Ale k věci - zelená je do lesa jedině dobře, akorát to nesmí dopadnou jako známej hajnej, kterej si po několika Škodách 105 v barvách jako červená nebo světle modrá koupil shnilou Nivu a zelené barvě a po první cestě do lesa se vrátil pěšky s tím, že zítra si půjde po stopách auto najít.
New Land Rover LR4
Moderátor: Miky_CZ
-
MadTom
- Příspěvky: 15314
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: New Land Rover LR4
Ale k věci - zelená je do lesa jedině dobře, akorát to nesmí dopadnou jako známej hajnej, kterej si po několika Škodách 105 v barvách jako červená nebo světle modrá koupil shnilou Nivu a zelené barvě a po první cestě do lesa se vrátil pěšky s tím, že zítra si půjde po stopách auto najít.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: New Land Rover LR4
tak do lesa ji musiš vzit přes nějakej přihodnej bahnitej rybniček tim ziskaš klasicke přirodni mimikry a je po starostech.-))
- cyril
- Příspěvky: 2761
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: New Land Rover LR4
A jakou barvu má zmrzlá broskev, průjem z meruněk, chřipkovej flusanec, nebo plesnivá pistáciová zmrzlina? Nebo třeba rozčílená prasečí hlava někde blízko zátylku? Předpokládám, že vycházíš ze základních barev, které nám poskytuje příroda. Vzorník RAL má tisíce odstínů a všechny se také nějak jmenují. Každopádně je to jedno...MadTom píše:Pánové překvapuje mě, dodnes jsem si myslel, že broskvová není barva a chlap rozlišuje pouse 16 základních barev a teď tady člu něco o vínové.
![]()
Ale k věci - zelená je do lesa jedině dobře, akorát to nesmí dopadnou jako známej hajnej, kterej si po několika Škodách 105 v barvách jako červená nebo světle modrá koupil shnilou Nivu a zelené barvě a po první cestě do lesa se vrátil pěšky s tím, že zítra si půjde po stopách auto najít.A našel ho.
Nabídka barev pro model po kterém se jmenuje toto vlákno je zde. http://www.landrover.de/de/de/vehicles/ ... olours.htm
Re: New Land Rover LR4
cyril píše:A jakou barvu má zmrzlá broskev, průjem z meruněk, chřipkovej flusanec, nebo plesnivá pistáciová zmrzlina? Nebo třeba rozčílená prasečí hlava někde blízko zátylku?
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
Re: New Land Rover LR4
ta bournville je co za barvu, ta se mi libi asi nejvic.
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: New Land Rover LR4
ono je těch barev asi víc, anglický vzorník... http://www.landrover.com/int/en/vehicle ... olours.htmcyril píše:Vzorník RAL má tisíce odstínů a všechny se také nějak jmenují. Každopádně je to jedno...Hlavně že si rozumíme.
Nabídka barev pro model po kterém se jmenuje toto vlákno je zde. http://www.landrover.de/de/de/vehicles/ ... olours.htm
na vínovou mi nešahej!MadTom píše:Pánové překvapuje mě, dodnes jsem si myslel, že broskvová není barva a chlap rozlišuje pouse 16 základních barev a teď tady člu něco o vínové.
![]()
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: New Land Rover LR4
Asi sem se dostal do dalšího Levelu . Přicházím na chuť " Range Rover Sport " na silnici ( líbil se mi stejně vždycky,akorát sem si ho neuměl zdůvodnit
). Prostor vevnitř mě stačí ( Disco už mám
) a pokud jde o motor - tak TDV 8 3,6litru taky stačí ......
Takový pěkný facelift discovery

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: New Land Rover LR4
Tak tu chuť mám asi od chvíle, co jsem na světěRudaK píše:Asi sem se dostal do dalšího Levelu . Přicházím na chuť " Range Rover Sport " na silnici ( líbil se mi stejně vždycky,akorát sem si ho neuměl zdůvodnit). Prostor vevnitř mě stačí ( Disco už mám
) a pokud jde o motor - tak TDV 8 3,6litru taky stačí ......
Takový pěkný facelift discovery
![]()
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: New Land Rover LR4
moon13 píše:Tak tu chuť mám asi od chvíle, co jsem na světěRudaK píše:Asi sem se dostal do dalšího Levelu . Přicházím na chuť " Range Rover Sport " na silnici ( líbil se mi stejně vždycky,akorát sem si ho neuměl zdůvodnit). Prostor vevnitř mě stačí ( Disco už mám
) a pokud jde o motor - tak TDV 8 3,6litru taky stačí ......
Takový pěkný facelift discovery
![]()
, ale do teď teda na něj nemám prachy. To bude ten problém
Jasně o peníze jde jen v první řadě ....
p.s. to by bylo pěkný mastňáctví ( ale můžu slíbit,že bych zdravil všechny ) do terainu bych ho netahal - to slibuju předem .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: New Land Rover LR4
Rudo, promiň, ale RR Sport, to je jako Ferrari s motorem z Renaultu a 13kama kolama
)
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: New Land Rover LR4
http://www.youtube.com/watch?v=38N4QOgzZ74
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: New Land Rover LR4
Tomik píše:Rudo, promiň, ale RR Sport, to je jako Ferrari s motorem z Renaultu a 13kama kolama)
Asi sem se blbě díval,ale se mě zdály ty kola na RRS větší než na DISCO
Přesně, to je ono
http://www.youtube.com/watch?v=9xpc-qhugxA&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=a8IcK95M ... re=related
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: New Land Rover LR4
RudaK píše:...a jak říká Pavel - motor dostačující ( von by stačil i ten 3,6 TDV 8 )...
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: New Land Rover LR4
ale ta 3,6 je přece osmiválec...
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
Re: New Land Rover LR4
paia píše:ale ta 3,6 je přece osmiválec...
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- cyril
- Příspěvky: 2761
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: New Land Rover LR4
Tak ten RR se mi taky začíná líbit víc a víc. Ten 8 válcový TD je super a teď angličani dokonce zvažují, že budou do nových RR sport montovat ten 3litr co má D4. Euro5 a úspornost prý omluví i trochu menší výkon.
Jinak v pátek jsme se byli konečně projet v Roko motor s novou D4, abych věděl, do čeho to vlastně chci jít. Jako předváděčku mají D4 s motorem 3,0TDV - 245PS ve verzi SE. Tedy bez velký GPS a info 4x4, hadrovýma sedačkama a trochu skromnější výbavou.
1. Pohodlnost sedaček LR myslím, nemusím komentovat, ta je neoddiskutovatelně super!!
2. Řízení mi přišlo při manipulaci na parkovišti docela v pohodě, za jízdy a při odbočování v nižších rychlostech to už ale byla docela šichta ...asi otázka zvyku. Bral bych to servo měkčí.
3. Brzdy na sněhu, teplota kolem 0°C úplně parádní, skoro 2,6 tuny těžký auto stálo na fleku. Jak říkal prodejce spolujezdec, je to taky super zimníma gumama, kterými bylo auto vybaveno.
4. Ovládací prvky všechny přehledný, absence velkého LCD budí při prťavé náhradě radioinfodisplejem úsměv...
5. Převodovka - automat 6 kvaltů má trochu pomalejší reakci při bleskovém startu...zkouším vždy u každého auta.....potřebuji při hustém městském provozu třeba pro vjezd do kruháčů ...kterých je v Prostějově nepočítaně. Jinak řadí v pohodě, funkci ručního řazení nebo režim sport jsem nezkoušel.
6. Motor je moje největší zklamání. Čekal jsem daleko větší zátah. V autě jsme seděli 3 lidi. Prodejce, já a Pavouk, který kupodivu okamžitě zaznamenal to samé. Oba jsme čekali víc. Přijeli jsme do Zlína naftovým Nitrem se 177PS a 460Nm a oba jsme se shodli na tom, že Dodge akceleruje daleko razantněji. Pravda, váží jenom 2 tuny, ale má o 140Nm a 68PS méně!! Tak nevím...nevím...ještě si říkám, že tohle auto s najetými 11000km ještě není zajeté a také to může být i tím, že prý majitel Roko motor s autem jezdí denně z práce a do práce vzdálenost asi 1 kilometru a dále s autem jezdí každý den někdo jiný. Takže automatická kalibrace převodovky neví jak a kdy má řadit. Stále si nemůžu připustit, že by 245PS a 600Nm mělo jet „jenom“ takhle....
Auto se mi líbí, ale protože stojí ranec peněz, budu ještě chvíli přemýšlet o tom motoru......jestli je to jen moje zdání, nebo líně zajetej kus...
Průběžně se mi schází cenové nabídky z CZ, NL a DE. V česku jsem poptával zatím jen u BofB v Ostravě a v Roko motor Zlín. Ostraváci jsou i přes snahu mi vyhovět zatím úplně nejdražší. Zlín docela v pohodě, hlavně příjemným přístupem. Případným nákupem v Německu bych při dodržení všech současných cen ušetřil něco přes čtvrt milionu. A to není zanedbatelné.
Doufám, že jsem svým příspěvkem trochu osvěžil toto vlákno.
Jinak v pátek jsme se byli konečně projet v Roko motor s novou D4, abych věděl, do čeho to vlastně chci jít. Jako předváděčku mají D4 s motorem 3,0TDV - 245PS ve verzi SE. Tedy bez velký GPS a info 4x4, hadrovýma sedačkama a trochu skromnější výbavou.
1. Pohodlnost sedaček LR myslím, nemusím komentovat, ta je neoddiskutovatelně super!!
2. Řízení mi přišlo při manipulaci na parkovišti docela v pohodě, za jízdy a při odbočování v nižších rychlostech to už ale byla docela šichta ...asi otázka zvyku. Bral bych to servo měkčí.
3. Brzdy na sněhu, teplota kolem 0°C úplně parádní, skoro 2,6 tuny těžký auto stálo na fleku. Jak říkal prodejce spolujezdec, je to taky super zimníma gumama, kterými bylo auto vybaveno.
4. Ovládací prvky všechny přehledný, absence velkého LCD budí při prťavé náhradě radioinfodisplejem úsměv...
5. Převodovka - automat 6 kvaltů má trochu pomalejší reakci při bleskovém startu...zkouším vždy u každého auta.....potřebuji při hustém městském provozu třeba pro vjezd do kruháčů ...kterých je v Prostějově nepočítaně. Jinak řadí v pohodě, funkci ručního řazení nebo režim sport jsem nezkoušel.
6. Motor je moje největší zklamání. Čekal jsem daleko větší zátah. V autě jsme seděli 3 lidi. Prodejce, já a Pavouk, který kupodivu okamžitě zaznamenal to samé. Oba jsme čekali víc. Přijeli jsme do Zlína naftovým Nitrem se 177PS a 460Nm a oba jsme se shodli na tom, že Dodge akceleruje daleko razantněji. Pravda, váží jenom 2 tuny, ale má o 140Nm a 68PS méně!! Tak nevím...nevím...ještě si říkám, že tohle auto s najetými 11000km ještě není zajeté a také to může být i tím, že prý majitel Roko motor s autem jezdí denně z práce a do práce vzdálenost asi 1 kilometru a dále s autem jezdí každý den někdo jiný. Takže automatická kalibrace převodovky neví jak a kdy má řadit. Stále si nemůžu připustit, že by 245PS a 600Nm mělo jet „jenom“ takhle....
Auto se mi líbí, ale protože stojí ranec peněz, budu ještě chvíli přemýšlet o tom motoru......jestli je to jen moje zdání, nebo líně zajetej kus...
Průběžně se mi schází cenové nabídky z CZ, NL a DE. V česku jsem poptával zatím jen u BofB v Ostravě a v Roko motor Zlín. Ostraváci jsou i přes snahu mi vyhovět zatím úplně nejdražší. Zlín docela v pohodě, hlavně příjemným přístupem. Případným nákupem v Německu bych při dodržení všech současných cen ušetřil něco přes čtvrt milionu. A to není zanedbatelné.
Doufám, že jsem svým příspěvkem trochu osvěžil toto vlákno.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: New Land Rover LR4
Potvrzuje se,že nákup venku vyjde levněji
( na prvním srazu na Vsetíně tam byli taky kluci z Práglu,co Disco koupily v Německu o to stejný levněji , cca 200 000 kč )
V nové D IV jsem seděl a popojel v Brně ( Cartec ) a oni teda mají předváděčku z těch dražších HSE s navigací,couvacíma kamerama,vyhřívaným volantem,v kůži a nevím teď co ještě, myslím max. nebo skoro max. výbava
.Motor nemůžu posoudit,bo sem s tím vlastně nejel. Ale s D III co můžu posoudit,tak se mě tenkrát zdála jako raketa ....tak teď bych předpokládal,že to bude lepší
.
Nicméně můžu zhodnotit rozdíl s RR, třeba jen v digitální palubovce je to nářez. Tak nějak začínám přicházet na chuť tomu " Sportu " . Jak sem už řekl,Discovery mám doma dvě,tak by to chtělo změnu
Ale to chce čas a peníze ......
p.s. Anglický auta mě vyhovujou a nehodlám to měnit ......
,když tak jen typově
Doufám,že jsem toto vlákno ( který sem vlastně založil ) nedegradoval. Roverům zdar ( a je jedno jestli Land,nebo Range ) R.
V nové D IV jsem seděl a popojel v Brně ( Cartec ) a oni teda mají předváděčku z těch dražších HSE s navigací,couvacíma kamerama,vyhřívaným volantem,v kůži a nevím teď co ještě, myslím max. nebo skoro max. výbava
Nicméně můžu zhodnotit rozdíl s RR, třeba jen v digitální palubovce je to nářez. Tak nějak začínám přicházet na chuť tomu " Sportu " . Jak sem už řekl,Discovery mám doma dvě,tak by to chtělo změnu
p.s. Anglický auta mě vyhovujou a nehodlám to měnit ......
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- cyril
- Příspěvky: 2761
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: New Land Rover LR4
Zde pár fotek konkrétního zlínského testovacího vozu. Na dalších fotkách je verze HSE, nad kterou docela vážně uvažuji, pokud mi poskytnou lepší cenu. Je v barvě Nara Bronz, najeto 200km, vyrobeno 2009 a prolezlo jej už desítky lidí včetně mě....Bohužel....prý draze kouplili, tak nemůžou dávat moc velké slevy...kamery 360°, 7 sedadedel, zadní uzávěrka, webasto a td....skoro plná výbava bez otvírací střechy. Přesně to, co bych rád. Jediné, co mě odrazuje je barva, loňský rok výroby a vyšší cena.. Tak a terď babo raď....
Jo a ještě fotka zadní partie nového Range Sport HSE.... 
- Přílohy
-
- IMG_0877m.JPG (86.92 KiB) Zobrazeno 3829 x
-
- IMG_0889m.JPG (77.34 KiB) Zobrazeno 3826 x
-
- IMG_0862m.JPG (79.42 KiB) Zobrazeno 3823 x
-
- IMG_0871m.JPG (64.93 KiB) Zobrazeno 3824 x
-
- IMG_0866m.JPG (104.37 KiB) Zobrazeno 3823 x
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: New Land Rover LR4
To jste byli až ve Fryštáku... 
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- cyril
- Příspěvky: 2761
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: New Land Rover LR4
Jeli jsme docela kus. myslím, že jo...PavelU píše:To jste byli až ve Fryštáku...