Vstup do světa LR

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
pidibi
Příspěvky: 854
Registrován: 24 úno 2009 23:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstup do světa LR

#21 Příspěvek od pidibi » 12 srp 2010 23:59

...
Naposledy upravil(a) pidibi dne 15 pro 2010 12:42, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Re: Vstup do světa LR

#22 Příspěvek od HV. » 13 srp 2010 00:06

pidibi píše:tak tam dam trojku a neradi :)
No to jo,ale zere :-))))
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

Uživatelský avatar
Mišák
Příspěvky: 156
Registrován: 28 pro 2009 10:04
tel.: 777234710
auto: Classic LSEi, Mini
Bydliště: Praha

Re: Vstup do světa LR

#23 Příspěvek od Mišák » 13 srp 2010 09:01

To je pravda, musí se to valit pořád 100 Km/h a pak je to v klidu. Párkrát jsem za sebou táhnul podlval s autem (jestli je teda Mini bráno za 100% auto) a jel jsem za krásných 18 litrů LPG. Před tím jsem měl RRC s 2,5 WM (nic k tomu nepřipomínejte) a ten jezdil stále za 10 litrů nafty. Takže 18 litrů je vlastně málo.

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstup do světa LR

#24 Příspěvek od alap » 13 srp 2010 09:20

Proto má převodovka to omezení stupňů a pokud ti to takhle řadí, tak tam raději dej jen trojku a jeď tak. Ale nevěřím, že po rovince to takhle řadí auto má síly na rozdávání, ale je pravda, že já mám zkušenosti jen s motory nad 140 Kw. Pak to zase neřadí vůbec, vyleze to na 4 a jede stále.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Odpovědět