Na první nahrál Pavel, který psal, že má S2B... Omyl je v tom, že si někdo myslí, že S2A je ten Land Rover, který má světla v masce a S2B je ten který má světla v blatníkách a ještě drátěnou mřížku. Vysvětlení je takové:
- S2 od roku 1958 do 1961, světla v masce
- S2A od roku 1961 do přelomu roku 1968x1969 světla v masce, od S2 se liší jen detaily, písmena v čísle A-F
- S2A od roku 1969 do 1971 světla v blatníkách, plastové ofuky skla, plně synchronizovaná převodovka, úplně poslední i posilovač brzd a ostřikovače, písmena v čísle G-H
S3 - od roku 1971, světla v blatníkách, plastový "grill", plastová palubka, placaté panty dveří, díra v blatníku na větrák.
U S2 a S2A můžou být různé kapoty, placaté, bachraté s rezervou nebo i bez...
Níže vidíte fotky pozdní S2A, světla v blatníkách, drátěná mřížka, plastové ofuky a potom certifikát, že je to opravdu S2A. Angličani nikdy neoznačovali Land Rovery 88 nebo 109 jako S2B. Jediné značení S2B se používá u Forward Control, ty byly FC S2A a FC S2B, které se lišili prakticky jen umístěním předních blinkrů... Ale FC je úplně jiná kapitola... ale na fotku FC 2A a 2B se můžete taky podívat...
Tolik drobná přednáška...
