Tak už taky řeším EAS. V pátek cca 100km v pohodě, po 100km se rozsvítily všechny kontrolky poloh, kontrolka blokace polohy, kontrolka na palubce a proběhlo EAS FAULT. Nicméně jsem dojel do cíle sice s palubkou jak vánoční stromečřek,ale bez zjevných problémů. Trochu jsem měl po rychlé konzultaci s Eliotem obavu, abych dojel i zpátky, proběhl jsem pojistky, konektory v EAS, profoukl filtr a lehce poklepal solenoidy, v podstatě jen pro pocit, že sem něco udělal, bo víc toho u rybníka stejně udělat be cajku asi nejde

Vše přestalo, cestu zpátky k domovině vzduch zase chodí jak má, pro jistotu jsem bloknul normální polohu, před Prahou jsem ho nechal, ať si volí podle svého. Auto samo od sebe zdá se nepadá. Měchy by měly být údajně dva roky starý, ale bůh ví, doma ho mám chvilku. Nicméně, při častějším otevírání dveří se auto niveluje, vyplácá všechen vzduch a než natlakuje, trvá to do pěti minut. Pokud je v klidu, tedy jen nástup a výstup, reaguje hbitě i po několika dnech. Systém neznám, tudíž otázka. Diagnostika je v plánu. Nicméně, co z výše popsaného je normální a co se může hlásit jako klubající se závada? A poslední, což jsem tady v threadech nenašel. Do nástupní polohy se nastavuje samo při otevření dveří, nebo pouze reaguje na volič. Díkes

Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej
http://www.beleza.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ; odtahy
http://www.odtahofka.cz" onclick="window.open(this.href);return false; telefon moc neberu.: 721 074 200