Nafta v oleji
Moderátor: Miky_CZ
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nafta v oleji
tak som ta tiez stal obetou tejto euro3 zrady, nafta pribuda do oleja fakt velmi rychlo(500km po novom oleji tam mam cca 2cm nad ryskou FULL). rozmyslam co s tym:
1; nova hlava - da sa zohnat od 1095libier, plus 100libier za kit tesneni a srobov. bojim sa vsak, ze toto riesenie bude len docasne a po nejakych km sa problem zase objavi
2; novy motor - kupit euro2 verziu td5ky. toto by malo problem s naftou v oleji riesit uplne, neviem vsak presne co vsetko treba vymenit(riadiaca jednotka, prislusenstvo?), plus nebude jednoduche zohnat dobry motor
3; prevlozkovat vstreky - ako som sa docital, treba kupit taktiez nove vstreky, co je financne narocne a taktiez je otazka, ci to problem vyriesi uplne alebo ho len posunie o par tis km do buducnosti
co by ste robili vy? viete o niekom kto to riesil?
dik za info
1; nova hlava - da sa zohnat od 1095libier, plus 100libier za kit tesneni a srobov. bojim sa vsak, ze toto riesenie bude len docasne a po nejakych km sa problem zase objavi
2; novy motor - kupit euro2 verziu td5ky. toto by malo problem s naftou v oleji riesit uplne, neviem vsak presne co vsetko treba vymenit(riadiaca jednotka, prislusenstvo?), plus nebude jednoduche zohnat dobry motor
3; prevlozkovat vstreky - ako som sa docital, treba kupit taktiez nove vstreky, co je financne narocne a taktiez je otazka, ci to problem vyriesi uplne alebo ho len posunie o par tis km do buducnosti
co by ste robili vy? viete o niekom kto to riesil?
dik za info
-
- Příspěvky: 15225
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nafta v oleji
Jenom dotaz - do nové hlavy by stačily staré vstřikovače, nebo by se musely taky vyměnit?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta v oleji
1; nova hlava - da sa zohnat od 1095libier, plus 100libier za kit tesneni a srobov. bojim sa vsak, ze toto riesenie bude len docasne a po nejakych km sa problem zase objavi
Hlava je fakt drahá si bych to řešil výměnou motoru....
2; novy motor - kupit euro2 verziu td5ky. toto by malo problem s naftou v oleji riesit uplne, neviem vsak presne co vsetko treba vymenit(riadiaca jednotka, prislusenstvo?), plus nebude jednoduche zohnat dobry motor
15P http://cgi.ebay.co.uk/land-rover-td5-en ... 2eb006e4f3" onclick="window.open(this.href);return false;
10P http://cgi.ebay.co.uk/land-rover-discov ... 2a0a5a722c" onclick="window.open(this.href);return false;
Náhradní díly http://cgi.ebay.co.uk/TD5-FULL-ENGINE-D ... 255d6930c1" onclick="window.open(this.href);return false;
3; prevlozkovat vstreky - ako som sa docital, treba kupit taktiez nove vstreky, co je financne narocne a taktiez je otazka, ci to problem vyriesi uplne alebo ho len posunie o par tis km do buducnosti
Vstřiky http://cgi.ebay.co.uk/LAND-ROVER-DISCOV ... 563f84e74a" onclick="window.open(this.href);return false;
Těsnění http://cgi.ebay.co.uk/Discovery-2-Defen ... 3ef9de05ef" onclick="window.open(this.href);return false;
Vstřik EURO3 http://cgi.ebay.co.uk/LAND-ROVER-TD5-DI ... 43a1d033a9" onclick="window.open(this.href);return false;
MIlošII
Hlava je fakt drahá si bych to řešil výměnou motoru....
2; novy motor - kupit euro2 verziu td5ky. toto by malo problem s naftou v oleji riesit uplne, neviem vsak presne co vsetko treba vymenit(riadiaca jednotka, prislusenstvo?), plus nebude jednoduche zohnat dobry motor
15P http://cgi.ebay.co.uk/land-rover-td5-en ... 2eb006e4f3" onclick="window.open(this.href);return false;
10P http://cgi.ebay.co.uk/land-rover-discov ... 2a0a5a722c" onclick="window.open(this.href);return false;
Náhradní díly http://cgi.ebay.co.uk/TD5-FULL-ENGINE-D ... 255d6930c1" onclick="window.open(this.href);return false;
3; prevlozkovat vstreky - ako som sa docital, treba kupit taktiez nove vstreky, co je financne narocne a taktiez je otazka, ci to problem vyriesi uplne alebo ho len posunie o par tis km do buducnosti
Vstřiky http://cgi.ebay.co.uk/LAND-ROVER-DISCOV ... 563f84e74a" onclick="window.open(this.href);return false;
Těsnění http://cgi.ebay.co.uk/Discovery-2-Defen ... 3ef9de05ef" onclick="window.open(this.href);return false;
Vstřik EURO3 http://cgi.ebay.co.uk/LAND-ROVER-TD5-DI ... 43a1d033a9" onclick="window.open(this.href);return false;
MIlošII
Naposledy upravil(a) Miloš II dne 20 zář 2010 15:42, celkem upraveno 1 x.
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Nafta v oleji
A co se tam stane že jde nafta do oleje?To jako ta hlava praskne v místě kde je naftové vedení?
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta v oleji
este sa skusim informovat u mejznara, mam pocit, ze on riesil prevlozkovanie vstrekov.
ak by to pomohlo na stalo, tak ma zmysel o tom uvazovat.
10P je euro2, ze?
ak by to pomohlo na stalo, tak ma zmysel o tom uvazovat.
10P je euro2, ze?
-
- Příspěvky: 15225
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nafta v oleji
ano - 10P je euro 2. A teoreticky by na to mělo stačit přeprogramovat řídící jednotku na starší mapu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Max
- Příspěvky: 100
- Registrován: 08 zář 2008 21:59
- tel.: 602745850
- auto: Subaru Disco 3
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta v oleji
To že jde nafta do oleje neznamená že praskla hlava ale že praskl ó kroužek na vstřikovači. Stačí vstřik vyndat a vyměnit kroužek a máš po starostech. Dělal jsem to už mnohokrát. Jeden problém tam ale je. musíš mít stahovák na vstřiky jinak je poškodíš.
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta v oleji
vsetky vstreky som uz pretesnil, cize tuto vec som vylucil. hlava puknuta nebude, to by sa mi stracala voda. vidim to na vymackane lozisko vstreku alebo vadny vstrek.Max píše:To že jde nafta do oleje neznamená že praskla hlava ale že praskl ó kroužek na vstřikovači. Stačí vstřik vyndat a vyměnit kroužek a máš po starostech. Dělal jsem to už mnohokrát. Jeden problém tam ale je. musíš mít stahovák na vstřiky jinak je poškodíš.
da sa to nejak zistit? otestovat vstrek?
- Max
- Příspěvky: 100
- Registrován: 08 zář 2008 21:59
- tel.: 602745850
- auto: Subaru Disco 3
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta v oleji
Ano dají se testovat musíš u Vás někoho najít.
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta v oleji
no posunul som sa o kusok dalej;-)
zistil som, ze hlava od turner engineering je trochu ina ako povodna LR hlava a je zosilnena v okoli vstrekov a v okoli kanalikov. mala by riesit problem nafty v oleji uplne, rovnako ako problem puknutej hlavy...
jedine proti tejto varianty je to, ze mozno je chyteny zvysok motora od jazdenia na nafta/olej mix.
proti varianty noveho motora hovori u mna neistota ohladne kupeneho kusu, tazko zistit ci je motor naozaj 100% v poriadku, rovnako ako to, ze starsie td5ky(10P) mali mat problem s pukanim hlavy v oblasti naftovych kanalikov (co ma byt podla niektorych for dovod na upravu hlavy a premiestnenie jedneho kanaliku mimo hlavy u novsich td5(15P)). je na tom nieco pravdy? ma s tym niekto skusenosti?
opravu, teda vyvlozkovanie som zavrhol. stoji to na moj vkus vela a zevraj nie je 100% iste, ze to pomoze.
teraz ma este napada jedna varianta. vzhladom na to, ze problem s naftou v oleji zacal az po utopeni RJ a naslednej ceste domov s pokazenou RJ a prejavuje sa vcelku extremne (3cm na rysku po 500km), tak ma napadol vadny vstrek. pozna niekto nejaky servis, kde vedeli vstreky(pripadne aj hlavu) otestovat? skusal som nejake servisy v bratislave, ale nikto mi nedal kladnu odpoved...
zistil som, ze hlava od turner engineering je trochu ina ako povodna LR hlava a je zosilnena v okoli vstrekov a v okoli kanalikov. mala by riesit problem nafty v oleji uplne, rovnako ako problem puknutej hlavy...
jedine proti tejto varianty je to, ze mozno je chyteny zvysok motora od jazdenia na nafta/olej mix.
proti varianty noveho motora hovori u mna neistota ohladne kupeneho kusu, tazko zistit ci je motor naozaj 100% v poriadku, rovnako ako to, ze starsie td5ky(10P) mali mat problem s pukanim hlavy v oblasti naftovych kanalikov (co ma byt podla niektorych for dovod na upravu hlavy a premiestnenie jedneho kanaliku mimo hlavy u novsich td5(15P)). je na tom nieco pravdy? ma s tym niekto skusenosti?
opravu, teda vyvlozkovanie som zavrhol. stoji to na moj vkus vela a zevraj nie je 100% iste, ze to pomoze.
teraz ma este napada jedna varianta. vzhladom na to, ze problem s naftou v oleji zacal az po utopeni RJ a naslednej ceste domov s pokazenou RJ a prejavuje sa vcelku extremne (3cm na rysku po 500km), tak ma napadol vadny vstrek. pozna niekto nejaky servis, kde vedeli vstreky(pripadne aj hlavu) otestovat? skusal som nejake servisy v bratislave, ale nikto mi nedal kladnu odpoved...
-
- Příspěvky: 15225
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nafta v oleji
Na vstřikovače hledej Delphi servisy - jeden je v Brně. Na hlavu nevím.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Max
- Příspěvky: 100
- Registrován: 08 zář 2008 21:59
- tel.: 602745850
- auto: Subaru Disco 3
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta v oleji
Já mám ověřenou firmu která mi testuje hlavy na TD5 a dám za ni ruku do ohně. Nikdy se mi nestalo že by závadu nenašli. pokud je prasklá hlava tak ji ani nedávám opravovat. ze skušenosti se to nikomu nikdy nepodařilo na 100%. Mám tady i firmu která mi testuje vstřiky a super spolupráce. Jestli potřebuješ tuto službu doruč mi díly a já to nechám otestovat. Dávám záruku na provedenou práci.visby píše:no posunul som sa o kusok dalej;-)
zistil som, ze hlava od turner engineering je trochu ina ako povodna LR hlava a je zosilnena v okoli vstrekov a v okoli kanalikov. mala by riesit problem nafty v oleji uplne, rovnako ako problem puknutej hlavy...
jedine proti tejto varianty je to, ze mozno je chyteny zvysok motora od jazdenia na nafta/olej mix.
proti varianty noveho motora hovori u mna neistota ohladne kupeneho kusu, tazko zistit ci je motor naozaj 100% v poriadku, rovnako ako to, ze starsie td5ky(10P) mali mat problem s pukanim hlavy v oblasti naftovych kanalikov (co ma byt podla niektorych for dovod na upravu hlavy a premiestnenie jedneho kanaliku mimo hlavy u novsich td5(15P)). je na tom nieco pravdy? ma s tym niekto skusenosti?
opravu, teda vyvlozkovanie som zavrhol. stoji to na moj vkus vela a zevraj nie je 100% iste, ze to pomoze.
teraz ma este napada jedna varianta. vzhladom na to, ze problem s naftou v oleji zacal az po utopeni RJ a naslednej ceste domov s pokazenou RJ a prejavuje sa vcelku extremne (3cm na rysku po 500km), tak ma napadol vadny vstrek. pozna niekto nejaky servis, kde vedeli vstreky(pripadne aj hlavu) otestovat? skusal som nejake servisy v bratislave, ale nikto mi nedal kladnu odpoved...
Rozdíl mezi hlavou motoru 10P a novým modelem je že vstup paliva není regulátorem paliva ale z regulátoru paliva vede hadice do hlavy až u prvního válce. Z těchto důvodů je palivový kanál o cca 5 mm níže než původní a musíš kvůli tomu dát i vstřiky z nového modelu.
Ale podle mého názoru je u nového modelu vétší šance propouštění paliva do oleje než u strého.
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta v oleji
to ano, ale zevraj prave kvoli dvom kanalikom na naftu u stareho motora lubi hlava puknut. to som sa docital na jednom anglickom fore, neviem co je na tom pravdy...Max píše:Ale podle mého názoru je u nového modelu vétší šance propouštění paliva do oleje než u strého.
idem teda hladat delphi servisy v okoli a skusim pretestovat vstreky. ak budu oka, tak zavada je jasna.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta v oleji
takze vstreky su podla rada-bosch uplne v poriadku, co znamena ze musi byt hlava v keli...
teda:
vymenit iba hlavu alebo cely motor?
aky motor? 10P alebo 15P?
teda:
vymenit iba hlavu alebo cely motor?
aky motor? 10P alebo 15P?
-
- Příspěvky: 15225
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nafta v oleji
a těsnění mezi vstřikovači a hlavou? Nějaké tam je, ale netuším jak posoudit, že je OK.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta v oleji
to som menil ako prve, je to medena podlozka. potom je na vstreku este Okruzok, tie sme tiez menili...MadTom píše:a těsnění mezi vstřikovači a hlavou? Nějaké tam je, ale netuším jak posoudit, že je OK.
Re: Nafta v oleji
MadTom píše:a těsnění mezi vstřikovači a hlavou? Nějaké tam je, ale netuším jak posoudit, že je OK.
... a prave o to ide aj ked si menil tesnenie ako overit, ze je OK, ze sa neposkodil O-kruzok pri instalacii vstreku.visby píše: to som menil ako prve, je to medena podlozka. potom je na vstreku este Okruzok, tie sme tiez menili...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- PETER SK
- Příspěvky: 155
- Registrován: 08 říj 2008 13:34
- tel.: 00421905614201
- auto: D 90
- Bydliště: Sunny Valley PK
Re: Nafta v oleji
Tesneniami sa nema zmysel zaoberat,problem nastal skor ako sa menili.
Vymenit hlavu a jazdit dalej. Spodok motora bude O.K. Teda neviem kolko si tam mal tej nafty a kolko si stym presiel.Mozno pre istotu by som menil loziska,ojnicne a hlavne na kluke.Ak budes mat dole hlavu nie je to az tolko roboty a mas istotu.visby píše:takze vstreky su podla rada-bosch uplne v poriadku, co znamena ze musi byt hlava v keli...
teda:
vymenit iba hlavu alebo cely motor?
aky motor? 10P alebo 15P?
D90 td5
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta v oleji
olejo nafty bolo ca 3-4 nad rysku HIGH, presiel som s tym ca 3tis km.PETER SK píše:Vymenit hlavu a jazdit dalej. Spodok motora bude O.K. Teda neviem kolko si tam mal tej nafty a kolko si stym presiel.Mozno pre istotu by som menil loziska,ojnicne a hlavne na kluke.Ak budes mat dole hlavu nie je to az tolko roboty a mas istotu.
pojdem do novej hlavy a rovno spravim aj tie loziska. uz len najst niekoho, kto to spravi;-)
- PETER SK
- Příspěvky: 155
- Registrován: 08 říj 2008 13:34
- tel.: 00421905614201
- auto: D 90
- Bydliště: Sunny Valley PK
Re: Nafta v oleji
Mozem ti doporucit mechanika v Ba.,ktory ma skusenosti s TD5-kami a urcite to spravy dobre.Ak mas zaujem zajtra mi zavolaj ak nie v poho.
D90 td5