Range Rover 4,4 V8 Vogue

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
pajusak
Příspěvky: 1
Registrován: 07 úno 2010 14:25

Range Rover 4,4 V8 Vogue

#1 Příspěvek od pajusak » 07 úno 2010 14:31

Zdravím všechny, mám v úmyslu pořídit si tento vůz rv 2003, může mi prosím někdo poradit, na co si dát pozor a jiné užitečné rady? Díky moc.

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#2 Příspěvek od OC » 07 úno 2010 14:57

Projdi si fórum tady, projdi si také rangerovers.net. Budeš-li pak mít nějaký konkrétní dotaz k něčemu, co Ti z toho nebude úplně jasné, napiš jej, a někdo Ti rád poradí.

Nicméně na takto obecnou otázku nelze odpovědět jinak, než takto (rangerovers.net):
The Range Rover is the world's best 4X4; if you're looking for the world's best handling sports car or shopping mall conveyance, or the lowest maintenance and repair costs, look elsewhere.

Studying consumer publications for details of reliability records and the like is not much help for Range Rover buyers, since there are insufficient numbers sold to register on the Richter scale in that type of publication. When data is available, Rovers usually rank low when it comes to the number of faults reported by owners, but very high in owner satisfaction. The basic frame, body, and drive train are very reliable and long lasting. (Take a look underneath a Range Rover and compare its solid engineering with the flimsy undersides of other sport utilities that are "off-road" vehicles in name only). However, when it comes to the small, annoying things that can go wrong, the Range Rover (like other Land Rover products) cannot compete with the reliability record of cars like Hondas and Toyotas. A Range Rover is well worth buying if you want to know you have the world's best four wheel drive capabilities. Other buyers may be happier with a lesser but more maintenance free vehicle.

If you buy one that is out of warranty, allow a realistic (i.e. large) annual budget for scheduled maintenance and the usually minor but often expensive things that have a habit of needing to be fixed.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#3 Příspěvek od alap » 07 úno 2010 17:46

No pokud je mi známo, tak problém byl v prvních rocích výroby a motorem 4,4 s diferenciály. Přední snad odešel každému kdo na to trochu víc šlápnul a zadní těm co na to šlapali častěji. Jinak by to mělo být už auto bez jiným problémů známých z P38.
Taky jsem už o tom uvažoval, ale šel jsem spíš cestou downgrade na clasicca.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Mirec1
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2010 15:10
auto: Range Rover 4.4HSE
Bydliště: Košice

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#4 Příspěvek od Mirec1 » 18 úno 2010 17:47

Mne sa to práve stalo na dialnici 200km pred Wien zo Salzburgu...Tam som šiel na spotrebu 130 tempomat(12l) a nazad išeil môj šéf, už nie na spotrebu 150-165 a zrazu hukot, smrad a ledva sme došli na pumpu..Výsledok..Diferák v prdeli.Drahá cesta.
P.S kde zoženiem najlepšie niečo také aby bol pokoj..??

Dik za odpovede

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#5 Příspěvek od alap » 18 úno 2010 19:29

No je problém, že pokud jsou mi známé informace, tak pokoj nebude. Pokud máš jednou se špatným diferákem, tak už si nepomůžeš, zas tam musíš dát ten slabý. Tuším, že jsem někde četl, že někde v roce 2005 se začali dávat jiné diferáky a s těma už problém nebyl.
Ale jak píšu, tohle mám z druhé ruky a bez záruky.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
David S.
Příspěvky: 413
Registrován: 06 říj 2008 23:47
auto: RRC 2door, Disco2
Bydliště: Prdel u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#6 Příspěvek od David S. » 18 úno 2010 20:10

nevím jestli tohle nemůže být řešením? :hmm: http://www.britpart.com/Accessory.asp?P ... ryRef=1753

Mirec1
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2010 15:10
auto: Range Rover 4.4HSE
Bydliště: Košice

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#7 Příspěvek od Mirec1 » 18 úno 2010 22:03

Dá sa to nejak zrepasovať , alebo sa to neodporúča?
Ak by sa to potvrdilo s tým 2005 tak by som to tam asi šupol

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#8 Příspěvek od alap » 18 úno 2010 22:15

podle toho odkazu to zase vypadá, pouze na špatný ročník 2002, tak nevím. A pokud by ta součástka pomohla, tak by oprava nebyla zas tak drahá. Možná stojí za to to trochu prostudovat.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Mirec1
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2010 15:10
auto: Range Rover 4.4HSE
Bydliště: Košice

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#9 Příspěvek od Mirec1 » 20 úno 2010 10:06

Koľko stojí nový difeák??nevie niekto zhruba

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#10 Příspěvek od Neklan » 20 úno 2010 18:15

alap píše:podle toho odkazu to zase vypadá, pouze na špatný ročník 2002, tak nevím. A pokud by ta součástka pomohla, tak by oprava nebyla zas tak drahá. Možná stojí za to to trochu prostudovat.
2002 onwards znamená 2002 a dále... :( , nicméně vím, že i přímo fabrika po těchto všeobecně známých problémech přikročila k úpravám, takže novější ročníky by měly být jakž takž v pohodě.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Mirec1
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2010 15:10
auto: Range Rover 4.4HSE
Bydliště: Košice

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#11 Příspěvek od Mirec1 » 04 bře 2010 21:51

1500Eur netto diferak a kardan z m 2005..Je to ok cena??

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#12 Příspěvek od merlin » 04 bře 2010 22:43

asi by bylo dobrý se zeptat v servisu, na diferáky byla svolávačka, a to je levnější ...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#13 Příspěvek od MOPADŽI » 12 bře 2010 21:46

Podívejte se tady na to. To ten problém řeší:
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ry_23.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Mirec1
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2010 15:10
auto: Range Rover 4.4HSE
Bydliště: Košice

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#14 Příspěvek od Mirec1 » 14 bře 2010 11:10

Objednali mi v servise komplet diferak aj z kardan hriadelom za 1500Eur z mod 2005..Vraj to pôjde.Tak už mi ostáva len im veriť..

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#15 Příspěvek od alap » 14 bře 2010 11:26

Mirec1 píše:Objednali mi v servise komplet diferak aj z kardan hriadelom za 1500Eur z mod 2005..Vraj to pôjde.Tak už mi ostáva len im veriť..
O tom to je. Když jde objednat z anglie součástku bratru za 150 liber i s poštovným. Tak proč si nezajít pro to samý za 10x tolik.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Mirec1
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2010 15:10
auto: Range Rover 4.4HSE
Bydliště: Košice

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#16 Příspěvek od Mirec1 » 14 bře 2010 17:35

Skoda , že som sa sem až po objednaní prihlásil sem na forum..človek sa učí

Mirec1
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2010 15:10
auto: Range Rover 4.4HSE
Bydliště: Košice

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#17 Příspěvek od Mirec1 » 16 dub 2010 20:50

Zdravím vš..
Už je to po výmene vš super, ale vyskočil problém so servo..Zrazu seká a ide strašne ťažko..Nevie niekto čo sa mohlo stať..Išlo stále ťahšie , ale teraz ide strašne..

Mirec1
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2010 15:10
auto: Range Rover 4.4HSE
Bydliště: Košice

Re: Range Rover 4,4 V8 Vogue

#18 Příspěvek od Mirec1 » 28 dub 2010 20:29

zlý olej bola tá príčina

Odpovědět