#17
Příspěvek
od Reverend » 18 zář 2010 00:52
Tak ja mam stejnou zkusenost, vcera po letu po dalnici mi z niceho nic vyjela teplota a chcipnul motor, po otevreni kapoty, par cakancu olejoveho charakteru na strane olejoveho filtru 2.5DSE a prasklej chladic na te horni plastove srane primo na hrane... prasklina asi tak 20cm... Voda se neztracela nikdy pred tim a ze ji kontroluji pred kazdou delsi jizdou, stejne tak olej, pri vimene je proste jetej, ale zadna stopy po vode a ani ve vode po oleji, motor se neprehriva, ma normalni chod a ted tohle. Jediny problem kd´tery pretrvava uz od doby co auto mam a nepomohla ani Eliotova repase cerpadla - teple starty. Kdyz treba po jizde po dalnici zajedu k pumpe tak po natankovani 5sec tocim motor, pak to chytne a vyvali se cerny kour... mimochodem po sjezdu z dalnice s prasklym chladicem jsem nevim proc snad v touze po dobrodruzstvi a snad proto ze jsem mel temer prazdnou nadrz zajel s vypnutym motorem jeste ke stojanu a kdyz jsem zacal tankovat tak se z hrdla nadrze zakourilo... resp se kourilo cele tankovani
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba