
Samozřejmě po dohodě by byly možné individuální úpravy (mlhovky, úchyty na šekly atd).
Pokud někdo o takovém nárazníku uvažujete, neváhejte s případnými dotazy, ve chvíli kdy bude zájem o min. 5 ks, spustím akci. Předpokládaná cena 12-15 000,-
Moderátor: Miky_CZ
tagr píše:AHOJ ELIOTE MYSLÍM ŽE JDEŠ SPRÁVNÝM SMĚREMNA AUTĚ MUŽE BÝT VŠE FUNKČNÍ A PEVNÉ A PŘESTU TO NEMUSÍ BÝT DO OČÍ
HEZKÝ NÁRAZNÍK
No a jak ti to zjistí, že nemáš homologovaný nárazník?eliott píše:Ten vypadá dobře, akorát se bojím, že s tou legislativou bude čím dál tím větší problém, nedej bože chtít jet třeba přes Rakousko, místní offrouďáci tam vyfasovali mega pokuty za nehomologované úpravy.
Jednoduše, žádný pevnostní nárazník není homologovaný, možná existují nějaké z dob, kdy byly pravidla benevolentní, ale pochybuju, že v dnešní době jsou nějaké nové nárazníky s homologací.zdenek666 píše:No a jak ti to zjistí, že nemáš homologovaný nárazník?eliott píše:Ten vypadá dobře, akorát se bojím, že s tou legislativou bude čím dál tím větší problém, nedej bože chtít jet třeba přes Rakousko, místní offrouďáci tam vyfasovali mega pokuty za nehomologované úpravy.
To tam budou hledat nějaký štítky?
Dajbych na svých stránkách uvádí, že ARB jsou bez homologace, a myslím, že žádný pevnostní nárazník mít homologaco nemůže, protože totálně mění deformační zóny auta a vzhledem k tomu mu nikdo homologaci nedá. A v německu jsou ujetý totálně, už Série II museli pro Německo mít pogumované panty dveří, pochybuju, že by schválili traverzu před autem.MOPADŽI píše:Jediný s homologací pro Evropu je ARB. Jestli má Evropskou homologaci TJM, zjistíme.Ten je designově, skoro totožný s ARB a pochází také z klokanova.
Vycházel jsem z info od Mejznara, pravda, je to už nějaký čas co jsem to zjišťoval pro mého Defa cca -3roky ?eliott píše:Dajbych na svých stránkách uvádí, že ARB jsou bez homologace, a myslím, že žádný pevnostní nárazník mít homologaco nemůže, protože totálně mění deformační zóny auta a vzhledem k tomu mu nikdo homologaci nedá. A v německu jsou ujetý totálně, už Série II museli pro Německo mít pogumované panty dveří, pochybuju, že by schválili traverzu před autem.MOPADŽI píše:Jediný s homologací pro Evropu je ARB. Jestli má Evropskou homologaci TJM, zjistíme.Ten je designově, skoro totožný s ARB a pochází také z klokanova.
to by měl možná i deformační zónueliott píše:Když si připlatíš, udělám ti to z hliníku