New Land Rover LR4

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
boboso
Příspěvky: 94
Registrován: 27 říj 2009 17:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#261 Příspěvek od boboso » 09 bře 2010 21:59

OK,dej vědět.
Prodej a servis Land Rover a Jaguar

Tomik
Příspěvky: 51
Registrován: 09 říj 2009 00:50
auto: D IV 3,0 HSE

Re: New Land Rover LR4

#262 Příspěvek od Tomik » 10 bře 2010 10:07

Já jsem svoji manželku "vycvičil" na Pajeru. To bylo keců - velká kráva, jak budu parkovat, lezu tam jak na posed :) A po roce a půl s Pajerem teď nedá na LR D4 ani dopustit. Tuhle mi dokonce, moje žena!!!, řekla, že "to perfektně sedí na silnici a má to úžasnej odpich". Moje žena!!! To jsem tedy pánové málem spadl ze židle. Jinak odkaz na tu moji DVD mašinku ve stropě zde: http://www.alpine-electronics.cz/produc ... 2000p.html" onclick="window.open(this.href);return false; Je to DVD Alpine, má to skvělej obraz a namontovali mi to přímo v House of England, tedy neočekávám jakýkoli problém s garancí. Ono taky proč, pokud jsem to pochopil správně, tak jedinej kabel kterým to je nějak napojený na elektriku auta je pod stropem pod tapicírunkem natažný napájení do zásuvky na 12V v zapalovači. Jo a ještě je to přes AUX konektor napojený na zvuk, takže teď buď můžu drakům pustit zvuk do repráků anebo klasicky do infra sluchátek. A Alpine jsem si tam dal ani ne pro to, že chci šetřit (i když samozřejmě cenovej rozdíl v "jako originál" DVD LR a tímhle Alpine je tak 40 tisíc, ale moje zkušenosti s "originálním" DVD jsou naprosto tristní, většinou je to nějakej Made in China co nejlevnější šunt, a každej, kdo si zajede udělat DVD do garáže má pak za poloviční i nižší cenu třikrát lepší kvalitu přehrávače), ale zejména pro to, že je to parametrama vážně skvělá mašinka.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: New Land Rover LR4

#263 Příspěvek od RudaK » 10 bře 2010 18:10

To je proto,že necháte do výběru aut kecat ženskou .... :shock: Já neměl žádný problém,bo moja nevěděla co sem koupil ( až to viděla u baráku :wink: )
p.s. Já ji taky nekecám do výběru vařeček :cool jó rovnoprávnosti zdar :coze:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11530
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#264 Příspěvek od eliott » 10 bře 2010 18:42

RudaK píše:To je proto,že necháte do výběru aut kecat ženskou .... :shock: Já neměl žádný problém,bo moja nevěděla co sem koupil ( až to viděla u baráku :wink: )
p.s. Já ji taky nekecám do výběru vařeček :cool jó rovnoprávnosti zdar :coze:
To víš, na Moravě to jde snáze, jste blíž k islámu :rofl
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: New Land Rover LR4

#265 Příspěvek od George 1 » 11 bře 2010 14:29

To u nás máme taky rovnoprávnost, když je po mým, tak to funguje docela dobře :)

Uživatelský avatar
lojzabobr
Příspěvky: 72
Registrován: 08 led 2010 11:51
auto: disco 3
Bydliště: Praha

Re: New Land Rover LR4

#266 Příspěvek od lojzabobr » 13 bře 2010 08:55

se mnou manželka 14dni nemluvila když sem přivez D3 a dodneška hudra že je to auto nesmyslně velky (mam ho od ledna) ale už měkne a tvrdí že to na parkovani neni tak hrozny že je z toho lip vidět než z mazdy:-)) takže ty žensky sou prostě všechny stejny jak to tak čtu :rock počitam až přijde čas na dalši auto tak zase nebude chtit nic jinyho.-))) :Ja blb:

Uživatelský avatar
mikedee
Příspěvky: 108
Registrován: 01 bře 2010 15:55
auto: LR Disco 4
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#267 Příspěvek od mikedee » 13 bře 2010 09:14

ta moja brbla cosi o pestitelich mrkve a deklasujici volbe. Drzkuje co se tyce velikosti, nicmene kdyz jsem vcera nasi x3 zaparkoval vedle LR D3, tak si uvedomila jak malo mista navic LR potrebuje.

Na argumenty a bristske aristokracii nereaguje. Kazdopadne LR4 ve ctvrtek privezu. ;-)
Land Rover Discovery 4 S V6 2.7, Can Am Outlander XXC, Aprilia Mana 850 Nero Competicione
Jo a taky manželku, velký dítě, dvě labradorky a s tim vsim samozřejmě související dluhy ;-)

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: New Land Rover LR4

#268 Příspěvek od RudaK » 13 bře 2010 11:04

George 1 píše:To u nás máme taky rovnoprávnost, když je po mým, tak to funguje docela dobře :)

Přesně,hlavně jim nemluvit do vaření,praní a uklízení. :hand
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#269 Příspěvek od PavelU » 13 bře 2010 11:43

:hmm: Ještě že si máte kde postěžovat a pofňukat... :ty jeden...:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4203
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#270 Příspěvek od low » 13 bře 2010 11:52

No jo, ty by sis tu zafnukal jednou, precetla by si to zrzka a dala Ti po cuni :-)))
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: New Land Rover LR4

#271 Příspěvek od RudaK » 13 bře 2010 12:02

Nevařím,neperu a občas uklidím po sobě ( na pořádek su sviňa ) :angry
p.s. pravda,že to tady moja nečte ..... :beer
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
stan
Příspěvky: 680
Registrován: 22 zář 2009 20:35
tel.: +420 603 499 869
auto: Discovery III - 4,4i
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#272 Příspěvek od stan » 13 bře 2010 12:17

tak to mam stesti, moji se D3 libila na prvni pohled a sama mne zacala presvedcovat, at ji vezmem...

p.s.: ale jinak u nas doma taky vladne demokracie - kdyz se trefim do jejiho nazoru, tak muze bejt i po mym :mrk
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo :)

Uživatelský avatar
Keram
Příspěvky: 493
Registrován: 26 říj 2008 21:41
auto: BMW
Bydliště: Rajhrad
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#273 Příspěvek od Keram » 13 bře 2010 13:26

Tomik píše:
No tak já si koupil auto v House of England v brně, asi jedno z prvních D4 u nás, už tehdy od rakouského importéra )což je dnes oficiální importér do ČR). Návod, to byla samostatná story, protože já ho dostal jen v němčině - byť ofiko dodané na ČR trh - a pak si ho složitě zajišťoval z Anglie/Rakouska aspoň v angličtině. Auto jsem koupil v Brně, protože jsem ho a) chtěl hned - tam mi ho slíbili dodat před koncem roku, což se nakonec povedlo 22.12., b) při porovnání cen v Evropě - nemám problém se domluvit anglicky a rusky, německy a švédsky "odezírám" ze rtů :) - jsem zjistil, že rozdíl ve srovnatelné výbavě je do 50 tisíc, což dávám na vrub toho, že jsem kupoval úplně nový model těsně po uvedení na trh. Takže nakonec Brno. A jezdí to parádně - tím se dostávám k otázce toho třílitru - nevím, jak má kdo co zajeté, ale mohu zodpovědně prohlásit, že tenhle 3,0 jezdí jako z partesu, měl jsem 3,2 DID v Pajeru, 3litr v Land Cruiseru, jezdil jsem třílitry diesely v BMW a Audi, a vážně, jezdí to skvěle. Kdysi jsem už psal o jediným problému co mám s převodovkou, při přehazování 1-2 a 2-3, pokud na to trochu šlápneš, tak je cítit jisté škubnutí, ale to jednak přičítám nezajetosti (cca 7000 km nyní) a jednak tomu, že halt se ten krouťák u těchle nižších převodů musí nějak srovnat do zubů :) Řazení od 3 výše už je bez problémů.

Já teda v D4 ještě nejel, ale dovoluju si nesouhlasit s tím co píšeš. Jezdil jsem s 3,0 Tdi v Audi A4, A6 a Q7 a ve všech těch autech to byl užasnej motor. Je vyladěnej do detailu, ma suprovej průběh otaček, jede jako střela i s tou dvoutunovou Q7. A tedka jsem jel před dvoumi měsíci v A6 3,0 TFSi , já vím je to benzín, ale ten motor byl naprosto dokonalý, opravdu na ten motor nemužu říct ani jednu špatnou věc a byl spojen s převodovkou S-tronic ( dvouspojková) prostě pecka. Tímto nechci říct, že by 3,0 TVD6 od LR byl nějak špatnej, ale ty diesly co děla Audi, mají přejatou technologii z Le Mans kde vyhrávají, takže jsou fakt vychytaný.

Uživatelský avatar
boboso
Příspěvky: 94
Registrován: 27 říj 2009 17:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#274 Příspěvek od boboso » 14 bře 2010 20:31

Pánové a možná i nějaké dámy.Opět se musím zapojit do diskuze a sdělit vám něco velmi aktuálního.Co se týče demokracie v domácnosti,to je kapitola sama pro sebe a na dlouho :yawn Já mám něco mnohem zajímavějšího.Od pátku máme k dispozici na testování to nejlepší co Land Rover má.Tedy Range Rover a RR Sport s nejsilnějším motorem 5,0i Supercharged (510 kobylek a 625Nm).Po asi 1000 ujetých km můžu hodnotit takto (a nejen já) BOMBA.Velký Range Rover jede naprosto úchvatně a motor dokáže tohle monstrum katapultovat dopředu tak,že je potřeba se dobře držet volantu.Přitom to jede neskutečně elegantně a nové elektronické tlumiče zajišťují,že se tolik nekýve.Zato RR Sport Supercharged,to je jedním slovem.........BESTIE.Jede to fakt brutálně a po zapnutí Dynamic mode,což je novinka,díky které se ještě zlepší i tak dobrá stabilita na silnici, vám na dálnici nebudou stačit ani osobáky.Je to naprosto něco neskutečného a ten kdo se s tím svezl za poslední 2 dny tak nemá lsov.Taky se nám už tři lidi hlásí jako potenciální zájemci na tento motor.Přestože všichni naši zákazníci jezdí v dieselech,tak tohle je dostalo.Slovy jednoho z nich: "Pokud na to máte,kupte si benzín,tohle je fakt návykové"!
Prodej a servis Land Rover a Jaguar

Uživatelský avatar
stan
Příspěvky: 680
Registrován: 22 zář 2009 20:35
tel.: +420 603 499 869
auto: Discovery III - 4,4i
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#275 Příspěvek od stan » 14 bře 2010 20:48

jojo, benzín je benzín... Vím, jak jezdím se svou V8 v D3... A až nastane ten pravý čas, tak bych chtěl postoupit do D4 s tím 5ti litrem... Pokud můžu, rád bych se přijel svézt... :angel
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo :)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11530
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#276 Příspěvek od eliott » 14 bře 2010 20:52

A jsme zase u toho, co říkám pořád a pořád mi většina oponuje: Benzín prostě jede a objem ničím nenahradíš... Vždycky to platilo a vždycky to platit bude. Někdo byl možná v posledních letech ohromen pokrokem dieselů, ale je to jen proto, že na ně po 30ti letech aplikovali technologii benzínu...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
boboso
Příspěvky: 94
Registrován: 27 říj 2009 17:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#277 Příspěvek od boboso » 14 bře 2010 21:40

stan píše:jojo, benzín je benzín... Vím, jak jezdím se svou V8 v D3... A až nastane ten pravý čas, tak bych chtěl postoupit do D4 s tím 5ti litrem... Pokud můžu, rád bych se přijel svézt... :angel
Klidně přijeď,ale u nás se D4 s tímhle motorem nenabízí.Jinak D4 3,0D je lepší než D3 4,4i :coze:
Prodej a servis Land Rover a Jaguar

Uživatelský avatar
boboso
Příspěvky: 94
Registrován: 27 říj 2009 17:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#278 Příspěvek od boboso » 14 bře 2010 21:49

eliott píše:A jsme zase u toho, co říkám pořád a pořád mi většina oponuje: Benzín prostě jede a objem ničím nenahradíš... Vždycky to platilo a vždycky to platit bude. Někdo byl možná v posledních letech ohromen pokrokem dieselů, ale je to jen proto, že na ně po 30ti letech aplikovali technologii benzínu...
No nevím jak je to s aplikací technologií.Je pravda,že diesely udělaly oooooooooobrovský skok dopředu a jsou ekologičtější,a u nás neskutečně tiché. ALE NIC NENAHRADÍ ZVUK BENZÍNU S KOMPRESOREM A LADĚNÝM VÝFUKEM "MADE IN ENGLAND". Ten zvuk je brutální (pouze u RRS a Jaguaru XKR a XFR)! RR Sport je auto,které má jízdní vlastnosti sporťáku,ale přitom projede tam,kde máte problém pěšky.A to nemá nikdo!!! :Pohoda: Neříkám to jen proto,že ty auta prodávám.To je prostě pravda!Navrhuji všem,přijďte si to zkusit a uvidíte. :sun
Prodej a servis Land Rover a Jaguar

Uživatelský avatar
stan
Příspěvky: 680
Registrován: 22 zář 2009 20:35
tel.: +420 603 499 869
auto: Discovery III - 4,4i
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#279 Příspěvek od stan » 14 bře 2010 21:50

boboso píše: Klidně přijeď,ale u nás se D4 s tímhle motorem nenabízí.Jinak D4 3,0D je lepší než D3 4,4i :coze:
Ja vim, to uz jsi mi rikal, kdyz ses vezl v te moji D3. Az jsem odjizdel, tak jsem si uvedomil, ze srovnavas motor D3 proti D4 a jeste jsi jel na plyn, coz prece jen je trosku znat... Srovnej motor v RRS proti D4 - a podobne z toho vyjde i D4 v benzinu... Jinak opravdu by byl problem, kdyby chtel nekdo benzin, ji dodat?
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo :)

Uživatelský avatar
boboso
Příspěvky: 94
Registrován: 27 říj 2009 17:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: New Land Rover LR4

#280 Příspěvek od boboso » 14 bře 2010 22:02

Oficiálně se verze 5,0i nenabízí ani v Německu,ani v Rakouskku,ani v ČR (a myslím,že v celé Evropě ne).RRS má navíc kompresor,takže jede uplně jinak.No a plyn máš u D3 taky kvúli spotřebě.Takže proto D4 3,0D.Samozřejmě,že D4 s motorem 5,0i by letěla jak střela,ale není :Sorry:
Prodej a servis Land Rover a Jaguar

Odpovědět