Brzdový pedál

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdoví pedál

#21 Příspěvek od alap » 02 lis 2010 10:17

Tak už to pár let, ale jelikož jsem naboural městskou popelnici, tak z toho dělali velké halo i když se ta plechová popelnice jenom v prolisu promáčkla dovnitř.
Ale už jsem si na to dával pozor a opravdu to nebyl problém nasimulovat. Nevím jak to měli provedené, ale otočku vzad jak to dělá Simír v Kobře jsem s P38 nedokázal.
Ale jinak mi to brzdilo normálně.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
ssang
Příspěvky: 921
Registrován: 06 zář 2009 00:42
tel.: 733149044
auto: jen vzpomínky na LR
Bydliště: nad Prahou i v Praze

Re: Brzdový pedál

#22 Příspěvek od ssang » 02 lis 2010 10:27

Kobra je celá přitažená za vlasy a kdyby na každém dálničním oddělení byla taková dvojka jako Simír s parťákem, tak po silnicích za chvíli nebude jezdit žádné auto a vrakoviště budou přeplněná :doh .
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Milan Disco Rover
Příspěvky: 107
Registrován: 24 bře 2010 12:11
tel.: 723448406

Re: Brzdový pedál

#23 Příspěvek od Milan Disco Rover » 03 lis 2010 23:48

Chlapi, tak s tím pedálem, prostě někdy je ten pdál o dost měkčí a při druhém sešlápnutí ihned ztvrne. Myslím si, že pumpa, která dává tlak do modulátoru (hl. brzdového válce) (má na sobě ten zásobník) má nějaký tlak, který je na hraně před dalším doplněním tlaku. Takže když je potřeba bzdit na té hraně, tak Vám ten tlak potom chybí. Na druhou stránku si můžete všimnout, že při lehkém sešlápnutí a postupném přidávání tlaku se pedál malinko propadne a jako by v něm ťukne. Domnívám se, že to právě sepne ona pumpa a dohání tlak pro modulátor....

Osobně se domnívám, že to může být počátek selhávání nějaké součástky, ale ještě se s tímto selháním tady nikdo neozval a odborníci, kterým procházejí auta při opravách taky ne.
Naposledy upravil(a) Milan Disco Rover dne 02 čer 2011 13:26, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
ssang
Příspěvky: 921
Registrován: 06 zář 2009 00:42
tel.: 733149044
auto: jen vzpomínky na LR
Bydliště: nad Prahou i v Praze

Re: Brzdový pedál

#24 Příspěvek od ssang » 04 lis 2010 00:38

Při mírném sešlápnutí se mi pedál nepropadá. Mě to vypeklo dvakrát po prudkém zrychlení a po něm intenzivním přibrždění. Tj. zrychlil jsem, abych se vecpal do mezery mezi auty a vzápětí jsem musel rychle zpomalit, abych srovnal rychlost s předemnou jedoucím autem a málem se mi to nepovedlo a do dnes věřím, že jsem to ubrzdil akorát vytřeštěnýma očima :tmi .
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Baaz575
Příspěvky: 97
Registrován: 03 lis 2010 14:27
tel.: 0903194215
auto: P38 2.5 DSE

Re: Brzdový pedál

#25 Příspěvek od Baaz575 » 04 lis 2010 14:05

no ja mam asi tiez problem s brzdou, ale neviem ci je to normalka, ze tak ma fungovat abs alebo zavada. :D Ale ked nastartujem auto, tak brzdovy pedal tak kopne trosicku potom ide vsetko v poriadku, ale ked nudzovo brzdim a su nejake nerovnosti v terene, co je na nasich cestach asi vzdy, tak pedal kope chvilu potom prudko zabrzdi, ze ohlavickujem pristrojovku potom zase kope potom zasa hlavicka....asi pred 3 tyzdnami som menil abs modulator na modulator s tc...jaj a inak nic sa mi este nerozsvietilo, TC a ! zhasnu po 5-10s, ako kedy, a abs zhasne ked prekrocim 7kmh

Uživatelský avatar
ssang
Příspěvky: 921
Registrován: 06 zář 2009 00:42
tel.: 733149044
auto: jen vzpomínky na LR
Bydliště: nad Prahou i v Praze

Re: Brzdový pedál

#26 Příspěvek od ssang » 04 lis 2010 17:27

To kopnutí by mohlo mít souvislost se spouštěním kompresoru a možná budeš mít i problém se zásobníkem (koulí), co je nad kompresorem.
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdový pedál

#27 Příspěvek od alap » 05 lis 2010 11:13

No pokud máš nerovnosti na silnici, tak se nediv, že se ti hned sepne ABS, jakmile jedno kolo nemá dostatek trakce, tak se zablokuje a ABS se sepne. Rozhodně pomůžou nové tlumiče a hlavně s tím počítat, že na špatné silnici to dělá. S tím nic neuděláš, je to zkrátka funkce ABS.
Pokud by to dělalo na hladké čisté asfaltce pak bude někde problém, ale jinak je to vše OK
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

Re: Brzdový pedál

#28 Příspěvek od George » 05 lis 2010 18:41

Hlavně je potřeba si uvědomit, že máte co dočinění s tuhou nápravou, která běžně odskakuje tlumiče netlumiče. Je to prostě velká neodpružená hmota, takže se stane že kola ztratí kontakt s vozovkou nebo podkladem mnohem dřív než jste zvyklí z moderních aut s nezávisle zavěšenými koly. Pokud očekáváte chování vozu jako má třeba blbá Fábie, tak na to zapomeňte. Dál to auto má 2,5 tuny a na nějaký kličky mezi jinými auty to fakt není stavěný, prostě ta váha vás žene dopředu ať se vám to líbí nebo ne. Je potřeba se tomu přizpůsobit a neblbnout a nebo namontovat jiné tzv. performance brzdy od EBC nebo jiné. Holt každá sranda něco stojí.
Říkám mu Lokomotiva - žere stejně, hulí stejně a jede taky jenom občas.

Uživatelský avatar
ssang
Příspěvky: 921
Registrován: 06 zář 2009 00:42
tel.: 733149044
auto: jen vzpomínky na LR
Bydliště: nad Prahou i v Praze

Re: Brzdový pedál

#29 Příspěvek od ssang » 05 lis 2010 20:46

George píše:Holt každá sranda něco stojí.
Naštěstí to bylo jen dvakrát propocené triko a zatlačení očí zpátky do důlků :D .
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 337
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Discovery III TDV6
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdový pedál

#30 Příspěvek od Mattyfu » 09 lis 2010 22:27

Hele když tu probíráte brzdy, tak mám takový problém, když je zima, tak mi po nastarování nejde posilovač brzd, cca po 200 ujetých metrech pak už rengii brzdí normálně. Minulou zimu při extrémních mrazech jsem musel motor hodně vytočit a pak mi začal posilovač opět fungovat. Jak se mi auto malinko ohřeje je vše ready. Měl jsem podezření na hadici z vakuové pumpy do posilovače,ale tou to není.
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdový pedál

#31 Příspěvek od eliott » 09 lis 2010 22:50

A co ta pumpa :idea: ?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 337
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Discovery III TDV6
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdový pedál

#32 Příspěvek od Mattyfu » 11 lis 2010 20:40

No napadl mne posilovač nebo právě vaukovka, nebo příruba na posilovači, do které ta hadice vede, tou v pohodě otáčím. Protože jsem měnil motor i s čerpadlem a i vakuovkou a pak bylo teplo, tak se mi ta závada neprojevila,ale jak říkám na to muselo mrznout.
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdový pedál

#33 Příspěvek od eliott » 11 lis 2010 21:00

No tak bude někde voda a ta zamrzá. Rozebral bych vakuovku.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdový pedál

#34 Příspěvek od OC » 12 lis 2010 21:16

Milan Disco Rover píše:Osobně se domnívám, že to může být počátek selhávání nějaké součástky, ale ještě se s tímto selháním tady nikdo neozval a odborníci, kterým procházejí auta při opravách taky ne.
No, neozval, ozval. Pokud jd o mašinu starší než MY99, přečti si ten můj odkaz, co je o pár příspěvků výše.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 337
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Discovery III TDV6
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdový pedál

#35 Příspěvek od Mattyfu » 13 lis 2010 07:34

Díky
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Odpovědět