Motor 4,6 V8, čo to na ňom je?

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Motor 4,6 V8, čo to na ňom je?

#1 Příspěvek od Acon » 21 čer 2010 20:39

niektoré motory V8 majú sanie riešené takou "hrčou" na vrchu. Čo to je?
Obrázek
Obrázek

A aký je rozdiel medzi jednotlivými V8 4,6l?

Obrázek
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 4,6 V8, čo to na ňom je?

#2 Příspěvek od Mirko » 21 čer 2010 20:50

Nevím kterou hrču myslíš
Myslíš plenum chamber? Jsou v něm nasávací trychtýře tzv trumpets.
http://www.britishv8.org/Articles/Rover-14CUX-EFI.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Nebo to rozšroubuj a uvidíš :wink:
Mirko

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Motor 4,6 V8, čo to na ňom je?

#3 Příspěvek od Acon » 21 čer 2010 21:19

zatiaľ nemám čo rozšróbovať. Len som sa v RR stretol s dvoma variantami motorov 4,6 a nebolo mi jasné, o čo ide. Vlastne ma stále zaujíma aký je rozdiel medzi nimi. Má zmysel sa tým zaoberať pred kúpou?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Motor 4,6 V8, čo to na ňom je?

#4 Příspěvek od Sláma Karel » 21 čer 2010 22:21

Rozdíl je v systému vstřikování. Jeden je starší a druhý novější. Lámalo se to v roce 99. Jedno je Lukas a druhé Bosch. Motor jako takový byl stále stejný. K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Motor 4,6 V8, čo to na ňom je?

#5 Příspěvek od Acon » 22 čer 2010 10:16

predpokladám, že to novšie je BOSCH. Je v tom nejaký zásadný rozdiel, alebo to pri kúpe nemusí rozhodovať?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 4,6 V8, čo to na ňom je?

#6 Příspěvek od eliott » 24 čer 2010 08:44

Ten novější má podle mých zkušeností kultivovanější chod, ale je to jedno, oba jedou dobře, a kupoval bych auto s vadným motorem a ten opravil (samozřejmě s převložkováním), jinak tě to s velkou pravděpodobností potká v blízké budoucnosti.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 4,6 V8, čo to na ňom je?

#7 Příspěvek od teslo » 24 čer 2010 11:03

Acon píše:predpokladám, že to novšie je BOSCH. Je v tom nejaký zásadný rozdiel, alebo to pri kúpe nemusí rozhodovať?
http://www.devon4x4.com/forum/vehicle-p ... injection/" onclick="window.open(this.href);return false;
toto je linka na anglicke forum. kde preberali tieto dva systemy...v skratke Bosch je lepsi
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Motor 4,6 V8, čo to na ňom je?

#8 Příspěvek od Acon » 24 čer 2010 17:12

eliott píše:Ten novější má podle mých zkušeností kultivovanější chod, ale je to jedno, oba jedou dobře, a kupoval bych auto s vadným motorem a ten opravil (samozřejmě s převložkováním), jinak tě to s velkou pravděpodobností potká v blízké budoucnosti.
O to sa snažím, len keď hladám, tak funkčné sú za rovnakú cenu ako "motor shaden"
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 4,6 V8, čo to na ňom je?

#9 Příspěvek od Mirko » 24 čer 2010 17:19

To nevadí, "funkční" je u P38 jen přechodný stav, to přejde :D

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Motor 4,6 V8, čo to na ňom je?

#10 Příspěvek od Acon » 24 čer 2010 18:27

s tým sa dá súhlasiť, len ak už je KO, tak nech je lacnejší ako OK. Takto to mám jedno. Kúpim OK a aspoň sa po vlastnej osi dostanem k Eliotovi :wink:
Zatial ale nemám predanú Disko, takže všetko je len predbežné sondovanie.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 4,6 V8, čo to na ňom je?

#11 Příspěvek od eliott » 24 čer 2010 21:26

Sem tam se nějaký objeví ve Švýcarsku, je tam i spousta D2 V8.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Motor 4,6 V8, čo to na ňom je?

#12 Příspěvek od Acon » 25 čer 2010 11:54

eliott píše:Sem tam se nějaký objeví ve Švýcarsku, je tam i spousta D2 V8.
No, ak to bude horieť, môžem sa na Teba obrátiť? D2 ma láka ešte viac ako RR.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 4,6 V8, čo to na ňom je?

#13 Příspěvek od eliott » 25 čer 2010 13:00

Acon píše:
eliott píše:Sem tam se nějaký objeví ve Švýcarsku, je tam i spousta D2 V8.
No, ak to bude horieť, môžem sa na Teba obrátiť? D2 ma láka ešte viac ako RR.

Klidně
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Odpovědět