Ahojte, muze mi nekdo poradit, kde najdu zasuvku do PC? Jeden znamej ma program i kabel, tak to chci skusit. Hlavne vymazat chyby.
Dik.
Zasuvka do PC P38 4,6
Re: Zasuvka do PC P38 4,6
[quote="Jirka"]Ahojte, muze mi nekdo poradit, kde najdu zasuvku do PC? Jeden znamej ma program i kabel, tak to chci skusit. Hlavne vymazat chyby.
Dik.[/quote
U spolujezdce ze spoda přístrojovky.Spíše k střednímu panelu.RB
Dik.[/quote
U spolujezdce ze spoda přístrojovky.Spíše k střednímu panelu.RB
Diky.
Vcera jsme zapadli s RR do baziny, a byl jsem sklamany z pohonu vsech 4 kol. Tocilo se jenom leve predni. Nevim, co ma rendzi za system, ale doufam, ze to nemi haldex nebo torsten. Chovani by tomu odpovidalo.
Az Tatra nam pomohla ven, skousel to jeden s Fabii 1,4 a akorat spalil gumy. I ta Tatra mela co delat. Jsem si to aji vyfotil, ale fotky mi nejak zahadne zmizly z mobilu.
Vcera jsme zapadli s RR do baziny, a byl jsem sklamany z pohonu vsech 4 kol. Tocilo se jenom leve predni. Nevim, co ma rendzi za system, ale doufam, ze to nemi haldex nebo torsten. Chovani by tomu odpovidalo.

Az Tatra nam pomohla ven, skousel to jeden s Fabii 1,4 a akorat spalil gumy. I ta Tatra mela co delat. Jsem si to aji vyfotil, ale fotky mi nejak zahadne zmizly z mobilu.
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
(i) "Zásuvka do PC" je celkem standardní OBDII, a moc tam toho není -- případný "check engine" takhle možná vymazat půjde, ale kupříkladu EAS FAULT nebo libovolná chyba BeCM rozhodně nikoli. Rozhraní, jež využívá Test Book, sice užívá téhož konektoru jako OBDII, leč bohužel naprosto odlišných protokolů.
(ii) Mezi nápravami je viskózní spojka Borg-Warner; aby nepředávala vůbec nic, to si moc neumím představit, ačkoli možné je asi všechno (starší spíš mívají občas problémy, že "zamykají" moc iniciativně, a derou gumy o asfalt v prudkém otáčení);
(iii) nápravy mají v zásadě volné diferenciály, doplněné elektronickou kontrolou trakce -- kolo, jež prokluzuje, se přibrzdí (to, že se protáčí, pozná počítač podle sensorů ABS). Někdy do MY1997 nebo MY1999 (to si z hlavy nejsem jist) bylo TC jen na zadní nápravě, od té doby na obou.
Rozhodně pokud se v blátě protáčí všechno, měla by se na chvilku rozsvítit kontrolka TC na palubce. Ne-li, něco je špatně.
(ii) Mezi nápravami je viskózní spojka Borg-Warner; aby nepředávala vůbec nic, to si moc neumím představit, ačkoli možné je asi všechno (starší spíš mívají občas problémy, že "zamykají" moc iniciativně, a derou gumy o asfalt v prudkém otáčení);
(iii) nápravy mají v zásadě volné diferenciály, doplněné elektronickou kontrolou trakce -- kolo, jež prokluzuje, se přibrzdí (to, že se protáčí, pozná počítač podle sensorů ABS). Někdy do MY1997 nebo MY1999 (to si z hlavy nejsem jist) bylo TC jen na zadní nápravě, od té doby na obou.
Rozhodně pokud se v blátě protáčí všechno, měla by se na chvilku rozsvítit kontrolka TC na palubce. Ne-li, něco je špatně.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html