nový nerezový tak to bude taky něco jiného. Zatím pooslední měření 20, ale to bylo jen město. Teda Liberec.
Rozhodně bych se rád sešel, jelikož je to speciální vozidlo a určitě bude dlouho o čem mluvit.
Jelikož tady všechno ťukat, tak oddělám prsty.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Mišák
- Příspěvky: 156
- Registrován: 28 pro 2009 10:04
- tel.: 777234710
- auto: Classic LSEi, Mini
- Bydliště: Praha
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Ahoj,
je fakt že je toho hodně co se dá probrat. Jestli se mi podaří sehnat nějaká chalupa na nový rok někde po okolí, tak může setkání Longů i proběhnout.
Ta dvacetilitrová spotřeba po městě už je normální. Mimo se mi občas taky daří jezdit kolem 16, ale plynu, benzín byl vždycky o dva litry méně. Spotřeba mě nevadí ani tak kvůli penězům ale kvůli častému ježdění k pumpě. Chtěl jsem zachovat prostor v kufru, tak jsem dal nádrž na bok místo rezervy. Dám do ní max 45 - 48 litrů. takže po 200 Km jsem na suchu.
Výfuk už jsem řešil. druhovýroba na longa není. Ve Spei jsou ho schopni vyrobit kolem 8000 (od katalizátorů), ten nerez jsem neřešil. Nevíš kolik stojí?
Jinak ABS jsem vždycky řešil U Maredy na diagnostice, žádné jiné fígle jsem nevymyslel.
S tím topením to ale máš nějaký divný. Fakt je že topí prakticky okamžitě i přes ty 15°C mrazy nebyl problém. Pro jistotu dávám kartón mezi chladič a masku.
Jak jseš na tom se stropem. Mě se ten plyš už dost prověsil a molitan co ho původně držel už neexistuje. Totálně se rozdrolil.
Taky mě někdy blbne zámek na pátých dveří. Co mě ale totálně s.... jsou jezdící mince v přístrojovce. Měl jsem jí už kompletně venku a nic jsem nenašel. takže mi to v každé zatáčce cinkne. už fakt nechápu kde můžou být.
Ještě by mě zajímalo jestli ti funguje tempomat a vyhřívání sedaček???
S těma měchama tě chápu. Měl jsem před tím classica na pružinách a s dieselem a nebylo to ono. Zas na druhou stranu jsem ho měl dva roky a nešáhnul jsem na nic.
je fakt že je toho hodně co se dá probrat. Jestli se mi podaří sehnat nějaká chalupa na nový rok někde po okolí, tak může setkání Longů i proběhnout.
Ta dvacetilitrová spotřeba po městě už je normální. Mimo se mi občas taky daří jezdit kolem 16, ale plynu, benzín byl vždycky o dva litry méně. Spotřeba mě nevadí ani tak kvůli penězům ale kvůli častému ježdění k pumpě. Chtěl jsem zachovat prostor v kufru, tak jsem dal nádrž na bok místo rezervy. Dám do ní max 45 - 48 litrů. takže po 200 Km jsem na suchu.
Výfuk už jsem řešil. druhovýroba na longa není. Ve Spei jsou ho schopni vyrobit kolem 8000 (od katalizátorů), ten nerez jsem neřešil. Nevíš kolik stojí?
Jinak ABS jsem vždycky řešil U Maredy na diagnostice, žádné jiné fígle jsem nevymyslel.
S tím topením to ale máš nějaký divný. Fakt je že topí prakticky okamžitě i přes ty 15°C mrazy nebyl problém. Pro jistotu dávám kartón mezi chladič a masku.
Jak jseš na tom se stropem. Mě se ten plyš už dost prověsil a molitan co ho původně držel už neexistuje. Totálně se rozdrolil.
Taky mě někdy blbne zámek na pátých dveří. Co mě ale totálně s.... jsou jezdící mince v přístrojovce. Měl jsem jí už kompletně venku a nic jsem nenašel. takže mi to v každé zatáčce cinkne. už fakt nechápu kde můžou být.
Ještě by mě zajímalo jestli ti funguje tempomat a vyhřívání sedaček???
S těma měchama tě chápu. Měl jsem před tím classica na pružinách a s dieselem a nebylo to ono. Zas na druhou stranu jsem ho měl dva roky a nešáhnul jsem na nic.
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Klidně a nebo si můžeme dát srazík někdě na severu Prahy, je to co by kamenem dohodil a clssicem dojel.
Taky mě sere to stálé ježdění pro LPG, ale já teda mám v P38 80 litrovou místo rezervy, což je asi 60 použitelných a to jsem jezdil tak 300 - 330 km.
Takže do měnší určitě nepůjdu, ale už jsem se dohadoval a chci vyhodit i nádrž a udělat nějakou malou rezervní a dát druhou nádrž na LPG ještě dolů a to bych pak dokázal natankovat i 160 litrů LPG a to už by na dojezd kolem 800 - 900 km mělo stačit.
Já našel nějakou druhovýrobu v anglii asi za 15.000 Kč teda bez dopravy, ale už jsem poptal jednoho týpka co je tady taky dělá a taky jsem to řešil, že vyhodím katiky a od něj půjdou dozádu nové z nerezu.
Tady mají diagnostiku ještě v České Lípě (asi 30km) a tak to zkusím tam, zatím tam jezdí HamrDol a prý je to dobrý, tak uvidím, jak si poradí s classicem.
A co se ti na tom ABS tak sere? Protože na P38 jsem s ABS neměl ani jednou problém?
To topení je už v pohodě, měl jsem stále otevřený termostat, ale už je vyměněn a topí dobře, akorát jsem ještě nepochopil to ovládání, je to na mě moc složitý, jsem zvyklý nastavit auto a teplotu a jen čekám na teplo
Já mám strop nový už udělaný, sice černý, ale zase se tak rychle neušpiní.
Zámky jsou zatím v pohodě, akorát mě blbně dálka a to tak že i když znáčknu čudlík, tak se mi nerozsvítí kontrolka a auto se neodemkne, třeba už jsem stál u dvěří 5 minut a mačkal dálku, dokud to nějak nesepne a dveře se neotevřou.
Tempomat mi zatím nefunguje a vyhřívání trošku u spolujezdce u řidiče vůbec.
Vím, že pružiny budou svaté, ale zkrátka ty měchy tam patří, proto vymýšlím jak to udělat jen po mechanické stránce, aby to bylo co nejmíň poruchový.

Taky mě sere to stálé ježdění pro LPG, ale já teda mám v P38 80 litrovou místo rezervy, což je asi 60 použitelných a to jsem jezdil tak 300 - 330 km.
Takže do měnší určitě nepůjdu, ale už jsem se dohadoval a chci vyhodit i nádrž a udělat nějakou malou rezervní a dát druhou nádrž na LPG ještě dolů a to bych pak dokázal natankovat i 160 litrů LPG a to už by na dojezd kolem 800 - 900 km mělo stačit.
Já našel nějakou druhovýrobu v anglii asi za 15.000 Kč teda bez dopravy, ale už jsem poptal jednoho týpka co je tady taky dělá a taky jsem to řešil, že vyhodím katiky a od něj půjdou dozádu nové z nerezu.
Tady mají diagnostiku ještě v České Lípě (asi 30km) a tak to zkusím tam, zatím tam jezdí HamrDol a prý je to dobrý, tak uvidím, jak si poradí s classicem.
A co se ti na tom ABS tak sere? Protože na P38 jsem s ABS neměl ani jednou problém?
To topení je už v pohodě, měl jsem stále otevřený termostat, ale už je vyměněn a topí dobře, akorát jsem ještě nepochopil to ovládání, je to na mě moc složitý, jsem zvyklý nastavit auto a teplotu a jen čekám na teplo

Já mám strop nový už udělaný, sice černý, ale zase se tak rychle neušpiní.
Zámky jsou zatím v pohodě, akorát mě blbně dálka a to tak že i když znáčknu čudlík, tak se mi nerozsvítí kontrolka a auto se neodemkne, třeba už jsem stál u dvěří 5 minut a mačkal dálku, dokud to nějak nesepne a dveře se neotevřou.
Tempomat mi zatím nefunguje a vyhřívání trošku u spolujezdce u řidiče vůbec.
Vím, že pružiny budou svaté, ale zkrátka ty měchy tam patří, proto vymýšlím jak to udělat jen po mechanické stránce, aby to bylo co nejmíň poruchový.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Mišák
- Příspěvky: 156
- Registrován: 28 pro 2009 10:04
- tel.: 777234710
- auto: Classic LSEi, Mini
- Bydliště: Praha
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Tak hory mi nevyšli. 29.12. se ale nemůžu moc divit. Možná ale pojedem alespoň na den na lyže. To ještě doladím.
Nádrž zní hodně zajímavě. To mě Vůbec nenapadlo. Budeš to řešit sám, nebo máš nějakého specialistu na LPG.
S tou diagnostikou byl nějaký problém, protože má classic nějakou jinou zásuvku. Vím že když jsem to poprvé zjišťoval, tak byli všichni vybaveni až na P38.
Přesnou závadu na ABS nevím. Vždycky to nejdřív začne bzučet párkrát se to rozsvítí a chvilku se to dá opravit opětovným nastartováním. Ale po krátkém čase to přestane bzučet a už to svítí furt. Mareda to pak švihne na diagnostiku a nějak začaruje. Zatím vždy stačilo jen něco vyčistit. Pak to půl roku funguje. Pěkně mě to ale s....
Vždycky se to rozbije když je venku naklouzáno.
Topení není složitý, je tam ale jedna poloha, kterou nepoužívám, protože nevím na co. Je to druhá zleva se symbolem šipek.
V zimě mám dole levou klapku, která ovládá přívod z výdechu nad kapotou (ten se neohřívá) a pak pravou na středu aby topil na nohy i na okno.
Strop mě taky čeká a vyhřívání sedaček mi přijde že funguje ale za dost dlouho. Nefunkční tempomat je bolest skoro všech classiků.
Dálka mne štve, protože mi jí snědl pes a nemůžu nikde origo sehnat. Kdyby jsi o něčem věděl. Nějakou neorigo. moc nechci.
Jo a mlhovky mi svítěj jen s dalkovejma, což je dost na prd, protože není vidět vůbec nic.
Neřešil jsi nějaká přídavná světla?
Nádrž zní hodně zajímavě. To mě Vůbec nenapadlo. Budeš to řešit sám, nebo máš nějakého specialistu na LPG.
S tou diagnostikou byl nějaký problém, protože má classic nějakou jinou zásuvku. Vím že když jsem to poprvé zjišťoval, tak byli všichni vybaveni až na P38.
Přesnou závadu na ABS nevím. Vždycky to nejdřív začne bzučet párkrát se to rozsvítí a chvilku se to dá opravit opětovným nastartováním. Ale po krátkém čase to přestane bzučet a už to svítí furt. Mareda to pak švihne na diagnostiku a nějak začaruje. Zatím vždy stačilo jen něco vyčistit. Pak to půl roku funguje. Pěkně mě to ale s....
Vždycky se to rozbije když je venku naklouzáno.
Topení není složitý, je tam ale jedna poloha, kterou nepoužívám, protože nevím na co. Je to druhá zleva se symbolem šipek.
V zimě mám dole levou klapku, která ovládá přívod z výdechu nad kapotou (ten se neohřívá) a pak pravou na středu aby topil na nohy i na okno.
Strop mě taky čeká a vyhřívání sedaček mi přijde že funguje ale za dost dlouho. Nefunkční tempomat je bolest skoro všech classiků.
Dálka mne štve, protože mi jí snědl pes a nemůžu nikde origo sehnat. Kdyby jsi o něčem věděl. Nějakou neorigo. moc nechci.
Jo a mlhovky mi svítěj jen s dalkovejma, což je dost na prd, protože není vidět vůbec nic.
Neřešil jsi nějaká přídavná světla?
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Teď mě tady taky ukecávají, aby jsme teď jeli na lyže, jenže co nemá brzdy nemá moji sympatii, tak odolávám.
Tan nádrž mi snad vyrobí stejný človíček, co mi udělá nerez výfuk, ale to je zatím ve stádiu příprav.
Zatím jsem classica na počítači neměl tak uvidím jak se co povede, ale doufám, že to půjde nějak vyřešit, protože jestli budu mít problém s ABS jako ty, tak mě čekají časté návštěvy u PC.
Mě se brzdy normálně natlakují jako u P38, ale zkrátka ABS nesepne. A ty máš na té zadní nápravě prokluz? A je znát nějak jeho funkce?
Topení jsem nějak nastavil a tak jezdím, jen si hraju s ovládáním teploty. Akorát je škoda, že do těch výdechů co jsou na mě na palubce nedostanu teplý vzduch, hned by se to auto jinak v zimě ohřívalo.
Já jsem koukal na hadičky u tempomatu a jelikož tam nějaké chybějí, tak neočekávám jeho funkci aspoň do doby než se doplní.
Tak mlhovky jsem tuším zkoušel a fungují i při tlumených a tuším že i při parkovačkách.
Já spíš čekal že klíček už bude s dálkou v jednom a ne že z toho budou dva kusy na přívěšku. Jelikož zámky mi nefungují, nevím jestli rozbytý a nebo jenom nepoužívaný a nerozhejbaný, tak jsem na dálce docela závislý.
Přídavný světla jsem neřešil, ale chtěl bch si tam nějak šikovně doplnit denní svícení.
Tak uvidím co se povede.
Tan nádrž mi snad vyrobí stejný človíček, co mi udělá nerez výfuk, ale to je zatím ve stádiu příprav.
Zatím jsem classica na počítači neměl tak uvidím jak se co povede, ale doufám, že to půjde nějak vyřešit, protože jestli budu mít problém s ABS jako ty, tak mě čekají časté návštěvy u PC.
Mě se brzdy normálně natlakují jako u P38, ale zkrátka ABS nesepne. A ty máš na té zadní nápravě prokluz? A je znát nějak jeho funkce?
Topení jsem nějak nastavil a tak jezdím, jen si hraju s ovládáním teploty. Akorát je škoda, že do těch výdechů co jsou na mě na palubce nedostanu teplý vzduch, hned by se to auto jinak v zimě ohřívalo.
Já jsem koukal na hadičky u tempomatu a jelikož tam nějaké chybějí, tak neočekávám jeho funkci aspoň do doby než se doplní.
Tak mlhovky jsem tuším zkoušel a fungují i při tlumených a tuším že i při parkovačkách.
Já spíš čekal že klíček už bude s dálkou v jednom a ne že z toho budou dva kusy na přívěšku. Jelikož zámky mi nefungují, nevím jestli rozbytý a nebo jenom nepoužívaný a nerozhejbaný, tak jsem na dálce docela závislý.
Přídavný světla jsem neřešil, ale chtěl bch si tam nějak šikovně doplnit denní svícení.
Tak uvidím co se povede.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Mišák
- Příspěvky: 156
- Registrován: 28 pro 2009 10:04
- tel.: 777234710
- auto: Classic LSEi, Mini
- Bydliště: Praha
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Tak se nám to asi povede 31. jedeme na chatu do Velikých Hamrů a budeme tam do 3.
Brzd se neboj. I když to svítí, auto normálně brzdí. Sice bez ABS, ale to se dá nahradit. Protiprokluz mi i se svítícíma kontrolkama funguje, alespoň myslím, protože to teď na nových gumách nemůžu utrhnout. Tady sněží tak to snad zítra ozkouším. Teď s tím jezdím u 14 dní, protože Mareda neměl čas a je klid. Jen večer mě ty kontrolky štvou. Údajně je to ale dost běžná závada na čidlech.
Já jsem hadičky od tempomatu už vyměnil a stejně nic. Ještě může být poškozený nějaký ten prstýnek ve volantu.
S těma mlhovkama mám asi nějaký chaos.
To topení kluci v Anglii nevychytali. 3lo by teplo krásně do auta, v létě je to ale účinný s klimou.
Ty zámky máš divný. Měl jsem je rozebraný a jsou čistě mechanický.
Světla taky vymýšlím.
Tu nádrž ještě probereme.
Brzd se neboj. I když to svítí, auto normálně brzdí. Sice bez ABS, ale to se dá nahradit. Protiprokluz mi i se svítícíma kontrolkama funguje, alespoň myslím, protože to teď na nových gumách nemůžu utrhnout. Tady sněží tak to snad zítra ozkouším. Teď s tím jezdím u 14 dní, protože Mareda neměl čas a je klid. Jen večer mě ty kontrolky štvou. Údajně je to ale dost běžná závada na čidlech.
Já jsem hadičky od tempomatu už vyměnil a stejně nic. Ještě může být poškozený nějaký ten prstýnek ve volantu.
S těma mlhovkama mám asi nějaký chaos.
To topení kluci v Anglii nevychytali. 3lo by teplo krásně do auta, v létě je to ale účinný s klimou.
Ty zámky máš divný. Měl jsem je rozebraný a jsou čistě mechanický.
Světla taky vymýšlím.
Tu nádrž ještě probereme.
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
To myslíš Velké Hamry u Tanvaldu? Já možná budu na silvestra ve Vysokým, což je asi 20 km Velkých Hamrů a jede se tam přes Tanvald, tak uvidíme, ale i kdybych tam nejel tak za tebou se určitě pojedu podívat, je toho hodně co jsme nakousli a určitě toho bude ještě hodně co nás napadne až budeme mít auto po ruce 
Je pravda, že jestli mi funguje prokluz nevím, ale i když jsem hrabal, tak na mě žádná kontrolka neblikala jako u P38. Tak nevím, nedokážu to sám nijak zkontrolovat, jestli to funguje.
Já říkám, že vše se dá opravit a čím starší auto tím by to mělo jít líp. Ale koukám, že je prevážně problém zase jen s elektronikou, asi ji všechnu vyházím, dám karburátory a nic se mi srát nebude. Dělám si samozřejmě legraci, ale je hrozné jak nejměnší životnost na autě mají blbý kabely.
Ještě co se týká topení, nešlo by tam hodit kompletní topení z D1? A tuším že by tam mohlo být i nějaké digitální ne?

Je pravda, že jestli mi funguje prokluz nevím, ale i když jsem hrabal, tak na mě žádná kontrolka neblikala jako u P38. Tak nevím, nedokážu to sám nijak zkontrolovat, jestli to funguje.
Já říkám, že vše se dá opravit a čím starší auto tím by to mělo jít líp. Ale koukám, že je prevážně problém zase jen s elektronikou, asi ji všechnu vyházím, dám karburátory a nic se mi srát nebude. Dělám si samozřejmě legraci, ale je hrozné jak nejměnší životnost na autě mají blbý kabely.
Ještě co se týká topení, nešlo by tam hodit kompletní topení z D1? A tuším že by tam mohlo být i nějaké digitální ne?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Mišák
- Příspěvky: 156
- Registrován: 28 pro 2009 10:04
- tel.: 777234710
- auto: Classic LSEi, Mini
- Bydliště: Praha
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Budeme v těch Hamrech u Tanvaldu. Jedeme tam 31, ale jak znám naší bandu tak nejsem schopen říct kdy přijedeme. Můžeme se někde trefit 1 odpol. a nebo 2. Asi se pak dohodneme přes SMS. Můj tel. je 777 234 710.
Dneska jsem zkoušel ten protiprokluz a nefunguje. ale na těch novejch mišelinkách to dobře brzdí, takže se s těma kontrolkama nenechám stresovat.
D1 je předpokládám první Disco???. Digi by Rengemu slušela. Jednou jsme to dělalali s kamarádem na jeho Octavii a byl to hroznej opruz. Nakonec mu to nějak funguje, vyšlo to na konec jak na půlku Octavie. V 94 dávali do posledního classica přistrojovku myslím z Disco. Vypadalo to hnusně ale nevím jestli tam náhodou digi. nebyla.
Dneska jsem zkoušel ten protiprokluz a nefunguje. ale na těch novejch mišelinkách to dobře brzdí, takže se s těma kontrolkama nenechám stresovat.
D1 je předpokládám první Disco???. Digi by Rengemu slušela. Jednou jsme to dělalali s kamarádem na jeho Octavii a byl to hroznej opruz. Nakonec mu to nějak funguje, vyšlo to na konec jak na půlku Octavie. V 94 dávali do posledního classica přistrojovku myslím z Disco. Vypadalo to hnusně ale nevím jestli tam náhodou digi. nebyla.
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Takže chlapci. V D1 nikdy nebyla digi klima. Lepší topení tam z D1 (teda pokud mluvíme o D1 300tdi) taky dát nejde protože je ta palubka a celá pedálová stěna úplně jiná než u D1 300tdi a classici softdash měli taky úplně jinou pedálovou stěnu. Disco D1 200tdi sice měla jinou palubku, ale topení a ovládání stejný jako máme my.
Přední mlhovky jsou opravdu v originále zapojený tak debilně, že jdou pustit jenom s dálkovýma světlama. Mám to taky tak.
Mě naštěstí funguje i ABS i TC. Akorát si vůbec neuvědomuju, jestli se mi při sepnutí TC rozblikají kontrolky.
Druhovýrobovej výfuk se normálně vyrábí v Anglii. Kupoval jsem ho tam. Nechci mluvit o životnosti, ale cena byla úplně směšná. Myslím, že jsem ho kupoval v MM http://www.mm-4x4.com/index.asp není tam sice přímo v nabídce, ale normálně jsem ho tam kupoval když jsem tam byl. Stál úplně stejně jako ty ostatní.
V Paddocku ho mají dokonce i v nabídce na eshopu http://www.paddockspares.com/sp/cat/RAN ... n+LSE.html
Dálkové ovládání se dá taky koupit normálně v Anglii. Ty naše LSE mají ovládání, které se dělalo jenom pro první disco a pár lepších classiků jenom do anglie. Jen LSE to měli i v evropě.
Diagnostika pérování na classicu je opravdu větší problém než ostatní věci. Má to svojí ojedinělou zásuvku přímo pod sedadlem spolujezdce.
Zatím se mějte K
Přední mlhovky jsou opravdu v originále zapojený tak debilně, že jdou pustit jenom s dálkovýma světlama. Mám to taky tak.
Mě naštěstí funguje i ABS i TC. Akorát si vůbec neuvědomuju, jestli se mi při sepnutí TC rozblikají kontrolky.
Druhovýrobovej výfuk se normálně vyrábí v Anglii. Kupoval jsem ho tam. Nechci mluvit o životnosti, ale cena byla úplně směšná. Myslím, že jsem ho kupoval v MM http://www.mm-4x4.com/index.asp není tam sice přímo v nabídce, ale normálně jsem ho tam kupoval když jsem tam byl. Stál úplně stejně jako ty ostatní.
V Paddocku ho mají dokonce i v nabídce na eshopu http://www.paddockspares.com/sp/cat/RAN ... n+LSE.html
Dálkové ovládání se dá taky koupit normálně v Anglii. Ty naše LSE mají ovládání, které se dělalo jenom pro první disco a pár lepších classiků jenom do anglie. Jen LSE to měli i v evropě.
Diagnostika pérování na classicu je opravdu větší problém než ostatní věci. Má to svojí ojedinělou zásuvku přímo pod sedadlem spolujezdce.
Zatím se mějte K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Děkujeme za rady odborníka. Možná by nebylo odvěci, kdyby jsme se s Mišákem sebrali a přijeli rovnou na tu půdu pro LR zaslíbenou a to na vrakoviště k tobě.
A to topení nejde nějak upravit aby šel teplý vzduch i do těch výdechů vpředu? Sice blbá otázka, ale proč ji nepoložit. Taky jsem viděl, že od 95 s jinou palubkou bylo i jiné ovládání topení, vypadalo to jako dvouzounové sic manuálně nastavitelné. I to beru j ako hodně velký pokrok, ani ne tak kvůli dvěma zonám, ale mnohem míň páček k ovládání.
Co si mám představit za hlášku "nechci mluvit o životnosti" to jako že to tam dám a příští rok na jaře dělám výfuk znovu? Předpokládám že ten v paddocku byl obyčejný z plíšku o síle 1mm.
Ta dálka se dá normálně koupit v anglii a tady to někdo rochodí? Neočekávám, že mi přijde funkční dálka. A to se dá koupit v nějakém internetovém obchodě?
Čím dál víc se toho origo vzduchového odpružení bojím.
A to topení nejde nějak upravit aby šel teplý vzduch i do těch výdechů vpředu? Sice blbá otázka, ale proč ji nepoložit. Taky jsem viděl, že od 95 s jinou palubkou bylo i jiné ovládání topení, vypadalo to jako dvouzounové sic manuálně nastavitelné. I to beru j ako hodně velký pokrok, ani ne tak kvůli dvěma zonám, ale mnohem míň páček k ovládání.
Co si mám představit za hlášku "nechci mluvit o životnosti" to jako že to tam dám a příští rok na jaře dělám výfuk znovu? Předpokládám že ten v paddocku byl obyčejný z plíšku o síle 1mm.
Ta dálka se dá normálně koupit v anglii a tady to někdo rochodí? Neočekávám, že mi přijde funkční dálka. A to se dá koupit v nějakém internetovém obchodě?
Čím dál víc se toho origo vzduchového odpružení bojím.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Rozchodit tu dálku by asi musela diagnostika. Nekoukal jsem jestli to má normální zasuvku na ostatní věci (kromě toho pérování co má svojí).
Ten výfuk mi na tom Longu zatím drží. Ale já s ním skoro vůbec nejezdím a stojí v hale. Ale když jsem si ho koupil na P38 4,6 tak vydržel 2500km a vytrhali se v něm příčky a strašně chrastil. Tak jsem jim ho další měsíc, když jsem znovu jel do Anglie, reklamoval. Vyměnili ho bez problémů, ale ten druhý vydržel asi jen 2oooKm. Tak jsem ho vyhodil a dal Walker. Ten mi zatím drží.
Klidně přijeďte rád vás uvidím.
Mě teď LSE nejezdí od loňska, kdy jsem vyrazil do Přeštic. Asi se zadírá benzínová pumpa. Jo holt auta se kterýma se nejezdí jsou na tom ještě hůř než ty které jezdí pořád no. Budu ji muset asi vyměnit, ale tím že mě to netlačí (na popojíždění to stačí, to ta pumpa ještě chvíli jede než se zastaví) takže tam chudák takhle stojí.
K
Ten výfuk mi na tom Longu zatím drží. Ale já s ním skoro vůbec nejezdím a stojí v hale. Ale když jsem si ho koupil na P38 4,6 tak vydržel 2500km a vytrhali se v něm příčky a strašně chrastil. Tak jsem jim ho další měsíc, když jsem znovu jel do Anglie, reklamoval. Vyměnili ho bez problémů, ale ten druhý vydržel asi jen 2oooKm. Tak jsem ho vyhodil a dal Walker. Ten mi zatím drží.
Klidně přijeďte rád vás uvidím.
Mě teď LSE nejezdí od loňska, kdy jsem vyrazil do Přeštic. Asi se zadírá benzínová pumpa. Jo holt auta se kterýma se nejezdí jsou na tom ještě hůř než ty které jezdí pořád no. Budu ji muset asi vyměnit, ale tím že mě to netlačí (na popojíždění to stačí, to ta pumpa ještě chvíli jede než se zastaví) takže tam chudák takhle stojí.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Mišák
- Příspěvky: 156
- Registrován: 28 pro 2009 10:04
- tel.: 777234710
- auto: Classic LSEi, Mini
- Bydliště: Praha
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Ahoj všichni,
RR je nej. pecka. Všichni jezdí v tom sněhu jak pos... a během dneška už jsem dvakrát tahal auto z příkopu. Sranda, Nasadit radlici tak můžu silničářům pomáhat. POecka moc moc mě to baví. Akorát jak mi nefunguje ten protiprokluz točím se v každé křižovatce jak Seb. Leb, ale je to efektní.
Co v Liberci? tam musí být taky veselo.
Kdy dáme sraz se třetím Longem na půdě zaslíbené? Mám na Karla spoustu dotazů a požadavků. Tu dálku zkusím objednat, hlavně jsem zvědavej jestli se jí pak podaří rozchodit.
Jinak jsem objevil na Akru pro tebe možná dobrý tip. Nějaký Polák v Jelenie Gore prodává tři RR, sice krátáké ale jeden má měchy. Už jsem mu volal. Všichni jsou z Anglie. S Pneu pružením startuje ale nejede, má dobrý vnitřek a hezký kola. Je za 1200 eur. Pak má ještě péráka na kterém je rám co chci vč. přídavných světel a prahových rámů, taky má celkem dobrý disky. Vnitřek je taky dobrej. Za toho chce 1500 eur, ale fotky co mi poslal už jsou bez toho předního rám, takže už to pro mě není tak zajímavé. Kdyby byl ještě s tím rámem už bych pro něj asi vyrazil, takhle ještě nevím. V úterý tam asi sjedu. Koukni na to kdyby tě taky nezaujal.
http://www.otomoto.cz/index.php?sect=show&id=C10905546
Tak zatím.
RR
RR je nej. pecka. Všichni jezdí v tom sněhu jak pos... a během dneška už jsem dvakrát tahal auto z příkopu. Sranda, Nasadit radlici tak můžu silničářům pomáhat. POecka moc moc mě to baví. Akorát jak mi nefunguje ten protiprokluz točím se v každé křižovatce jak Seb. Leb, ale je to efektní.
Co v Liberci? tam musí být taky veselo.
Kdy dáme sraz se třetím Longem na půdě zaslíbené? Mám na Karla spoustu dotazů a požadavků. Tu dálku zkusím objednat, hlavně jsem zvědavej jestli se jí pak podaří rozchodit.
Jinak jsem objevil na Akru pro tebe možná dobrý tip. Nějaký Polák v Jelenie Gore prodává tři RR, sice krátáké ale jeden má měchy. Už jsem mu volal. Všichni jsou z Anglie. S Pneu pružením startuje ale nejede, má dobrý vnitřek a hezký kola. Je za 1200 eur. Pak má ještě péráka na kterém je rám co chci vč. přídavných světel a prahových rámů, taky má celkem dobrý disky. Vnitřek je taky dobrej. Za toho chce 1500 eur, ale fotky co mi poslal už jsou bez toho předního rám, takže už to pro mě není tak zajímavé. Kdyby byl ještě s tím rámem už bych pro něj asi vyrazil, takhle ještě nevím. V úterý tam asi sjedu. Koukni na to kdyby tě taky nezaujal.
http://www.otomoto.cz/index.php?sect=show&id=C10905546
Tak zatím.

RR
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Jé to se dobře čte, po dloooouhé době se tady na fóru někdo odvážil pochválit LR, to mi udělalo zase jednou radost...Mišák píše:RR je nej. pecka.

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- Mišák
- Příspěvky: 156
- Registrován: 28 pro 2009 10:04
- tel.: 777234710
- auto: Classic LSEi, Mini
- Bydliště: Praha
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Díky RR je prostě bomba. Jen víc takových dnů jako jsou teď. Fakt se bavím.
Tak s dálkou jsem nepochodil. V přiložených odkazech jsem jí u RRC nenašel. Zkusím ještě to Disco1. Tak snad.
Tak s dálkou jsem nepochodil. V přiložených odkazech jsem jí u RRC nenašel. Zkusím ještě to Disco1. Tak snad.
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Huráááá, jedem do polska, toho co jsi mi poslal beru, Máš ještě nějaké obrázky?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG