New Land Rover LR4

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cuisine
Příspěvky: 635
Registrován: 25 bře 2007 22:10

Re: New Land Rover LR4

#201 Příspěvek od cuisine » 27 úno 2010 16:29

odvážel jsem auto do servisu a mezi jinýmy krasavci tam byl i tenhle tak jsem neodolal a pořídil jsem pár foteček
2010 UAZ 3164/2003 UAZ 3160/2000 TLC KZJ95/1979 TLC FJ55/1977 TLC 55/1962 ČZ175

Uživatelský avatar
Colonel
Příspěvky: 429
Registrován: 04 čer 2008 15:03

Re: New Land Rover LR4

#202 Příspěvek od Colonel » 28 úno 2010 00:10

Disco I Modroush - holátko

Uživatelský avatar
mikedee
Příspěvky: 108
Registrován: 01 bře 2010 15:55
auto: LR Disco 4
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#203 Příspěvek od mikedee » 01 bře 2010 16:03

zdarec!

mam uz svoji x3ku 5tej rok a tak premejslim o splneni si sveho davneho snu. Disco 4 ma ted nadhernej interier a novej motor. Kterej je sice uzasnej, ale v dane kombinaci pomerne vysoko nad mym rozpoctem.

Takze 2.7, automat, cernej interier (mam cernyho a hnedyho psa ;-) ), Harman Kardon mid line hifi, bluetooth, koule ...
Jezdim tak 35000 rocne a pomerne dost casu na dalnicich a zacpach zapadni evropy (proto automat). Jsem pomerne magor (mimo jine majitel CanAm Renegade 800 a pasu... ), takze diskoska se podiva dost casto i mimo silnice.

Tak co si o tom myslite? 3litr je k dostani az nekdy v lete, 2.7 by byla hned.

PS: sel bych znovu a rad do BMW, pac mam s tim jen dobre zkusenosti, ale mam pocit, ze splnit si sen je dulezitejsi.
Land Rover Discovery 4 S V6 2.7, Can Am Outlander XXC, Aprilia Mana 850 Nero Competicione
Jo a taky manželku, velký dítě, dvě labradorky a s tim vsim samozřejmě související dluhy ;-)

Uživatelský avatar
MRAK
Příspěvky: 218
Registrován: 15 bře 2008 21:56
Bydliště: Sever

Re: New Land Rover LR4

#204 Příspěvek od MRAK » 01 bře 2010 21:13

mikedee píše:Tak co si o tom myslite? 3litr je k dostani az nekdy v lete, 2.7 by byla hned.

Já ti rozumím :wink:

3litr je lepší motor,

ale Diskoška je skvělá i s 2,7 :Pohoda:
LR DISCOVERY 3 2,7HSE (prodaná kamarádovi)
RR SPORT 3.0 SDV6 HSE (leštěnka)

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: New Land Rover LR4

#205 Příspěvek od cyril » 02 bře 2010 10:13

MRAK píše:
mikedee píše:Tak co si o tom myslite? 3litr je k dostani az nekdy v lete, 2.7 by byla hned.
A pak že prej krize.... :hmm: A na D4-3,0 budu čekat v nejlepším případě do konce dubna-května, v horším do léta.... :Ale fuuj: Kdyby u LR víc dělali, možná by i trochu víc vydělali....nebo? :wink:
Každopádně k tvému dotazu...řešil jsme tohle dilema taky.
Pokud D4, tak 3,0. Jinak už potom nevidím rozdíl mězi D4 a D3. Dokonce HSE D3 bych viděl jako lepší-levnější a víc vybavenou varinatu než D4 2,7 třeba v "S". U D3 tak ušetříš trochu peněz, jenom nebudeš mít nový interiér. Zvenku bych řekl, že se mi D3 líbi i o trochu víc. A převodovka i motor jsou dle katalogu u D3 i D4 2,7 totožné. každopádně podej zprávu jak jsi se rozhodl, myslím, že jnejsem jedinej koho to zajíma... :mrgreen:

Uživatelský avatar
petr_p
Příspěvky: 186
Registrován: 31 črc 2008 11:13
auto: D3 TDV6 HSE Manual
Bydliště: Hranice

Re: New Land Rover LR4

#206 Příspěvek od petr_p » 02 bře 2010 12:13

Nazdar kluci,
musi to byt uzasny pocit, mit objednanou takovou vonavku jako je D4 :) zavidim

Ten 3 litr uz ma asi seriove filtr pevnych castic , ze?
D3 TDV6 HSE Manual

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: New Land Rover LR4

#207 Příspěvek od cyril » 02 bře 2010 21:50

petr_p píše:Nazdar kluci,
musi to byt uzasny pocit, mit objednanou takovou vonavku jako je D4 :) zavidim

Ten 3 litr uz ma asi seriove filtr pevnych castic , ze?
Ano má. :mrgreen:

Uživatelský avatar
petr_p
Příspěvky: 186
Registrován: 31 črc 2008 11:13
auto: D3 TDV6 HSE Manual
Bydliště: Hranice

Re: New Land Rover LR4

#208 Příspěvek od petr_p » 03 bře 2010 11:17

Aha, no ja uvazuju o D3 a tam diky bohu montovany seriove nebyl, myslim :?
Ne, ze bych chtel hanit tuto zasluznou snahu, chovat se k zivotnimu prostredi ohleduplne, ale obe nase auta VWCaddy a B-Klasse MB uz byla na diagnostice kvuli chybe vypalovani filtru nekolikrat :Ja blb:
D3 TDV6 HSE Manual

Uživatelský avatar
mikedee
Příspěvky: 108
Registrován: 01 bře 2010 15:55
auto: LR Disco 4
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#209 Příspěvek od mikedee » 04 bře 2010 19:56

takze update: dnes jsem se svezl s x1, ktera byla taky na seznamu. Jako fanousek bafiku jsem byl jen nadsen. Auto je spis wrc nez suv, ergonomie dokonala, ale spis odpovida loveni motorkaru na rozbitejch okreskach nez dlouhejm cestam. Svezeni super. Auto agilni, volant zivej a 2.0d i s automatem jede lepe nez moje soucasna x3 se stejnym motorem. Interier mnohem lepsi nez u x3, ale mam dojem ze je to fakt tak na jezdeni mazi domovem a letistem :-( ... tedy pokud to tady nekoho zajima.

OVSEM!

Dnes jsem se vratil z Zenevy, kde jsem mel cas si LR i RR poradne ocuchat. Zitra se jedu svezt tou 2.7 a obavam se, ze uz ted je vitez znam. dam vedet zitra!
Land Rover Discovery 4 S V6 2.7, Can Am Outlander XXC, Aprilia Mana 850 Nero Competicione
Jo a taky manželku, velký dítě, dvě labradorky a s tim vsim samozřejmě související dluhy ;-)

Uživatelský avatar
mikedee
Příspěvky: 108
Registrován: 01 bře 2010 15:55
auto: LR Disco 4
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#210 Příspěvek od mikedee » 04 bře 2010 20:01

A pak že prej krize.... :hmm: A na D4-3,0 budu čekat v nejlepším případě do konce dubna-května, v horším do léta.... :Ale fuuj: Kdyby u LR víc dělali, možná by i trochu víc vydělali....nebo? :wink:
Každopádně k tvému dotazu...řešil jsme tohle dilema taky.
Pokud D4, tak 3,0. Jinak už potom nevidím rozdíl mězi D4 a D3. Dokonce HSE D3 bych viděl jako lepší-levnější a víc vybavenou varinatu než D4 2,7 třeba v "S". U D3 tak ušetříš trochu peněz, jenom nebudeš mít nový interiér. Zvenku bych řekl, že se mi D3 líbi i o trochu víc. A převodovka i motor jsou dle katalogu u D3 i D4 2,7 totožné. každopádně podej zprávu jak jsi se rozhodl, myslím, že jnejsem jedinej koho to zajíma... :mrgreen:

LR D3 jsem chtel uz pred 5ti rokama. LR D4 ma interier o dve tridy lepsi a protoze auto je muj obejvak, tak to u mne hraje dost velkou roli.
Podle informace prodejce (Vrchlabi) by bylo auto nejdrive v cervenci. takze spis v srpnu. Nebo vite o nekom rychlejsim?
Land Rover Discovery 4 S V6 2.7, Can Am Outlander XXC, Aprilia Mana 850 Nero Competicione
Jo a taky manželku, velký dítě, dvě labradorky a s tim vsim samozřejmě související dluhy ;-)

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: New Land Rover LR4

#211 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 04 bře 2010 20:17



LR D3 jsem chtel uz pred 5ti rokama. LR D4 ma interier o dve tridy lepsi a protoze auto je muj obejvak, tak to u mne hraje dost velkou roli.
Podle informace prodejce (Vrchlabi) by bylo auto nejdrive v cervenci. takze spis v srpnu. Nebo vite o nekom rychlejsim?
Já to dělám tam, že obešlu zastoupení po Evropě, naspecifikuju co chci a požádám je, aby to rozeslali na svoje dealery. Práce tak na půl hodiny a má to neuvěřitelný výsledky jak rychlostní tak cenový. :-)

Tom

Uživatelský avatar
mikedee
Příspěvky: 108
Registrován: 01 bře 2010 15:55
auto: LR Disco 4
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#212 Příspěvek od mikedee » 05 bře 2010 08:16


Já to dělám tam, že obešlu zastoupení po Evropě, naspecifikuju co chci a požádám je, aby to rozeslali na svoje dealery. Práce tak na půl hodiny a má to neuvěřitelný výsledky jak rychlostní tak cenový. :-)

Tom
Vybornej napad. Ze mne to taky nenapadlo. Diik ;-)
Ale hledam asi spatne, pac kontakt na evropske zastoupeni nemohu najit. Globalni stranky nabizi jen regionalni dealery.
Land Rover Discovery 4 S V6 2.7, Can Am Outlander XXC, Aprilia Mana 850 Nero Competicione
Jo a taky manželku, velký dítě, dvě labradorky a s tim vsim samozřejmě související dluhy ;-)

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: New Land Rover LR4

#213 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 05 bře 2010 10:28

mikedee píše:

Já to dělám tam, že obešlu zastoupení po Evropě, naspecifikuju co chci a požádám je, aby to rozeslali na svoje dealery. Práce tak na půl hodiny a má to neuvěřitelný výsledky jak rychlostní tak cenový. :-)

Tom
Vybornej napad. Ze mne to taky nenapadlo. Diik ;-)
Ale hledam asi spatne, pac kontakt na evropske zastoupeni nemohu najit. Globalni stranky nabizi jen regionalni dealery.
Kvuli Land Roveru jsem psal do zastoupení v Německu, Rakousku a Dánsku a poprosil je o distribuci na prodejce. Nechtělo se mi vypisovat jednotlivý maily z jejich webů. Kontakty do jednotlivých zemí najdeš někde na webu land roveru. Vždycky jsem si našel email zastoupení a za chvíli přicházely nabídky od spousty autosalónů. Nakonec mám auto z Rakouska. Subaru mám z Dánska a další dvě firemní auta máme z Německa. V Čechách to vůbec nemá cenu kupovat. :-(

Držím palce

Tom

Uživatelský avatar
lojzabobr
Příspěvky: 72
Registrován: 08 led 2010 11:51
auto: disco 3
Bydliště: Praha

Re: New Land Rover LR4

#214 Příspěvek od lojzabobr » 05 bře 2010 12:32

přesně tak nedavno sem tu i postoval rozdily v cenach u nas a v německu a rozdil skoro250 000je pro mě docela silnej argument abych nakoupil v zahraničí.-)

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: New Land Rover LR4

#215 Příspěvek od George 1 » 06 bře 2010 14:32

Jsou to složitý obstrukce s papírama když koupíš auto v zahraničí? Myslím clo, dph, záruka atd. 250tisíc u D4 by pro mě byl samozřejmě taky pádnej argument, abych zakoupil auto jinde než tady u nás, ale pokud by to měl být nějaký maratón vyřizování papírů, tak na to bych čas a náladu fakt neměl.

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: New Land Rover LR4

#216 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 06 bře 2010 15:54

George 1 píše:Jsou to složitý obstrukce s papírama když koupíš auto v zahraničí? Myslím clo, dph, záruka atd. 250tisíc u D4 by pro mě byl samozřejmě taky pádnej argument, abych zakoupil auto jinde než tady u nás, ale pokud by to měl být nějaký maratón vyřizování papírů, tak na to bych čas a náladu fakt neměl.

Žádný. Postě ho tu přihlásíš. POkud nejsi plátce DPH tak platíš DPH v zemi dodání, pokud jo, tak ho kupuješ bez DPH a tady ho přiznáš. A hned Ti ho zas vrátěj. Clo není žádný a buď máš COC nebo čistopis a na základě nich, povinného ručení a případně potvrzení z finančáku že máš OK DPH Ti dají v pohodě doklady a značky. Jde to dokonce přihlásit i když tady auto ještě není a pak se značkama v kapse jedeš/letíš pro auto. Jen to nedělají úplně všude, v Praze třeba ve Vysočanech a v Košířích.

Záruka je ze zákona EU celoevropská a zatím jsme s tím u žádnýho auta neměli problém. Reklamovali jsme zatím Subaru a Volvo.

Tom

Uživatelský avatar
mikedee
Příspěvky: 108
Registrován: 01 bře 2010 15:55
auto: LR Disco 4
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#217 Příspěvek od mikedee » 06 bře 2010 16:29

slibil jsem aktualizaci uz na vcerejsek, ale odhodlal jsem se az dnes:
i s tou 2.7 je D4 naprosto paradni. obavam se, ze jsem zcela ztracen. nechcete nekdo moji x3ku?

... a mezitim uz premyslim o letni ceste na Nordkap. Loni jsme dali 5000 km po Skandinavii, ted bych rad az nahoru. ;-)
Land Rover Discovery 4 S V6 2.7, Can Am Outlander XXC, Aprilia Mana 850 Nero Competicione
Jo a taky manželku, velký dítě, dvě labradorky a s tim vsim samozřejmě související dluhy ;-)

Tomik
Příspěvky: 51
Registrován: 09 říj 2009 00:50
auto: D IV 3,0 HSE

Re: New Land Rover LR4

#218 Příspěvek od Tomik » 07 bře 2010 06:44

Nechci ti navrtávat hlavu, ale fakt si připlať za tu 3,0, rozbij někde prasátko a jdi do toho. Mám D4 3,0 TDV6 HSE, měl jsem možnosti jezdit i s 2,7 a podle mě je to nesrovnatelný. Jestli máš BMW tak určitě víš, že u nich je legendární 3litr šestiválec diesel, který mnoho lidí považuje za referenční motor k podobným dieselům. Tak mi věř, že tohle D4 s 3,0 je s tím naprosto srovnatelný. No a obývák jak píšeš výše - to sis vybral dobře, někdy mám dokonce pocit, že mě - na dálnici - baví jezdit s D4 víc než s mým malým kámošem pro jízdu vyšší rychlostí (BMW 325 xi Coupé), a to už je na pováženou. Mluvím o jízdě po dálnici! Ale, je to taková dobrá kombinace, myslím to kupátko a disko.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: New Land Rover LR4

#219 Příspěvek od RudaK » 07 bře 2010 09:14

Tomik píše:Nechci ti navrtávat hlavu, ale fakt si připlať za tu 3,0, rozbij někde prasátko a jdi do toho. Mám D4 3,0 TDV6 HSE, měl jsem možnosti jezdit i s 2,7 a podle mě je to nesrovnatelný. Jestli máš BMW tak určitě víš, že u nich je legendární 3litr šestiválec diesel, který mnoho lidí považuje za referenční motor k podobným dieselům. Tak mi věř, že tohle D4 s 3,0 je s tím naprosto srovnatelný. No a obývák jak píšeš výše - to sis vybral dobře, někdy mám dokonce pocit, že mě - na dálnici - baví jezdit s D4 víc než s mým malým kámošem pro jízdu vyšší rychlostí (BMW 325 xi Coupé), a to už je na pováženou. Mluvím o jízdě po dálnici! Ale, je to taková dobrá kombinace, myslím to kupátko a disko.



BMW :Ale fuuj: -------- Range Rover Sport Supercharged 2010 :yes :yes :yes
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2484
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: New Land Rover LR4

#220 Příspěvek od moon13 » 07 bře 2010 11:54

RudaK píše:BMW :Ale fuuj: -------- Range Rover Sport Supercharged 2010 :yes :yes :yes
:D
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Odpovědět