Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
ben
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02 lis 2009 13:38
- Bydliště: Praha
#1
Příspěvek
od ben » 02 lis 2009 13:47
Dobry den vazeni,
Mame s Range Roverem 2.5DSE mensi motoricky problem. Vuz dlouhou dobu stal, cca. 12 mesicu. Po vymene Turba vuz jede jiz lepe ale porad se mi zda ze auto by mohlo jet lip, alespon se mi to zdalo pred rokem lepsi. Po vymene Turba jsem musel ujet zhruba 30km, prvnich 20km auto vubec nejelo teda jelo ale nez jsem se dostal na 100km/h usla zhruba minuta. Nyni kdyz s autem nekam jedeme neni treba urazit nejakou streku nez turbo zacne tahat, ale jak jsem psal tak se mi porad zda ze to neni to prave orechove. Vsiml jsem si pri prerazeni do vyssiho kvaltu ze se rychle rozsviti lampicka jakoby na vstrikovani? takova oranzova... ta se taky jednou rozsvitila dlouze pri normalni jizde a auto stracelo silu. Pak kdyz stojime treba na semaforu tak obcas se motor rozklepe, nema jemny staly chod. Doufam ze nam nekdo dokaze poradit co s tim muze byt. Dekuji moc predem.
Ben

-
Jura
- Příspěvky: 112
- Registrován: 23 kvě 2009 18:32
- auto: RANGE ROVER 2.5DSE
- Bydliště: Strakonice
#2
Příspěvek
od Jura » 02 lis 2009 20:33
třeba jen tak plácnu,ale měnil si taky palivák??
zdá se mi jako by tě tam šlo málo paliva
-
ben
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02 lis 2009 13:38
- Bydliště: Praha
#3
Příspěvek
od ben » 03 lis 2009 11:03
no palivak nevim kdy naposledy se menil, mozna to bude onco... ale nebranim se dalsim navrhum, to se mi zda prilis jednoduchy

-
ben
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02 lis 2009 13:38
- Bydliště: Praha
#4
Příspěvek
od ben » 05 lis 2009 10:53
hmm, tak zatim hledam nekoho s diagnostikou v praze nebo Beroune (tam mame mechanika) aby se to dalo nejak vyclenit ci potvrdit a zatim se bohuzel nedari

-
eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od eliott » 05 lis 2009 22:43
To probliknutí kontrolky signalizuje chybu vstřikování, diagnostika řekne ''chybná dávka paliva''. Je to na GO čerpadla.
-
ben
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02 lis 2009 13:38
- Bydliště: Praha
#6
Příspěvek
od ben » 06 lis 2009 08:32
dekuji eliotte, v pondeli mam termin s panem ktery vlastni diagnostiku tak to pripojime a uvidime, ale verim ze mas pravdu

-
ben
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02 lis 2009 13:38
- Bydliště: Praha
#7
Příspěvek
od ben » 09 lis 2009 22:44
Tak jsme zjistily ze auto je ocipovane

coz jsme doted nevedely. Kazdopadne prijde na odpojeni cipu, pak vymenu nejakeho snimace davkovani paliva, nejspise jeste nejake zhavici svicky...

-
Reverend
- Příspěvky: 319
- Registrován: 26 črc 2007 20:12
- tel.: +420777068155
- auto: P38, L322
-
Kontaktovat uživatele:
#8
Příspěvek
od Reverend » 09 lis 2009 23:09
hm stejny problem jsem mel kdysi i ja + startovani a chcipani pri razeni..., oprava = viz Eliot ( ok ), nicmene stoupla spotreba a ted... nevim cm to je po vymene vadne pumpy stoupla spotreba o dalsi litr. pod 11 se nedostanu ( puvodne 8,5 ). nejaky napad Eliote ??? třeba seřídit ??? 2,5dse manual
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba
-
Pepan*
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24 srp 2009 16:39
- auto: RR P38 4,6HSE
- Bydliště: Domažlice
-
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od Pepan* » 10 lis 2009 11:49
Reverend píše:hm stejny problem jsem mel kdysi i ja + startovani a chcipani pri razeni..., oprava = viz Eliot ( ok ), nicmene stoupla spotreba a ted... nevim cm to je po vymene vadne pumpy stoupla spotreba o dalsi litr. pod 11 se nedostanu ( puvodne 8,5 ). nejaky napad Eliote ??? třeba seřídit ??? 2,5dse manual
Já mít tvojí spotřebu tak bych nic neřešil

4,6 HSE automat

Pepan*
-
Reverend
- Příspěvky: 319
- Registrován: 26 črc 2007 20:12
- tel.: +420777068155
- auto: P38, L322
-
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od Reverend » 10 lis 2009 11:54
No jasne, u benzina by to byl poklad, ale u nafty, ktera pred rokem na nadrz uleja skoro 1000km a ted jakz takz 700 je to rozdil docela znatelnej

LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba
-
eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#11
Příspěvek
od eliott » 10 lis 2009 20:48

Já to říkal pořád, že DSE žere, vy jste mi nevěřili... Jen jestli to není tím tvým chipem, jinak zítra mám jít vysvětlovat ten ''průlet na forsáži''

-
Reverend
- Příspěvky: 319
- Registrován: 26 črc 2007 20:12
- tel.: +420777068155
- auto: P38, L322
-
Kontaktovat uživatele:
#12
Příspěvek
od Reverend » 12 lis 2009 09:14
Cece po chipovani to zralo min, je fakt ze mozna i palivovel filtr uz bude blizko smrti... Tak to nebyla pristavaci plocha letiste ??? mas to u mne chlape, dej vedet jak jsi dopadl. nechci abys mel nejakej trabl.
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba
-
martin85
- Příspěvky: 20
- Registrován: 24 led 2010 22:58
- tel.: +421918565647
- auto: Range Rover 2.5dse
- Bydliště: Slovensko
-
Kontaktovat uživatele:
#13
Příspěvek
od martin85 » 13 úno 2010 08:34
Reverend píše:hm stejny problem jsem mel kdysi i ja + startovani a chcipani pri razeni..., oprava = viz Eliot ( ok ), nicmene stoupla spotreba a ted... nevim cm to je po vymene vadne pumpy stoupla spotreba o dalsi litr. pod 11 se nedostanu ( puvodne 8,5 ). nejaky napad Eliote ??? třeba seřídit ??? 2,5dse manual
A co to bol za problem ak sa smiem spytat?