odplivnuti vody po zastaveni

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

odplivnuti vody po zastaveni

#1 Příspěvek od Miky_CZ » 17 zář 2010 14:35

tak sem si liboval ze sem dva roky jezdil temer bez poruchy a zacina se to srat jedno za druhym prvni huci prevodovka pak diferak

ted si to obcas po zastaveni a vypnuti motoru odplivne vodu z nadobky a to docela dost, ale za jizdy se zda ze je to v pohode nehreje se nic cim to asi muze byt? a nestraste ze tesneni to uz by me z toho fakt jeblo :(
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3581
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: odplivnuti vody po zastaveni

#2 Příspěvek od Land Jirka » 17 zář 2010 21:09

Jestli je teplota v pohodě, tak to vypadá na těsnění hlavy :wink:
Pokavaď auto přestává i topit, tak je skoro jisté, že vzduch z válců se dostává do vodního prostoru a je špatné těsnění pod hlavou, nebo prasklá hlava.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: odplivnuti vody po zastaveni

#3 Příspěvek od Miky_CZ » 17 zář 2010 23:47

no to je presne to co sem nechtel slyset:-( takze kazdopadne by to do nadobky nemelo tlakovat jo?

Ale ze za jizdy to nedela nic ani voda nekape a prechcije to az po chcipnuti motoru
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: odplivnuti vody po zastaveni

#4 Příspěvek od RudaK » 18 zář 2010 04:26

Miky_CZ píše:no to je presne to co sem nechtel slyset:-( takze kazdopadne by to do nadobky nemelo tlakovat jo?

Tak s podobným problémem sem si Miky zpříjemňoval volné chvíle taky ...... :Sorry: Akorát mě začaly praskat hadice od chlazení . Byla prasklá hlava ve výfukovém kanále. Teď ( po výměně hlavy ) se to jeví dobře a tak se s auta stala nesmrtelná třístovka :Pohoda: a doufám,že mám teď před sebou tu dobu,jak si psal - minimálně dva roky ježdění bez problémů :dance :dance :dance :dance :dance
p.s. včera jízda po dálnici cestovní rychlostí 110 - 130 km/hod a rafička teploměru chlazení jak přibitá ( na 33" kolech se standartníma převodama " dobrý " :clap ) Třeba to Miky bude jen těsnění pod hlavou ,tak ať ti to dobře dopadne :yes
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: odplivnuti vody po zastaveni

#5 Příspěvek od Miky_CZ » 18 zář 2010 08:59

no zkusim to jeste vysledovat, protoze to udela tak jednou za 10 jizd, a to jenom kdyz doplnim vodu na rysku co si predtim odplivla, kdyz je hladina nizsi nez ryska tak to nedela
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2510
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: odplivnuti vody po zastaveni

#6 Příspěvek od Hubert » 20 zář 2010 06:03

Miky_CZ píše:no zkusim to jeste vysledovat, protoze to udela tak jednou za 10 jizd, a to jenom kdyz doplnim vodu na rysku co si predtim odplivla, kdyz je hladina nizsi nez ryska tak to nedela
A nemáš to někde zavzdušněný. Nebo to že to udělá občas je začátek jak to bude častější a častější tak je to těsnění či hlava.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

discover
Příspěvky: 909
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

Re: odplivnuti vody po zastaveni

#7 Příspěvek od discover » 20 zář 2010 09:46

Zkus pročistit víčko nádobky, profouknout přívod a odkap. Když si to "odplivne", tak bych to tipoval na podtlak. Pročisti, naplň po rysku a uvidíš. S :lol:

Uživatelský avatar
Max
Příspěvky: 100
Registrován: 08 zář 2008 21:59
tel.: 602745850
auto: Subaru Disco 3
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: odplivnuti vody po zastaveni

#8 Příspěvek od Max » 20 zář 2010 15:26

V chladícím systému má být tlak 3/4 atmosféry, takže vždy by po otevření víčka měla odfouknout pára. Ale pokud ti jde ven voda zkusil bych nejlevnější cestu, vyměnil bych termostat. Koukni jestli máš tu odvzdušňovací hadici dvrdou jako beton, pokud ano rovnou jdi po těsěnění pod hlavou.
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: odplivnuti vody po zastaveni

#9 Příspěvek od Miky_CZ » 20 zář 2010 15:37

no tak sem najezdil 150km, z toho 15km v kolonach, ani jednou si to neodplivlo, neprehralo nic.

Voda se myslim taky neztraci, tak cim to sakra bylo? spatne dotazene vicko? ale hned dvakrat za sebou?

Ted kdyz otevru nadobku a motor je horky tak je hladina asi o 2cm vys nez kdyz vychladne, z nadobky nic nesyci nezda se ze by byla natlakovana
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Max
Příspěvky: 100
Registrován: 08 zář 2008 21:59
tel.: 602745850
auto: Subaru Disco 3
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: odplivnuti vody po zastaveni

#10 Příspěvek od Max » 20 zář 2010 15:41

Tak vyměň termostat mohl se jen zaseknout, to občas taky dělaj. Jinak pokud ti to netlakuje a hadice je měká tak bych těsnění pod hlavou neřešil.
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: odplivnuti vody po zastaveni

#11 Příspěvek od Miky_CZ » 20 zář 2010 15:44

Max píše:Tak vyměň termostat mohl se jen zaseknout, to občas taky dělaj. Jinak pokud ti to netlakuje a hadice je měká tak bych těsnění pod hlavou neřešil.
no jo ale ja mam pocit ze se to neprehralo tak co pomuze ten termostat?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Max
Příspěvky: 100
Registrován: 08 zář 2008 21:59
tel.: 602745850
auto: Subaru Disco 3
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: odplivnuti vody po zastaveni

#12 Příspěvek od Max » 20 zář 2010 18:01

Motor se nemusí přehřát aby se termostat kousnul. Stačí když bude pozdě otevírat. Nestojí zas tak moc aby se to nezkusilo.
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3581
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: odplivnuti vody po zastaveni

#13 Příspěvek od Land Jirka » 20 zář 2010 18:31

vyměna termostatu je základ jsou to dva šroubky a stojí pár korun.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: odplivnuti vody po zastaveni

#14 Příspěvek od Miky_CZ » 20 zář 2010 18:38

dobre, mam jeste jeden dotaz, je naka moznost odzkouseni teplotniho cidla klimy? at vim jestli je dobry.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Max
Příspěvky: 100
Registrován: 08 zář 2008 21:59
tel.: 602745850
auto: Subaru Disco 3
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: odplivnuti vody po zastaveni

#15 Příspěvek od Max » 20 zář 2010 20:50

Co má klima společného s problémem tlakování chlazení :?: pokud klima funguje tak jak má tak je v pořádku. Jinak klima se podřizuje teplotě motoru a venkovní teplotě, tudíž je druhořadá. Až motor zaznamená višší teplotu tak klimu vypne. Spíš zablbne čidlo venkovní teploty to pak poznáš sám co klima dokáže když má každou chvilku jinou venkovní teplotu.
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: odplivnuti vody po zastaveni

#16 Příspěvek od Miky_CZ » 20 zář 2010 21:19

Max píše:Co má klima společného s problémem tlakování chlazení :?: pokud klima funguje tak jak má tak je v pořádku. Jinak klima se podřizuje teplotě motoru a venkovní teplotě, tudíž je druhořadá. Až motor zaznamená višší teplotu tak klimu vypne. Spíš zablbne čidlo venkovní teploty to pak poznáš sám co klima dokáže když má každou chvilku jinou venkovní teplotu.
to jsem blbe napsal, nema to spolu nic podobneho, dokonce ani nefunguje akorat na to cidlo mam napojene jeste dve elektricke vrtule a tu na visko chci vyhodit ale potrebuju prvni zkusit jestli to spina
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět