2005 TD4
Moderátor: Safraporte
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Proc ten Shell neni pro Td4 vhodny? Sice ho netankuju, ale zajima mne to. A obecne ke kvalite nafty, jake mate zkusenosti, ktere stanice maji kvalitni naftu pro zmlsane Td4ky?De Lite píše:Nejsem až tak přesvědčen, že zrovna Shell V Power Diesel je to nejlepší pro TD4, záruka samozřejmě přechází i na Tebe.
Free Td4 2004 HSE automat
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
U nas Shell neni, ale OMV jo, a to taky tankuju. Jinak mam zkusenost jeste z dob, kdy jsem mel v nafte Nivu, a na podzim, kdyz jsem bral levnejsi naftu (u cerpaci stanice velke prepravni spolecnosti, kde tankovaly tez ty kamiony), tak jsem mel problem se starty - plno vody ve filtru. Kdyz jsem bral pouze OMV, tak bez problemu 

Free Td4 2004 HSE automat
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Tak se musim podelit se zkusenosti s Shell V-POWER. Pred nedavnem mi zacal cukat volnobeh, a zdalo se mi, ze mi Td4ka i hure tahne (ale treba se mi to jen zdalo). Tak jsem zkusil v nadeji usetrenych penez za vymenu vtsriku nabrat 1, pak druhou a ted i treti nadrz od Shellu. A musim rict, ze pred vyjetim druhe nadrze se volnobeh srovnal a auto zase jede jako raketa. Takze neco na tom asi bude. Jinak jsem celou dobu pridaval pridavek od Castrolu TDA a tankoval u OMV a evidentne to asi moc nepomaha. Navic jsem nekde cetl test pridavku a to TDA nic moc, nezabranilo napr. mirne korozi. Nejlepe dopadl tuzemsky vyrobek VIF, ktery tez chvali i jini, nejen ten test. Jenom me tedy zklamalo OMV 

Free Td4 2004 HSE automat
Já taky. Mají tam autíčka ferrari 

Freelander 2005 Td4, http://www.duluxpraha.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.icolor.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo mam Shellku u baraku. Jednou jsem tankoval u OMV a to cukani a nedostatek vykonu jsem z auta vyrazil a takovym tim pripravkem od Liquimoly, ktery tady nekde nekdo zminoval (uz nevim kde). Od te doby jen Shell normalni nafta (ne ta draha) a vse je v pohode. Jen stale zustava otazka: Nekdo ma rad holky a nekdo zase vdolky. Ja Gambrinus otec Pilsner. Ja veprovy pritelkyne zeleninu. Muj traktor Shell a jina DII treba??? Muze mit i motor chut na urcity druh paliva? Respektive byt na nej zabehany?
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Shell nema zimni naftu? To je divny, vzdyt by podle norem meli v zimnim obdobi tu zimni naftu nabizet, nebo ne?Admin píše:Osobně i já nejraději tankuji u Shellu. V zimě teda nemají zimní naftu, ale různými přípravky proti zamrzání lze tomu zabránit.
Jinak ke kvalite nafty obecne, jeste jeden nazor. V dnesni dobe je podle mne celkem jedno, zda se jedna o OMV ci neco jineho, zalezi predevsim na poctivosti najemce. Netyka se asi velkych pump, a asi ne tedy ani te V-Power, ale treba u nas je i ta OMV, a jak jsem zacal zjistovat po mych zkusenostech neco o jeji kvalite, tak jsem se nestacil divit, co tam s naftou delaji, predevsim v zimne, kdy to ma byt Alpin nafta

Free Td4 2004 HSE automat
Nekdy natankuji ten slavný "řepkový olej" který se podle uživatelský příručky nesmí používat, ale jinak tam cpu V PoWER DIESEL
Freelander 2005 Td4, http://www.duluxpraha.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.icolor.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Já sám jezdím jen na naftu od Shell. Nějaký obchodník s naftou mi tvrdil, že zatímco ostatní naftařský společnosti kupují naftu od rafinérií buď v Kralupech, Litvínově nebo německé Leuně ( takže vlastně ať je to OMV, Benzina, Esso, Agip, atd. je to ze stejného zdroje ), tak údajně jedině Shell dováží naftu ze své vlastní rafinerie z Rakouska. Rád bych tomu věřil... Nicméně, co se týče Shell V Power Dieselu, tak jsem asi před rokem a půl začal tankovat jen Shell V Power a asi po 4 týdnech mi odešel vstřik. Tak jsem nějak z prevence začal tankovat u Shellu zase zpět normální naftu. Asi tak před dvěma měsícema, když šla nafta cenou mírně dolů, tak jsem zase začal tankovat Shell V Power ( navíc v neděli za to byly 4 body ). Asi tak po měsíci ježdění na Shell V Power mi odešel další vstřik. Náhoda?
Freelandering - stav duše
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Ja nevim, ale na V-POWER jezdim uz asi od cervence, a zatim to snad strika, ale to neznamena, ze na to treba uz nemam zadelano. Ale je fakt, ze ted, jak je zima, mi to studeny (rano) bezi hur na volnobeh a dneska i trochu bile kouri. Ale nejprve proverim svicky. Jo jinak do nafty pridavam prisadu VIF zimni.
Free Td4 2004 HSE automat