Koupil jsem classica, co dál?

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#101 Příspěvek od alap » 10 bře 2010 23:28

Nevíte někdo schéma zapojení EAS classic/P38?
Už dvě hodiny prohlížím net a nikde nic. Nejsou mi jasné ty dvě malé trubičky kam vedou a tak všeobecně jsem si jistý jen dvěma výstupy na bloku.
Prosím

Moc děkuji
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
HamrDol
Příspěvky: 81
Registrován: 01 úno 2009 01:51
Bydliště: Hamr n.J.

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#102 Příspěvek od HamrDol » 10 bře 2010 23:46

:shock: omlouvám se jsou ve spamu :? netušim proč
Od té doby co mám RR chodím spát jen málokdy!!!

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#103 Příspěvek od alap » 17 bře 2010 16:40

To si takhle přijdu k autu a za stěračem tohle, hned to dodá trochu chutě dát to auto pořádně dokupy.
Dnes mi dorazili měchy, kotouče a tlumiče z anglie, tak se bude pokračovat.
Přílohy
vzkaz.jpg
vzkaz.jpg (15.04 KiB) Zobrazeno 5717 x
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#104 Příspěvek od alap » 18 bře 2010 18:36

Mám dotaz, dnes bylo hezky tak jsem se pustil zase do "hrabání" v classiku.
Nejdřív jsem koukal, co všechno se skrývá za elektroniku pod sedadly a našel jsem ještě jednu koncovku na napojení diagnostiky EAS v zadní části sedačky spolujezdce.
Jsou tam opravdu dvě koncovky na napojení diagnostiky, proč má teda ta vzadu o jeden kabel mín? Teda zkoušel jsem ji hned napojit a kicker mi ukázal mi stejný problém jako na přední a to COMM FAILED 4 teda tuším, že něco takového. Netušíte kde by mohl být zakopaný pes?

Když už jsem byl v tom koukání, tak jsem tam našel ještě nějaké pojistky, tak jsem je prošel a u řidiče zboku jsou tři pojistky, 30, 5 a 5. Ta prostřední 5 byla spálená tak jsem ji vyměnil a ted se mi objevuje na palubce v pravém horním roku vykřičník a dvěma kruhama (můj odhad zadní el. uzávěrka difu) je to opravdu tak?

Dále se mi občas rozblikala žlutá kontrolka s vykřičníkem a když nastartuju tak se mi asi 5 vteřin drží motor kolem 1600 otáček pak klesne z5 na 650.
Tohle všechno jen kvůli jedné kontrolce? Je pravda, že jsem tam dost hrabal a nějaké relátka jsem domáčknul, tak může být cokoliv.

Dále jsem se pustil do zámků u dvěří, jelikož mám klíček pouze od zapalování a ne od dveří a u spolujezdce se mi dveře na centrál nezamykaly, tak jsem rozebral zámek a vyskákalo na mě hromada plíšků a pružinek. Nenechal jsem v zámku klíček, to mě pak napadlo, když jsem to dával dokupy. Ale jelikož jsem udělal selekci, tak už dokážu odemknout a zamknout dveře klíčkem.

Tak zase jedno plodné odpoledne za mnou a těším se na vyjasnění pár mých otázek.

Děkuji
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Mišák
Příspěvky: 156
Registrován: 28 pro 2009 10:04
tel.: 777234710
auto: Classic LSEi, Mini
Bydliště: Praha

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#105 Příspěvek od Mišák » 19 bře 2010 22:34

skritekcrx píše:
Mišák píše: Včera jsem RRC koupal a dost mě vyděsilo jak mi vykvetl zadní rám dvěří. Nemáte tip na výměnu té spodní příčky???

ja ji mel taky dost na kasi a tak nezbilo nez si ji vyrobit az dodelam sveho RRC mozna jich par vyrobim na prodej kdyz by byl zajem


http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 9&start=80" onclick="window.open(this.href);return false;
To by bylo super, určitě bych se taky přidal do zástupu zájemců. dost mi to kazí image, protože je to jediný rezík na kráse.

Neklane díky za poklonu, nutno říct, že ten tvůj mazel je ale hodně boží. S tou koženou přístrojovkou se budu opičit.

Jinak lambdy už slouží jak mají, spotřeba šla zas mírně pod dvacet plynu, takže paráda. zas se mi ale nějak rozezněl výfuk. Zvažuji navštívit Spei, prý mi ho za slušný peníze vyrobí dle požadavku na sound. Tak je to zkusím nechat spočítat. :sun

Uživatelský avatar
Mišák
Příspěvky: 156
Registrován: 28 pro 2009 10:04
tel.: 777234710
auto: Classic LSEi, Mini
Bydliště: Praha

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#106 Příspěvek od Mišák » 19 bře 2010 22:42

Alape, někde se pokusím sehnat česky popsané schéma tý el pod sedadlem. Když jsem řešil nefunkci poprvé šli jsme a pátrali co a jak tam je. Každopádně ta kontrolka co ti bliká je nefunkční protiprokluz zadních kol. Taky mi to už nefungovalo, ale u mě to bylo nefunkčním ABS. Takže to může být i tohle. Dál už netuším. Koukni se na čidla ABS a procvakej je.

M

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#107 Příspěvek od alap » 24 bře 2010 16:19

Tak už mi svítí i kontrolka ABS (doplnil jsem žárovku :sun ), ale je divné, že když prudce zabrzdím, tak mi to lehce vrní do pedálu, což mi dřív nedělalo a připadá mi že ABS se snaží, ale kontrolka svítí. Asi nějaké pověstné čidlo.
Dokonce jsem dnes slyšel jak mi vrčí pod autem komresor, úplně jsem viděl jak se auto zvedá na měchách, ale zatím to byla jen fotomorgána. Když jsem se dostal pod sedačku u toho co mám na ND tak jsem tam našel jednu pojistku, která u mě není, tak jsem začal hledat i u mě a pod relátkama tam byla schovaná, jenže bez pojistky. Dodal jsem pojistku, nastartoval a kompresor zazpíval.
Tak jsem ji zase vyndal a musím udělat ty rozvody hadiček a měchy. Ale bojím se, že se to stejně asi nerozjede jen tak samo.
EAS kicker mi stále hlásí chybu COM FAILURE 4 což z manuálu a překladu google může být bud "Probouzecí reakce ukazuje, časovač relé problém" a nebo "Spatná odpověď na probuzení". A bojím se toho, že se do toho pustím a pak mi tu bude sedět při zemi.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#108 Příspěvek od alap » 24 bře 2010 17:23

Nabudilo to mé bádání, tak jsem zašel ještě trochu zahrabat v autě. Sel jsem hledat vzduchový filtr na EAS. Doufám, že to soudruzi vymysleli tak, že je to filtr na celou dobu používání vozidla, jinak by si někdo zasloužil kulku. No skončilo to tak že jsem filtr našel po demontáži půlky zadku auta a je teda jiný než v P38, takže prodávající na netu mají malé chybky. Ale já teda filtr dám jinam ikdyž jsem zjistil, že trubička na mém autě vedoucí z pod blatníku není odvodnění střešního okna, ale právě filtr, takže ten mi na autě zůstal. Asi se dotyčným při odstrojování nechtělo tak moc rozebírat.
Takže těším se až dostanu odvahu a najdu nějakého blázna s heverem který mi pomůže a pustím se do těch měchů.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
HamrDol
Příspěvky: 81
Registrován: 01 úno 2009 01:51
Bydliště: Hamr n.J.

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#109 Příspěvek od HamrDol » 24 bře 2010 20:23

hlavně to neodkládej,sem už zvědevej :tmi pak to za :beer
Od té doby co mám RR chodím spát jen málokdy!!!

Uživatelský avatar
Mišák
Příspěvky: 156
Registrován: 28 pro 2009 10:04
tel.: 777234710
auto: Classic LSEi, Mini
Bydliště: Praha

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#110 Příspěvek od Mišák » 31 bře 2010 23:44

Alape, gratuluji k dosažení další mety a to zavrčení kompresoru. Jinak s tím ABS mi to občas dělá taky. Docela mě to párkrát vyděsilo, ale nakonec vždycky zabrzdil. Jen je to nepříjemný a u mě to nemá žádné pravidlo. Na filtr jsi se mě měl zeptat už jsem ho jednou měnil.
Já zas po dlouhé době stojím. V sobotu jsem chtěl vyjet a nenastartoval jsem. Svíčky byly ulité a jiskru jsem taky vyloudil, takže jsem zvědav co to tentokráte bude, naposledy se pos... čidlo otáček motoru. Zítra se to snad dozvím.
m

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#111 Příspěvek od alap » 05 dub 2010 16:00

Tak už má auto na měchách. Včera jsem strávil celý den předěláváním. Ale zázrak se nekonal.
Nefunguje to, kompresor běží, natlakoval expansku, ale do měchů nic nepustí. Jakmile zmáčknu nahoru, pustí se komresor a beží, ale nic se neděje. jakmile zmáčknu dolu, tak blliká a opět se nic neděje. Udělal jsem baipas, tak dokážu systém natlakovat komresorem, ale stejně mi to moc rychle utíká, abych tím dokázal jezdit, takže jsem mimo hru.
Tímto se chci zeptat, nemáte někdo sadu gumiček a těch kovových zátek na EAS bloku? Stačilo by mi na ty 4 vývody na měchy, ostatní drží. Prosím nějak rychle.

Děkuji

PS: němáte někdo radu co mám dělat s tím EAS když to dělá takovéhle blbosti? Kicker píše, že chyby nenalezeny a kontrolky na ovládání se chovají normálně.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
HamrDol
Příspěvky: 81
Registrován: 01 úno 2009 01:51
Bydliště: Hamr n.J.

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#112 Příspěvek od HamrDol » 08 dub 2010 11:05

Ahoj Alši asi to je zase na tobě.Vypadá to že nikdo nic nemá :bandit
Od té doby co mám RR chodím spát jen málokdy!!!

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#113 Příspěvek od alap » 16 dub 2010 17:43

HALELUJA :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
dnes jsem si vyměnil gumičky na bloku EAS a při montáži jsem zjistil, že málo zacvakávám spojku na kabelu. Hned se mi to mnohem líp dávalo dokupy a po zapnutí klíčku auto udělalo cuk cuk a hned se autí srovnalo.
Takže mi FUNGUJE AES a jak jsem vyměnil gumičky, tak si to na bloku ani nepšoukne.

Akorát mě čeká generálka komresoru, když jsem to rozebral, tak jsem se do něj podíval a gumička na pístu je už dosti roztrhaná. Ale ještě fouká.
Dál co se mi nepovedlo odstranit je vibrace když se zapne komresor i když je přidělaný originál a ničeho se nedotýká. Je to normální, že je u classiců tak cítit?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
HamrDol
Příspěvky: 81
Registrován: 01 úno 2009 01:51
Bydliště: Hamr n.J.

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#114 Příspěvek od HamrDol » 17 dub 2010 17:42

Tak sláva nazdar,když si jel okolo mně tak už si jel v pohodě?Nebo na nějaké přemostění na vzduchu. :makeup uprav se pěkně někdy přijeď na :coffee dáme půlden :Pohoda: než zase začneme pořádně :muscle
Od té doby co mám RR chodím spát jen málokdy!!!

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#115 Příspěvek od alap » 18 dub 2010 10:51

Co ty by jsi bez těch smajlíku dělal? :lol:
když jsem tě míjel, tak jsem jel ještě na baipasu, funguju teprv od pátku odpoledne. Sice už mi to hlásí chybu že levý přední senzor je mimo hodnotu, ale vyměním dnes jednotku a uvidíme co mi na to poví druhá.
Ale i tak to drží v rovině, jen to nejde ovládat. Ale to se vychytá, když tak se zajede na kalibraci a nebo si pořídím na kickera tu kalibrační nástavbu.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Mišák
Příspěvky: 156
Registrován: 28 pro 2009 10:04
tel.: 777234710
auto: Classic LSEi, Mini
Bydliště: Praha

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#116 Příspěvek od Mišák » 21 dub 2010 23:19

Alape gratuluji a smekám. Byl jsem hodně zvědav zda to rozchodíš!!! Fakt bomba.
S tím kompresorem je to tak, že když sepne je to v autě cítit a slyšet. Chtělo by to asi porovnat, ale slyšet to je.
Já zas pro změnu stojím. protože jakmile prší nebo je ráno zima kostří se mi svíčkové kabely. V pátek už je snad budu mít a pro jistotu jsem objednal i víčko rozdělovače a palec. Teď jsem byl chvíli mimo ČR ale jsem už doma a hrozně se těším na další výměny. Teď mám v plánu rozchodit tempomat (kdyby jste měl někdo tip jak, budu rád), přečalounit nebesa na stropě a na výfuk jedu v pátek. Jo kdyby jsis zas něco objednával z UK dej vědět, zas bych se přidal s nějakýma blbostma.
Příští víkend budu mít volno, takže bychom mohli dohodnout nějaký setkání. Kdo se přidá?????

Uživatelský avatar
Mišák
Příspěvky: 156
Registrován: 28 pro 2009 10:04
tel.: 777234710
auto: Classic LSEi, Mini
Bydliště: Praha

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#117 Příspěvek od Mišák » 21 dub 2010 23:33

Ještě jsem zapomněl na takový můj zhovadilý nápad, že domů přiberu ještě jedno RR. Trochu mě mrzí že toho hodně najezdíme s naším longem. Hrozně se mi líbí 2002 až 2005 před faceliftem. Vím že to jsou největší sr..., je ale nádherný. Samozřejmě jediná volba je 4,4 (ta nejhorší možná kombinace). Dneska jsem se byl na jednom podívat v bazaru a dlouho jsem se tak nepobavil. Auto za celkem dobrý kačky, s jasnou minulostí. Krásný auto, jen když jsem se chtěl projet bylo mi divný, že na vytyčené trase se nedalo rozjet aby auto řadilo 3. (náhoda). Tak jsem trochu neposlechl a při zařazení trojky to v dif. škublo jako s... Jo a drobný detail. EAS nefungovalo. Auto bylo pouze ve středové pozici a na pokyny reagovalo jen blikáním a nápisem s vykřičníkem. Když mi prodejce řekl, že je to otázka pár stovek na diagnostice utekl jsem!!!!!! :chuckle
Ne ne. To ty prachy raději vrazím do RRC. :rofl

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#118 Příspěvek od alap » 22 dub 2010 21:40

No hele teď jak jsem trošku upravil uchycení kompresoru, tak už to tak znát není. Já to slyším a cítím, ale dnes jsem zkoušel známého a on to nepoznal. Tak to asi tak hrozný nebude, ale překvapuje mě, že to nedokázali pořádně odhlučnit a odtlumit.
Tempomat jsem taky ještě nerozchodil, ale jelikož jezdím 90% Liberec, tak mě to zatím moc netrápí, ale chtěl bych ho teď rozchodit. já mám první problém v chybění hadiček, ale to nebude problém, tak uvidím až doplním jestli se rozchodí nebo ne.
Na setkání se těším, rád bych zase trochu okoukal nějaké věci u tebe za světla a taky zkusit jak ti jezdí :lol: , mě se zdá, že jsem docela brzda provozu. Ale jelikož mám srovnání jen se subarem 3,0 180 kw, tak se to těžko srovnává.
Zatím neplánuji žádný nákupy v anglii, mám zásobárnu na zahradě. :)

K tomu tvému nákupu RR 4,4 (předpokládám že to bylo A*A) a je vidět, že dobrý kačky něco znamenají i u takových ne zrovna starých aut.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Mišák
Příspěvky: 156
Registrován: 28 pro 2009 10:04
tel.: 777234710
auto: Classic LSEi, Mini
Bydliště: Praha

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#119 Příspěvek od Mišák » 22 dub 2010 23:02

Tak to budeš mít ten kompresor OK. U mě v autě ho slyším taky jen já.
Tempomat jsem se už pokoušel rozchodit. Hadičky jsem někde opravoval, chce je to ale asi vyměnit. Pak byl prý taky problém ve volantu na nějakém oválném konektoru. Ten je tam kvůli točení a prý to moc nefunguje, uvidíme.
4,3 mi přijde že oproti 3,9 jede dobře. Jasný že v porovnání se Subárkem to není střela. Od té doby co jsem se naučil pořádně šlapat na plyn a podřazovat jsem ale spokojen. Krok pedálu je hrozně dlouhej a musí se prošlápnout. Já jsem s ním dal na dálnici 180 Km/h a bez většího přemáhání. Běžně jezdím dálnice 160 a okresky jsou do 120 taky svižné.
Jj. ta 4.4 byla v AAA. Oni to tam ale nějaký kavce nadělej. Řeči, že je to jen drobnost mě ale vážně pobavily. Chudák budoucí majitel.
Příští víkend se snad někde sjedeme.
M

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#120 Příspěvek od alap » 23 dub 2010 08:54

Hele příští víkend to bude pro mě asi problém, v pátek bych měl odjíždět na týden do kšá.
Takže se uvidí, chtěl jsem jet v sobotu do Jihlavy, ale obávám se, že mi ani to nevyjde. Musím právě hromadu věcí dodělat a nějak honím čas.
I z toho důvodu jsem toho za poslední dobu na autě moc neudělal i když je venku hezky.
takže říkáš, že jsou problémy i s tím přemostěním na volantu? Tak to zkusím použít i z toho anglického a doufám, že aspoň u jednoho to bude fungovat. když tak to přemostím nějakým kabelem a obtočím ho kolem volantu :rofl
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Odpovědět