Předchůdci Defenderů a další veteráni
Moderátor: Rover
-
Tommycz
- Příspěvky: 6
- Registrován: 28 lis 2010 19:45
- auto: LR Series III 109
#1
Příspěvek
od Tommycz » 28 lis 2010 21:13
Zdar a silu, pánové, prosím o tipy a zkušenosti, moje Elsa - SIII/109 začala teď na zimu trucovat a má problémy se startem( trošku to chápu, taky by se mi asi nechělo, ale což...)....
...napadla mi klika, na uvolnění motoru
...máte někdo zkušenosti s eterem???
Díky, opatrujte se

-
Mišák z PV
- Příspěvky: 17
- Registrován: 18 lis 2010 20:23
- auto: Freelander 1999
- Bydliště: Prostějov
#2
Příspěvek
od Mišák z PV » 28 lis 2010 21:17
Eter nebrat. Je to dobrá věc ,ale motor trpí a skracuješ mu životnost
-
tulda
- Příspěvky: 425
- Registrován: 08 črc 2007 21:55
- Bydliště: Polička
#3
Příspěvek
od tulda » 28 lis 2010 21:44
Nejdůležitější na zimu dle mého názoru je pořádná baterka, spousta lidí řeší kraviny a pak zjistí, že když daj novou baterku, která otočí autem kolem dokola tak je po problémech. + Velfobin nebo líh do benzínu.
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !
-
1960SeriesII
- Příspěvky: 3252
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
-
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od 1960SeriesII » 29 lis 2010 12:47
Já jsem s novou baterií naprosto spokojený, všechny zimní starty (byť i teď jsou zpočátku línější) se vyřešily.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
-
Tommycz
- Příspěvky: 6
- Registrován: 28 lis 2010 19:45
- auto: LR Series III 109
#5
Příspěvek
od Tommycz » 29 lis 2010 23:02
díky, baterky mám nové, ale pravda ty změny teplot s nima musely zatočit...zkusím, zítra, ale přes rok startovala Elsa zcela bez problémů....je to naše první zima.-)))
ještě se chci zeptat, nevíte jak funguje odkalovací sklenička vedle ruční pumpy paliva???...kontroloval jsem jí a vyčistil, pak zkoušel ručně napumpovat palivo a ona se nezalila, naftu jsem slyšel odžbluńkávat, ale sklenička zůstala prázdná(ještě jsem nestartoval...nabíjel jsem baterky:-((()???
díky a pěkný den.-)
-
cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
#6
Příspěvek
od cyril » 30 lis 2010 09:53
Tommycz píše:díky, baterky mám nové, ale pravda ty změny teplot s nima musely zatočit...zkusím, zítra, ale přes rok startovala Elsa zcela bez problémů....je to naše první zima.-)))
ještě se chci zeptat, nevíte jak funguje odkalovací sklenička vedle ruční pumpy paliva???...kontroloval jsem jí a vyčistil, pak zkoušel ručně napumpovat palivo a ona se nezalila, naftu jsem slyšel odžbluńkávat, ale sklenička zůstala prázdná(ještě jsem nestartoval...nabíjel jsem baterky:-((()???
díky a pěkný den.-)
Zkontroloval bych nejdřív žhaviče a jejich funkci.Z prvního příspěvku jsem nepochopil že jde o nafťáka....

-
Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
-
Kontaktovat uživatele:
#7
Příspěvek
od Gobey » 30 lis 2010 15:14
dobrá baterka a dle mého názoru taky šikovně vypnout motor. Osobně to dělám tak, že před vypnutím vytáhnu sytič, přidám plyn a v ten moment vypnu klíček. Fungovalo mi to už i u Trabanta před dávnými lety a Lightweight tímto způsobem startuje spolehlivě.
H.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách.
http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Tommycz
- Příspěvky: 6
- Registrován: 28 lis 2010 19:45
- auto: LR Series III 109
#8
Příspěvek
od Tommycz » 30 lis 2010 21:26
...jinak s tou odkalovací sklínkou....jsem lama, dal jsem obráceně těsnění.-(((
....fest nabité baterky a fungující palivovej systém...dobrej začátek, všem vřele doporučuji.-))))
díky pánové, pěkný den.-)