New Land Rover LR4
Moderátor: Miky_CZ
- MIROFF
- Příspěvky: 293
- Registrován: 18 říj 2007 20:28
- tel.: +421915833118
- auto: Discovery 300 Tdi
- Bydliště: Dudince, Prešov, Bratislava - Karloffka
Re: New Land Rover LR4
No, je to akoby splynula X5 s D4, ale v celku sa to páči aj mne.
Miro
Miro
Always Look on the Bright Side of Life...
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: New Land Rover LR4
no jo no to už není ale OF ale jen další leštěnka , max. náhrada za Range Rover s otazníkem 

Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: New Land Rover LR4
Až to vyjede, tak padnou dolů ceny D4 a to se mi na tom líbí ukrutně 

To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: New Land Rover LR4
A teda mě taky .....moon13 píše:A mě se líbí...will.26 píše:všechno na jedno kopyto

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: New Land Rover LR4
Vy by jste furt leštilitagr píše:no jo no to už ale jen další leštěnka


p.s. Tagr určitě to bude lepší jak Free ......

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: New Land Rover LR4
No uvidíme
, mně šlo jen o to že se nějak off vytrácí a jde se směrem do plastu a neprůjezdnosti než opačně
toť vše , nejde jen o toto auto, ale všeobecně, to co se projelo v 50-60 letech se seriovým vozem , na to musí být dnes speciál za xx peněz . A to je škoda .
Nehledě na to že se dřív opravilo vše a dneska s novým už nic pomalu neuděláš bez počítače a specializovaného servisu. NO OMLOUVÁM SE POKUD NĚKOHO NAŠTVU ,


Nehledě na to že se dřív opravilo vše a dneska s novým už nic pomalu neuděláš bez počítače a specializovaného servisu. NO OMLOUVÁM SE POKUD NĚKOHO NAŠTVU ,

Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: New Land Rover LR4
Na LR se mi právě libí, že příliš nepodléhá ultramoderním desingovým křivkám, ale u tý nový studie D5 si tím už nejsem tak jistej.
Když už tady někdo zmiňoval splynutí X5 a D4, tak by mě zajímalo, jestli by tady mohl někdo tyhle dvě auta porovnat.Nebo třeba i s Q7. Známej si totiž koupil Q7 a kromě motoru 3.0 TDI by na tom autě asi nebylo nic, kvůli čemu bych vyhodil tolik peněz.
Když už tady někdo zmiňoval splynutí X5 a D4, tak by mě zajímalo, jestli by tady mohl někdo tyhle dvě auta porovnat.Nebo třeba i s Q7. Známej si totiž koupil Q7 a kromě motoru 3.0 TDI by na tom autě asi nebylo nic, kvůli čemu bych vyhodil tolik peněz.
Re: New Land Rover LR4
jak nato koukám tak díky bohu že mám dědka
LR si jel vždycky svojí cestou ale ty nové studie
jediné co si drží svůj kabát je snad RR


- Mirko
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: New Land Rover LR4
@ Q7: parkuje nám tady 3.0 TDi denně před kanceláři, vedle toho vypadá můj Classic jako nákupní taška, ale auto s tak malým motorem bych si nepořídil
zvedají se mi koutky, když pán s tím obrem večer odchrochtá domů...

Re: New Land Rover LR4
Mě ten motor v Q7 přišel docela rozumnej a bylo to fakt asi jediný co se mi na tom autě líbilo. Má právě stejnej výkon jako v D4, tak by mě docela zajímalo, jestli by někdo mohl tyhle německý motory srovnat s těma anglickýma co se týče kultivovanosti, zátahu atd.Mirko píše:auto s tak malým motorem bych si nepořídilzvedají se mi koutky, když pán s tím obrem večer odchrochtá domů...
- Keram
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26 říj 2008 21:41
- auto: BMW
- Bydliště: Rajhrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: New Land Rover LR4
Já mám zkušenost ve srovnání D3 2,7 TDV6 vs Q7 3,0 TDi. Jel jsem se svou D3 na hory dohromady se známím, vlastínkem zmíněné Q7. Což se týče komfortu na dálnice, tak Q7 je na delší cesty pohodlnější, má lepší sedadla na dlouhy cesty a to hlavně ty vzadu. Jsou líp ergonomicky tvarovaný, zatímco D3 má vzadu lavici a vepředu jsou ty sedačky docela tvrdý. Což se týče zátahu, tak do cca 70km/h jsem se ho vždycky držel, potom se hold ukazal rozdíl ve výkonu. Velký vliv si myslím, že má i to, že D3 je krabice, a Q7 je přece jen kulatá, takže i rozdíl v odporu vzduchu. Jinak spotřebu jsme měli po celou cestu totožnou někde mezi 11-12 litry na 100km. Nevyhodu Q7 vidím v podstatně menším kufru než u D3, což se mi zase líbilo víc u Q7 než u D3 je multimediální systém s MMI displayem, je to hezčí než radio z D3 a Audi to má docela dobře vychytaný.
Když jsme dorazili 100km před cíl a sjeli z dálnice ukázala se největší slabina Q7. Na silnici byla vrstva sněhu a stále hustě sněžilo, známý měl zimní gumy já pouze seriový M+S. Jeli jsme po silnici první třídy a najenou znamý zastavil a říká nežeň to tak, nejsu si na tom sněhu tak jistej, řekl jsem mu že pojedu první at jede svým tempem a že na něj počkam ve vesnici pod vyjezdem do střediska. D3 si tam hodil režim na sníh a vklidu jsem si to švyhal 60-80 i na te vrstvě sněhu. Když jsme se opět sešli ve vesnici pod střediskem a vydali se směr středisko-cca 1600 m.n.m. Vyrazili jsme z vesnice směr cesta do střediska, na silnici stály pánové v reflexních vestách a a vozy co nebyly 4x4 museli nasadit řetězy. My jsme jeli oba bez řetězů protože chlapci vyděli, že to budou 4x4. Cesta měla asi 15 km a znamý jel první. V zatáčkách jsem viděl, že mu často ustřeluje prdel atd. Mě D3 řekla, že by bylo vhodne dat redukci a nafouknout se, tak jsem to taky udělal. Po cca 8 km cesty stále vzhůru jsme potkali pár aut co se nemohli hnout a čekali asi na cestaře. Museli jsme zastavit a zde se ukazala slabina Q7 na plný koule, jak zastavila v kopci tak přesto že má Quattro tak se prostě nemohla rozjed, prostě hrabala. Známý se vyklonil a řekl jeď ja couvnu kousek dolů aby jsem se rozjel. Tak jsem tak udělal a vpohodě dorazil přímo až před chatu kde jsme bydleli.
Takže můj závěr, nejde jen o obsah, výkon nebo točivej moment, ukázalo se, že i D3 se slabším motorem dokaží kolikrát víc. Prostě terrains response nemá chybu a dokáže velký věci. Osobně si myslím, že Q7 je užasnej dálniční kočár co zvládne i polňačku, ale D3 je auto který se nezastaví před ničím

Když jsme dorazili 100km před cíl a sjeli z dálnice ukázala se největší slabina Q7. Na silnici byla vrstva sněhu a stále hustě sněžilo, známý měl zimní gumy já pouze seriový M+S. Jeli jsme po silnici první třídy a najenou znamý zastavil a říká nežeň to tak, nejsu si na tom sněhu tak jistej, řekl jsem mu že pojedu první at jede svým tempem a že na něj počkam ve vesnici pod vyjezdem do střediska. D3 si tam hodil režim na sníh a vklidu jsem si to švyhal 60-80 i na te vrstvě sněhu. Když jsme se opět sešli ve vesnici pod střediskem a vydali se směr středisko-cca 1600 m.n.m. Vyrazili jsme z vesnice směr cesta do střediska, na silnici stály pánové v reflexních vestách a a vozy co nebyly 4x4 museli nasadit řetězy. My jsme jeli oba bez řetězů protože chlapci vyděli, že to budou 4x4. Cesta měla asi 15 km a znamý jel první. V zatáčkách jsem viděl, že mu často ustřeluje prdel atd. Mě D3 řekla, že by bylo vhodne dat redukci a nafouknout se, tak jsem to taky udělal. Po cca 8 km cesty stále vzhůru jsme potkali pár aut co se nemohli hnout a čekali asi na cestaře. Museli jsme zastavit a zde se ukazala slabina Q7 na plný koule, jak zastavila v kopci tak přesto že má Quattro tak se prostě nemohla rozjed, prostě hrabala. Známý se vyklonil a řekl jeď ja couvnu kousek dolů aby jsem se rozjel. Tak jsem tak udělal a vpohodě dorazil přímo až před chatu kde jsme bydleli.
Takže můj závěr, nejde jen o obsah, výkon nebo točivej moment, ukázalo se, že i D3 se slabším motorem dokaží kolikrát víc. Prostě terrains response nemá chybu a dokáže velký věci. Osobně si myslím, že Q7 je užasnej dálniční kočár co zvládne i polňačku, ale D3 je auto který se nezastaví před ničím



- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: New Land Rover LR4
Svatá pravda velebnosti
podobnou zkušenost má s Yeti - free 1 


Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: New Land Rover LR4
To bylo opravdu vyčerpávající porovnání.Díky. Předpokládám, že rozdíl mezi Q7 a D4 by byl ještě o malinko menší na té dálnici a o něco větší v terénu. Mě by hlavně na Q7 vadilo, že je to tak masová záležitost
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: New Land Rover LR4
No koho berou takový kravinky s tím rádiem,ať zkusí D IV , ta to má taky na multifunkčním displejem i s kamerovým systémem na couvání .....Keram píše: což se mi zase líbilo víc u Q7 než u D3 je multimediální systém s MMI displayem, je to hezčí než radio z D3 a Audi to má docela dobře vychytaný.


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Keram
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26 říj 2008 21:41
- auto: BMW
- Bydliště: Rajhrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: New Land Rover LR4
Rudo, vždyt ty víš, že i ta D3 je maximalně dostačující, a ten display a další hračky omrzím. Jen zmiňuju, že D3 a ta Q7 jsou oba rok výroby 2005, ale že LR přišel s multimediálním displayem přišel až teď.RudaK píše:No koho berou takový kravinky s tím rádiem,ať zkusí D IV , ta to má taky na multifunkčním displejem i s kamerovým systémem na couvání .....Keram píše: což se mi zase líbilo víc u Q7 než u D3 je multimediální systém s MMI displayem, je to hezčí než radio z D3 a Audi to má docela dobře vychytaný.jó a motor má taky dobrej třílitrovej
Re: New Land Rover LR4
kamerky na couvání a na dění kolem auta bych si nechal taky líbit, kamerový systém 360 stupňů myslím ani audiny nenabízej. Jinak jsem četl nedávno test jaguaru XF 3.0 D 202 KW a redaktor se rozplýval nad kultivovaností a sametovým během motoru, že prej jen audi se v této disciplíně muže s tímto motorem srovnávat, takže asi v D4 bude ten motor taky dost dobrej 

Re: New Land Rover LR4
Po dlouhé době opět zde - navážu na rosení předních světlometů u D4. Taky mi to udělalo, taky v podstatě hned po vyjetí z prodejny a TAKY už to přestalo. Auto mám dnes plusminus půl roku, najeto 14 tisíc. Pořád jezdí
, ťukťukťuk na dřevo. Pořád jsem s jízdou s ním nadšenej. Za toho půl roku to hodilo dvě hlášky, který mě vyděsily - "Gearbox Fault" - což nemělo žádný vliv na funkci
, chlapci v House of England přišli na to, že to bylo jakýmsi podělaným kontaktem u voliče převodovky či co a pak "Restricted Performance" (nebo něco takového), což mi vypnulo turba. Tak jsem zastavil, vypnul motor, zapnul motor a bylo to ok. To se stalo cca před 2 měsíci a od té doby už ne. Sice z takových hlášek nemám extra pocit, ale už si zvykám
Předminulý víkend jsem si dal slušnej výjezd z Rokytnice na Studenov a D4 si jen chrochtala, jako bych ji slyšel říkat "no konečně jsi mě vzal na pořádnou vyjížďku"
Ale protože jsem teď začal víc jezdit do lesa a k vodě na ryby tak jsem si čistě pro tyto účely koupil Mercedes G300, pánové "skoroveterán" 20 let, 300 tisíc (snad
) nalítáno, 3litr šestiválec diesel, žádný turbo, krátká verze. Já vím, tohle nejsou stránky o Mercedesu, ale vážně, to vám musím říct - když jsem teď o víkendu při jízdě do lesa skončil nahoře na Barrandově na okruhu v totální zácpě, protože před náma hořelo auto, tak ty lidi vůbec nechápali, proč vystupuju z Géčka a jdu z toho svahu dolů na pole. Já si to obhlídl (žádná větší díra tam nebyla) a pak jsem to Géčko prostě mignul dolů z toho svahu (to jsem si tedy trochu cvrknul do gatí, to se přiznám), vzal jsem to tak tři kiláky pře pole a vyjel v Ořechu u jakýhosi strejce co tam sekal trávu na zahradě
To jste měli vidět ty kluky pražský, co stáli na dálnici a naprosto nevěřícně čuměli, jak to šustím z náspu a pak přes pole, ježiš to byla prdel! To jsem se rozkecal, omlouvám se, končím. Jo a k té Q7 - jedna rychlá - to fakt není auto pro nás. Koukněte se kdo tím většinou jezdí a jaký na tom mají pěkný lesklý chromovaný disky










- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: New Land Rover LR4
mates1973 píše:LR4 Nasel jsem pekne terenni gumy i na 19' disky: Goodyear WRANGLER MTR - Do 2 tydnu je budu mit. Muzete mi doporucit do terenu nejake levne a pritom solidni 19' disky?
Na 19" toho moc na výber není - já sem v r. 2006 sehnal co zbylo s G4 Challange -Goodyear WRANGLER MTR 255/55R19 . Ale nevím jestli zas něco není,bo jsem se vrátil k BFG AT 265/65R18 a ty jsou v podbězích na knop......

Vlastně je nejlepší vysoká bočnice pneu - tak nejlíp vycházejí 17" disky

p.s. Jel jsem Marocco na 19" kolech a jeden plášť jsem prosek a druhý nasekl


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: New Land Rover LR4
Tak se taky podělím o další zážitek s D4. Tentokrát o nic moc příjemného i když žádná tragédie
.
Při 180-190km/h se mi zničeho nic uvolnila lišta na pravém "A" sloupku. Docela jsem se lekl, protože nárust akustického hluku v téhle rychlosti byl gigantický .....skoro jsem se !!!!
.
Naklapl jsem na parkovišti lištu zpátky, ale nedrží tak pěkně jako levá strana. Jsem zvědavej, co na to prodejce - p. Jeřábek v Cartec, kam jsem fotku s reklamací mailem poslal.
Světla se mi již nepotí, křivě naklaplou krytku zámku na klice řidiče budu řešit až tam pojedu, ale jinak jsem s autem spokojenej.
Jede jako ďábel ....i když mám najeto teprve necelé 2tkm. Jezdím radši na motorce, se Serií, nebo C1. D4-ky mi je líto na krátké pojíždění kolem komína...
edit: Asi hodinu po nahlášení zážitku s lištou se mi osobně ozval obchodní ředitel p. Stehlík (?) a slíbil, že objednají novou lištu i s cvoky a co bude potřeba, vymění. To docela oceňuji....tak nějak si představuju přístup k zákazníkům....

Při 180-190km/h se mi zničeho nic uvolnila lišta na pravém "A" sloupku. Docela jsem se lekl, protože nárust akustického hluku v téhle rychlosti byl gigantický .....skoro jsem se !!!!

Naklapl jsem na parkovišti lištu zpátky, ale nedrží tak pěkně jako levá strana. Jsem zvědavej, co na to prodejce - p. Jeřábek v Cartec, kam jsem fotku s reklamací mailem poslal.
Světla se mi již nepotí, křivě naklaplou krytku zámku na klice řidiče budu řešit až tam pojedu, ale jinak jsem s autem spokojenej.
Jede jako ďábel ....i když mám najeto teprve necelé 2tkm. Jezdím radši na motorce, se Serií, nebo C1. D4-ky mi je líto na krátké pojíždění kolem komína...
edit: Asi hodinu po nahlášení zážitku s lištou se mi osobně ozval obchodní ředitel p. Stehlík (?) a slíbil, že objednají novou lištu i s cvoky a co bude potřeba, vymění. To docela oceňuji....tak nějak si představuju přístup k zákazníkům....

- Přílohy
-
- leisteA2m.JPG (59.95 KiB) Zobrazeno 5421 x
-
- leisteA1m.JPG (52.36 KiB) Zobrazeno 5423 x