POWER BOX RR P38
Moderátor: stan
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
POWER BOX RR P38
Kdyz jsem resil navyseni vykonu.... nez jsem se zacal hrabat v ecu testoval jsem power boxy. Jelikoz je jiz nepotrebuji mam je oba na prodej Jsou to power boxy znackove jeden z Nemecka a druhy z Italie. Neni to jen odpor v krabicce ale jsou to opravdu funkcni zarizeni ktere klamou ridici jednotku v hodnotach teploty nafty mnozstvi nasavaneho vzduchu a tlaku v sani. Prvni krabicka se pripojuje na konektor ECU vse mohu predvest ve svem aute porad tam mam konektor pro pradneho zajemce. Tato krabicka Vam umozni bez zasahu do ECU posunout vykon vice ke spodu, spotrebu Vam snizi diky mensimu poctu otacek motoru na kilometr. Druha krabicka je na fotce...Rekl bych ze toto zarizeni je propracovanejsi samo si vyhodnocuje tlak v sani a je primo vybaveno konektrory pro pripojeni mezi cerpadlo a ECU. Toto zarizeni ma take vypinac ktery zarizeni uvadi v cinnos. Neni problem za chodu navysit vykon. Vysledek taktez bez koure vykon je znatelnejsi jiz od spodu , ale spotreba neklesne pod 9,5litru. Budete-li resit tento problem budu rad napomocen. telefon 774290683 email info.konecny@email.cz
Naposledy upravil(a) Kokesek dne 06 říj 2010 07:36, celkem upraveno 1 x.
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: POWER BOX RR P38
A jak může snížit počet otáček na kilometr?
To jako že změní převody v převodovce nebo rozvodovce nebo v diffech?
Jinak se podle mého změnit počet otáček motoru na kilometr nedá.
K

To jako že změní převody v převodovce nebo rozvodovce nebo v diffech?

Jinak se podle mého změnit počet otáček motoru na kilometr nedá.
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: POWER BOX RR P38
Ahoj..
snizeni cetnosti otacek je otazkou posunuti efektivniho vykonu dolu. Kdyz budes vyuzivat pri jizde rozsah od 1800-2800ot (a nasledne ti bez problemu veme vyssi rychlostni stupen )pak budes vyuzivat X paliva no a kdyz budes jezdit od 2000-3500 a jeste to musis dlouho drzet aby se auto vubec rozpohybovalo pak musis nutne uzivat paliva X + neco navic. Vse plati pri zachovani stejnych rychlosti a jiznich vlastnosti. Po chipovani RR P38 nehledejte zavodni vuz! Moje mapa je udelana pro tazeny velkych bremen, svizne razeni na spotrebu.
Auto se hybe jiz 1400 ot. ale v zadnem pripade nedoporucuji jezdit v tak nizkych otackach s bremenem v zadech vzdy nad 2000ot!!! U BMW udelali mapu "dobre" vzhledem k EMISIM a dlouhe zivotnosti motoru (narust vykonu az za 2300ot). Spotreba 11,5 litru kombinovana bez voziku (tak to zralo me) jim asi stacila vzhledem k velikosti auta a slabeho agregatu,permanet 4x4.
tak nechapu proc by se nedal snizit pocet otacek motoru na kilometr.

snizeni cetnosti otacek je otazkou posunuti efektivniho vykonu dolu. Kdyz budes vyuzivat pri jizde rozsah od 1800-2800ot (a nasledne ti bez problemu veme vyssi rychlostni stupen )pak budes vyuzivat X paliva no a kdyz budes jezdit od 2000-3500 a jeste to musis dlouho drzet aby se auto vubec rozpohybovalo pak musis nutne uzivat paliva X + neco navic. Vse plati pri zachovani stejnych rychlosti a jiznich vlastnosti. Po chipovani RR P38 nehledejte zavodni vuz! Moje mapa je udelana pro tazeny velkych bremen, svizne razeni na spotrebu.
Auto se hybe jiz 1400 ot. ale v zadnem pripade nedoporucuji jezdit v tak nizkych otackach s bremenem v zadech vzdy nad 2000ot!!! U BMW udelali mapu "dobre" vzhledem k EMISIM a dlouhe zivotnosti motoru (narust vykonu az za 2300ot). Spotreba 11,5 litru kombinovana bez voziku (tak to zralo me) jim asi stacila vzhledem k velikosti auta a slabeho agregatu,permanet 4x4.
tak nechapu proc by se nedal snizit pocet otacek motoru na kilometr.



- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: POWER BOX RR P38
Protože jsi to tady tak napsal. Ale ty asi počítáš s tím, že to auto míň řadí. Takže pořád jedeš na pětku a nemusíš dávat čtyřku (manuál). Jestli to teda už dobře chápu. Protože jinak nemůžeš změnit počet otáček motoru na km. Ať máš výkon nebo ne. Pokud pojedeš po dálnici na pětku tak se ten motor otočí pokaždé stejněkrát i kdyby měl o 20kw více.Kokesek píše: mensimu poctu otacek motoru na kilometr.
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: POWER BOX RR P38
Jo presne jak rikas mene radis...nepodrazujes protoze mas vykon odspodu. kdyz jedes na origo mapu, pri podrazeni tocis jako blazen snazis se aby to jelo slapes tomu a ses porad pres 3000ot. tady presne setris cetnost toceni. Kazdy zna ten pocit kdyz mas na vleku 2tuny a potrebujes 4,5 rychlostni stupen. A dale pak setris pri rozjezdech radis do 3000 a auto porad krasne pokracuje kupredu (i v kopci a s vlekem) Myslim ze uz jsem to popsal dost podrobne... Tedka jsem tocil OSTRAVA-LAHR (pomezi svycarsko nemecko francie) celkem 2150km tam i zpet natakovano plna plna 187litru nafty. spotrebu jsem nepocital ale vidim ze je to kolem 9litru a to me jeste 2hodiny vrcelo jak sem spal a zpatky sem mel na voziku 1700kg plus vozik 520kg. pocitac ukazoval na jizdu tam 8,5 litru a zpatky 8,8-8,9 podle kopcu. myslim ze nekeca...