o.k. neviem ako funguju viskospojky kt. su v zadnych diferakoch. len viem ze to maju hondy, kie, nisany. neviem ci tam idu dve naplne, ale viem, ze bratovi v honde sa po vymene oleja priznaky vadnej viskospojky stratili. treba zistit ako ma rieseny system viskospojky honda CRV. p. Balaz je tiez majitelom hondy crv tak len tak tapem, ze mozno cerpal napad prave tam. a pouzil rovnaku napln.vladob8 píše:Bajo - olej v diferaku maze loziska a olej vo visko brzdi lamely, je to nieco uplne ine, tie oleje su uple rozdielne. Visko je jeden tuhy blok, ktory sa toci otackami kardanu a vyrovnava maly rozdiel otacok predneho a zadneho kardanu. Neviem si predstavit ze by samotna visko sposobovala hluk!
Moze to byt jedine nevyvazenost alebo nejake lozisko.
Inak si myslim ze o tom hluku vedeli aj konstrukteri v LR preto je tam plno tlmicov vibracii - jeden na IRD, dva na zadnom dife a jeden na visko.
Mal som tiez velky hluk, bolo vadne lozisko v IRD, po kompletnej generalke pohonu je to v pohode ale stale citit jemne vibracie, myslim si ze je to v norme.
ja som na svojej viskospojke po repase nebadal nejake znamky rozoberania. len tam bola na obale akoby vyvarana mozno 8 az 10-ka diera, kt bola pekne zabrusena a cely obal bol natrety na cierno. p. Balaz navstevuje tiez toto forum a po precitani sa bud dobre zabava, alebo.....
