POWER BOX RR P38

Moderátor: stan

Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

POWER BOX RR P38

#1 Příspěvek od Kokesek » 05 říj 2010 18:46

Kdyz jsem resil navyseni vykonu.... nez jsem se zacal hrabat v ecu testoval jsem power boxy. Jelikoz je jiz nepotrebuji mam je oba na prodej Jsou to power boxy znackove jeden z Nemecka a druhy z Italie. Neni to jen odpor v krabicce ale jsou to opravdu funkcni zarizeni ktere klamou ridici jednotku v hodnotach teploty nafty mnozstvi nasavaneho vzduchu a tlaku v sani. Prvni krabicka se pripojuje na konektor ECU vse mohu predvest ve svem aute porad tam mam konektor pro pradneho zajemce. Tato krabicka Vam umozni bez zasahu do ECU posunout vykon vice ke spodu, spotrebu Vam snizi diky mensimu poctu otacek motoru na kilometr. Druha krabicka je na fotce...Rekl bych ze toto zarizeni je propracovanejsi samo si vyhodnocuje tlak v sani a je primo vybaveno konektrory pro pripojeni mezi cerpadlo a ECU. Toto zarizeni ma take vypinac ktery zarizeni uvadi v cinnos. Neni problem za chodu navysit vykon. Vysledek taktez bez koure vykon je znatelnejsi jiz od spodu , ale spotreba neklesne pod 9,5litru. Budete-li resit tento problem budu rad napomocen. telefon 774290683 email info.konecny@email.cz
PA052018-400.jpg
PA052018-400.jpg (14.64 KiB) Zobrazeno 2511 x
Naposledy upravil(a) Kokesek dne 06 říj 2010 07:36, celkem upraveno 1 x.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7894
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: POWER BOX RR P38

#2 Příspěvek od Sláma Karel » 05 říj 2010 21:14

A jak může snížit počet otáček na kilometr? :shock:

To jako že změní převody v převodovce nebo rozvodovce nebo v diffech? :chuckle
Jinak se podle mého změnit počet otáček motoru na kilometr nedá.

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: POWER BOX RR P38

#3 Příspěvek od Kokesek » 06 říj 2010 07:35

Ahoj..
snizeni cetnosti otacek je otazkou posunuti efektivniho vykonu dolu. Kdyz budes vyuzivat pri jizde rozsah od 1800-2800ot (a nasledne ti bez problemu veme vyssi rychlostni stupen )pak budes vyuzivat X paliva no a kdyz budes jezdit od 2000-3500 a jeste to musis dlouho drzet aby se auto vubec rozpohybovalo pak musis nutne uzivat paliva X + neco navic. Vse plati pri zachovani stejnych rychlosti a jiznich vlastnosti. Po chipovani RR P38 nehledejte zavodni vuz! Moje mapa je udelana pro tazeny velkych bremen, svizne razeni na spotrebu.
Auto se hybe jiz 1400 ot. ale v zadnem pripade nedoporucuji jezdit v tak nizkych otackach s bremenem v zadech vzdy nad 2000ot!!! U BMW udelali mapu "dobre" vzhledem k EMISIM a dlouhe zivotnosti motoru (narust vykonu az za 2300ot). Spotreba 11,5 litru kombinovana bez voziku (tak to zralo me) jim asi stacila vzhledem k velikosti auta a slabeho agregatu,permanet 4x4.

tak nechapu proc by se nedal snizit pocet otacek motoru na kilometr. :?: :?: :?:
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7894
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: POWER BOX RR P38

#4 Příspěvek od Sláma Karel » 06 říj 2010 09:56

Kokesek píše: mensimu poctu otacek motoru na kilometr.
Protože jsi to tady tak napsal. Ale ty asi počítáš s tím, že to auto míň řadí. Takže pořád jedeš na pětku a nemusíš dávat čtyřku (manuál). Jestli to teda už dobře chápu. Protože jinak nemůžeš změnit počet otáček motoru na km. Ať máš výkon nebo ne. Pokud pojedeš po dálnici na pětku tak se ten motor otočí pokaždé stejněkrát i kdyby měl o 20kw více.

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: POWER BOX RR P38

#5 Příspěvek od Kokesek » 06 říj 2010 11:02

Jo presne jak rikas mene radis...nepodrazujes protoze mas vykon odspodu. kdyz jedes na origo mapu, pri podrazeni tocis jako blazen snazis se aby to jelo slapes tomu a ses porad pres 3000ot. tady presne setris cetnost toceni. Kazdy zna ten pocit kdyz mas na vleku 2tuny a potrebujes 4,5 rychlostni stupen. A dale pak setris pri rozjezdech radis do 3000 a auto porad krasne pokracuje kupredu (i v kopci a s vlekem) Myslim ze uz jsem to popsal dost podrobne... Tedka jsem tocil OSTRAVA-LAHR (pomezi svycarsko nemecko francie) celkem 2150km tam i zpet natakovano plna plna 187litru nafty. spotrebu jsem nepocital ale vidim ze je to kolem 9litru a to me jeste 2hodiny vrcelo jak sem spal a zpatky sem mel na voziku 1700kg plus vozik 520kg. pocitac ukazoval na jizdu tam 8,5 litru a zpatky 8,8-8,9 podle kopcu. myslim ze nekeca...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Zamčeno