POWER BOX RR P38 2,5 DSE

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4452
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

POWER BOX RR P38 2,5 DSE

#1 Příspěvek od Kokesek » 05 říj 2010 18:40

Kdyz jsem resil navyseni vykonu.... nez jsem se zacal hrabat v ecu testoval jsem power boxy. Jelikoz je jiz nepotrebuji mam je oba na prodej Jsou to power boxy znackove jeden z Nemecka a druhy z Italie. Neni to jen odpor v krabicce ale jsou to opravdu funkcni zarizeni ktere klamou ridici jednotku v hodnotach teploty nafty mnozstvi nasavaneho vzduchu a tlaku v sani. Prvni krabicka se pripojuje na konektor ECU vse mohu predvest ve svem aute porad tam mam konektor pro pradneho zajemce. Tato krabicka Vam umozni bez zasahu do ECU posunout vykon vice ke spodu, spotrebu Vam snizi diky mensimu poctu otacek na kilometr. Druha krabicka je na fotce...Rekl bych ze toto zarizeni je propracovanejsi samo si vyhodnocuje tlak v sani a je primo vybaveno konektrory pro pripojeni mezi cerpadlo a ECU. Toto zarizeni ma take vypinac ktery zarizeni uvadi v cinnos. Neni problem za chodu navysit vykon. Vysledek taktez bez koure vykon je znatelnejsi jiz od spodu , ale spotreba neklesne pod 9,5litru. Budete-li resit tento problem budu rad napomocen. telefon 774290683 email info.konecny@email.cz
PA052018-400.jpg
PA052018-400.jpg (14.64 KiB) Zobrazeno 4881 x
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

hundrsponz
Příspěvky: 1
Registrován: 13 říj 2010 23:56
tel.: 731307017
auto: RR 2,5dse

Re: POWER BOX RR P38 2,5 DSE

#2 Příspěvek od hundrsponz » 14 říj 2010 00:05

Zdravím,mel bych o 1 powerbox na 2,5dse zájem.V případě,že vaše nabídka stále platí,pošlete mi prosím kontakt na tel.731067667.Děkuji,Pavel.

Uživatelský avatar
tomashan
Příspěvky: 571
Registrován: 29 led 2011 08:25
tel.: 0948777096
auto: RR p38, D2
Bydliště: Rajec, Žilinský kraj

Re: POWER BOX RR P38 2,5 DSE

#3 Příspěvek od tomashan » 04 úno 2011 21:42

zdravim mam zaujem o ten box na vykon ak je tam moznost ze to znizi spotrebu pretoze mi pocitac ukazuje 17-18 litorv a to sa mi zda strasne vela na 2,5l. v akej cene sa to pohybuje a aka je tam zlozita montaz?

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4452
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: POWER BOX RR P38 2,5 DSE

#4 Příspěvek od Kokesek » 05 úno 2011 16:01

Ahoj Chipovani 4-5tis, power box o neco mene. Power box nezasahuje do ridici jednotky motoru pouze ji klame.
Chipovani je nova mapa v ecu motoru.

vse je vysvetleno jiz drive na foru.

S potreba jde samozrejme o neco dolu, ale jsou i pripady ze se nehne. Pak je neco spatne na motoru (turbo, vaha, cerpadlo)

Je treba nejprve proverit auto jako takove a potom resit chip.
Kazdopadne vsechno pres 13litru/100km je divne a je to moc.

Taky doporucuji proverit zda se nechyta nejaka brzda, a jake oleje jsou v diferakach a prevodovkach.

Uz se stalo ze nejaky dobrak opravil panovi hlucny diferak A00. pomalu se nedalo ani rozjet.

:hi :hi :hi
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
tomashan
Příspěvky: 571
Registrován: 29 led 2011 08:25
tel.: 0948777096
auto: RR p38, D2
Bydliště: Rajec, Žilinský kraj

Re: POWER BOX RR P38 2,5 DSE

#5 Příspěvek od tomashan » 05 úno 2011 17:57

diki ti takze najskor sa povrtam v motore ci je vsetko tak ako ma byt a potom ak nic nenajdem tak by som uz len ten chip.

mina
Příspěvky: 78
Registrován: 07 bře 2010 18:41
tel.: 605253159
auto: RR P38 2,5 DSE,
Bydliště: Krásný Les u K.Varů

Re: POWER BOX RR P38 2,5 DSE

#6 Příspěvek od mina » 08 úno 2011 21:14

Davám Kokeškovi za pravdu, mám i čip i box a jezdím v kombinaci za 12,6. Zkoušel jsem box odpojovat, se spotřebou to moc nehlo ale s výkonem ano.
Jirka M. RR P38 2,5 DSE 2001 + Webasto
Saab 9.5 2.0t
Zetor 25K 1952

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4452
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: POWER BOX RR P38 2,5 DSE

#7 Příspěvek od Kokesek » 09 úno 2011 21:21

Dnesni zkusenost..
RR P38 najeto 130000tis. takovy sepot kvetin sem tady jeste nemel. italske auto s powerboxem. Typicky jede, ale az po 2600 ot najednou prudce vyleti do otacek kolem dvou uplne tupe.
Powerbox demontovan, nainstalovan odladeni chip primo na RR P38. vykon rovnomerny od 2200ot az do 4000. Reakce na plyn se uzasne zlepsila.
Zadny turboefekt. spotreba s powerboxem byla 10-11. Sem zvedavy jak bude s chipem. Doufam ze kombinovana kolem 9l/100km.

Tim sem chtel rict ze chipujem-li auto zachovale kde mame jistotu ze je vse ok (turbo, tlaky,cerpadlo,vaha) a potom jeste odpor diferaku a prevodovek. Je vysledek uplne jiny nez kdyz pujdem delat nejaky auto roku 1995 ze 400tis km (na palubovce 190tis)
vysledek bude tretinovy. Turbo tlaci z padesati procent, vstriky chycene, tlaky horsi, vysledek sice jako-ze jede, ale hodne to kouri
a moc dlouho uz to asi nevydrzi.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

nano
Příspěvky: 4
Registrován: 10 úno 2011 17:19
tel.: 0903832863
auto: RR P38 2,5 DT ´00

Re: POWER BOX RR P38 2,5 DSE

#8 Příspěvek od nano » 10 úno 2011 17:58

Ano, vcera som bol u Kokeska, chcel som ten chip vyskúšať, pretože motor bol do 2200 ot. mrtvý, potom zrazu vyletel ako odtrhnutý,možno to robil powerbox.Nemohol som si na to zvyknúť. Ked som šiel na chalupu do prudkého stúpania, nesmeli mi padnuúť ot. pod 2200, inak to stratilo výkon.Po chipe motor reaguje na pedál aj pod 2000 ot. Je to podstatne lepšie.Ked vyjazdim nádrž, dám vedieť aká je spotreba. Okrem toho mi prehodil jazyk, skalibroval podvozok....Ešte raz ďakujem.

Gus
Příspěvky: 7
Registrován: 06 lis 2010 18:06
auto: RR P38
Bydliště: Rýmařov

Re: POWER BOX RR P38 2,5 DSE

#9 Příspěvek od Gus » 15 úno 2011 09:53

Mám asi tak 4 měsíce RR. Auto má chip do ECU by Kokesek. Jak to tady pročítám, tak by mě dost zajímalo, jak to jezdí bez úpravy. Nemůžu tedy porovnat s předchozím stavem. S čipem bych řekl asi toto. Motor jede i hrubo pod 2000ot, tak od 2000 jde motor hezky za plynem.
Spotřeba mám 10-12 L/100km. Jezdím kráté trasy a tam to lepší asi nebude. Konkrétně minulý týden jsem ale výjmečně jel Prahu a zpět (je to cca 500 km) tak jsem si to změřil. Po natankování jsem najel asi tak 100km na couračkách po městě. Do práglu jsem jel brzo ráno, takže svižně, zpět jsem to vzal úplně stejně. T.j. dálnice( Praha-H.K) 130 a místy více, mimo 90-110. Po dotankování mi vyšlo 11,5. Myslím že na takovéto auto a když se spěchá je to slušné. Nemít na spěch a jet pohodovku tak budu myslím pod 10. Ale co je hlavní, myslím, že motor má dobrý průběh točivého momentu. Nedovedu si představit jak by se ním jezdilo kdyby pod 2200 skomíral.

Odpovědět