
Ssang navrhuje bílou s černou střechou a já si dovolím oponovat, protože jednak je černá střecha nepraktická, protože na rozdíl od bílé, která teplo odráží, černá ho naopak přitahuje a vstřebává. To zaprvé. A zadruhé se to tak nikdy ve fabrice nedělalo, takže to považuji za tak trochu nemístný tuning (i když proti gustu...

Takže můj tip je samozřejmě - modrá je dobrá a to v jakémkoli odstínu. Na ranných RRC ze 70-tých let je krásná nemetalizovaná tuscan blue, metalíza vogue blue, kterou mám na svém RRC, se mi pořád líbí asi nejvíc a tmavě modré metalízy pozdějších RRC mám také rád. Ještě je potřeba zmínit, že kromě akčního modelu "In Vogue" (tehdy to ještě nebyl stupeň výbavy) z roku 1981, nebyly s výjimkou zakázkových aut obvykle pro zahraniční trhy, až do roku 1985 žádné dvoudveřáky lakovány metalízou. Moje auto, je právě tou výjimkou, kdy bylo pro zákazníka v Saudské Arábii nalakováno v roce 1983 do vogue blue, určené v tu dobu pouze pro zmíněný akční model. Ten se vyráběl v roce 1983 také, ale pouze ve čtyřdveřové verzi. Dvoudveřáky In Vogue z roku 1981 jsou dneska jedny z nejvíc ceněných, protože jich nevzniklo mnoho. Kromě speciální barvy se lišily ještě tím, že měly v horní části boků nalepen úzký pruh ve dvou odstínech šedé, všechny měly klimatizaci, interier v okrovo - rezavém plyši, na dveřích a vnitřních bocích podél zadních sedadel dřevěné lišty a v kufru speciálně pro tento model vyrobený piknikový koš. Jinak tady jsem objevil více informací o modelu In Vogue. http://www.aronline.co.uk/index.htm?invoguef.htm" onclick="window.open(this.href);return false;