D1 tdi300
Moderátor: Miky_CZ
Re: D1 tdi300
Jezdim 32, prijde mi to pomerne dost liny na jizdu po silnici, musis dost radit a pocitat s tim ze ne kazdy kopec jde na 5 nebo 4 vyjet. V terenu s redukci mi to staci, ale jsem benjaminek tak moc neporadim...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: D1 tdi300
ja mam gumy 265/75R16, je to lenivejsi ale abych v kopci podrazoval na 3 se mi jeste nestalo, mam vykuchany EGR ventil, pridano na cerpadle, sani puvodni aji pres snorchel, do terenu to puvodni zaslepuju, k/n filtr
nestezuju si, ja si tu jizdu vychutnavam pekne ruku z okynka usmev na tvari tezka pohoda, na dalnici udrzet 130km je problem,
jeste teda jedno upozorneni na seriovych kolech kdyz sem mel na tachometru 130 tak sem jel 124, ted kdyz mam na tachometru 130 tak jedu 137
takze ono je to zpomaleni take subjektivni tim ze kdyz jsi zvykly jezdit urcitou rychlosti podle tachometru tak potom jedes rychleji
nevim ale ted jestli resis disco nebo defika, disco nema uzaverku difu, pouze mezinapravu, a k tomu co to vydrzi ti povi kazdy neco jineho nekdo to lame na potkani a nekomu to drzi ja sem ten druhy pripad ale taky jezdim opatrne protoze s tim autem jezdim kazdy den
a jeste k tem MT, pokud nazujes klasicke MT ala bfg tak to pujde ale pokud tam nazujes takove T3 tak abys mel za chvili tech diferaku a poloos zasobu
nestezuju si, ja si tu jizdu vychutnavam pekne ruku z okynka usmev na tvari tezka pohoda, na dalnici udrzet 130km je problem,
jeste teda jedno upozorneni na seriovych kolech kdyz sem mel na tachometru 130 tak sem jel 124, ted kdyz mam na tachometru 130 tak jedu 137
takze ono je to zpomaleni take subjektivni tim ze kdyz jsi zvykly jezdit urcitou rychlosti podle tachometru tak potom jedes rychleji
nevim ale ted jestli resis disco nebo defika, disco nema uzaverku difu, pouze mezinapravu, a k tomu co to vydrzi ti povi kazdy neco jineho nekdo to lame na potkani a nekomu to drzi ja sem ten druhy pripad ale taky jezdim opatrne protoze s tim autem jezdim kazdy den
a jeste k tem MT, pokud nazujes klasicke MT ala bfg tak to pujde ale pokud tam nazujes takove T3 tak abys mel za chvili tech diferaku a poloos zasobu
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: D1 tdi300
No ja sem do ted jezdil toyoty. Měl sem udelanou 73 3.0 td na 33 10.5 15 obe spery arb iron man podvozek snorchel a jezdil sem po silnici tak kilo po dalnici 120 a kopve sem taky radil za 4 i za 3 kdyz to bylo v horach. Ted mam lc 80 to je jina liga co se motoru tyce taky to mam nazvedany na 33trojkach ale hrozne se mi libi diskozky ale chci to vyhradne do terenu a potrebuju aby mi dify drzely na normalnich BFG. Někdo tady na foru psal o pevnejsich kloubech difech poloosach. Co to stoji a co to vydrzi? A jeste kolik ma ta 300tdi kobil?
Re: D1 tdi300
Chtel bych to postavit asi jako te tahle.
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=4&t=8334
Krome tech vnitrich ramu. Ale podvozek a kola asi takovyhle. A co je treba udelat s motorem a s napravama aby to vydrzely?
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=4&t=8334
Krome tech vnitrich ramu. Ale podvozek a kola asi takovyhle. A co je treba udelat s motorem a s napravama aby to vydrzely?
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: D1 tdi300
300tdi ma 83kw, a co to stoji to nevim na to tu sou jini:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: D1 tdi300
No lc 73 mela 92 kw a lc 80 ma 120kw
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: D1 tdi300
no ale jestli to budes mit jenom do terenu tak bych spis uvazoval nad range roverem 3,5 nebo 3,9 V8 eliott s tim dokaze neskutecne veci to auto spis lita nez jezdi
nebo aji diskarna se delala s temito motory
nebo aji diskarna se delala s temito motory
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: D1 tdi300
Ja sem skalni priznivce nafty. Nehlede na to kdyz pojedu do romunska taky aby me to nesezralo.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: D1 tdi300
Jestli chceš Disco do terénu a chceš pustit nějaký groš ( ona každá sranda něco stojí ) ,tak si sežeň nápravy z reduktorama
A aby to dělalo nějaký větr tak benzínový motor. S dieselem musíš počítat se slabším výkonem.Asi tak 


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1 tdi300
Když dáš větší kola a bude se ti zdát, že to nejede, tak se může vyměnit redukčka za defíkáckou, nebo změnit převody v diferákách.fidel.ml píše:Měl bych dotaz ohledne motoru 300 TDI. Jak to jede kdyz se to zvedne a obuje se to na 33mt? A jak je to s uzaverkou difu. Vydrzi dify a klouby velky kola se sperou?
Tříkilo s automatem a řízeným čerpadlem má 90kW a dá se ještě poladit a vše je jen o penězích... dá se přidat různýma úpravama klidně 20 kW.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: D1 tdi300
A jak se na ty upravy tvari motor (hlava a tak)
Re: D1 tdi300
a co ty napravy? Jak to ma velky dify?
Re: D1 tdi300
Tak ja z toho nechci stavet nejakou obludu ale chci aby to vydrzelo kola 255 85 16. kdyz to zasperuju tak abych se nebal kdy mi co praskne.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: D1 tdi300
vseobecne co sem za tu dobu pochytil tak diferaky v serii toho zas tolik nevydrzi ale jak tam das uzaverku tak je to o hodne lepsi a pevnostni poloosy se daji poridit docela levne
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: D1 tdi300
Ja sem mel u lc 73 problemy stim ze mi praskalo soukoly talir hruska a ta u spery zutava origo ale kdyby se daly pomalejsi prevody do dif tak by mohlo bejt ok.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: D1 tdi300
fidel.ml píše:Tak ja z toho nechci stavet nejakou obludu ale chci aby to vydrzelo kola 255 85 16. kdyz to zasperuju tak abych se nebal kdy mi co praskne.
Nemyslím,že todle jsou nějak velký kola






Nečekej u LR nesmrtelnost ....

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: D1 tdi300
tak na tvrdu to neravyram hlavu taky pouzivam ale obcas potrebujes pirdat a nekde se vyhoupnout a mit zasperovano
- Discovery1
- Příspěvky: 783
- Registrován: 21 srp 2009 15:11
- auto: Dender 300 Tdi 110SW
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1 tdi300
Já mám 265/75 R16 na sériovce 300Tdi a auto jezdí bez problémů. Maximálně je větší spotřeba ale jen trošku. A zdá se pomalejší zrychlení ale že by mi něco praskalo to ne akorád to musím trochu zvednout protože toho mám plný blatníky a když jedu v terénu tak to sem tam trochu chytne jinak úplně v pohodě. Vůbec bych se toho nebál 

Defender 110 SW 300 Tdi splněný sen :-)
Ex Disco 300 Tdi naviják 5,4t, trocha železa okolo, lemy, zahrádka nějaké světlo navíc a 255/85 R16 BF KM2
Ex Disco 300 Tdi naviják 5,4t, trocha železa okolo, lemy, zahrádka nějaké světlo navíc a 255/85 R16 BF KM2
Re: D1 tdi300
Tak mozna mame kazdej jinou predstavu o terenu. 
