
Jelikoz potrebuju poresit nejakej slusnej kardan na moji D1 dopredu po 2" liftu a zaroven korekcni ramena, tak se ptam: je lepsi normalni kardan s dvema "wide angle" krizi, nebo trikrizovej kardan?
Jirka
Moderátor: Acon
jsem jim napsal co ten kardan na zebře zakusí a nechal si od nich poradit: The U.J's are a premium version which have additional features to increase the life-span but if the environment is truly "off-road" it might be wise to purchase some spare joints. p/n BM50/2 - GBP 15,00 ea/net + tax (now 17.5%). Takže jsem si rovnou pro jistotu objednal tři nový kříže na výměnu. Sám jsem zvědavej jak dlouho vydržej než je budu muset měnit.Frana píše:a jaky jsi bral krize? mne se libi ty s mazanim od koncu...
nejak neverim necemu, co je "Sealed for life"
ty potrebujes pri dvou palcovem liftu resit kardan? me to teda nic nedela ani nevibruje nicFrana píše:Narazil jsem na tuhle firmu, podle obsahu jejich webu asi vedi o kardanech dost a vyrabeji je i pro LR. Maji tam i kardany se ctyrma krizema...
Jelikoz potrebuju poresit nejakej slusnej kardan na moji D1 dopredu po 2" liftu a zaroven korekcni ramena, tak se ptam: je lepsi normalni kardan s dvema "wide angle" krizi, nebo trikrizovej kardan?
Jirka
nedávno mi přesně takhle začalo chrastit ložisko na přídavný převodovce k přednímu kardanu... koukni jestli třeba nemáš vůli tam...Frana píše:Bohuzel patrne ano. Pri ubrani plynu, kdyz jedu z kopce se zacne z pod auta ozyvat pravidelny zvuk vibraci - nenapada mne, co jineho, krome predniho kardanu by mohlo v tech mistech vibrovat. Navic dvoupalcovej lift od Terrafirmy je rekl bych spis tripalcovej...Kardan je hodne zalomenej, takze se tem vibracim ani nedivim.