P38 spolehlivost,jizda,cokoli....jo 2.5DSEchrochtajici nafta
- spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
P38 spolehlivost,jizda,cokoli....jo 2.5DSEchrochtajici nafta
ahoj,omluva za nove vlakno,ale byl bych rad,kdyby si toto precetli vsichni,co se ptaji a resi spolehlivost P38!Proc a jak mam P38 je jedno a kdo to opravdu cte,nakonec pochopí!Na vysvetlenou,zivim se autodopravou,respektive vozim auta z Nemecka.Kdo mne zná,ví jak to funguje,jsem v Nemecku trikrat tydne.Za P38 mam zapřaženou karu na dvě auta,musim dat počty:prazdna kara važí 980kg,přiklad:Scenic 1.6 16V pohotovostni hmotnost 1370kg,vezu dva/ale většinou i těžší auta/ vaha je:1370 dvakrat plus kara:celkova:3720kg!/tažne 3500kg/nerešte tahani,přetiženi,atd,tohle pišu objektivně,co jsem s timhle autem zažil:4 měsice je tento vuz zapojeny v tahani aut,dnes jsem menil olej,na tacho je 218123km.Takže:ujeto cca 50000km ,za sebou bezmala 4tuny,zavady?...zaparkuji na namesti v Chrudimi,kde je Wifi a ten jouda se zamknul,/to se vše tady na foru rešilo/a ted se mi rozpadla vodici kladka mikrořemenu,ktery spadl/neni to i moje chyba v zanedbane udržbě?/Kluci moje zkusenost do tohohle vstupu,ja jezdim,mam za sebou 4tuny,v kopcich jsem pomaly,spotřeba je mezi 11 až 15 litry,neřešim,jezdim,P38 mě vydělava penizky,a za tyhle kilometry zavady co jsem psal?Na Sharanu:prevodovka,tesněni pod hlavou,rozvody,dvě ložiska,atd,na Pajeru3.2 DiD:spojka a setrvacnik 98000Kč,ložiska po 5 tisicich,atd./stejne ujete KM/Takze ted jezdim,perovani mam manualně,ale:četli jste ty zavady a počet km?Jezdim,neřešim,měnim olej/převodovka a rozvodovky čekaji až bude čas/Tak co myslite o spolehlivosti RANGE ROVER P38?Muj tel:775664455,kilometry mi přibyvaji a rad se podělim o zažitky.Jsem autodopravce,musim mit auto co utahne co za sebou vezu,a mit co nejmenši provozni naklady,kdo tady pišete negativně o spolehivosti našich aut,reagujte
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.
Re: P38 spolehlivost,jizda,cokoli....jo 2.5DSEchrochtajici nafta
Asi tak nějak,taky mam P38 2.5DSE a zatim to drží akorád sem měnil tlumiče a dělal brzdy jo a taky měnim olej a auto funguje celkem v pohodě a právě když to tu někdy čtu co se všechno může posrat tak si říkám kam na to ostatní chodí,ale určitě si to nevymejšlí
jinak sem s ní taky spokojen,dopravu teda tak uplně nedělám ale tahám konibus což je taky docela záhul hlavně ten odpor vzduchu
tak at jezdí

jinak sem s ní taky spokojen,dopravu teda tak uplně nedělám ale tahám konibus což je taky docela záhul hlavně ten odpor vzduchu

tak at jezdí
Re: P38 spolehlivost,jizda,cokoli....jo 2.5DSEchrochtajici nafta
Ahoj,
taky jezdím víceméně v pohodě, ten motor chce holt svý zacházení za studena jinak jede pořád.Mám RR 2,5 DSE rv 96 + chip na 169koníků. Ony ty závady přijdou u každýho auta, ale je to daný dobou vzniku, kdy věci dnes běžné byly tak nějak na začátku vývoje a tudíž méně spolehlivé. Už jsem to psal i v jiném vlákně, letos v létě Norsko 5000km a v pohodě. Ono je to taky o víře, že to nějak dopadne nebo-li, proč stahovat kalhoty,když brod je ještě daleko. Kamoš má Peugeota 406 a proti tomu jeho autu je Rangie naprostý neviňátko, co se nákladů na opravy týká. Asi tak.
George
taky jezdím víceméně v pohodě, ten motor chce holt svý zacházení za studena jinak jede pořád.Mám RR 2,5 DSE rv 96 + chip na 169koníků. Ony ty závady přijdou u každýho auta, ale je to daný dobou vzniku, kdy věci dnes běžné byly tak nějak na začátku vývoje a tudíž méně spolehlivé. Už jsem to psal i v jiném vlákně, letos v létě Norsko 5000km a v pohodě. Ono je to taky o víře, že to nějak dopadne nebo-li, proč stahovat kalhoty,když brod je ještě daleko. Kamoš má Peugeota 406 a proti tomu jeho autu je Rangie naprostý neviňátko, co se nákladů na opravy týká. Asi tak.
George
Říkám mu Lokomotiva - žere stejně, hulí stejně a jede taky jenom občas.
Re: P38 spolehlivost,jizda,cokoli....jo 2.5DSEchrochtajici nafta
Zdravím ve spolek,dokud ten výdobitek inperalistických soudruhu z GB fungoval byl jsem nadmíru spokojen,za pár tisíc km jsem měnil kulák řízení načatý předchozím majitelem,Oleje a filtry a sposty ropy a nic víc,jinak
absolutní spokojenost. Výbava super, komfort na off road nadstardatní,spotřeba no inu ekovágen to zrovna není,vyjede to všude a na silnici mi lidi uhýbaji z cesty. Pro srovnání mám ještě stejně starého jaguára XJ 6 soverighn.A musím konstatovat že tolik zábavy v něm neužiju.Akorát funguje furt
absolutní spokojenost. Výbava super, komfort na off road nadstardatní,spotřeba no inu ekovágen to zrovna není,vyjede to všude a na silnici mi lidi uhýbaji z cesty. Pro srovnání mám ještě stejně starého jaguára XJ 6 soverighn.A musím konstatovat že tolik zábavy v něm neužiju.Akorát funguje furt

- carllito
- Příspěvky: 8
- Registrován: 29 zář 2013 22:37
- auto: Range Rover 2.5 DSE
- Bydliště: Bechyně
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 spolehlivost,jizda,cokoli....jo 2.5DSEchrochtajici n
Ahoj,
jsem rada, ze jsem konečné našla někoho, kdo se vyjádřil k využiti tohohle typu na tahání. Auto mám zhruba 14 dni a zatím testujeme a objevujeme různé figle, které auto skrývá. Ale nebyl čas ho jeste zapřáhnout do konovleku... Jen porad ze všech stran slyším, ze je to lenoch, ze tomu odchází motory... Už jsem mela docela strach, na co se mám pripadne připravit jako sama holka se zaprazenym konovlekem, naloženým koněm a ,,stavkujicim" autem. Budu rada za každý typ na co dat pozor...
jsem rada, ze jsem konečné našla někoho, kdo se vyjádřil k využiti tohohle typu na tahání. Auto mám zhruba 14 dni a zatím testujeme a objevujeme různé figle, které auto skrývá. Ale nebyl čas ho jeste zapřáhnout do konovleku... Jen porad ze všech stran slyším, ze je to lenoch, ze tomu odchází motory... Už jsem mela docela strach, na co se mám pripadne připravit jako sama holka se zaprazenym konovlekem, naloženým koněm a ,,stavkujicim" autem. Budu rada za každý typ na co dat pozor...
Naposledy upravil(a) carllito dne 15 říj 2013 11:24, celkem upraveno 1 x.
- spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
Re: P38 spolehlivost,jizda,cokoli....jo 2.5DSEchrochtajici n
Konovlek a Range patří k sobě.
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: P38 spolehlivost,jizda,cokoli....jo 2.5DSEchrochtajici n
Na tahání je tohle auto super - ovladatelnost, stabilita.....akorát mám benzín s automatem - což považuju za nejlepší kombinaci.
Re: P38 spolehlivost,jizda,cokoli....jo 2.5DSEchrochtajici nafta
taky taháme konovleky, a po vymene za celohlinikovy chladic s prepazkou ani netopime do kopecka




(O)Range Rover p38 2.5 TDS
kup svému dítěti Land Rover a už nikdy nebude mít peníze na drogy
kup svému dítěti Land Rover a už nikdy nebude mít peníze na drogy
- carllito
- Příspěvky: 8
- Registrován: 29 zář 2013 22:37
- auto: Range Rover 2.5 DSE
- Bydliště: Bechyně
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 spolehlivost,jizda,cokoli....jo 2.5DSEchrochtajici nafta
Zhodnocení po 5 letech v tahu s koňmi a závodními holuby (cca 2-3 tuny)... Jezdím jako profesionál, přeprava zvířat mě živí, tudíž najíždím mnohonásobně víc kilometrů než jen soukromník při výjezdu sem tam na závody. Opravy: výměna trubiček u brzd, olej a filtry. Bohužel mi odešel vzduchový kompresor, pravděpodobně zanedbaný od původního majitele. Již dva roky jezdím na Dunlopu a bez chybičky. Výměna spojky a dvouhmoty - spojka prý odešla původnímu majiteli. Někdo vyměnil jen spojku, dvouhmotu nechal původní, tudíž se to projevilo, nová spojka prokluzovala.
Týden stará, poslední závada, rozsypaná ložiska v předním diferencialu - olej byl, auto do poslední chvíle bez závad, pak se mi v zatáčce rozvibrovalo (takže jsem neparkovala u kamaráda před dílnou, ale rovnou na dílnu a odjezd na odtahovce do dílny k nám). Krom spojky a dvouhmoty se opravy vešly do cca 15 tisíců celkem, včetně výměn filtrů (nepočítám práci a olej, pouze díly), což při tom nájezdu je neskutečné. Oprava diferáku vypadá také jen na ložiska
Ještě se rozebírá...
Týden stará, poslední závada, rozsypaná ložiska v předním diferencialu - olej byl, auto do poslední chvíle bez závad, pak se mi v zatáčce rozvibrovalo (takže jsem neparkovala u kamaráda před dílnou, ale rovnou na dílnu a odjezd na odtahovce do dílny k nám). Krom spojky a dvouhmoty se opravy vešly do cca 15 tisíců celkem, včetně výměn filtrů (nepočítám práci a olej, pouze díly), což při tom nájezdu je neskutečné. Oprava diferáku vypadá také jen na ložiska
