Range Rover Vogue TD6 156kw
Range Rover Vogue TD6 156kw
Zdravím.Chcem si kúpiť RR Vogue TD6 2006.Chcem sa opýtať či má niekto skúsenosti s týmto motorom,a na čo si mám dať pozor pri kúpe.A ešte by ma zaujímala poruchovosť tohto vozu.Za odpovede vopred ďakujem.
Re: Range Rover Vogue TD6 156kw
Trochu to tady prolistuj, už se to řešilo, nicméně 156kW je blbost, pokud to nebylo načipované. Standardně má 180 koní, je to řadový třílitrový šestiválec BMW a žádná stíhačka to s ním není, ale pokud vím, problémy s ním moc nebyly.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Vogue TD6 156kw
Jenom klasické problémy s tímto motorem, je to sice držák, ale když věčně tahá 2,5 tuny tak je to na něm znát. A standartně má 130kW jak píše Neklan.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
Re: Range Rover Vogue TD6 156kw
Skutočne to je 156kw.Má to aj v techničáku.Je vyrobený v 9/2006 dovoz ital.Chcem sa opýtať na elektriku a vzduch podvozok.Niekto hovorí že to je ok a iní na to nadávajú.Tak by som chcel vedieť ako to vlastne je.
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Vogue TD6 156kw
Vzduchového podvozku bych se nebál, tenhle už je něco úplně jiného než co bylo v RR classic a RR P38. Co se týká elektrických vedení, tak netuším, tady toho moc o těchto autech ještě nevíme. Kup a můžeš dávat reference.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
Re: Range Rover Vogue TD6 156kw
Tak dám sem nejaké informácie ohladom TD6.V roku 2006 robil ac schintzer fabrické úpravy motorov TD6 pre Range.Výkon vzrástol zo 177 koní na 209 koní a krútiaci moment na 460 Nm.Zrýchlenie z 13,6 na 11,3s.Spotreba zostala nezmenená.Bola na to originál fabrická záruka.K elektronike niečo bolo BMW a niečo z Jaguára,čiže je dosť problém s diagnostikou.