RR P38 4,6 HSE

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
LOTUS
Příspěvky: 6
Registrován: 01 črc 2010 17:15

RR P38 4,6 HSE

#1 Příspěvek od LOTUS » 02 črc 2010 18:21

Ahoj Všem,potřeboval bych od Vás poradit.Uvažuji nad koupí P38,ale po přečtení příspěvku o tomto autě mě tak troch přechází muj dosavadní elán.Je toto auto opravdu tak špatné jak se tady dočítám?Jsou názory jako,nikdy nevíš zda dojedeš kam potřebuješ,motor samovar(praskání bloku motoru)opravdu tak opodstatněné?S těmito auty nemám žádnou zkušenost a tak budu vděčný za každý názor na spolehlivost tohoto auta.
Dík Honza

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: RR P38 4,6 HSE

#2 Příspěvek od Acon » 02 črc 2010 21:38

Dovolím si môj skromný príspevok. Pre 1,5r. som si napriek varovaniam kúpil Discovery II. Na začiatku som musel vychytať pár múch, ale je to r.v.2003 takže človek nemôže očakávať 100% stav. S autom som absolútne spokojný a môžem skonštatovať, že som dávno nemal takú radosť z jazdy ako v LR. Teraz mám na Disco inzerát, lebo ho chcem vymeniť za benzíňák. Najradšej Disco ale tých je za dobrú cenu ako šafranu tak zvažujem P38 ktorých je hafo a za skvelé ceny. Ide o to aký máš rozpočet. Za 5-6000€ sa dá kúpiť opticky skvelý kus a nejaké 2-4tis rátam do počiatočného servisu podľa aktuálneho zistenia závad. Je dôležité brať do úvahy, že auto, ktoré nové stálo 50 000€ a teraz ho kúpiš za 6, nemôže byť v 100% stave. To choď do Disco, tie sú určite spolahlivejšie. Už len preto, že majú podstatne menej elektroniky.

A potom je tu jeden dôležitý moment. Tu na fóre sa spomínajú predovšetkým poruchy, pretože majitelia potrebujú poradiť. Nikto nezaloží tému že, mám P38, už 10r. mi spolahlivo slúži, nič sa nekazí, poraďte čo s tým. Nedávno som bol na BMW fŕe a tiež by sa dalo povedať, že po 30min surfovania som nadobudol dojem, že BMW sú tie najporuchovejšie autá :wink:
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

LOTUS
Příspěvky: 6
Registrován: 01 črc 2010 17:15

Re: RR P38 4,6 HSE

#3 Příspěvek od LOTUS » 02 črc 2010 21:55

Acon píše:Dovolím si môj skromný príspevok. Pre 1,5r. som si napriek varovaniam kúpil Discovery II. Na začiatku som musel vychytať pár múch, ale je to r.v.2003 takže človek nemôže očakávať 100% stav. S autom som absolútne spokojný a môžem skonštatovať, že som dávno nemal takú radosť z jazdy ako v LR. Teraz mám na Disco inzerát, lebo ho chcem vymeniť za benzíňák. Najradšej Disco ale tých je za dobrú cenu ako šafranu tak zvažujem P38 ktorých je hafo a za skvelé ceny. Ide o to aký máš rozpočet. Za 5-6000€ sa dá kúpiť opticky skvelý kus a nejaké 2-4tis rátam do počiatočného servisu podľa aktuálneho zistenia závad. Je dôležité brať do úvahy, že auto, ktoré nové stálo 50 000€ a teraz ho kúpiš za 6, nemôže byť v 100% stave. To choď do Disco, tie sú určite spolahlivejšie. Už len preto, že majú podstatne menej elektroniky.

A potom je tu jeden dôležitý moment. Tu na fóre sa spomínajú predovšetkým poruchy, pretože majitelia potrebujú poradiť. Nikto nezaloží tému že, mám P38, už 10r. mi spolahlivo slúži, nič sa nekazí, poraďte čo s tým. Nedávno som bol na BMW fŕe a tiež by sa dalo povedať, že po 30min surfovania som nadobudol dojem, že BMW sú tie najporuchovejšie autá :wink:
Dík za reakci,v tom poslednim odstavci máš určitě pravdu.Jen jsem nabyl dojmu že ta 4.6 V8 je problématická s přehříváním a praskánim bloku a to mě dost odrazuje.To že nebude fungovat náká výbava,že budou utikat měchy a chroustat kříže s tim počítám a nebojím se toho,ale ten motor mě straší.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 4,6 HSE

#4 Příspěvek od eliott » 02 črc 2010 22:36

LOTUS píše:Ahoj Všem,potřeboval bych od Vás poradit.Uvažuji nad koupí P38,ale po přečtení příspěvku o tomto autě mě tak troch přechází muj dosavadní elán.Je toto auto opravdu tak špatné jak se tady dočítám?Jsou názory jako,nikdy nevíš zda dojedeš kam potřebuješ,motor samovar(praskání bloku motoru)opravdu tak opodstatněné?S těmito auty nemám žádnou zkušenost a tak budu vděčný za každý názor na spolehlivost tohoto auta.
Dík Honza
Praskání bloků je asi největší problém těchto aut. Jinak jsou akorát citlivější na zanedbání údržby. Naprostá většina problémů je způsobena zanedbanou údržbou. Ona ta klasická česká metoda přehlížení drobných závad se dokáže u tohoto auta pěkně vymstít, protože všechno souvisí se vším.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: RR P38 4,6 HSE

#5 Příspěvek od Acon » 06 črc 2010 21:30

LOTUS píše:.....
Dík za reakci,v tom poslednim odstavci máš určitě pravdu.Jen jsem nabyl dojmu že ta 4.6 V8 je problématická s přehříváním a praskánim bloku a to mě dost odrazuje.To že nebude fungovat náká výbava,že budou utikat měchy a chroustat kříže s tim počítám a nebojím se toho,ale ten motor mě straší.
No, to bude pravdepodobne pravda a preto si nechaj poradiť od Eliota a kúp kus s vadným motorom. Opäť sa obráť na Eliota a daj ho spraviť. On to lepšie vysvetlí, ale nové vložky riešia problém. Navyše mám názor, že ak kúpim cca 10r. auto tak nemá menej ako 200-250 000km a aj keď je to 8V ktoré by malo vydržať 3x viac GO by ma nemrzelo. Hlavne by som popri tom dal pretesniť všetko, čo by mohlo tiecť. 10r off za 6-8 000€ sa nekupuje s nádejou, že všetko bude OK. Radšej by som kúpil kus za 3-4000 a ďalšie 4 by som investoval do prevencie. A možno natrafíš na kus so spraveným, alebo jednoducho dobrým motorom.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Odpovědět