pročetl jsem toho tady spoustu, ale možná jsem něco přehlédl...
Předem bych chtěl všem poděkovat za to, že tu tráví svůj čas a podělí se o své zkušenosti i s ostatními. Rád se taky podělím, jakožto to dělám u Diskošky.
Jedná se mi o visco spojku na převodovce. Jak zjistit, že je OK? Kola mi hrabou všechny, ale auto je při zatáčení na asfaltu dost tvrdé, ale neoskakuje nebo tak něco.
Na Freečkách to řeší repasí visco spojky (vyvrtat díru do ní, a vyměnit vnitřní náplň- myslím, že nějaký silikonový gel- to nechci rozebírat, jenom, že to jde a bylo už vyzkoušeno a funguje, pak zavařit díru a je to. Vychází to tak na 3 tis. a jsou na to i dobré reference).
Vím, že visco spojka na P38 je za krytem na převodce, takže k ní tak lehký přístup není. Zkoušel jsem zvednout přední nápravu a otáčet s kardanem. Jde to s pořádnou pákou, ale sakra hodně pomalu- dost ztuha. Nerad bych něco promeškal, aby to nestálo majlant. Myslím, že příspěvky na dotaz budou přínosem i pro ostatní.
Díky za vaše zkušenosti a názory.
Jenom mimo dávám radu zkontrolovat volné uložení brzdových třmenů na všech kolech- tři jsem měl zarezlé, že se vůbec nehýbaly



PS: mám auto měsíc a dost jsem si s ním už užil

